Als DH voor Den Haag staat heb ik een idee....quote:Op woensdag 23 december 2009 21:28 schreef Saffier het volgende:
Mijn santa is iemand met...
een groot hart
een heel mooi handschrift,
een pasgeboren kindje (een zoontje dacht ik,)
meesterlijke dichtkunsten
creatief maar niet met naald en draad
komt uit DH
....
ik weet het echt niet.
Ja, die denk ik ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ooooh is dat dan misschien dinges? Begint met n I ?
Ben jij mijn Secret Santaquote:Op woensdag 23 december 2009 21:28 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Oe, ik weet het wel! Dus ik ga zo lekker slapen!
Nee joh, Limburgquote:
Of Den Helderquote:Op woensdag 23 december 2009 21:34 schreef Saffier het volgende:
Vertel eens Bodpa!!! Want dat staat voor Den Haag jaIk dacht eerst aan Groofske, maar die is het niet
Ik ben het niet! Ik had Kleurdoosquote:Op woensdag 23 december 2009 21:32 schreef Saffier het volgende:
Vlindur? Poppejans?
Maar dan snap ik de IKEA-hint niet...
Dit zijn al heel wat hints, ik ga eens zoeken. Wacht nog maar met de foto. Ik houd wel van een verrassingspakketje!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:43 schreef Santa-a-Sjak het volgende:
Oh boy wat gaat het snel!
Sjak,
Ik ben zo druk met andere dingen (zwangerschap en twee aanstaande verhuizingen) dat ik heel weinig hints heb gegeven. Mijn realme heeft ook een hint op de foto gezet maar die weet nog niet of ze die al moet plaatsen omdat je nog geen pakje hebt.
Die doet én niet mee én woont hier.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:34 schreef Saffier het volgende:
Ik dacht eerst aan Groofske, maar die is het niet
Ik had vandeweek al een keer onder mijn eigen naam iets gepost voor jou, maar dat heb jij gelukkig niet gezien. Alleen chan volgens mij... ik heb snel geëdit.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:26 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
JA!! haha, ik vond het zo grappig dat ze onder de verkeerde naam zat maar nu kan ze hem alsnog postem!!
Ik ben hier echt slecht inquote:Op woensdag 23 december 2009 21:36 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Die doet én niet mee én woont hier.
Dat was toch de kinderkamer voor een dochter?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:34 schreef bodpa09 het volgende:
Hmm had ze niet de award voor de leukste kinderkamer gewonnen????
Santasjak, ben jij Becky?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:35 schreef sjak het volgende:
[..]
Dit zijn al heel wat hints, ik ga eens zoeken. Wacht nog maar met de foto. Ik houd wel van een verrassingspakketje!
Nieuwsgierig is my middle name.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Graag gedaan... en het was ook leuk om met Tazz ook te pm-en voor de foto's. Hij was ook erg nieuwsgierig naar wie ik was
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik had vandeweek al een keer onder mijn eigen naam iets gepost voor jou, maar dat heb jij gelukkig niet gezien. Alleen chan volgens mij... ik heb snel geëdit.
Was ik zo duidelijk met hinten?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:28 schreef flowerbox het volgende:
Ik denk dat ik weet wie mijn santa is: Faja ben jjij mijn santa? Anders zou ik het echt niet weten....
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Tazz het volgende:
[..]
Nieuwsgierig is my middle name.
Ik had tot een half uur geleden geen idee wie je was!
Heb je er kerstzegels opgeplakt? Denken ze dat het een kerstkaart is en dan doen ze hem niet met de priopost mee!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Kleurdoos het volgende:
pmis het er echt nog steeds niet?
stomstom, t ging gelijk met graemes muts op de post en die was er eergisteren al.. hou je rekening met de kerstdrukte, duurt t nog langer
Ja!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
heb ik in het begin gedaan en heeft alleen debuurvrouw gezien en verder niemand geloof ik!
Jaaaa!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Memmel het volgende:
Zo wat gaan jullie hard!!!
She-Wolf, je hebt helemaal gelijik! It is I , your secret santa!
Iemand _Bar_ nog gesignaleerd? Ik wil weten of ik het bij het juiste eind heb, anders moet ik ook nog door gaan raden.
kerstzegels iddquote:Op woensdag 23 december 2009 21:41 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Heb je er kerstzegels opgeplakt? Denken ze dat het een kerstkaart is en dan doen ze hem niet met de priopost mee!![]()
Nou, het komt goed hoor, ik denk morgen en anders na de kerst. Ik gok dat ik toch geen tijd heb om het cadeau al echt te gebruiken de komende 3 dagen!
Dat is Incantrix?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:40 schreef bodpa09 het volgende:
Oh... nou dan moet je maar eens in het geboortekaartjestopic kijken, bij het laatst geposte kaartje.
Dat zou mijn gok zijn.
Sorry...quote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In de buurt van venlo (stond ook op de vorige pagina)
nee jij hebt gegokt op Poppejans. Alleen de vetgedrukte Santa's zijn bevestigd. En dan nog een korreltje zout, ik doe mijn best om het goed te doen maar kan niet garanderen dat het foutloos gaat.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:43 schreef Saffier het volgende:
Cara!! Wat doe jij nou?? Is Poppejans mijn santa?????
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Was ik zo duidelijk met hinten?
Boy, dit was verschrikkelijk, ik lig in bed met Stef op mijn borst en wilde je ZO graag meer hints geven, maar ik wist het password van mijn kloon niet meerquote:
ow.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |