quote:Op woensdag 23 december 2009 16:26 schreef BiefKeekSecretSanta het volgende:
[..]
*Boetekleed aantrekt.![]()
![]()
![]()
Kijk je wel even in je pm?
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:31 schreef Estrys het volgende:
Wij herhalen dit bericht:
Ik ben op zoek naar een Santa met een klein mannetje (die nog in maxicosi past, naar ik denk ergens rond de 4-5 maanden oud) uit de omgeving van Sittard-Geleen. Waar vorige week voor de deur aan de weg werd gewerkt en met een gecrashte computer. Verdere omschrijving: kan van tijd tot tijd wat laks zijn. Bent of kent u deze Santa? Neem dan contact op!
dat wordt strepen in het babietjestopicquote:Op woensdag 23 december 2009 16:31 schreef Estrys het volgende:
Wij herhalen dit bericht:
Ik ben op zoek naar een Santa met een klein mannetje (die nog in maxicosi past, naar ik denk ergens rond de 4-5 maanden oud) uit de omgeving van Sittard-Geleen. Waar vorige week voor de deur aan de weg werd gewerkt en met een gecrashte computer. Verdere omschrijving: kan van tijd tot tijd wat laks zijn. Bent of kent u deze Santa? Neem dan contact op!
jaaaaaa, ik hou te weinig bij de laatste tijd. Vroeger he vroeger wist ik alles van iedereenquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:09 schreef Nijna het volgende:
BE, ze is hier nu dus ze heeft het gezien hoor. "Hij past" riep ze
.
Mijn verdachtenlijstje van 8 november...
Lishe
Mijsje
M@x
Kleurdoos
Spuuglokje
Waarschijnlijk 1 van die 5 dan...?!
en breien...quote:Op woensdag 23 december 2009 16:33 schreef Nijna het volgende:
Mijsje
M@x
Kleurdoos
Spuuglokje
Heeft Mijsje niet ook eens een Nijntje-avater gehad? Of zit ik teveel in die richting te denken....
Mijn Santa kan haken en borduren in elk geval...
Ik heb een flauw vermoeden..quote:Op woensdag 23 december 2009 16:36 schreef Sorbootje het volgende:
AAARGH ik heb het idee dat ik het echt wel weet, maar dat het me gewoon niet te binnen schiet.
Mijn secret santa heeft dit jaar een mooi meisje gekregen, heeft ook al een zoon en houdt van een bepaald soort chocolade.... maar het kwartje valt gewoon niet!!
help?
Aangezien er geen mannen meedoen zegt dat me verder helemaal geen biet.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:54 schreef santazondererwt het volgende:
[..]
Ik ben niet miss dynastie.. Maar ik heb wel nog een hint voor je
In mijn kerstboom hangen 2 ballen die totaal niet bij de rest staan
Lishe had ik al afgestreept omdat ik zag dat zij al "vergeven" was als secret Santa.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:35 schreef kerstgeheimpje het volgende:
[..]
hoe vond je de sjaal?ik was iets te enthousiast met de strijkbout om hem iets minder om te laten krullen... (was te warm, dus werd de sjaal plat...)
en de slofjes waren gebreid...maar ik ben heel blij dat ze passen!
in ieder geval nog iets aan de voeten van Iris...
voel je je weer wat beter trouwens? ziek zijn is niet fijn...
[..]
en breien...
(mijsje heeft geen Nijntje-avatar gehad...)
wie heeft gezegd dat ik niet mijsje ben?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:44 schreef Nijna het volgende:
[..]
Lishe had ik al afgestreept omdat ik zag dat zij al "vergeven" was als secret Santa.
Maar je bent dus niet mijsje...?
Kan wel het rijtje afgaan, maar ik heb gewoon geen idee eigenlijk. Ben de foto's aan het uploaden, nog geen van Iris met slofjes, want kind ligt zo lekker te slapen op het moment. En ik zou de pop ook nog even op de foto zetten, maar dat ben ik ook nog vergeten.
Er was mij niks opgevallen aan de sjaal in de zin van te heet gestreken hoor...en het is leuk voor bij Iris haar roze jasje!
ah nou *stampvoet*, zit je me nou te stangen...?!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:48 schreef kerstgeheimpje het volgende:
[..]
wie heeft gezegd dat ik niet mijsje ben?![]()
Gelukkig is de sjaal ook positief ontvangen...![]()
Zij is de mijne alquote:Op woensdag 23 december 2009 16:31 schreef Poppejans het volgende:
De Buurvrouw, ben jij mijn Santa???
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:54 schreef Nijna het volgende:
[..]
ah nou *stampvoet*, zit je me nou te stangen...?!
Volgens mij lees ik te weinig... ik heb geen gestuiter en geboink voorbij zien komenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:58 schreef kerstgeheimpje het volgende:
[..]
neeeeee hoooooooor...
echt, je zit zooooo dicht bij!!!
ik vind dit ook zo spannend, wanneer raad je me?
*stuiter*stuiter*boink*boink* (<-- is ook hintje, heb ik paar dagen terug ook gezegd...)bijna spannender dan m'n eigen pakje uitpakken...
quote:Op vrijdag 4 december 2009 23:36 schreef Ca.ra het volgende:
Hehe, ik ben weer bijgelezen. Laptopje is weer gereanimeerd, dus ik kan weer voluit toegeven aan mijn fokverslaving
BEgint jou lootje met een O?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:07 schreef Jelief het volgende:
owww ik heb geen idee, iemand die niet van dichten houdt iig. (scheelt weer,ik hou daar ook niet van bij dit soort gelegenheden).Maar ook geen hints![]()
En mijn (verstuurde) pakje is nog niet opengemaakt, zal ook nog wel even duren
Ja maak maar lekker open hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 16:50 schreef bodpa09 het volgende:
Pffffffffttttttttttt![]()
![]()
![]()
Pak (!) van mijn hart zeg!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan mag mijn pakje ook open !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk idd ook dat jij TF hebtquote:Op woensdag 23 december 2009 17:05 schreef chacama het volgende:
Wie oh wie wil mij helpen????
Ik zet nog steeds in op taartjesfee, want ik weet het anders echt niet
Ohw....in that case...quote:Op woensdag 23 december 2009 17:14 schreef Santapa het volgende:
Ik ben niet Jelief, maar fijn dat je er zo blij mee bent
De hint met de beer is ook erg ver gezocht, dus ik wens je nog even succes
Zal ik je maar ff helpen danquote:Op woensdag 23 december 2009 17:05 schreef chacama het volgende:
Wie oh wie wil mij helpen????
Ik zet nog steeds in op taartjesfee, want ik weet het anders echt niet
jooooah zou beppie zeggenquote:Op woensdag 23 december 2009 17:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Zal ik je maar ff helpen dan
Het kwam van mij ja
Denkdenk...quote:Op woensdag 23 december 2009 17:20 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Ohw....in that case...
heb ik echt geen clue.
Ben je echt Jelief niet?
Denk er nog eens goed over na?![]()
Hmmm beer is ursa in het latijn... zou je dan misschien urla zijn?
Jaaaa goed zeg. Gezien het hele laptopverhaal dacht ik het wel af te kunnen zonder hint in het pakje. Ik kon ook geen hint bedenken. Vanochtend dacht ik ineens dat ik natuurlijk iets van Thomas de Stoomlocomotief erin had kunnen doen voor Seb. Rijkelijk laatquote:Op woensdag 23 december 2009 17:11 schreef Estrys het volgende:
jaaaaaa HEBBEStis even zoeken maar heb je ook wat
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:29 schreef bodpa09 het volgende:
Mijn god, poezennamen. Een van jouw poezen heet Emma. Zegt me nog niks.
Had ik goed gegokt met mijn lucky shot in november?
quote:
Doordat je reageerde op de foto van mijn zoon in het paddenstoelentopic, toen dacht ik hee... zou dat mijn secret santa zijn?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:40 schreef Linda2205 het volgende:
Maar hoe wissie nou dat ik het was?
En toen jij je cadeautje kreeg was ik net 1 dag terug in Berlijn
Jij bent achterdochtig zeg...zelfs reageren op schattige jongetjes op paddenstoeltjes kan niet meerquote:Op woensdag 23 december 2009 17:48 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Doordat je reageerde op de foto van mijn zoon in het paddenstoelentopic, toen dacht ik hee... zou dat mijn secret santa zijn?
dan is het een kans van 1 op 4...quote:Op woensdag 23 december 2009 17:10 schreef Nijna het volgende:
[..]
Volgens mij lees ik te weinig... ik heb geen gestuiter en geboink voorbij zien komen
Zie de PIquote:Op woensdag 23 december 2009 17:56 schreef bodpa09 het volgende:
jawel dat mag juist wel gekkie! want was issie leuk he!
die dame van jou ook trouwens.
Ow dit is wel zo duidelijkquote:Op woensdag 23 december 2009 17:56 schreef kerstgeheimpje het volgende:
[..]
dan is het een kans van 1 op 4...
(ik heb ook iets met rekenen en kinderen...)
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:57 schreef Fannie het volgende:
Hihihi, ik zit helemaal te genieten hier, ondanks dat ik nog ff moet wachten met uitpakken ondat de batteries nog steeds niet zijn opgeladen
![]()
![]()
Maar dat maakt de spanning alleen maar leukerder!
Bodpa, hoe wist je btw dat ik van Scooter hou?.... Het voorsteltopic misschien?
Klopt!quote:
Nopequote:Op woensdag 23 december 2009 17:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Poppejans, ben jij de mijne dan?![]()
Ik ben niet zo op de hoogte van rugklachten en hondenbezit kom ik achter...![]()
ah, kijk daar kan ik wat mee, dankjewel!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:08 schreef Lois het volgende:
Misschien is het van iemand die iets voor je gemaakt heeft Poppejans en daardoor je adres al wist?
Dat grote ding wat je vandaag kreeg had ik geregeldquote:Op woensdag 23 december 2009 18:04 schreef Lois het volgende:
Lieve Santa's die mij zo verwend hebben met cadeautjes en kaartjes, ik heb geen idee wie jullie zijn![]()
Ik zou graag meer hints ontvangen
Haha zie het SC topicquote:Op woensdag 23 december 2009 18:11 schreef lcicle het volgende:
[..]
Dat grote ding wat je vandaag kreeg had ik geregeld
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:15 schreef innepin het volgende:
Ja ik had niet bijgelezen. Maar ik gok lekker toch op Asy
Lijkt mij ook Spuuglokje ja.... 3 kids...quote:Op woensdag 23 december 2009 18:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ah, kijk daar kan ik wat mee, dankjewel!!!
Spuuglokje, ben jij dan mijn Santa??? Nu kan ik het haast niet meer mis hebben hoop ik toch
Ik weet het, ik weet het!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:10 schreef Nijna het volgende:
[..]
Volgens mij lees ik te weinig... ik heb geen gestuiter en geboink voorbij zien komen
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:48 schreef kerstgeheimpje het volgende:
wie heeft gezegd dat ik niet mijsje ben?![]()
Gelukkig is de sjaal ook positief ontvangen...![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ah, kijk daar kan ik wat mee, dankjewel!!!
Spuuglokje, ben jij dan mijn Santa??? Nu kan ik het haast niet meer mis hebben hoop ik toch
Wie leest nou wie niet?quote:quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Oh en Vlinder heppu mij?
![]()
Dat IRC deed het hem he
Fijn dat je er blij mee bent! De snaaierijen waren speciaal op ruime datum uitgezocht
Ik ga vanmiddag uitpakken, nu eerst de kleine bij vriendlief onder de douche doen.
Weer wat geleerd! Zenk joe!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:54 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Post-icon. Het plaatje dat voor de post staat, zoals hier het
ik had er expres al niet zoveel gedaan, omdat er al een halve kilo drop bij zat...wilde je niet ziek de kerst in laten gaanquote:Op woensdag 23 december 2009 18:56 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Weer wat geleerd! Zenk joe!
Appelringen zijn op. Klein beetje misselijk.
Hallo lieve Lois!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:04 schreef Lois het volgende:
Lieve Santa's die mij zo verwend hebben met cadeautjes en kaartjes, ik heb geen idee wie jullie zijn![]()
Ik zou graag meer hints ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |