Jou heb ik even gemist, wie is je santa?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:09 schreef PM-girl het volgende:
Wat leuk, al zoveel pakjes!
Mijn pakje is nog wat vertraagd, gelukkig heb ik mijn Santa al ontmaskerd!
volgens mij weet ik wie het isquote:Op woensdag 23 december 2009 08:46 schreef amaranta het volgende:
Ik ben geen steek wijzer.... Pakketje uit het noorden... Waar ook de wijzen vandaan komen...gepost in Emmen.... Kaartje gehad uit Zwolle.....
wie??!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:20 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Er heeft toch iemand een vaatdoekje als avatar?
Raden maar!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:23 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Jou heb ik even gemist, wie is je santa?
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, omdat jij de enige nog bent waarvan ik weet dat ie een hond heeft.![]()
en zo ja, wat vervelend van je rug!![]()
![]()
JA!! haha, ik vond het zo grappig dat ze onder de verkeerde naam zat maar nu kan ze hem alsnog postem!!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ah dan heeft Diaan nog een rode triptrap te koop!
Denk eens aan een hele bekende fabrikant van schoonmaakdoekjes?quote:
Oe, ik weet het wel! Dus ik ga zo lekker slapen!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
Wie woont er in de buurt van venlo
Ik wil nog wel kunnen slapen vanavond
De even(ing)starquote:Op woensdag 23 december 2009 21:21 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Laat verwarring zaaien maar aan ons over!
[..]
ik heb zo mijn contacten!
[..]
geen ijsster, maar de avondster. Horende bij.....?!![]()
[..]
Had gekund!
[..]
Leuk!
Maar ik vind jouw ijsstergedachte minstens net zo goed!quote:
Nou ja je weet maar nooit he?!?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Whahahahahah!
Klokken en klepels!![]()
Heerlijk!
Sorry, ik bedoel het niet rot, maar ik moest zo lachen!
Dat Peace-teken en die 2 kinderen... dat kan er volgens mij maar eentje zijn toch?
Ik ben het niet. Mijn lootje nog niet gezien.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Marie79 het volgende:
Nog helemaal niet bijgelezen maar toen ik vanavond thuis kwam stond mijn pakje daar!!! De postbode was zo lief geweest om hem in ons hokje bij de voordeur te leggen (ja, was vergeten een briefje op de deur te plakken, was erg vroeg vanmorgen zeg maar) en ik heb net alles uitgepakt (foto's zal ik ook gelijk in het fototopic plaatsen)!
Eerst maar even, dank je wel Secret Santa!!!
Ik heb mooie kaarsen gehad, en lekkere thee (denk ik, ik ken hem niet) en 2 repen chocola (heb er al een stukje van geproeft, mmmm)!
O ja, nog even een gok, misschien zit ik er compleet naast, uit het gedicht werd ik verder ook niet wijs, maar heb zo'n gevoel dat Ingrid mijn Secret Santa is????
ooooh is dat dan misschien dinges? Begint met n I ?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:28 schreef Saffier het volgende:
Mijn santa is iemand met...
een groot hart
een heel mooi handschrift,
een pasgeboren kindje (een zoontje dacht ik,)
meesterlijke dichtkunsten
creatief maar niet met naald en draad
komt uit DH
....
ik weet het echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |