Peace, da's toch van Ingrid en Peace??quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Lenaatje het volgende:
Goed ik helemaal bijgelezen en er niets mee opgeschoten....
Dit waren de hints in het kaartje:
een peace teken en ik heb een kind (of2)
Geen idee, totaal niet.....
Nou, ik wel!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Lenaatje het volgende:
Jeeee toch wel? Je schrijft anders als Santaquote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef Lois het volgende:
En waarom zou het niet kloppen Cara?![]()
Mijn usernaam zwart, dat hebben niet veel mensen nog gezien. Blauw ben ik wel weer een hele tijd geweest maar roze staat me toch beter
Ik weet het; dat kan alleen maar Diana zijn (zo heet ze toch?)quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Lenaatje het volgende:
diaan?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Lenaatje het volgende:
Volgens mij voor t laatst toen ik bevielquote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Maar jij had wél rugpijn. toch? Dat ik nog wel een béétje in deze wereld leef.
Ja.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:01 schreef Poppedein het volgende:
[..]
volgens mij voor t laatst toen ik beviel
t spiet mien donders!
Lieve Lenaatje, ik heb jou toen niet gezienquote:Op woensdag 23 december 2009 21:04 schreef Lenaatje het volgende:
Oh ja en ze heeft met Tazz ge-pmd en daar zei ze dat we elkaar wel eens gezien hebben op een meet. en dan weet ik niet of ik haar ook gezien heb of dat Tazz haar gezien heeft..... En ze kent Tazz echt.
Yppy is het niet want die is een oldbie en dat is mijn santaatje ook niet.... Pffff
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:47 schreef Marie79 het volgende:
Nog helemaal niet bijgelezen maar toen ik vanavond thuis kwam stond mijn pakje daar!!! De postbode was zo lief geweest om hem in ons hokje bij de voordeur te leggen (ja, was vergeten een briefje op de deur te plakken, was erg vroeg vanmorgen zeg maar) en ik heb net alles uitgepakt (foto's zal ik ook gelijk in het fototopic plaatsen)!
Eerst maar even, dank je wel Secret Santa!!!
Ik heb mooie kaarsen gehad, en lekkere thee (denk ik, ik ken hem niet) en 2 repen chocola (heb er al een stukje van geproeft, mmmm)!
O ja, nog even een gok, misschien zit ik er compleet naast, uit het gedicht werd ik verder ook niet wijs, maar heb zo'n gevoel dat Ingrid mijn Secret Santa is????
Heel verstandig, ik bedacht me pas aan het einde dat ik het ijzerdraad nog ergens moest laten.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:01 schreef RockabeIIa het volgende:
Sorry Yppy, jouw tipi durf ik niet te gebruiken. Ben bang dat ik mijn Rockertje er pijn mee doe maar dat slurftipi'tje probeer ik straks nog even
Hihi, ik heb een dwaalspoor uitgezetquote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heul fout, maar goed de cadeeautjes, de postcode, het overeenkomstige, brabant, en stukje limburg, de naam
hey!! jou moet ik hebben. Ben jij mijn Santa?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:09 schreef PM-girl het volgende:
Wat leuk, al zoveel pakjes!
Mijn pakje is nog wat vertraagd, gelukkig heb ik mijn Santa al ontmaskerd!
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Zie ook mijn ondertitel...
Sinds 31 mei 2007: Peacewoman
Waarom denk je dat?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey!@! jouw moet ik hebben. Ben jij mijn Santa?
Ha! Ik zit weer in de racequote:Op woensdag 23 december 2009 21:07 schreef evenSanta het volgende:
[..]
Hihi, ik heb een dwaalspoor uitgezet
't is gelukt, nu heb ik pret!
Icicle, nee dat ben ik niet
Raad nog maar even, tot je raak schiet!
*graaf graaf* Volgens mij ken ik je niet zo heel erg goed, maar heb je 2 jongetjes? Mikoxx???quote:Op woensdag 23 december 2009 20:46 schreef RednosedReindeer het volgende:
Fuente![]()
Er is een lijstje met wie er al geraden zijn dacht ik. Even zoeken hoor....
Uhm... een hintje... ben nog niet heel lang op OUD, 2 kids, en altijd maar druk druk druk druk. En oh ja, vraag zeer regelmatig adviezen hier....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |