whaha geweldig!!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:24 schreef Brighteyes het volgende:
Met een kusje voor Nijna's mama!
[ afbeelding ]
Ook hier nog maar even, sorry maar ik ben niet jouw Secret Santa.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:26 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik wil ook graag een gokje doen naar mijn Secret Santa, het kan zijn dat ik er helemaal naastzit, maare:
Faja, ben jij mijn secret santa?
OUD Secret Santa 2009 - Show hier de inhoud van je pakje!!! (zie hier waarom ik het denk)
goed he!!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:53 schreef Chell het volgende:
Ha! Dan heb ik het dus toch goed, want tessie beweert al weken dat ze Diaan hadEn ik geloof er al tijden niks van
aha.. heeft ze zichzelf verraden dusquote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef Chell het volgende:
En toch wist ik het eigenlijk meteen alIk dacht het handschrift namelijk te herkennen en tes schrijft altijd <chell achternaam> op post naar mij en niet mijn eigen voornaam
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
aha.. heeft ze zichzelf verraden dus
Ik denk dat ik het weetquote:Op woensdag 23 december 2009 16:06 schreef santakarinakloon het volgende:
Karin!
Even een kloon van de kloon.... (want wachtwoord én emailadres zoekgemaakt)
Je aanwijzing is het groene vaatdoekje!
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Enne, als ik mag gokken wie mijn mooie pakje heeft gemaakt.. denk ik nu Asyniur.
Klopt dat???!?
Ik weet het zelfs!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zelfs dan wordt ik niet wijzer.. Klein vriendje.. Hoe oud zijn je kindjes dan?
Heuj!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
Maar ik had ook graag voor jou een mooi pakketje gemaakt hoor!![]()
Zit ik goed met mijn gok dat Luchtbel mijn Santa is?
normaal = vermoedenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo Ca.ra jij bent vlot! Chaca heeft tot nu toe alleen vermoedens uitgeproken
Geen ideequote:Op woensdag 23 december 2009 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heuj!!!![]()
Owkee, dan zoek ik dus iemand anders met een zere rug, een stoute hond en aan de andere kant van het land....![]()
Wie dan???!!?!?!
Da's een makkie!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:25 schreef Estrys het volgende:
IK ben op zoek naar een Santa met een klein mannetje (die nog in maxicosi past, naar ik denk ergens rond de 4-5 maanden oud) uit de omgeving van Sittard-Geleen. Waar vorige week voor de deur aan de weg werd gewerkt en met een gecrashte computer. Verdere omschrijving: kan van tijd tot tijd wat laks zijn. Bent of kent u deze Santa? Neem dan contact op!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |