Ik doe niet mee!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:46 schreef mikoxx het volgende:
eeen gokje....raissa? ben jij ....???
geen zorgenquote:Op woensdag 23 december 2009 09:11 schreef Poppedein het volgende:
Oehhh Ik had een heerlijke badset en massage olie in mn pakjes!! Dank Berkana! Heerlijk! Foto's volgens nog in t andere topic![]()
Maar dan die hint...aaaaaahhhh
Ik verdacht Simmu, vanwege de poststempel...
Maar nu zit er als hint een dollar bij het pakket en het enige wat ik me daarbij kan bedenken is dat Memmel net in de VS is geweest... Dus Memmel...ben jij mijn secret santa of zit ik er compleet naast?
dan gok ik op haar, want zij heeft een dochterquote:
De hint die ik je kan geven isquote:Op woensdag 23 december 2009 09:07 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Oei, oei...leuke kadootjes! Dankjewel![]()
Warme sokken en chocolade voor mij.
Voor de meiden kerstsokken met een klein fluitje erin.
En een varkentje!
*zoekt en denkt na over hint*
Foto's volgens ! Lukt niet![]()
het koosnaampje van mijn kindje staat in mijn sig!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef Vlindur het volgende:
Is er niemand die mij helpen kan?
Een van de pakjes moet een overduidelijke hint zijn, en het jip en janneke pyjamatje heeft haar kleintje ook nog aangehad. Ik heb er ook nog een paar miniluiertjes bij, dus ik vermoed dat ze zelf net weer mama is geworden. Weer, omdat ze dus meer kindjes heeft.
Ik ben echt clueloos..
Zelfs dan wordt ik niet wijzer.. Klein vriendje.. Hoe oud zijn je kindjes dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:27 schreef SanTinus het volgende:
[quote]Op woensdag 23 december 2009 12:11 schreef Vlindur het volgende:
[..]
'Ik heb kindjes, meer dan een" .. Daar zijn er ook wel meer van he
Het pyjamatje heb ik ook wel vaker gezien bij verschillende baby's, dus daar kan ik ook niet echt iets zekerder van weten..
Ik heb het nog es doorgelezen.. Maar ik heb echt, echt geen idee.. Help es!
[/quote
ik noem een van mijn kindjes op fok vaak met een koosnaampje
die staat in het gedicht
De chocola is lekker! Hartendiefje?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:31 schreef SanTinus het volgende:
[..]
het koosnaampje van mijn kindje staat in mijn sig!
en in jouw gedicht![]()
er zat ook nog chocola bij toch? of heeft de postbode die opgegeten?
Niet wijzer?? Ik weet hetquote:Op woensdag 23 december 2009 12:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zelfs dan wordt ik niet wijzer.. Klein vriendje.. Hoe oud zijn je kindjes dan?
is 't heel misschien Tan?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:33 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb enkel een postcode als hint
En de plaatsnaam heb ik nog nooit van gehoord![]()
Ik dacht als ik nu begin is het nog bij te houden misschien. Anders is het straks zo veel doorspitten.quote:
voor de derde keer..quote:Op woensdag 23 december 2009 12:44 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Jaaaa!!!!![]()
![]()
![]()
Bedankt voor alles! Echt super!![]()
Hier dan maar even verder om het show-topic niet vol te reutelen over hoe geweldig ik het wel niet vind allemaalquote:Op woensdag 23 december 2009 10:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En ik had het eventjes benauwd ove rhet opsturen van het voedingskussen
Ik wilde het eigenlijk pas gisteren opsturen, zodat je niet twee pakjes met mijn handschrift naast elkaar zou hebben, maar toen ik las hoe goed je het kon gebruiken, vond ik mijn geheimpje toch wat minder belangrijk
Fijn dat het naar je zin is. En dat budget valt best mee, hoor
Jeujjjj! Op het nippertje!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:35 schreef Estrys het volgende:
Het is er en open!!! Leuke cadeaus, voor seb ook. Dingen voor in bad en lekkere thee, wantjes voor seb en een boekje over opvoeden :-D
seb is vooral blij met de doos waar het in zat. Foto's volgen straks als seb slaapt. Vergeet ik de fotocreatie! Dat ik zoveel foto's online heb staan :-D Dank je wel secret santa uit Limburg
maar waar zijn jouw kadootjes dan? misschien is ze wat visueel ingesteld.quote:
jeeeee, ik ben doorzichtig.quote:Op woensdag 23 december 2009 11:16 schreef Linda2205 het volgende:
Ik doe een gokje!
Ik denk dat Ticootje mijn SS is. Omdat:
* Er een hondenpootje op de kaart getekent stond
* Lotte een Bumba-popje kreeg
ik heb gepost wat ik had gekregen, foto volgt later omdat de batt. leeg zijnquote:Op woensdag 23 december 2009 12:57 schreef trui het volgende:
[..]
maar waar zijn jouw kadootjes dan? of zie ik iets over 't hoofd?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |