HEMA had alleen maar de arabische M, geen gewone. Misschien toeval?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:29 schreef mikoxx het volgende:
Oeke, ben jij t dan misschien??? Nog niet zo lang in OUD, creabea, ....?? Alleen die arabische letter...
Kan ook nog natuurlijk............... pffff... nu weet ik t helemaal niet meer! Irritant joh dit ! Hahaquote:Op woensdag 23 december 2009 14:30 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
HEMA had alleen maar de arabische M, geen gewone. Misschien toeval?
maar lieve Nijna, Mefke deed toch heul niet mee?quote:
Dat kloptquote:Op woensdag 23 december 2009 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik hier slecht tegen kan?![]()
Ik heb nu nog ene lijstje van 10 mensen over.
Diaan73 - maar dacht dat die in dezelfde plaats als Rocka woonde
Fannie - heeft die 2 kinderen?
Fuente - Ik heb geen idee waar ze woont
_Ingrid_ - Assen is niet echt in de buurt van Emmen maar kan wel
kapiteinpannekoek - 2 kinderen, maar waar woont ze?
LovelyLady - heeft die 1 of 2 kinderen? 2 toch? Sander en Koen toch?
Mrien - heeft die al 2 kinderen?
She-Wolf/Igraine - kan wel, maar waar woont ze?
Sjeekie_Beekie - Geen idee waar die woont en hoeveel kinderen.
Urla - ook 2 kinderen toch?
Maar lieverds, alsjeblieft niet beledigd zijn als ik iets fout heb hoor, ik ben echt zo slecht in het onthouden van dingen.
Ow ja, ik keek verkeerd op mn hyvesquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:49 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
is het varkentje een hint ?
Piglet ??
*gaat kijken of ze meedoet*
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat klopt![]()
Ik had een doosje vol met leuke spullen:choclade kerstkransjes roomboter/amandel kransjes earl grey thee groene thee citroen theeglas gelpen boekje Kluun: God is gek waarop Twan zei: God is niet gek ![]()
coole agenda
Ik denk dat Vicky mij had... kwam door de eerdere posts. De hint in de agenda "In deze week ben ik jarig! Maar op welke dag? Dat mag jij gaan uitzoeken" konden we niet uitzoeken,omdat we niet meer wisten in welke week het briefje lag![]()
Maar Vicky is wel deze week, zelfs vandaag morgen jarigVan harte gefeliciteerd!!
Ow wat Twan nog zei nadat we alles uitgepakt hadden: Mam, later wil ik ook op Fok! en meedoen![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 09:29 schreef huuphuup het volgende:
mijsje ik ben blij dat je je kado's leuk vindt![]()
het muziekdoosje is idd wel érg handgemaakt![]()
maar k ben ook blij dat je ook daar de humor van in kunt zien haha
Gnorf!
Lieve lieve SantaSjak ik ben zo blij met mn boekde hanger voor Amélie hangt in de boom en het boek hebben we gelijk gister even doorgenomen
dankjewel!!
(foto's in t fototopic)
quote:
wat leuk!!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Mijn vermoedens waren dus juist
![]()
De doos en de vulling wordt hier nog volop gebruikt om mee te spelen. Twan heeft van de doos een "bus" gemaakt waar Lennon dan af en toe in zit. De zilveren ballen liggen verspreid over de grond, Lennon pakt er soms 1 gooit hem weg en kruipt er weer achteraan om hem op te halen.
whaha geweldig!!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:24 schreef Brighteyes het volgende:
Met een kusje voor Nijna's mama!
[ afbeelding ]
Ook hier nog maar even, sorry maar ik ben niet jouw Secret Santa.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:26 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik wil ook graag een gokje doen naar mijn Secret Santa, het kan zijn dat ik er helemaal naastzit, maare:
Faja, ben jij mijn secret santa?
OUD Secret Santa 2009 - Show hier de inhoud van je pakje!!! (zie hier waarom ik het denk)
goed he!!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:53 schreef Chell het volgende:
Ha! Dan heb ik het dus toch goed, want tessie beweert al weken dat ze Diaan hadEn ik geloof er al tijden niks van
aha.. heeft ze zichzelf verraden dusquote:Op woensdag 23 december 2009 15:54 schreef Chell het volgende:
En toch wist ik het eigenlijk meteen alIk dacht het handschrift namelijk te herkennen en tes schrijft altijd <chell achternaam> op post naar mij en niet mijn eigen voornaam
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:57 schreef Vicky het volgende:
[..]
aha.. heeft ze zichzelf verraden dus
Ik denk dat ik het weetquote:Op woensdag 23 december 2009 16:06 schreef santakarinakloon het volgende:
Karin!
Even een kloon van de kloon.... (want wachtwoord én emailadres zoekgemaakt)
Je aanwijzing is het groene vaatdoekje!
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Enne, als ik mag gokken wie mijn mooie pakje heeft gemaakt.. denk ik nu Asyniur.
Klopt dat???!?
Ik weet het zelfs!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Zelfs dan wordt ik niet wijzer.. Klein vriendje.. Hoe oud zijn je kindjes dan?
Heuj!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
Maar ik had ook graag voor jou een mooi pakketje gemaakt hoor!![]()
Zit ik goed met mijn gok dat Luchtbel mijn Santa is?
normaal = vermoedenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Zo Ca.ra jij bent vlot! Chaca heeft tot nu toe alleen vermoedens uitgeproken
Geen ideequote:Op woensdag 23 december 2009 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heuj!!!![]()
Owkee, dan zoek ik dus iemand anders met een zere rug, een stoute hond en aan de andere kant van het land....![]()
Wie dan???!!?!?!
Da's een makkie!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:25 schreef Estrys het volgende:
IK ben op zoek naar een Santa met een klein mannetje (die nog in maxicosi past, naar ik denk ergens rond de 4-5 maanden oud) uit de omgeving van Sittard-Geleen. Waar vorige week voor de deur aan de weg werd gewerkt en met een gecrashte computer. Verdere omschrijving: kan van tijd tot tijd wat laks zijn. Bent of kent u deze Santa? Neem dan contact op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |