Pvoesss toch ook laatst?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:54 schreef chacama het volgende:
Ik ben zooooo ontzettend blij met mijn cadeautjes, maar ik weet dus nog steeds niet zeker wie mijn SS is. Heb denk ik aan de hand van de doos ook nog een hint gekregen..... wie heeft er houtenspeelgoed besteld en ontvangen????
Taartjesfeee? Huuphuup? ben ik al in de buurt??
Nope, mikoxxquote:Op woensdag 23 december 2009 11:04 schreef Brighteyes het volgende:
Aiai, na wat afstrepen kom ik nog op 2 namen. Nijna of Mikoxx
Ben ik al in de buurt, of sla ik de plank volledig mis?
quote:Op woensdag 23 december 2009 11:18 schreef mikoxx het volgende:
De hints die ik kreeg van Kerstsoxx..
- een arabische letter M
- ze heeft 1 kind
- afzender uit Zoetermeer
Damn!quote:
nee die zowiezo niet, zij heeft 2 kindjesquote:
Ben jij de mijne?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:22 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
nee die zowiezo niet, zij heeft 2 kindjes
whaha nee!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:27 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ben jij de mijne?
Ik krijg net ingefluisterd dat jij in de buurt van Emmen woont.En je hebt 2 kindjes. Alleen die Friso 1 klopt niet helemaal, maar die kan je nog wel hebben liggen van voordat Lars over ging op andere voeding.
Argh!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:31 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
whaha nee!
Ik weet wel wie jij hebt!!
niet te snel strepen he (hint) je was close hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 11:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Argh!![]()
![]()
Ik ga de lijst uit de OP er maar eens bijpakken en domweg afstrepen.
Had ik al gezegd dat ik hier slecht tegen kan?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:35 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
niet te snel strepen he (hint) je was close hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |