Ik weet het !quote:Op woensdag 23 december 2009 10:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Wie helpt mij mijn santa te ontmaskeren...
Hints:
geen
jamaar, ik dacht al dat ze mijn Santa wasquote:Op woensdag 23 december 2009 10:03 schreef prinseszondererwt het volgende:
De hints van mijn santa op een rijtje...
- ze deed vorig jaar ook al mee
- post bijna alleen in oud
- houdt van veel strikjes en lintjes...
Tsja... nog kandidaten genoeg denk ik. Maar vanwege de strikken is mijn eerste gok: miss_dynastie!
Whahaha! En jij maar denken dat je het wist!quote:Op woensdag 23 december 2009 09:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn Santa is in de wereldwinkel geweest, bij de Ikea en ik denk ook bij Hema. En meer hints weet ik niet
Ik heb geen idee eerlijk gezegd
Oh! En ze heeft een EEEtje, te zien aan de doosMaar dat doet ook geen lampje branden :-/
quote:
Ik vroeg me al af of je het mee had kunnen nemen.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:46 schreef m@x het volgende:
Ik wil ook zo graag mijn pakje uitpakken maar ik ben voorlopig nog niet thuis denk ik
Nee, de doos is echt enorm. Denk niet dat mijn vader het had gewaardeerd als ik die ook nog had meegesleept.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:48 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of je het mee had kunnen nemen.
Ik ben niet miss dynastie.. Maar ik heb wel nog een hint voor jequote:Op woensdag 23 december 2009 10:03 schreef prinseszondererwt het volgende:
De hints van mijn santa op een rijtje...
- ze deed vorig jaar ook al mee
- post bijna alleen in oud
- houdt van veel strikjes en lintjes...
Tsja... nog kandidaten genoeg denk ik. Maar vanwege de strikken is mijn eerste gok: miss_dynastie!
Cattie heeft een poppenwagen gewonnen!?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:54 schreef chacama het volgende:
Ik ben zooooo ontzettend blij met mijn cadeautjes, maar ik weet dus nog steeds niet zeker wie mijn SS is. Heb denk ik aan de hand van de doos ook nog een hint gekregen..... wie heeft er houtenspeelgoed besteld en ontvangen????
Taartjesfeee? Huuphuup? ben ik al in de buurt??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |