quote:Op woensdag 23 december 2009 08:46 schreef amaranta het volgende:
Ik ben geen steek wijzer.... Pakketje uit het noorden... Waar ook de wijzen vandaan komen...gepost in Emmen.... Kaartje gehad uit Zwolle.....
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:51 schreef amaranta het volgende:
Ik kan het helaas niet zo bijhouden allemaal. Weet ook helemaal niet of er een hint is geweest voor mij.
Qua plaatsen zat je al erg goedquote:Op woensdag 23 december 2009 18:12 schreef amaranta het volgende:
Lieve Santemaranta, zou je mij een hint kunnen geven?
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:36 schreef Asyniur het volgende:
Ow, en Luchtbel is waarschijnlijk niet mijn Santa bedacht ik mij net onder het eten van een stukje chocola uit mijn santapakketje. Luchtbel houdt namelijk niet van chocola viel mij toen in dus ik denk niet dat die iets van chocola zou kopen voor mij...
Maar ik zag net een foto van Mahre in het pakjes topic, dus misschien is het wel Lenaatje!
maar het kan ook Beaker zijn of evenstar of Pvoesss of misschien nog wel iemand anders en hoeveel kinderen heeft wendytje eigenlijk (want die ken ik niet)
Het ÍS Lenaatje!
![]()
na een profielcheck weet ik het echt zeker!!
OH! Helemaal gemist!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:16 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Oxy, kijk es:
[OUD Secret Santa 2009-15] D-Day! Raden maar....
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:45 schreef Santeamaranta het volgende:
[..]
[..]
Qua plaatsen zat je al erg goed
Ik heb 1 kindje (en niet 2 BE)
Heb je daar al wat aan?
Maar jij had wél rugpijn. toch? Dat ik nog wel een béétje in deze wereld leef.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:41 schreef Poppedein het volgende:
hahahahaoch arme buuv, ik durf t je bijna niet te zeggen, maar nee sorry... It wasn't me!
Dat klinkt wel heul foutquote:
Joehoequote:Op woensdag 23 december 2009 20:34 schreef Secret-Joulumuori het volgende:Volgens mij is Flowerbox ook nog niet gesignaleerd toch?
haha toch maar doorgespit?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:54 schreef mikoxx het volgende:
En ik weet t nog steeds niet .............
Het zou Oeke kunnen zijn, maar ja, die zit nu op de boot.... dus daar kom ik pas na de 26e achter dan. Of t is iemand anders natuurlijk. Al denk ik t vrij zeker te weten..
Lang leve het estafettetopic!!
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef mrien het volgende:
Ik wil ook graag weten of Flowerbox inderdaad mijn Secret Santa was!
Leuk al die suggesties, raadpogingen en enthousiaste reacties!!
Hij was vrij duidelijk jaquote:Op woensdag 23 december 2009 20:57 schreef flowerbox het volgende:
[..]
![]()
![]()
U gaat door voor de koelkast! Goed geraden en zo snel
. Waren mijn hints zo duidelijk??
Ja maar das heul nie eerlijkquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:33 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Mja, zoals ik al als kloon zei: veel dingen had ik nog hier liggen en heb ik er bij gestopt. Twee avonden rijmpjes bedenken en ze zijn zó slechtmaar ik vond het heel erg leuk om te doen!
![]()
En ik was bang dat ik niet zo goed gehint had, maar je zat meteen goed!
Wel ontzettend jammer dat de waxinelichtje-houders kapot zijn gegaanquote:Op woensdag 23 december 2009 20:58 schreef mrien het volgende:
[..]
Hij was vrij duidelijk ja
Op de meeting was jij volgens mij naast Freecell (die niet mee doet) de enige met 1 kind. Spuuglokje had 3 kids bij zich, Noli 2,5, Ingrid en Djeez ook 2 dacht ik
Dat moest jij wel zijn dan!
Dank je wel voor de kado's!
Het kookboekje is erg leuk, de blokjes puzzel vind Lotte helemaal leuk
D'r heeft iemand ontzettend d'r best gedaan op jouw cadeautjes.. Ik heb óók heel erg m'n best gedaan en ben aardig creatief bezig geweest (al zeg ik het zelf).. Maar helaas niet met jouw cadeautjes. Sorryquote:Op woensdag 23 december 2009 20:55 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heul fout, maar goed de cadeeautjes, de postcode, het overeenkomstige, brabant, en stukje limburg, de naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |