Fijn dat je het leuk vindtquote:Op woensdag 23 december 2009 19:19 schreef Fuente het volgende:
Ik ben heel erg verwend door mijn Santa!
En ik heb geen idee wie het is
Alsjeblieft, ik vond het leuk om te doen!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:04 schreef Belana het volgende:
[..]Daar staat helemaal niks op
boefje!! Maar het rijmt wel
Lief zweefvliegje, dankjewel voor je lieve cadeautjes!!
Dacht jij ook aan mij of niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hahahahahahaha. het was gewoon goed.![]()
Euh, weet ik jou adres?!? dachutniet hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:04 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nope![]()
Verdorie, ik dacht echt dat het DeBuurvrouw was, wie helpt me even, ik heb de volgende hints:
*Iemand uit Groningen (ik had woorden in een dialect op de kaart staan)
*Met 3 kinderen
* en die mijn adres al wist (daarom dacht ik dus dat het debuurvrouw was)
Ik ben heel hard gaan nadenken maar volgens mij is echt de enige met 3 kinderen bij wie ik ooit wat gekocht heb, dus die mijn adres weet, Mamanik en die doet niet mee.
En degenen hier met 3 kinderen weet ik vrijwel allemaal wel dacht ik
Nee, ik dacht sorbootje.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:23 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Dacht jij ook aan mij of niet?
Kijk eens in mijn post!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef Nijna het volgende:
Asy, wie???
Dames, ik kom morgen weer verder kijken. Voel me steeds beroerder worden weer, dus ik ga zo naar bed. Santa, dank je voor de leuke pakjes
Mooi! Das fijnquote:
Mja, zoals ik al als kloon zei: veel dingen had ik nog hier liggen en heb ik er bij gestopt. Twee avonden rijmpjes bedenken en ze zijn zó slechtquote:Op woensdag 23 december 2009 19:18 schreef innepin het volgende:
[..]Je bent lief!
Wat een boel cadeaus en wat een boel gedichtjes en wat een boel werk
![]()
![]()
potverknurft.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet de dame met 3 kinderen in Groningen ook!
En nee. Easy had geen last van haar rug en heeft ook geen hond!
Sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo intelliget als wijquote:Op woensdag 23 december 2009 19:56 schreef mijsje het volgende:Asy, ze zag het niet...
nou moet ik tot morgen wachten want nu is ze naar bed...
![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef Nijna het volgende:
Asy, wie???
Dames, ik kom morgen weer verder kijken. Voel me steeds beroerder worden weer, dus ik ga zo naar bed. Santa, dank je voor de leuke pakjes
Ik dacht: Op het adres van de afzender zit een bedrijf. De naam daarvan is volgens mij hetzelfde als jouw meisjesnaam. (hyves is your friendquote:Op woensdag 23 december 2009 20:10 schreef Memmel het volgende:
Oxy, Kersjes moest volgens mij tot 21 uur vanavond werken en zou daarna haar pakje openmaken.
Waarom ben jij daar zo nieuwsgierig naar???![]()
Ik zie dat ik door maar liefst 3 personen als ss wordt gezien! Moehahaha
Waarom denkt eenieder dat?
Mijn hint: een van de drie heeft gelijk!!
Ik snap m nog steeds niet. Je draagt geen zwart, dus dan ben je niet Rocka. Maar wie er graag in blauw en roze loopt weet ik niet :Squote:Op woensdag 23 december 2009 19:26 schreef SantaCa.ra het volgende:
Ca.ra nog even je hints op een rij
[..]
Ik zal hem iets toelichten:
In het zwart, zo zullen weinig mensen mij zien
ze zien me vaker in het blauw zien hoewel roze mij ook enorm goed staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |