quote:Op woensdag 23 december 2009 17:15 schreef innepin het volgende:
Ja ik had niet bijgelezen. Maar ik gok lekker toch op Asy
Lijkt mij ook Spuuglokje ja.... 3 kids...quote:Op woensdag 23 december 2009 18:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ah, kijk daar kan ik wat mee, dankjewel!!!
Spuuglokje, ben jij dan mijn Santa??? Nu kan ik het haast niet meer mis hebben hoop ik toch
Ik weet het, ik weet het!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:10 schreef Nijna het volgende:
[..]
Volgens mij lees ik te weinig... ik heb geen gestuiter en geboink voorbij zien komen
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:48 schreef kerstgeheimpje het volgende:
wie heeft gezegd dat ik niet mijsje ben?![]()
Gelukkig is de sjaal ook positief ontvangen...![]()
quote:Op woensdag 23 december 2009 18:09 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ah, kijk daar kan ik wat mee, dankjewel!!!
Spuuglokje, ben jij dan mijn Santa??? Nu kan ik het haast niet meer mis hebben hoop ik toch
Wie leest nou wie niet?quote:quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Oh en Vlinder heppu mij?
![]()
Dat IRC deed het hem he
Fijn dat je er blij mee bent! De snaaierijen waren speciaal op ruime datum uitgezocht
Ik ga vanmiddag uitpakken, nu eerst de kleine bij vriendlief onder de douche doen.
Weer wat geleerd! Zenk joe!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:54 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Post-icon. Het plaatje dat voor de post staat, zoals hier het
ik had er expres al niet zoveel gedaan, omdat er al een halve kilo drop bij zat...wilde je niet ziek de kerst in laten gaanquote:Op woensdag 23 december 2009 18:56 schreef bodpa09 het volgende:
[..]
Weer wat geleerd! Zenk joe!
Appelringen zijn op. Klein beetje misselijk.
Hallo lieve Lois!quote:Op woensdag 23 december 2009 18:04 schreef Lois het volgende:
Lieve Santa's die mij zo verwend hebben met cadeautjes en kaartjes, ik heb geen idee wie jullie zijn![]()
Ik zou graag meer hints ontvangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |