Je hebt een meisjesbaby en het is de mooiste van de wereldquote:Op woensdag 23 december 2009 19:17 schreef tantesanta het volgende:
[..]
Hallo lieve Lois!
Ik voel me een beetje beschaamd, want ik had nog wat dingetjesen dat vond ik vandaag terug in de kast
Whoops. Ik stuur het je gewoon lekker alsnog op, maar dan moet je daar wel weer op wachten
![]()
Geniet van al het lekkers iig.![]()
Heb je echt geen idee? Ik post in het kleine babietjestopic...
Nee ik vind haar de mooiste van de hele wereld.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:21 schreef Lois het volgende:
[..]
Je hebt een meisjesbaby en het is de mooiste van de wereldNou dat maakt het stukken makkelijker
ow en we hebben elkaar nooit ontmoet. Eh...... god ik ben hier (tegenwoordig) zo slecht in.....
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:17 schreef Spuuglokje het volgende:
Oooh wat een leuke cadeautjes heb ik gekregen! En mijn Secret Santa kan breien. Dan is het vast Marlieske! Klopt dat?
Ik zal hem iets toelichten:quote:Nog even een hint over jouw Secret Santaatje
Ik sta het best met blauw of roze, en ben geen groen blaadje
Heb 2 kinderen, van hetzelfde geslacht
En wel iets ouder dan jouw nageslacht.
It is! Zo moeilijk was dat toch niet?quote:
Stiekem was het behangpapier waar de doos in verpakt zat toch wel een hint. Kijk eens in de santa-topics van vorig jaarquote:Op woensdag 23 december 2009 17:07 schreef Jelief het volgende:
owww ik heb geen idee, iemand die niet van dichten houdt iig. (scheelt weer,ik hou daar ook niet van bij dit soort gelegenheden).Maar ook geen hints![]()
En mijn (verstuurde) pakje is nog niet opengemaakt, zal ook nog wel even duren
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:28 schreef tantesanta het volgende:
[..]
It is! Zo moeilijk was dat toch niet?
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:38 schreef Belana het volgende:
ok....wie woont er allemaal in Friesland en heeft een baby tussen de 6 en 12 maanden
zweefvliegje misschien???
quote:Op woensdag 23 december 2009 19:49 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]![]()
Open de noodenveloppe maar!
Lekker van mijquote:Op woensdag 23 december 2009 20:02 schreef SanTaart het volgende:
Zeg maarreh... Mevrouw Taartjesfee?
Ik vis niet graag naar complimentjes,
behalve als het gaat om mijn twee ventjes.
Vallen de pakjes een beetje in de smaak?
Dat heb ik gemist tussen al het 'raad maar raak'.
Oxy, kijk es:quote:Op woensdag 23 december 2009 20:04 schreef Oxymoron het volgende:
Kersjes, waar ben je?! Maak je pakje eens open!
hahahahahahaha. het was gewoon goed.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:38 schreef Belana het volgende:
ok....wie woont er allemaal in Friesland en heeft een baby tussen de 6 en 12 maanden
zweefvliegje misschien???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |