quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Tazz het volgende:
[..]
Nieuwsgierig is my middle name.
Ik had tot een half uur geleden geen idee wie je was!
Heb je er kerstzegels opgeplakt? Denken ze dat het een kerstkaart is en dan doen ze hem niet met de priopost mee!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Kleurdoos het volgende:
pmis het er echt nog steeds niet?
stomstom, t ging gelijk met graemes muts op de post en die was er eergisteren al.. hou je rekening met de kerstdrukte, duurt t nog langer
Ja!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
heb ik in het begin gedaan en heeft alleen debuurvrouw gezien en verder niemand geloof ik!
Jaaaa!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Memmel het volgende:
Zo wat gaan jullie hard!!!
She-Wolf, je hebt helemaal gelijik! It is I , your secret santa!
Iemand _Bar_ nog gesignaleerd? Ik wil weten of ik het bij het juiste eind heb, anders moet ik ook nog door gaan raden.
kerstzegels iddquote:Op woensdag 23 december 2009 21:41 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Heb je er kerstzegels opgeplakt? Denken ze dat het een kerstkaart is en dan doen ze hem niet met de priopost mee!![]()
Nou, het komt goed hoor, ik denk morgen en anders na de kerst. Ik gok dat ik toch geen tijd heb om het cadeau al echt te gebruiken de komende 3 dagen!
Dat is Incantrix?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:40 schreef bodpa09 het volgende:
Oh... nou dan moet je maar eens in het geboortekaartjestopic kijken, bij het laatst geposte kaartje.
Dat zou mijn gok zijn.
Sorry...quote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
In de buurt van venlo (stond ook op de vorige pagina)
nee jij hebt gegokt op Poppejans. Alleen de vetgedrukte Santa's zijn bevestigd. En dan nog een korreltje zout, ik doe mijn best om het goed te doen maar kan niet garanderen dat het foutloos gaat.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:43 schreef Saffier het volgende:
Cara!! Wat doe jij nou?? Is Poppejans mijn santa?????
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:39 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Was ik zo duidelijk met hinten?
Boy, dit was verschrikkelijk, ik lig in bed met Stef op mijn borst en wilde je ZO graag meer hints geven, maar ik wist het password van mijn kloon niet meerquote:
ow.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |