Halve autist die ik ben, als je er een knipoog bij zet dan weet ik niet meer of ze nou wel of niet je santa is.quote:
Neequote:Op woensdag 23 december 2009 21:43 schreef Saffier het volgende:
Cara!! Wat doe jij nou?? Is Poppejans mijn santa?????
Er is hier een dame op Fok die een broer of zus heeft die regelmatig naar de US gaat en dan geeft ze haar aardig wat geld mee om kleding te kopen voor haar kind bij oa GAP. Misschien is zij het?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:02 schreef Poppedein het volgende:
mensen...een dollarbiljet..wie? Waar? Waaaaaaaaaaaaaarom??? Hellup me nou!
Wat leuk! Je chocola komt echt van pas nu, al de halve reep is op, ben vandaag ongesteld geworden, vandaar...quote:
Haha, net op tijd geedit, wilde je net quotenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:17 schreef Brighteyes het volgende:
Nee dus.
Poppedein, welke president staat er op het biljet? Mss kunnen we iets met de naam?
Nogmaals bedankt voor de heerlijke kadootjes Spuuglokjequote:Op woensdag 23 december 2009 18:40 schreef Poppejanssanta het volgende:
[..]Ik had me net ingelogd als Poppejanssanta om je nog een hint te geven.
Maar het klopt dus, ik ben Spuuglokje.
Thnx Faja!!quote:Op woensdag 23 december 2009 22:14 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Er is hier een dame op Fok die een broer of zus heeft die regelmatig naar de US gaat en dan geeft ze haar aardig wat geld mee om kleding te kopen voor haar kind bij oa GAP. Misschien is zij het?
Hier ga ik vannacht eens even fijn over nadenkenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef hoohoo-ho het volgende:
Grasjes vroeg om een hint.. Ik ben erg slecht met hints (net als met rijmen).. maar hier een poging..
1 kadootje
9 jaar en een beetje loop ik hier rond
7 jaar bestaat OUD al weer
2 keer een helpend handje
Sommigen zullen het meteen zien, anderen zullen het nooit snappen.. Wanneer valt jouw kwartje?
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:22 schreef hoohoo-ho het volgende:
Grasjes vroeg om een hint.. Ik ben erg slecht met hints (net als met rijmen).. maar hier een poging..
1 kadootje
9 jaar en een beetje loop ik hier rond
7 jaar bestaat OUD al weer
2 keer een helpend handje
Sommigen zullen het meteen zien, anderen zullen het nooit snappen.. Wanneer valt jouw kwartje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |