Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:19 schreef Kevincy het volgende:
Heerlijk, ff een presentator die zich zelf belangrijker dan zijn gasten vindt niet meer op TV zien
Met wat?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:09 schreef rubbereend het volgende:
Daar zag je het vakmanschap van Arie Boomsma, hij gaf meteen Jan Mulder de voorzet om door te gaan
met zijn verhaal over zijn filmpje, als je dat niet doet gaat het minuten over dat glas bij Mulderquote:
klopt, ook aan zo'n tafel zie je arie er toch bovenuit stekenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:09 schreef rubbereend het volgende:
Daar zag je het vakmanschap van Arie Boomsma, hij gaf meteen Jan Mulder de voorzet om door te gaan
Ben benieuwd hoe hij het zou doen als presentator van een talkshow.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Arie komt in de hemel.
Eindelijk. Mensen met een doordachte mening & principes. Ipv mensen die zich een mening aanmeten waarmee ze het populairst kunnen worden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:51 schreef DrDentz het volgende:
Hij doet al een jongeren praatprogramma, constant z'n eigen 'verheven' moraal opdringende aan de gasten aan tafel. Bah.
Met Susan Boyle?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:55 schreef Ringo het volgende:
Yvon liet zich heel erg kennen, snobby elfenvrouwke.
Echt een akelig wijf.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:55 schreef Ringo het volgende:
Yvon liet zich heel erg kennen, snobby elfenvrouwke.
Bij studio voetbal heb je de "elleboog van de week". Je hebt binnenkort een winterstop met het voetbal.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt een akelig wijf.
Arie is een goeie peer. Ik vind hem helemaal niet zo verheven doen, eerder bedachtzaam en niet meelopend met de meute. Hij snoerde Hugo netjes de mond
quote:
Geweldige vent is dat.quote:Op zaterdag 19 december 2009 06:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
tvp voor dit nieuwe DWDD-draadje, met in de OP: Echolokalisatie van de belgische badman (kijk eens hoe boos hij op de foto 'kijkt'!)
[ afbeelding ]
Zat ik gisteren ook meteen aan te denken...Hengstenbal!quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:16 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens: als er één iemand is wiens seksuele geaardheid in twijfel mag worden getrokken dan is het wel Hugo Borst. Wekelijks te zien in een voetbal praatprogramma, waar een uur lang alleen over mannen wordt gesproken. Wekelijks te zien in een stadion, waar hij aandachtig de schoonheid van mannelijke voetballers aanschouwt. En is het niet Hugo Borst die een programma presenteert wat over Vaders en Zonen gaat?
was bij de herhaling ook al zo, ik denk dat dat schokkende fragment toch iets te schokkend was ofzoquote:Op zondag 20 december 2009 03:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom skipped de video in een keer bij Mark-Marie's fragment naar de jakhalzen als je het online terug kijkt?
Bij 14:40, aflevering van vrijdag...
Ik denk eerder de rechten, het is namelijk ook nergens te vinden op youtube, maar wel op de net5 site.quote:Op zondag 20 december 2009 14:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was bij de herhaling ook al zo, ik denk dat dat schokkende fragment toch iets te schokkend was ofzo
Als iets te duur is om nog een keer uit te zenden wordt het er uit geknipt.quote:Op zondag 20 december 2009 14:32 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik denk eerder de rechten, het is namelijk ook nergens te vinden op youtube, maar wel op de net5 site.
Tegenwoordig presenteert hij ook zo'n soort programma voor volwassenen: In de Schaduw van het Nieuws, of zoiets.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:51 schreef DrDentz het volgende:
Hij doet al een jongeren praatprogramma, constant z'n eigen 'verheven' moraal opdringende aan de gasten aan tafel. Bah.![]()
quote:De eerste aflevering van DWDD van 2010. De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk en zijn tafelheer is Jan Mulder. Samen ontvangen zij onder anderen de volgende gasten:
• Wilfried de Jong schuift aan om te praten over zijn tv-programma 24 uur met..., waarin hij een etmaal opgesloten zit met een bekende Nederlander.
• Acteurs Daan Schuurmans en Eric Schneider zijn te gast. Zij spelen de jonge en de oude Prins Bernhard in de VPRO-serie De Schavuit van Oranje.
• Trixie Whitley, de Vlaamse dochter van de Amerikaanse zanger Chris Whitley, komt optreden.
Bronquote:Matthijs van Nieuwkerk introduceert vrijdag een nieuw programma-onderdeel in De Wereld Draait Door. In de laatste aflevering van de week zal voortaan het overzicht De Week Draait Door te zien zijn. “Dat wordt dan het laatste onderwerp van de vrijdaguitzending. Daarin kijken we terug op de week die achter ons ligt, op een wat dwarsere manier dan de reguliere weekoverzichten“, vertelt Van Nieuwkerk op Radio 3FM. “Dat gaan we proberen en we gaan het sowieso een maand volhouden.”
Als De Week Draait Door aanslaat, gaat de populaire VARA-talkshow daar in februari mee door. “Als het ons bevalt, dan houden we het, en als het tegenvalt, dan stoppen we er weer mee. Maar we verwachten er veel van. Ik verheug me er veel op.”
Op dit moment is Van Nieuwkerk bezig aan het vijfde seizoen van De Wereld Draait Door. “Het vierde vonden wij inhoudelijk goed. Daar waren we als redactie erg tevreden over en de cijfers konden eigenlijk niet beter. We dachten: als we dit kunnen vasthouden, zou het al geweldig zijn. Maar qua cijfers hebben we het nog nooit zo goed gedaan als dit seizoen. Ik vind het alleen maar leuker worden.”
De Wereld Draait Door is maandag terug van een korte winterstop. In de uitzending om 19.30 uur zijn onder meer tafelheer Jan Mulder en Wilfried de Jong te gast.
jaquote:Op maandag 11 januari 2010 19:56 schreef tong80 het volgende:
Ik kreeg de slappe lach van Gordon
Ben ik nu slecht ?
iig 'n beetje vreemd.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:56 schreef tong80 het volgende:
Ben ik nu slecht ?
Ik ook hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 19:56 schreef tong80 het volgende:
Ben ik nu slecht ?
In welk opzicht ?quote:
Stalk mij niet zo ja..quote:Op maandag 11 januari 2010 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
In welk opzicht ?
Ik had mjn vragen wel te stellen over het dubieuze
Niet dat ik het erg vind maar 2 keer Jan Mulder (quote:Gasten van de uitzending van 12 januari zijn: Henk van Zon. Muziek is er van Go Back To The Zoo en Jan Mulder is tafelheer. Meer informatie over de gasten volgt later
Ja, Martin Simek kon niet.quote:
Dat dacht ik eerst ook maar ik denk dat ze het commissie-Davids rapport uitvoerig gaan bespreken en dan is Jan Mulder de meest geschikte tafelheerquote:alweer Jan Mulder tafelheer?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:24 schreef rubbereend het volgende:
Alweer Mulderhij gaat vast weer alleen maar zitten schreeuwen vanavond
Ah, dat is wel logisch inderdaad, vanwege zijn politieke ervaring.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:47 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook maar ik denk dat ze het commissie-Davids rapport uitvoerig gaan bespreken en dan is Jan Mulder de meest geschikte tafelheer
Of een nieuw iemand.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:20 schreef Stofje het volgende:
Ik zou Felix Rottenberg wel eens als tafelheer willen zien.
Nee, naar mannetje. Wilfried de Jong lijkt mij wel een goede. Nieuwkerk en De Jong werkten vroeger ook altijd goed samen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:20 schreef Stofje het volgende:
Ik zou Felix Rottenberg wel eens als tafelheer willen zien.
quote:John Mayer morgen in De Wereld Draait Door
En weer weet de redactie van De Wereld Draait Door een grote internationale celeb te strikken voor het dagelijkse praatprogramma. Morgen zal niemand minder dan John Mayer aanschuiven. De muzikant, doorgebroken met de hit 'Daughters', treedt diezelfde avond namelijk op in de Heineken Music Hall.
Het is de eerste keer dat John Mayer, die ooit een knipperlichtrelatie had met Jennifer Aniston, live op de Nederlandse televisie te zien is. Tafelheer morgenavond is Giel Beelen, groot bewonderaar van de muzikant.
quote:
Ik kan ook lekker praten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:39 schreef Ringo het volgende:
Rottenberg, een der weinige PvdA'ers naar wie ik met waardering kan luisteren. Kelder is een lekkere prater.
QFT. Maar geniet nu van Van Muiswinkel die zijn ouwe mottenpak weer es uit de kast heeft getrokken. Wat een VARA-meuk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef Roi het volgende:
Kan dit niet naar Pauw&Witteman, ik wil DWDD kijken voor vermaak!
Kan die beter hoofdpiet of Oltmans spelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
snap niet waarom Erik dit typetje (nog steeds) doet. echt heel slecht.
Nee, het is ook niet heel leuk. Als eenmalige kwinkslag was het misschien wel ok geweest, maar het is niet goed genoeg om het zo lang door te drijven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Kweenie, ik zie er de lol niet zo van in.
Onder andere, ik vind heel veel van zijn types erg goed (Janmaat was ook geniaal bijvoorbeeld), maar dit is gewoon niet zo geweldig.quote:
Geesinkquote:
De dialoog was prachtig.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:22 schreef marcodej het volgende:
Nee, dat laatste typetje is het hem niet helemaal.
Ik had eerlijk gezegd nog nooit van Argos gehoord. Waar en wanneer word/werd dat uitgezonden?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:59 schreef Xenomaniac het volgende:
Hij heeft nu geen tegenstand, net als in Argos waar hij gewoon een uur per week kan roepen wat hij wil.
Alsof de PO zich ook maar wat aantrekt van die onzinnige kritiek...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:23 schreef Stofje het volgende:
De publieke omroep krijgt de kritiek te links georiënteerd te zijn en wat doen ze? Ze persifleren een rechts programma. Ja, dat kan natuurlijk ook. Erg zwak optreden, dit.
Blijkbaar wel. Want zowel Powned als WNL komen het bestel in.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Alsof de PO zich ook maar wat aantrekt van die onzinnige kritiek...
Persiflage is niets mis mee, alleen komt het op een paar leuke opmerkingen na niet helemaal uit de verf.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:23 schreef Stofje het volgende:
De publieke omroep krijgt de kritiek te links georiënteerd te zijn en wat doen ze? Ze persifleren een rechts programma. Ja, dat kan natuurlijk ook. Erg zwak optreden, dit.
Dat komt toch gewoon omdat ze de benodigde leden hebben?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:36 schreef superjojo het volgende:
[..]
Blijkbaar wel. Want zowel Powned als WNL komen het bestel in.
Klinkt als een reactie van een verzuurd rechts persoon, die hebben niet zoveel humorquote:Ik vind verder niet dat de PO te links ofzo zou zijn, maar zo'n persiflage van Van Muiswinkel vind ik toch een beetje jammer. 'Kijk eens ik doe een rechts persoon, haha'.
Ze moesten ook door commissies beoordeeld worden op hun toegevoegde waarde.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:39 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Dat komt toch gewoon omdat ze de benodigde leden hebben?
Heb nooit rechtser dan D66 gestemdquote:Klinkt als een reactie van een verzuurd rechts persoon, die hebben niet zoveel humor
Hij kan beter maar ik wacht zn show even af.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:45 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ze moesten ook door commissies beoordeeld worden op hun toegevoegde waarde.
[..]
Heb nooit rechtser dan D66 gestemdMaar omdat ik het jammer vind Van Muiswinkel zo te zien terwijl hij veel beter kan, maar blijkbaar ben ik dan toch gelijk een verzuurd rechts persoon.
Een formaliteit natuurlijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:45 schreef superjojo het volgende:
[..]
Ze moesten ook door commissies beoordeeld worden op hun toegevoegde waarde.
Iedere zaterdag radio1 12:15 - 13:00.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:23 schreef marcodej het volgende:
Ik had eerlijk gezegd nog nooit van Argos gehoord. Waar en wanneer word/werd dat uitgezonden?
Idd, best treurigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:23 schreef Stofje het volgende:
Hagens was mss goed, maar dat ze dat laten zien is wel het minste wat je mag verwachten. Wat ik wel egt goed vond van DWDD is dat ze die onderzoeksjournalisten uitgenodigd hadden. Dat was verfrissend.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:07 schreef Wickedangel het volgende:
Goed dat ze een stukje van het interview van Pieter Jan Hagens met Balkenende lieten zien. Hagens had vlijmscherpe vragen, Balkje had geen antwoorden
Vandaar dat ik hem niet ken. Nou ja, is ook wel eens interessant om te zien hoe een snabbelaar zich door het leven slaat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Omhooggevallen "zanger" uit de UK.
Jensen zit al te fokken met Matthijsquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:14 schreef TUFKAL het volgende:
Jensen moet daarentegen eens een cursus hoe kan ik grappig zijn volgen.
Dat is nu van niveautje kleuterschool.
Je praat poep.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:38 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Vandaar dat ik hem niet ken. Nou ja, is ook wel eens interessant om te zien hoe een snabbelaar zich door het leven slaat.
Inderdaad, als iemand gewoon zijn harses moet houden is het Jensen wel. Wat een geweldig onleuke en talentloze kwal is dat zegquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:14 schreef TUFKAL het volgende:
Jensen zit met iedereen ruzie uit te lokken..waarom, dat weet ik ook niet ..Hij is echt veranderd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:14 schreef TUFKAL het volgende:
Omdat nog de enige manier is waarop Jensen in the picture kan blijven. Hij moet het niet hebben van zijn interviewtechnieken of zijn fraaie gevoel voor humor, hij moet het hebben van opzienbarende gasten (lees: freaks) en zijn geforceerde getroll richting zijn tv-collega's.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jensen zit met iedereen ruzie uit te lokken..waarom, dat weet ik ook niet ..Hij is echt veranderd.
De media besteden er helaas nog vaak genoeg aandacht aan. Ze berichten over elke virtuele scheet die Jensen op zijn site snafu.nl laat.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:43 schreef Ringo het volgende:
Jensen.Welke snotneus vindt het dan ook nodig om aan die taaitaaipop aandacht te besteden?
Nahh niet echt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Omhooggevallen "zanger" uit de UK.
Die site zegt me helemaal niks.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
De media besteden er helaas nog vaak genoeg aandacht aan. Ze berichten over elke virtuele scheet die Jensen op zijn site snafu.nl laat.
Ikquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:43 schreef Ringo het volgende:
Jensen.Welke snotneus vindt het dan ook nodig om aan die taaitaaipop aandacht te besteden?
Is hij veranderd dan?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jensen zit met iedereen ruzie uit te lokken..waarom, dat weet ik ook niet ..Hij is echt veranderd.
Het is een platte paupertroll met platte paupertrollengrappen die door het platte paupertrollenvolk op handen wordt gedragen. Nooit anders geweest. En nu weer ontopic.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Is hij veranderd dan?Vind m even verschikkelijk als altijd.
Ach gut, Jan Mulder een beetje ziekjes?quote:
Briljant.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:37 schreef DrDentz het volgende:
Is hij goed? Ik ken geen nummers van 'm, maar ik houd wel van chagrijnige artiesten.
Ik vind 'm te gelikt voor een bluesartiest. Blues doet pijn. Mayer is een mooiboy.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:38 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Briljant.
Vooral live komt hij perfect tot zijn recht.
Als je zijn muziek niet kent, kan ik je het album "Continuum" aanraden.
Dat mag je vindenquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik vind 'm te gelikt voor een bluesartiest. Blues doet pijn. Mayer is een mooiboy.
Ongelofelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Zelfs John Mayer mag maar 1 minuut van zijn nummer zingen. Wat triest.
Denk je dat 'ie langer wil? Die ene minuut is zijn limiet, niet die van DWDD.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:40 schreef Toad het volgende:
Oke, als je zo'n ster in huis hebt moet je het format omgooien jongens. Die man verdient minstens 20 min, geen 5 minuutjes.
Vind ik juist goed dat ze daar aan vast houden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Zelfs John Mayer mag maar 1 minuut van zijn nummer zingen. Wat triest.
Gelukkig. Luister eens naar Albert King, of Stevie Ray Vaughan. Dat is blues. Dit is bluesy pop.quote:
Luister ik ook naar. Briljante blues idd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Gelukkig. Luister eens naar Albert King, of Stevie Ray Vaughan. Dat is blues. Dit is bluesy pop.
Waarom is 'ie daar dan? Hij stond daar relax, ze konden gewoon meer aan hem vragen. Ik vind het star.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:41 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Denk je dat 'ie langer wil? Die ene minuut is zijn limiet, niet die van DWDD.
Ik dacht en overwoog niet te gan kijken. Kan het niet laten.quote:
Je hebt wel geluk dat Nico Dijkshoorn nog niet aan bod is gekomen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht en overwoog niet te gan kijken. Kan het niet laten.
Ben geen fan van hem, maar ik zag juist een sympathieke door de wol geverfde typisch Amerikaanse entertainer.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat een arroganta plofkop: It's only 25.000 copies.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:53 schreef Xenomaniac het volgende:
Waarom draagt die man een kogelwerend vest?
Wat zit die steeds raar te doen, is dat ook een bekend iemand of zo?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:55 schreef richbitch het volgende:
Wat voor gore nicht zit er achter die Beppe(links achter hem in tegenstelling)
Wat een gastquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:55 schreef richbitch het volgende:
Wat voor gore nicht zit er achter die Beppe(links achter hem in tegenstelling)
Die verveelde kop hoort gewoon bij hem. En zijn sarcasme blijft geniaalquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:54 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ben geen fan van hem, maar ik zag juist een sympathieke door de wol geverfde typisch Amerikaanse entertainer.
Zo te zien is het iemand van Blof.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:57 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wat zit die steeds raar te doen, is dat ook een bekend iemand of zo?
Die mist echt een paar chromosomenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:01 schreef DrDentz het volgende:
IddDaar rechts staat ie te schreeuwen
[ afbeelding ]
Het is niet is, maar eens.....quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:02 schreef richbitch het volgende:
Is 't niet die nicht die ook wel is bij Boulevard zit?
Maar natuurlijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:03 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Het is niet is, maar eens.....
Nee.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:05 schreef bloodymary het volgende:
Ze lachen er om, maar die vent heeft groot gelijk.
En ze laten het einde niet zien, als die man weer zonder gordel wegrijdt.quote:
Heeft hij dat echt gezegd? Dan heeft Jensen dus toch gelijkquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:05 schreef bloodymary het volgende:
Nee hoor Blöf begint nu pasquote:
Nee, dat zei een fan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft hij dat echt gezegd? Dan heeft Jensen dus toch gelijk![]()
Logisch, maar dat is heel anders dan pretentieus reageren en jezelf verheven voelen boven andere mensen. Ik snap niet waarom hij niet aangehouden zou moeten worden, maar andere mensen, enkel omdat meneer van adellijke afkomst isquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:11 schreef bloodymary het volgende:
[quote]Op woensdag 13 januari 2010 20:09 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
![]()
Groot gelijk? Ze zouden zijn adellijke huis in brand moeten steken, met zijn 18-eeuwse uitspraken.
[/quote
Ja, maar ik kan zijn gevoel heel goed begrijpen. Ik ga ook zo tekeer tegen de politie als ik voor futiliteiten aangehouden word, van hebben jullie niets belangrijkers te doen, ik wel etc. Dan ontplof ik bijna. Terwijl ik normaal heel rustig ben.
Zoals hierquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:10 schreef superjojo het volgende:
Jammer dat Dijkshoorn Blöf niet een beetje affikt.
Net mijn reet afgeveegd met een boek van Leon de Winter.quote:
"Supertex"?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Net mijn reet afgeveegd met een boek van Leon de Winter.
Ze mogen van mij Blöf op mijn crematie draaien.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:20 schreef Ringo het volgende:
Ik vind die teksten dus ook echt helemaal niks. Maar de muziek en Pascal Jacobs stem... weergaloos. Toch wel.
Geenstijlquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:15 schreef superjojo het volgende:
[..]
Zoals hier
http://www.geenstijl.nl/m(...)ren_met_bloef_1.html
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:05 schreef bloodymary het volgende:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
GeenstijlWat ontzettend niet grappig...
En smakeloos.quote:Zelfde verhaal. 1 voor je kudttekst, 2 voor je drummer, 3 voor de invoegstrook, waaraan wij verdwijnen. Etc.
Klinkt als een reactie van een verzuurd links persoon, die hebben niet zoveel humorquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:26 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
GeenstijlWat ontzettend niet grappig...
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:29 schreef superjojo het volgende:
[..]
Klinkt als een reactie van een verzuurd links persoon, die hebben niet zoveel humor
(sorry was een inkoppertje)
Hoeft van mij ook niet zo neequote:
tja Geenstijlquote:
Ja dan zijn mijn posts uit het verleden beter.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
tja GeenstijlAls dat nodig is als "bewijs"om blof af te kraken valt het allemaal nog wel mee.
Dan nodigen we Dijkshoorn natuurlijk ook uitquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:23 schreef tong80 het volgende:
Ze mogen van mij Blöf op mijn crematie draaien.
Stap ik de kist uit om het bandje stop te zetten.
We ?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dan nodigen we Dijkshoorn natuurlijk ook uit![]()
Ik vond Nico (weer) meesterlijk vanavond.
Ik werd stinkend jaloers bij de gedachte dat ze een vriendje zou hebben.quote:Op donderdag 14 januari 2010 02:25 schreef alexis_ het volgende:
Haha dat fragment van Albayrak.
Jawel?quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:31 schreef ChickenMan het volgende:
Hebben jullie ook geen geluid?
Ik heb hetzelfde, heb digitale tv van Ziggo.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:34 schreef ChickenMan het volgende:
Wtf.Heb overal geluid behalve bij NED3.
Ja chill, heb ik ook, regulier heeft wel geluid. Heb UPC.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, heb digitale tv van Ziggo.
Nederland 3 HD heeft geen geluid, het gewone Nederland 3 (kanaal 73 bij mij) heeft wel geluid.
Kunnen jullie geen apart topic openen over geluidsstoringen, de rest geniet van Prem jaquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde, heb digitale tv van Ziggo.
Nederland 3 HD heeft geen geluid, het gewone Nederland 3 (kanaal 73 bij mij) heeft wel geluid.
ex-speler van oa. Spartaquote:Op donderdag 14 januari 2010 19:48 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ben ik ook benieuwd . 13 jaar zei Edgar Vos tegen Paul de Leeuw .
50.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:54 schreef DrDentz het volgende:
Hoe oud is Harrie Wildeman?
Hij zit in die stoel vanwege aids, niet vanwege de dope hoewel hij een grootverbruiker was.quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Die heeft zich snel naar de tering gewerkt dan
mooi voorbeeld voor de jeugd....kijk een jongens, een paar jaar onveilige sex met verschillende mensen, lekker wat drugs erbij en tadaaaaaaaaa......zie hier het resultaat !quote:Op donderdag 14 januari 2010 19:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Die heeft zich snel naar de tering gewerkt dan
Zo doetie altijdquote:Op donderdag 14 januari 2010 20:03 schreef henkde_j het volgende:
Prem heeft volgens mij een lach kick vanavond
Bruine rum.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:03 schreef henkde_j het volgende:
Prem heeft volgens mij een lach kick vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |