Inderdaad.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:19 schreef Kevincy het volgende:
Heerlijk, ff een presentator die zich zelf belangrijker dan zijn gasten vindt niet meer op TV zien
Met wat?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:09 schreef rubbereend het volgende:
Daar zag je het vakmanschap van Arie Boomsma, hij gaf meteen Jan Mulder de voorzet om door te gaan
met zijn verhaal over zijn filmpje, als je dat niet doet gaat het minuten over dat glas bij Mulderquote:
klopt, ook aan zo'n tafel zie je arie er toch bovenuit stekenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:09 schreef rubbereend het volgende:
Daar zag je het vakmanschap van Arie Boomsma, hij gaf meteen Jan Mulder de voorzet om door te gaan
Ben benieuwd hoe hij het zou doen als presentator van een talkshow.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:46 schreef DrDentz het volgende:
Arie komt in de hemel.
Eindelijk. Mensen met een doordachte mening & principes. Ipv mensen die zich een mening aanmeten waarmee ze het populairst kunnen worden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:51 schreef DrDentz het volgende:
Hij doet al een jongeren praatprogramma, constant z'n eigen 'verheven' moraal opdringende aan de gasten aan tafel. Bah.
Met Susan Boyle?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:55 schreef Ringo het volgende:
Yvon liet zich heel erg kennen, snobby elfenvrouwke.
Echt een akelig wijf.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:55 schreef Ringo het volgende:
Yvon liet zich heel erg kennen, snobby elfenvrouwke.
Bij studio voetbal heb je de "elleboog van de week". Je hebt binnenkort een winterstop met het voetbal.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Echt een akelig wijf.
Arie is een goeie peer. Ik vind hem helemaal niet zo verheven doen, eerder bedachtzaam en niet meelopend met de meute. Hij snoerde Hugo netjes de mond
quote:
Geweldige vent is dat.quote:Op zaterdag 19 december 2009 06:59 schreef RobertoCarlos het volgende:
tvp voor dit nieuwe DWDD-draadje, met in de OP: Echolokalisatie van de belgische badman (kijk eens hoe boos hij op de foto 'kijkt'!)
[ afbeelding ]
Zat ik gisteren ook meteen aan te denken...Hengstenbal!quote:Op zaterdag 19 december 2009 01:16 schreef AryaMehr het volgende:
Overigens: als er één iemand is wiens seksuele geaardheid in twijfel mag worden getrokken dan is het wel Hugo Borst. Wekelijks te zien in een voetbal praatprogramma, waar een uur lang alleen over mannen wordt gesproken. Wekelijks te zien in een stadion, waar hij aandachtig de schoonheid van mannelijke voetballers aanschouwt. En is het niet Hugo Borst die een programma presenteert wat over Vaders en Zonen gaat?
was bij de herhaling ook al zo, ik denk dat dat schokkende fragment toch iets te schokkend was ofzoquote:Op zondag 20 december 2009 03:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom skipped de video in een keer bij Mark-Marie's fragment naar de jakhalzen als je het online terug kijkt?
Bij 14:40, aflevering van vrijdag...
Ik denk eerder de rechten, het is namelijk ook nergens te vinden op youtube, maar wel op de net5 site.quote:Op zondag 20 december 2009 14:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
was bij de herhaling ook al zo, ik denk dat dat schokkende fragment toch iets te schokkend was ofzo
Als iets te duur is om nog een keer uit te zenden wordt het er uit geknipt.quote:Op zondag 20 december 2009 14:32 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Ik denk eerder de rechten, het is namelijk ook nergens te vinden op youtube, maar wel op de net5 site.
Tegenwoordig presenteert hij ook zo'n soort programma voor volwassenen: In de Schaduw van het Nieuws, of zoiets.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:51 schreef DrDentz het volgende:
Hij doet al een jongeren praatprogramma, constant z'n eigen 'verheven' moraal opdringende aan de gasten aan tafel. Bah.![]()
quote:De eerste aflevering van DWDD van 2010. De presentatie is in handen van Matthijs van Nieuwkerk en zijn tafelheer is Jan Mulder. Samen ontvangen zij onder anderen de volgende gasten:
• Wilfried de Jong schuift aan om te praten over zijn tv-programma 24 uur met..., waarin hij een etmaal opgesloten zit met een bekende Nederlander.
• Acteurs Daan Schuurmans en Eric Schneider zijn te gast. Zij spelen de jonge en de oude Prins Bernhard in de VPRO-serie De Schavuit van Oranje.
• Trixie Whitley, de Vlaamse dochter van de Amerikaanse zanger Chris Whitley, komt optreden.
Bronquote:Matthijs van Nieuwkerk introduceert vrijdag een nieuw programma-onderdeel in De Wereld Draait Door. In de laatste aflevering van de week zal voortaan het overzicht De Week Draait Door te zien zijn. “Dat wordt dan het laatste onderwerp van de vrijdaguitzending. Daarin kijken we terug op de week die achter ons ligt, op een wat dwarsere manier dan de reguliere weekoverzichten“, vertelt Van Nieuwkerk op Radio 3FM. “Dat gaan we proberen en we gaan het sowieso een maand volhouden.”
Als De Week Draait Door aanslaat, gaat de populaire VARA-talkshow daar in februari mee door. “Als het ons bevalt, dan houden we het, en als het tegenvalt, dan stoppen we er weer mee. Maar we verwachten er veel van. Ik verheug me er veel op.”
Op dit moment is Van Nieuwkerk bezig aan het vijfde seizoen van De Wereld Draait Door. “Het vierde vonden wij inhoudelijk goed. Daar waren we als redactie erg tevreden over en de cijfers konden eigenlijk niet beter. We dachten: als we dit kunnen vasthouden, zou het al geweldig zijn. Maar qua cijfers hebben we het nog nooit zo goed gedaan als dit seizoen. Ik vind het alleen maar leuker worden.”
De Wereld Draait Door is maandag terug van een korte winterstop. In de uitzending om 19.30 uur zijn onder meer tafelheer Jan Mulder en Wilfried de Jong te gast.
jaquote:Op maandag 11 januari 2010 19:56 schreef tong80 het volgende:
Ik kreeg de slappe lach van Gordon
Ben ik nu slecht ?
iig 'n beetje vreemd.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:56 schreef tong80 het volgende:
Ben ik nu slecht ?
Ik ook hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 19:56 schreef tong80 het volgende:
Ben ik nu slecht ?
In welk opzicht ?quote:
Stalk mij niet zo ja..quote:Op maandag 11 januari 2010 21:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
In welk opzicht ?
Ik had mjn vragen wel te stellen over het dubieuze
Niet dat ik het erg vind maar 2 keer Jan Mulder (quote:Gasten van de uitzending van 12 januari zijn: Henk van Zon. Muziek is er van Go Back To The Zoo en Jan Mulder is tafelheer. Meer informatie over de gasten volgt later
Ja, Martin Simek kon niet.quote:
Dat dacht ik eerst ook maar ik denk dat ze het commissie-Davids rapport uitvoerig gaan bespreken en dan is Jan Mulder de meest geschikte tafelheerquote:alweer Jan Mulder tafelheer?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:24 schreef rubbereend het volgende:
Alweer Mulderhij gaat vast weer alleen maar zitten schreeuwen vanavond
Ah, dat is wel logisch inderdaad, vanwege zijn politieke ervaring.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:47 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook maar ik denk dat ze het commissie-Davids rapport uitvoerig gaan bespreken en dan is Jan Mulder de meest geschikte tafelheer
Of een nieuw iemand.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:20 schreef Stofje het volgende:
Ik zou Felix Rottenberg wel eens als tafelheer willen zien.
Nee, naar mannetje. Wilfried de Jong lijkt mij wel een goede. Nieuwkerk en De Jong werkten vroeger ook altijd goed samen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:20 schreef Stofje het volgende:
Ik zou Felix Rottenberg wel eens als tafelheer willen zien.
quote:John Mayer morgen in De Wereld Draait Door
En weer weet de redactie van De Wereld Draait Door een grote internationale celeb te strikken voor het dagelijkse praatprogramma. Morgen zal niemand minder dan John Mayer aanschuiven. De muzikant, doorgebroken met de hit 'Daughters', treedt diezelfde avond namelijk op in de Heineken Music Hall.
Het is de eerste keer dat John Mayer, die ooit een knipperlichtrelatie had met Jennifer Aniston, live op de Nederlandse televisie te zien is. Tafelheer morgenavond is Giel Beelen, groot bewonderaar van de muzikant.
quote:
Ik kan ook lekker praten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:39 schreef Ringo het volgende:
Rottenberg, een der weinige PvdA'ers naar wie ik met waardering kan luisteren. Kelder is een lekkere prater.
QFT. Maar geniet nu van Van Muiswinkel die zijn ouwe mottenpak weer es uit de kast heeft getrokken. Wat een VARA-meuk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef Roi het volgende:
Kan dit niet naar Pauw&Witteman, ik wil DWDD kijken voor vermaak!
Kan die beter hoofdpiet of Oltmans spelen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef DJ_Ryow het volgende:
snap niet waarom Erik dit typetje (nog steeds) doet. echt heel slecht.
Nee, het is ook niet heel leuk. Als eenmalige kwinkslag was het misschien wel ok geweest, maar het is niet goed genoeg om het zo lang door te drijven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Kweenie, ik zie er de lol niet zo van in.
Onder andere, ik vind heel veel van zijn types erg goed (Janmaat was ook geniaal bijvoorbeeld), maar dit is gewoon niet zo geweldig.quote:
Geesinkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |