1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
*drumrolllllll*quote:
quote:
Dat vermoeden had ik ook alquote:
Ist voor den ghanse week?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:02 schreef oh-oh het volgende:
Halp jij mij es met mn boodschappenlijst
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:02 schreef Goodbye het volgende:
Joehoe!![]()
Ik weet nog steeds niet wie mijn SeSa is
Ik heb al Cat22 en Nieslief gegokt. En voor ik wegging Morretje, maar daar is nog geen antwoord op volgensmij? Hij staat in het lijstje nog niet eens als een gokquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]Schiet lekker op he?
Wie heb je al gegokt? Weet je wie het sowieso niet kunnen zijn?
Misschien wil Yns nog een keer de lijst er in gooien?
*Panieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek*quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:03 schreef Goodbye het volgende:
Ik kwam net in F&F en ik kon het topic maar niet vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ynske op 18-12-2009 16:22:28 ]Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Dat is zo ongeveer de laatste persoon uit die én nog niet geraden is én daar in de buurt woont.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:05 schreef Cat22 het volgende:
Er is een compleet gis en gok PM cirus gaande.![]()
Takkedinges zal blij zijn, twee heren die naar haar hand dingen.LL en JJH,oe kwamen jullie op die gok?
Ja nee das de week daaaaaaaaarna, die spullen haal ik idd volgende week woensdag wel of zo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ist voor den ghanse week?
Je ouders wilden zuurvlees toch? Heb je die spullen al op je lijst staan?
Of haal je de kerstspullen van de week wel?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
*Panieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek*
Ik was net een foto van Bink aan het maken die heel lui aan het chillen is.
En die was ik aan het uploaden, vandaar dat ik het PMetje van Strega pas laat zag
Bink heeft de kussens weer eens tot hangmat gebombardeerd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boehhhhh, mijn schuld,quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:03 schreef Goodbye het volgende:
Ik kwam net in F&F en ik kon het topic maar niet vinden
quote:
Twee zielen en zo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:07 schreef Greys Cat het volgende:
[..]
Dat ga IK toch niet verklappen!
Ja, foei!quote:
Oh heerlijk, het is zo net zo´n pluchen hond!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
*Panieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek*
Ik was net een foto van Bink aan het maken die heel lui aan het chillen is.
En die was ik aan het uploaden, vandaar dat ik het PMetje van Strega pas laat zag
Bink heeft de kussens weer eens tot hangmat gebombardeerd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik had het al geprobeerd maar ik zie door de bomen het bos niet meer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:08 schreef Greys het volgende:
Dank je Yns!
Zal ik de lijst even aanpassen? Want Pagan zijn SS was DML was bekend nu geloof ik?
had ik al gedaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:08 schreef Greys het volgende:
Dank je Yns!
Zal ik de lijst even aanpassen? Want Pagan zijn SS was DML was bekend nu geloof ik?
Ja hoor, Maes had het meteen goed!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:08 schreef Greys het volgende:
Dank je Yns!
Pssssssst, die met het rode jasje, das een pluchen beer hequote:Op vrijdag 18 december 2009 16:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh heerlijk, het is zo net zo´n pluchen hond!
Had je die bij JJH al aangepast, ik was het niet en dus gokt hij nu op Takaiki geloof ik.quote:
En ze waren heerlijk, zagen er prachtig uit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bekenZelf gebakken waren ze.
Sorry, Goodbye, ik schijn iedereen weggekaapt te hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:09 schreef Goodbye het volgende:
Niemand denkt dat ik zijn of haar SeSa ben, hè?
Trekken die daar dan ook zo'n I just don't caaaaaaaaaare smoeltje bij?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn bankhangposse zou dr zo omheen willen liggen
Ik heb iemand jou wel zien gokken!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:09 schreef Goodbye het volgende:
Niemand denkt dat ik zijn of haar SeSa ben, hè?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bekenZelf gebakken waren ze.
Heb jij al rode jasjes voor Billy en Chico=quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pssssssst, die met het rode jasje, das een pluchen beer he
Ja, zo van I just don't caaaaaaaaaaaaaaaaaare dat ik aaaaaaaaaaaaalle kussens van je fijne bank helemaal indeuk menschquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Trekken die daar dan ook zo'n I just don't caaaaaaaaaare smoeltje bij?![]()
alles is bijgewerkt nu tot de vorige postquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:15 schreef nieslief het volgende:
[..]
Had je die bij JJH al aangepast, ik was het niet en dus gokt hij nu op Takaiki geloof ik.
Bamba en Morretje hebben inderdaad mij gegokt, maar dat heb ik toen gelijk ontkendquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik heb iemand jou wel zien gokken!
Maar nu weet ik niet meer wie
phoe, lastig ik zou niet weten wie in drenthe woont, sorryquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sorry, Goodbye, ik schijn iedereen weggekaapt te hebben.![]()
Ik geef het op, weet niet meer wie ik wel of niet gegokt heb.
Ik heb een woonplaats (lang leve postcode) maar die ga ik hier natuurlijk niet posten.
GEZOCHT:
Secret Santa
Vrouwelijk
Woonachtig in Drenthe
Blikopener van één kat
Die hele mooie kadootjes en gedichten kan geven/maken![]()
HALP!
LL en JJH gokten toch beiden Takaiki? (bij LL staat ze naast zijn naam en bij JJH staat ze er nog niet bij)quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
alles is bijgewerkt nu tot de vorige post
Nein.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:16 schreef Strega het volgende:
[..]
Heb jij al rode jasjes voor Billy en Chico=
verbetert t snelquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
LL en JJH gokten toch beiden Takaiki? (bij LL staat ze naast zijn naam en bij JJH staat ze er nog niet bij)
Ik deed dat gister! Maar ze was het niet..quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:15 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Ik heb iemand jou wel zien gokken!
Maar nu weet ik niet meer wie
Sorrrrryquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:22 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik deed dat gister! Maar ze was het niet..![]()
Die deed niet meequote:Op vrijdag 18 december 2009 16:23 schreef JJH het volgende:
Q woonde in Drenthe.
Ik ben nu trouwens de weg op, tot ergens morgenochtend vroeg.
Ikke niet!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
phoe, lastig ik zou niet weten wie in drenthe woont, sorry
je mist Ll naar Taikaki in vraag en JJH naar Taikaki in vraagquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:23 schreef MrSubtle het volgende:
[ afbeelding ]
zoiets nu?of mis ik wat?
Hello Kitty pakken, geweldig!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nein.
Ik doe niet aan kerst![]()
Ze hebben trouwens wel ergens rendierhaarelastiekjes met belletjes liggen voor in hun haar.
Maar daar worden zowel de honden als ik binnen 2 minuten helemaal paranoia van![]()
Ik heb wel nog rood hello kitty fleece liggen waar ik al weken pakken van wil maken
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:26 schreef Goodbye het volgende:
Dan moet Ynske mijn SS wel zijn!
anders weet ik het ook niet meer![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
Zoek de verschillenZouden Inge, Ian en Pieter nog leven?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Vast wel!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:26 schreef Greys het volgende:
Zoek de verschillenZouden Inge, Ian en Pieter nog leven?
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze hebben al HK truien, nu hadden ze ander HK stof dat niet roze was maar rood, dus als ik ooit tijd heb krijgen ze ook nog 2 pakkenquote:
Zou die snorkel niet ook dichtvriezen dan? Daarin gaat het water dan toch ook omhoog kruipen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:28 schreef Morretje het volgende:
[..]
Oi..
Had he die type van het groenemadeliefje nog gezien? Die had een snorkel in de vijver staan.. Misschien dat dat voor de jouwe ook kan?
Hoiquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:02 schreef Goodbye het volgende:
Joehoe!![]()
Ik weet nog steeds niet wie mijn SeSa is
Weet ik nog niet zeker!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
HoiKwam jij nu ook de 9e? En had je het verhaaltje al bijgelezen?
Kwee nie. Misschien wel idd..quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou die snorkel niet ook dichtvriezen dan? Daarin gaat het water dan toch ook omhoog kruipen?
Of heb ik niet goed opgelet bij natuurkunde/scheikunde?
Dank je!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:31 schreef LekkerApart het volgende:
Niet op het ijs gaan hakken Greys, dat overleven ze sowieso niet..
Normaal moet je wel zorgen dat er een stukje openblijft, tenzij diep genoeg dan wil het ook zonder (alle vissen in plassen leggen ook niet het loodje als het allemaal bevroren is)
Zouden mijn eendjes niet ook zo werken? En als het op stroom gaat, zo'n luchtsteentje, dat kan niet want ik heb geen stroom in de tuin. Alleen een pompje dat in de lente/zomer op zonneënergie werkt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:32 schreef oh-oh het volgende:
Greys, ze hebben van die hele simpele drijvende dingetjes die je vijver open houden, haal ff zo een ding bij een tuincentrum joh!
Goodbye, ik heb net uit betrouwbare bron dat onderaan je gedicht en op de doos hints staanquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Bamba en Morretje hebben inderdaad mij gegokt, maar dat heb ik toen gelijk ontkendVerder heb ik niks gezien en er staat ook niks in het lijstje!
Ah, well
Het Verhaal.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:32 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Weet ik nog niet zeker!
En, welk verhaaltje?
Oh, wel doen hoor!quote:
Ermm... nietsquote:En, welk verhaaltje?
Dat is correct.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:34 schreef draculettetje het volgende:wel wat terug gelezen maar lang niet alles
maar wel dat nok gewoon weet wie mijn secret santa is en ik zelf geen flauw idee heb
alhoewel ik wel steeds op f_r gegokt heb
Op de doos was zeker op het pakpapier?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goodbye, ik heb net uit betrouwbare bron dat onderaan je gedicht en op de doos hints staan
Nét? Het is dus iemand die nu online is?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goodbye, ik heb net uit betrouwbare bron dat onderaan je gedicht en op de doos hints staan
Oh my, kom ik daar in voor?quote:
echt waarquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nét? Het is dus iemand die nu online is?
Geen valse hints geven he? Of is het echt waar?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:30 schreef Greys het volgende:
SPECIALE HINTMEDEDELING VOOR CAT!
Je zit fout met je provincie.
Ik herhaal: je zit FOUT met je provincie!
![]()
quote:SPECIALE HINTMEDEDELING VOOR CAT!
Disclaimer: dit tijdstip en de aanwezigheid van bepaalde mensen hier zegt niets over het wel of niet online zijn van je SS, want het tijdstip van posten van de hint die ik per PM heb gekregen om aan je door te geven kies ik natuurlijk niet al te obvious.
Jawel, die eendjes doen dat ook wel denk ik, die blijven steeds een beetje wiebelen waardoor hij net niet helemaal dicht vriest en dat is voldoende, no stress chickiequote:Op vrijdag 18 december 2009 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je!
Dat van dat stampen en hakken had ik gelezen, heb ik dus niet gedaan!
En dat links waar de eendjes drijven is een stukje open. Ongeveer tien bij tien centimeter, zou dat genoeg zijn? Want het is niet erg diep, een centimeter of 45 maar geloof ik op het diepste stuk. Zitten ook maar drie visjes in en ik heb ze vorige week nog alledrie gezien, vlak voordat het ging vriezen.
[..]
Zouden mijn eendjes niet ook zo werken? En als het op stroom gaat, zo'n luchtsteentje, dat kan niet want ik heb geen stroom in de tuin. Alleen een pompje dat in de lente/zomer op zonneënergie werkt.
Hahaha, welk deel?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, je doet The Wild Thang met BarbaafBarbier!
Oke!quote:
Of ergens anders gepost?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
Heeft mijn SS dan heel listig een andere postcode opgeschreven?![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
![]()
Oke, dan heb ik goede hoop!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jawel, die eendjes doen dat ook wel denk ik, die blijven steeds een beetje wiebelen waardoor hij net niet helemaal dicht vriest en dat is voldoende, no stress chickie
quote:
i Top 100 van donderdag 17 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
03. 316 tombolafan
10. 197 Greys
11. 184 JJH
14. 158 MrSubtle
22. 133 Bamba
36. 111 trovey
37. 110 Ynske
49. 098 oh-oh
93. 066 Dizzy-Miss-Lizzy
98. 065 DeZwabber
98. 065 kitao
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:37 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat is correct.
Ben je blij met je cadeaus?
En hoe wist Nok dat dan?
OMG Tombolafanquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:40 schreef Barbaaf het volgende:
Ik geloof trouwens dat deze nog niet gepost was![]()
[..]
Lang leve mijn meneer die me uit eten nam om me op te vrolijken. Anders had ik echt veel hoger gestaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:40 schreef Barbaaf het volgende:
Ik geloof trouwens dat deze nog niet gepost was![]()
[..]
hoop dat het je dat dan snel wel bentquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik was toch maar even op bed gaan liggen. Ben niet thuis dus mijn ouders bed. Sliep ik bijna ging de telefoon.
Nog niet helemaal opgrknapt.
Nah zo hard hyperde ik heus nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er word nog het meeste gehyperd door degene die niet meedeed
Ik ben altijd keurig netjes.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh doelde ook meet op tombola
jij was keurig netjes rustig
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Ow Greys , gisteren had je Kees moeten zien met die ratten, die bijna even groot zijn als die kleine dikke prop zelfZe ging dr steeds naast liggen, zag je bijna geen verschil
![]()
Ik zal van t weekend thuis wel ff fotos maken
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Ow Greys , gisteren had je Kees moeten zien met die ratten, die bijna even groot zijn als die kleine dikke prop zelfZe ging dr steeds naast liggen, zag je bijna geen verschil
![]()
Ik zal van t weekend thuis wel ff fotos maken
Ook. En gok waar ik niet gelijk antwoord op krijgquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Goodbye, waties? Hints waar je niets mee kunt?
Ik ga even lezenquote:
Ze deed dr verder niks mee hoor, ze ging dr alleen steeds naast liggen, ik denk dat ze dacht dat het soortgenoten warenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd! Maar blij dat ze ze leuk vinden!
OMG!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Of ergens anders gepost?
Ik weet niets over die postcode! Ik weet alleen dat je fout zit qua provincie waar je Santa woont!
En we kruipen pas weer uit bed in deel 19quote:
Zo lang jouw statistieken dadelijk maar kloppen is het allemaal niet zo ergquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:52 schreef MrSubtle het volgende:
Die poststatistieken zijn niet eerlijkmijn aantal werd kunstmatig omhoog gehaald doordat Greys zo lang nodig had om goed te raden
Zeer scherpquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zo lang jouw statistieken dadelijk maar kloppen is het allemaal niet zo erg
Ze zitten in de VS, dus dat gaat niet helpen "hi, we have cookies, and you don't" doet het niet goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:54 schreef Cat22 het volgende:
Succes dadelijk MrS.Heb je koekjes meegenomen? Daarmee blaas je elke statisticus omver.
Is het via een video conference dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze zitten in de VS, dus dat gaat niet helpen "hi, we have cookies, and you don't" doet het niet goed
*proest*quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze zitten in de VS, dus dat gaat niet helpen "hi, we have cookies, and you don't" doet het niet goed
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Gele sneeuw kan je beter niet opeten.quote:
Yepquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is het via een video conference dan?
ghehehe, zal ik antwoord geven...quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ook. En gok waar ik niet gelijk antwoord op krijg
quote:
Euro's...! Die spaar ik toevalligquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat voldoende voor je?
Koetsie koetsiequote:
Niks. Mijn SS moet zich gewoon even komen meldenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ghehehe, zal ik antwoord geven...
of niet....
of wel...
of niet....
wat bied je
Succes hé! Om 18.00quote:
Zat! Wat toevallig!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Euro's...! Die spaar ik toevalligHeb je dubbele?
Kijk nog een wie er over zijn en ga dan puzzelen!niet dat dat mij wel lukt hoorquote:
not gonna happenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niks. Mijn SS moet zich gewoon even komen melden![]()
NIETUS!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:52 schreef MrSubtle het volgende:
Die poststatistieken zijn niet eerlijkmijn aantal werd kunstmatig omhoog gehaald doordat Greys zo lang nodig had om goed te raden
Ook dat jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En we kruipen pas weer uit bed in deel 19![]()
Ik weet niet wie jou heeft.quote:
En in de tussentijd gebeurt er niks? Luilakquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En we kruipen pas weer uit bed in deel 19![]()
Hee, even geduld zeg!quote:
Oh d'r gebeurt van alles maar de focus van het verhaal verschuift naar wat gerommel van Kat en LLI, waardoor onze hoogstandjes wat onderbelicht blijven. Lees nou maar na mutsquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En in de tussentijd gebeurt er niks? Luilak
Egggggnie!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hee, even geduld zeg!![]()
Ik heb zo het gevoel dat ik mezelf moet gaan vermaken straksop de niet-vunzige manier
![]()
Last but not least.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:07 schreef Muis006 het volgende:
Bonjour
Even een snel berichtje van mij.
Het gedicht:
Lieve Muis,
Secret Santa zat te denken,
wat kan hij jou schenken?
Na dit eerste cliché
valt de rest van het gedichtje vast wel mee!
Jouw Secret Santa is niet zo secuur,
En dus werd het kopen van een cadeautje wel erg duur.
ik kwam per ongeluk thuis met douchespul,
Maar volgens jouw verlanglijstje vond je dat maar flauwekul!
Maar niet gevreesd,
voor jou ben ik speciaal weer naar de winkel gesjeesd!
Heel veel plezier met je cadeau!
Secret Santa
En de cadeautjes:
[ afbeelding ]
Ik denk, gezien het nette handschrift, dat mijn SS een vrouw is
Ja, die is beter hè? Ik heb 'm overgenomen van de Slankladies!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:13 schreef Cat22 het volgende:
Lush en Rituals hebben goede zaken gedaan deze SESA.![]()
Ik stem voor SESA als afkorting, klinkt veel lieverder.![]()
Wordt Ll dan niet jaloers?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wordt Ll dan niet jaloers?Ik wil ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Triozoenen, kan dat technisch gezien?quote:
Oh ja, er was iets met een cover!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Triozoenen, kan dat technisch gezien?![]()
Maar dan is er niet meer dat excuus dat het voor de cover van een boek moet, natuurlijk
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wordt Ll dan niet jaloers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk het niet hoor GB! Ll is niet zo jaloers aangelegd.quote:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
ik heb ooit de mazzel gehad om drie vriendinnen van me dat te zien doen, dus ja het kanquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Triozoenen, kan dat technisch gezien?![]()
Maar dan is er niet meer dat excuus dat het voor de cover van een boek moet, natuurlijk
Hihihihihihihiquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Denk het niet hoor GB! Ll is niet zo jaloers aangelegd.
We zouden alles eerlijk delen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Denk het niet hoor GB! Ll is niet zo jaloers aangelegd.
Ja, maar echt met z'n drieen tegelijk dan? Of gewoon afwisselend met elkaar?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb ooit de mazzel gehad om drie vriendinnen van me dat te zien doen, dus ja het kan
Aww muisjequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:19 schreef Muis006 het volgende:
Gezien de omstandigheden gaat het redelijk, maar ik wil het er eigenlijk niet over hebben want het is iets waar ik echt doorheen moet en daar heb ik het moeilijk mee.
En deze keer weer met Paul, heb ik van oh-oh geleerdquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
Vanavond nieuwe Rukking zhe stáááárs
Dan gaan we het er niet over hebben! Sterkte er mee en hopelijk kan je een beetje genieten van de fijne dingen/dagen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:19 schreef Muis006 het volgende:
Gezien de omstandigheden gaat het redelijk, maar ik wil het er eigenlijk niet over hebben want het is iets waar ik echt doorheen moet en daar heb ik het moeilijk mee.
nope, tegelijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar echt met z'n drieen tegelijk dan? Of gewoon afwisselend met elkaar?
3 mensen tegelijk zoenen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar echt met z'n drieen tegelijk dan? Of gewoon afwisselend met elkaar?
Als je ons maar weet te vinden (en dat weet je) en als je maar goed aangeeft wat je wel en niet wiltquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:19 schreef Muis006 het volgende:
Nou vooruitquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We zouden alles eerlijk delen.
Dus ook Gb dan
Dan hebben we het er niet over.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:19 schreef Muis006 het volgende:
De hamvraag is dan natuurlijk: was het ook nog lekker? Want dat vraag ik me ten zeerste afquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nope, tegelijk
ik zat eerst ook van wtf? maar het kon
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:19 schreef Muis006 het volgende:
Jummieeeequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
3 mensen tegelijk zoenen?
Dat kan toch niet? We hebben denk ik allemaal in onze wilde tijd weleens met 2 (of 3) mensen op een avond gezoend, maar dat gewoon iedere keer 1-op-1.
3 tegelijk zoenen![]()
Dan moet je alle 3 je tong zover mogelijk uitsteken en roeren maar ofzo![]()
Jeejtje hee, nog steeds aan het gokken hier?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:05 schreef Goodbye het volgende:
TAKAIKI, JOEHOEEEE, BEN JIJ MIJN SESA??!!
op het moment zelf waren ze dronken, dus die vonden alles lekker, maar het zag eruit alsof het in de praktijk meer melig is dan genietenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De hamvraag is dan natuurlijk: was het ook nog lekker? Want dat vraag ik me ten zeerste af
EN DE MIJNES?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:25 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jeejtje hee, nog steeds aan het gokken hier?![]()
Ik weet het ook nog niet.......![]()
Neen, ik ben niet jouw SeSa
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:25 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jeejtje hee, nog steeds aan het gokken hier?![]()
Ik weet het ook nog niet.......![]()
Neen, ik ben niet jouw SeSa
Het valt niet mee voor jou om je SESA te raden he...quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks voor het antwoorden, though!
Je maakt het wel erg aantrekkelijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
Dan moet je alle 3 je tong zover mogelijk uitsteken en roeren maar ofzo![]()
Nee, en ik kan hier ook helemaaaaaal niet tegenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het valt niet mee voor jou om je SESA te raden he...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je maakt het wel erg aantrekkelijk
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:
I doquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]Nou he? Zou hij vanavond tijd hebben?
op de doos staat een stempel van het postkantoor LELYSTADquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Wat waren de hints nu?![]()
Heel erg bedankt voor de cadeautjes, ik ben er super blij mee!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie heb je al gegokt die het NIET waren?
Help eens even?
- Takaiki
- Cat22
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.</pre>Today is life -
Dale Carnegie
Het was toch kort dag? Hmm?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Maar ik wist helemaal niet dat je in Lelystad woonde en Fa Shi ken ik nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:31 schreef Nonneke het volgende:
[..]
op de doos staat een stempel van het postkantoor LELYSTAD
en het plaatje onder je gedicht zijn Fa Shi dr ogen, de hele foto staat in mn sig
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het was toch kort dag? Hmm?
Ja maar m'n plannen gingen niet door, dus ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, da's balen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar m'n plannen gingen niet door, dus ja...
Voor cupcakes!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:32 schreef Strega het volgende:
[quote]Op vrijdag 18 december 2009 17:07 schreef Muis006 het volgende:
Bonjour
Muis, wat een leuke dingen! Zijn ze voor taarten of cup cakes?
Fijn dat je er even bent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo zou ie weer moeten kloppenToday is life -
Dale Carnegie
Ik weet tenminste al wie mijn SeSa isquote:
die foto heb ik afgelopen weken een paar keer gepost (toen je nog niet op vakantie was uiteraardquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar ik wist helemaal niet dat je in Lelystad woonde en Fa Shi ken ik nietIk dacht eerst aan Nieslief vanwege de bambi kaart!
quote:
Oh, echt waar? Oh je hebt echt een heel slecht lootje aan mij, want ik zie dat soort dingen nooit!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die foto heb ik afgelopen weken een paar keer gepost (toen je nog niet op vakantie was uiteraard)
De kaart had er dan weer helemaal niks mee te maken, die kaart stuur ik iedereen dit jaar
wie was die van Cat? en die van pagan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:36 schreef Greys het volgende:
Yns... Pagan, Goodbye en Cat weten inmiddels wie hun SeSa is!
Goffer!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:37 schreef Greys het volgende:
Takaiki, F-R is al de SeSa van Draculettetje
Hahaha geeft niks hoor, heb er veel plezier om gehadquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, echt waar? Oh je hebt echt een heel slecht lootje aan mij, want ik zie dat soort dingen nooit!Maar volgensmij heb je genoeg veren in je reet gekregen van me, om het goed te maken
![]()
De lush spulletjes staan hier op tafel en de hele woonkamer ruikt er naar!
Ow ja?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:36 schreef Greys het volgende:
Yns... Pagan, Goodbye en Cat weten inmiddels wie hun SeSa is!
Was dat niet DML? Of was die van Strega?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
wie was die van Cat? en die van pagan?
DML was de SeSa van Pagan!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
wie was die van Cat? en die van pagan?
Nee dat bedacht ik me net ook, kon me al niet meer bedenken wie het dan wasquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja?![]()
Vertel het mij dan ook effe!
*gaat wachten tot er maar 1 over blijft*quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:37 schreef Greys het volgende:
Takaiki, F-R is al de SeSa van Draculettetje
Huh?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:35 schreef Takaiki het volgende:
Ik was al verder met gokken , Nonneke had al gezegd dat zij het niet was
Mijn gok is nu F_R![]()
Ik ben ook geraden, maar de persoon herkent mijn kwaliteiten gewoon niet.![]()
![]()
![]()
Had nog wel zo'n mooie cheque gemaakt met de Asielactie
Ja, plus dat de postbode hier net aanbelde.....quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
Strega wat fijn joh, dat je met ons kunt kwekken wanneer je wilt straks in het ziekenhuis!
Dan voel je je niet zo 'alleen' daar als Pagan niet bij je kan zijn!
*wacht mee*quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
*gaat wachten tot er maar 1 over blijft*
Lekker, en mooi!quote:
Daar ga ik zo proberen een lijstje van te makenquote:
Hm.. En dan kan ik het weten?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:34 schreef Greys het volgende:HINT VOOR MORRETJE OP VERZOEK VAN JE SESA!
Je Santa is een vrouw!
Haar echte naam begint met een B!
Waar woont morretje?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ga ik zo proberen een lijstje van te maken
Volgens mij zijn nog niet geraden... ehm... jongens, help even:
- Morretje
- Nieslief
- Maes
- Takaiki
- Muis
- Ynske
Wie zijn er nog meer niet geraden als SeSa?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:45 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hm.. En dan kan ik het weten?
Eliminatie:
Van Greys, Cat, Nok, Non, Muis en MB weet ik de echte voornamen, dus die vallen af.
Takaiki heeft het niet op d'r profiel ingevuld.
Goodbey, Ynske was niet mijn Santa.
Bamba was iemand anders' santa..
Blijven over: Nieslief en Maes..
Maar hoe moet ik dat radenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ga ik zo proberen een lijstje van te maken
- Morretje
- Nieslief
- Maes
- Takaiki
- Muis
- Ynske
Wie zijn er nog meer niet geraden als SeSa?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Huh?
Iemand heeft jou dus goed geraden? Dat moet JJH zijn dan als Gb en ík fout hadden gegokt dat jij die van ons was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:47 schreef Greys het volgende:
Aanvulling, heb even teruggelezen!
- Morretje
- Nieslief
- Maes
- Takaiki
- Muis
- Ynske
- Goodbye
Nog meer?
Sommige mensen hebben hints in/op hun pakketje.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dat radenik weet alleen dat ik het zelf niet ben
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:49 schreef Takaiki het volgende:
Hmmm, nu gok ik Muis, die woont niet zo ver van mij
Aanvulling, heb even teruggelezen!
- Morretje
- Nieslief
- Maes
- Takaiki
- Muis
- Ynske
- Goodbye
- D-M-L
Nog meer?
Ik had er gewoon greys d'r hyves bij nodig..quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:51 schreef Cat22 het volgende:
Ik gok :Morretje.
![]()
Op basis van deductie en niet gehinderd door enige geografische kennis.
quote:Loveless, bekijk het gedicht en zijn omgeving nog eens goed.
- Morretje
- Nieslief
- Maes
- Takaiki
- Muis
- Ynske
- Goodbye
-D-M-L
Jeeeeeej!! Eindelijkquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:52 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Dat duurde lang voor een pakje waar het afzenderadres gewoon opstaat en mijn woonplaats in mijn profiel
HINT voor jou (een moeilijke!)quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:53 schreef Muis006 het volgende:
IK durf niet te gokkendadelijk heb ik de verkeerde!
Een mauwend varkentje of een roze poesquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:54 schreef Greys het volgende:
HINT voor jou (een moeilijke!)
Jouw SeSa heeft thuis iets lopen en mauwen in de kleur van je kadootjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klopt ie dan nu zo?Today is life -
Dale Carnegie
Het etiket van Rituals is ROODquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een mauwend varkentje of een roze poes
Zo'n formaat theekopjequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een mauwend varkentje of een roze poes
zeg, waarom lig jij eigenlijk nog niet met een strikje onder mij kerstboomquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tijd hebben?:D Die laat alles uit z'n handen vallen
En wie had jij nu langs haar deur gestuurd voor persoonlijke bezorging?quote:
Dan klopte die stinkwiki nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:55 schreef Greys het volgende:
Ll, DML is al lang geraden![]()
Zij was de SeSa van Pagan!
Mijn vader.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wie had jij nu langs haar deur gestuurd voor persoonlijke bezorging?
quote:Op donderdag 17 december 2009 12:42 schreef Morretje het volgende:
Pakje![]()
Mijn gok: Cat, Greys of Maes...
Santa Undercover: hij had wit haarquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wie had jij nu langs haar deur gestuurd voor persoonlijke bezorging?
Er komt een Sherlock Holmes film uit trouwens. Misschien iets voor jouquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:59 schreef Greys het volgende:
Bekkie, ik ben zo blij dat jij nog een slechtere Sherlock bent dan ik!![]()
Hij heeft geen haarquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:59 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Santa Undercover: hij had wit haar
Jij zat best goed inderdaad!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:58 schreef Morretje het volgende:
Dan zat ik er toch niet ver naast heur gister!
Kijk dan:
[..]
Doe anders es een foto plaatsen? Kunnen we meeloeren.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan klopte die stinkwiki niet![]()
Ik kom er echt niet uit![]()
![]()
![]()
![]()
Er staan sterretjes of vuurwerk ofzo op m'n gedicht, het is op hele mooie kaart gedrukt. En ik dacht dat er nog iets in glow-in-the-dark inkt ofzo op stond, want er zitten beetje vegen of iets over, maar ik kan niks ontdekken
*KRAS KRAS KRAS*
Die staat er alquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe anders es een foto plaatsen? Kunnen we meeloeren.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:59 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Santa Undercover: hij had wit haar
quote:
Een betere.quote:
Hij had niet veel, maar wat er nog op staat is wit... toch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihiiiiiiiihihihi! Misschien had ie een witte muts op?
Ja kloptquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:02 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hij had niet veel, maar wat er nog op staat is wit... toch?![]()
Heb hem maar in een flits gezien, mijn vent heeft het pakje aangenomen
Dat was toch pas volgende week maandagquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:57 schreef Nonneke het volgende:
zeg, waarom lig jij eigenlijk nog niet met een strikje onder mij kerstboom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |