Je maakt het wel erg aantrekkelijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
Dan moet je alle 3 je tong zover mogelijk uitsteken en roeren maar ofzo![]()
Nee, en ik kan hier ook helemaaaaaal niet tegenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het valt niet mee voor jou om je SESA te raden he...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je maakt het wel erg aantrekkelijk
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:
I doquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]Nou he? Zou hij vanavond tijd hebben?
op de doos staat een stempel van het postkantoor LELYSTADquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Wat waren de hints nu?![]()
Heel erg bedankt voor de cadeautjes, ik ben er super blij mee!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie heb je al gegokt die het NIET waren?
Help eens even?
- Takaiki
- Cat22
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.</pre>Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Het was toch kort dag? Hmm?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Maar ik wist helemaal niet dat je in Lelystad woonde en Fa Shi ken ik nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:31 schreef Nonneke het volgende:
[..]
op de doos staat een stempel van het postkantoor LELYSTAD
en het plaatje onder je gedicht zijn Fa Shi dr ogen, de hele foto staat in mn sig
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het was toch kort dag? Hmm?
Ja maar m'n plannen gingen niet door, dus ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, da's balen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar m'n plannen gingen niet door, dus ja...
Voor cupcakes!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:32 schreef Strega het volgende:
[quote]Op vrijdag 18 december 2009 17:07 schreef Muis006 het volgende:
Bonjour
Muis, wat een leuke dingen! Zijn ze voor taarten of cup cakes?
Fijn dat je er even bent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo zou ie weer moeten kloppenToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |