We zouden alles eerlijk delen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Denk het niet hoor GB! Ll is niet zo jaloers aangelegd.
Ja, maar echt met z'n drieen tegelijk dan? Of gewoon afwisselend met elkaar?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb ooit de mazzel gehad om drie vriendinnen van me dat te zien doen, dus ja het kan
Aww muisjequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:19 schreef Muis006 het volgende:
Gezien de omstandigheden gaat het redelijk, maar ik wil het er eigenlijk niet over hebben want het is iets waar ik echt doorheen moet en daar heb ik het moeilijk mee.
En deze keer weer met Paul, heb ik van oh-oh geleerdquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:19 schreef Loveless85 het volgende:
Vanavond nieuwe Rukking zhe stáááárs
Dan gaan we het er niet over hebben! Sterkte er mee en hopelijk kan je een beetje genieten van de fijne dingen/dagen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:19 schreef Muis006 het volgende:
Gezien de omstandigheden gaat het redelijk, maar ik wil het er eigenlijk niet over hebben want het is iets waar ik echt doorheen moet en daar heb ik het moeilijk mee.
nope, tegelijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar echt met z'n drieen tegelijk dan? Of gewoon afwisselend met elkaar?
3 mensen tegelijk zoenen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar echt met z'n drieen tegelijk dan? Of gewoon afwisselend met elkaar?
Als je ons maar weet te vinden (en dat weet je) en als je maar goed aangeeft wat je wel en niet wiltquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:19 schreef Muis006 het volgende:
Nou vooruitquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We zouden alles eerlijk delen.
Dus ook Gb dan
Dan hebben we het er niet over.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:19 schreef Muis006 het volgende:
De hamvraag is dan natuurlijk: was het ook nog lekker? Want dat vraag ik me ten zeerste afquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nope, tegelijk
ik zat eerst ook van wtf? maar het kon
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:19 schreef Muis006 het volgende:
Jummieeeequote:Op vrijdag 18 december 2009 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
3 mensen tegelijk zoenen?
Dat kan toch niet? We hebben denk ik allemaal in onze wilde tijd weleens met 2 (of 3) mensen op een avond gezoend, maar dat gewoon iedere keer 1-op-1.
3 tegelijk zoenen![]()
Dan moet je alle 3 je tong zover mogelijk uitsteken en roeren maar ofzo![]()
Jeejtje hee, nog steeds aan het gokken hier?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:05 schreef Goodbye het volgende:
TAKAIKI, JOEHOEEEE, BEN JIJ MIJN SESA??!!
op het moment zelf waren ze dronken, dus die vonden alles lekker, maar het zag eruit alsof het in de praktijk meer melig is dan genietenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:23 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De hamvraag is dan natuurlijk: was het ook nog lekker? Want dat vraag ik me ten zeerste af
EN DE MIJNES?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:25 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jeejtje hee, nog steeds aan het gokken hier?![]()
Ik weet het ook nog niet.......![]()
Neen, ik ben niet jouw SeSa
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:25 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jeejtje hee, nog steeds aan het gokken hier?![]()
Ik weet het ook nog niet.......![]()
Neen, ik ben niet jouw SeSa
Het valt niet mee voor jou om je SESA te raden he...quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:26 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thanks voor het antwoorden, though!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |