En in de tussentijd gebeurt er niks? Luilakquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En we kruipen pas weer uit bed in deel 19![]()
Hee, even geduld zeg!quote:
Oh d'r gebeurt van alles maar de focus van het verhaal verschuift naar wat gerommel van Kat en LLI, waardoor onze hoogstandjes wat onderbelicht blijven. Lees nou maar na mutsquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En in de tussentijd gebeurt er niks? Luilak
Egggggnie!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hee, even geduld zeg!![]()
Ik heb zo het gevoel dat ik mezelf moet gaan vermaken straksop de niet-vunzige manier
![]()
Last but not least.quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:07 schreef Muis006 het volgende:
Bonjour
Even een snel berichtje van mij.
Het gedicht:
Lieve Muis,
Secret Santa zat te denken,
wat kan hij jou schenken?
Na dit eerste cliché
valt de rest van het gedichtje vast wel mee!
Jouw Secret Santa is niet zo secuur,
En dus werd het kopen van een cadeautje wel erg duur.
ik kwam per ongeluk thuis met douchespul,
Maar volgens jouw verlanglijstje vond je dat maar flauwekul!
Maar niet gevreesd,
voor jou ben ik speciaal weer naar de winkel gesjeesd!
Heel veel plezier met je cadeau!
Secret Santa
En de cadeautjes:
[ afbeelding ]
Ik denk, gezien het nette handschrift, dat mijn SS een vrouw is
Ja, die is beter hè? Ik heb 'm overgenomen van de Slankladies!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:13 schreef Cat22 het volgende:
Lush en Rituals hebben goede zaken gedaan deze SESA.![]()
Ik stem voor SESA als afkorting, klinkt veel lieverder.![]()
Wordt Ll dan niet jaloers?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wordt Ll dan niet jaloers?Ik wil ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Triozoenen, kan dat technisch gezien?quote:
Oh ja, er was iets met een cover!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Triozoenen, kan dat technisch gezien?![]()
Maar dan is er niet meer dat excuus dat het voor de cover van een boek moet, natuurlijk
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wordt Ll dan niet jaloers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk het niet hoor GB! Ll is niet zo jaloers aangelegd.quote:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
ik heb ooit de mazzel gehad om drie vriendinnen van me dat te zien doen, dus ja het kanquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Triozoenen, kan dat technisch gezien?![]()
Maar dan is er niet meer dat excuus dat het voor de cover van een boek moet, natuurlijk
Hihihihihihihiquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Denk het niet hoor GB! Ll is niet zo jaloers aangelegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |