Lang leve mijn meneer die me uit eten nam om me op te vrolijken. Anders had ik echt veel hoger gestaanquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:40 schreef Barbaaf het volgende:
Ik geloof trouwens dat deze nog niet gepost was![]()
[..]
hoop dat het je dat dan snel wel bentquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik was toch maar even op bed gaan liggen. Ben niet thuis dus mijn ouders bed. Sliep ik bijna ging de telefoon.
Nog niet helemaal opgrknapt.
Nah zo hard hyperde ik heus nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
er word nog het meeste gehyperd door degene die niet meedeed
Ik ben altijd keurig netjes.quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
neh doelde ook meet op tombola
jij was keurig netjes rustig
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Ow Greys , gisteren had je Kees moeten zien met die ratten, die bijna even groot zijn als die kleine dikke prop zelfZe ging dr steeds naast liggen, zag je bijna geen verschil
![]()
Ik zal van t weekend thuis wel ff fotos maken
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:46 schreef oh-oh het volgende:
Ow Greys , gisteren had je Kees moeten zien met die ratten, die bijna even groot zijn als die kleine dikke prop zelfZe ging dr steeds naast liggen, zag je bijna geen verschil
![]()
Ik zal van t weekend thuis wel ff fotos maken
Ook. En gok waar ik niet gelijk antwoord op krijgquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Goodbye, waties? Hints waar je niets mee kunt?
Ik ga even lezenquote:
Ze deed dr verder niks mee hoor, ze ging dr alleen steeds naast liggen, ik denk dat ze dacht dat het soortgenoten warenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd! Maar blij dat ze ze leuk vinden!
OMG!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Of ergens anders gepost?
Ik weet niets over die postcode! Ik weet alleen dat je fout zit qua provincie waar je Santa woont!
En we kruipen pas weer uit bed in deel 19quote:
Zo lang jouw statistieken dadelijk maar kloppen is het allemaal niet zo ergquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:52 schreef MrSubtle het volgende:
Die poststatistieken zijn niet eerlijkmijn aantal werd kunstmatig omhoog gehaald doordat Greys zo lang nodig had om goed te raden
Zeer scherpquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Zo lang jouw statistieken dadelijk maar kloppen is het allemaal niet zo erg
Ze zitten in de VS, dus dat gaat niet helpen "hi, we have cookies, and you don't" doet het niet goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:54 schreef Cat22 het volgende:
Succes dadelijk MrS.Heb je koekjes meegenomen? Daarmee blaas je elke statisticus omver.
Is het via een video conference dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze zitten in de VS, dus dat gaat niet helpen "hi, we have cookies, and you don't" doet het niet goed
*proest*quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ze zitten in de VS, dus dat gaat niet helpen "hi, we have cookies, and you don't" doet het niet goed
quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Gele sneeuw kan je beter niet opeten.quote:
Yepquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Is het via een video conference dan?
ghehehe, zal ik antwoord geven...quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ook. En gok waar ik niet gelijk antwoord op krijg
quote:
Euro's...! Die spaar ik toevalligquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is dat voldoende voor je?
Koetsie koetsiequote:
Niks. Mijn SS moet zich gewoon even komen meldenquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ghehehe, zal ik antwoord geven...
of niet....
of wel...
of niet....
wat bied je
Succes hé! Om 18.00quote:
Zat! Wat toevallig!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Euro's...! Die spaar ik toevalligHeb je dubbele?
Kijk nog een wie er over zijn en ga dan puzzelen!niet dat dat mij wel lukt hoorquote:
not gonna happenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Niks. Mijn SS moet zich gewoon even komen melden![]()
NIETUS!quote:Op vrijdag 18 december 2009 16:52 schreef MrSubtle het volgende:
Die poststatistieken zijn niet eerlijkmijn aantal werd kunstmatig omhoog gehaald doordat Greys zo lang nodig had om goed te raden
Ook dat jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 16:52 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
En we kruipen pas weer uit bed in deel 19![]()
Ik weet niet wie jou heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |