Je maakt het wel erg aantrekkelijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:21 schreef Loveless85 het volgende:
Dan moet je alle 3 je tong zover mogelijk uitsteken en roeren maar ofzo![]()
Nee, en ik kan hier ook helemaaaaaal niet tegenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Het valt niet mee voor jou om je SESA te raden he...
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je maakt het wel erg aantrekkelijk
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:
I doquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]Nou he? Zou hij vanavond tijd hebben?
op de doos staat een stempel van het postkantoor LELYSTADquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
Wat waren de hints nu?![]()
Heel erg bedankt voor de cadeautjes, ik ben er super blij mee!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie heb je al gegokt die het NIET waren?
Help eens even?
- Takaiki
- Cat22
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.</pre>Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Het was toch kort dag? Hmm?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Maar ik wist helemaal niet dat je in Lelystad woonde en Fa Shi ken ik nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:31 schreef Nonneke het volgende:
[..]
op de doos staat een stempel van het postkantoor LELYSTAD
en het plaatje onder je gedicht zijn Fa Shi dr ogen, de hele foto staat in mn sig
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het was toch kort dag? Hmm?
Ja maar m'n plannen gingen niet door, dus ja...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, da's balen!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar m'n plannen gingen niet door, dus ja...
Voor cupcakes!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:32 schreef Strega het volgende:
[quote]Op vrijdag 18 december 2009 17:07 schreef Muis006 het volgende:
Bonjour
Muis, wat een leuke dingen! Zijn ze voor taarten of cup cakes?
Fijn dat je er even bent!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo zou ie weer moeten kloppenToday is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik weet tenminste al wie mijn SeSa isquote:
die foto heb ik afgelopen weken een paar keer gepost (toen je nog niet op vakantie was uiteraardquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar ik wist helemaal niet dat je in Lelystad woonde en Fa Shi ken ik nietIk dacht eerst aan Nieslief vanwege de bambi kaart!
quote:
Oh, echt waar? Oh je hebt echt een heel slecht lootje aan mij, want ik zie dat soort dingen nooit!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:35 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die foto heb ik afgelopen weken een paar keer gepost (toen je nog niet op vakantie was uiteraard)
De kaart had er dan weer helemaal niks mee te maken, die kaart stuur ik iedereen dit jaar
wie was die van Cat? en die van pagan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:36 schreef Greys het volgende:
Yns... Pagan, Goodbye en Cat weten inmiddels wie hun SeSa is!
Goffer!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:37 schreef Greys het volgende:
Takaiki, F-R is al de SeSa van Draculettetje
Hahaha geeft niks hoor, heb er veel plezier om gehadquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:36 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, echt waar? Oh je hebt echt een heel slecht lootje aan mij, want ik zie dat soort dingen nooit!Maar volgensmij heb je genoeg veren in je reet gekregen van me, om het goed te maken
![]()
De lush spulletjes staan hier op tafel en de hele woonkamer ruikt er naar!
Ow ja?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:36 schreef Greys het volgende:
Yns... Pagan, Goodbye en Cat weten inmiddels wie hun SeSa is!
Was dat niet DML? Of was die van Strega?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
wie was die van Cat? en die van pagan?
DML was de SeSa van Pagan!quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
wie was die van Cat? en die van pagan?
Nee dat bedacht ik me net ook, kon me al niet meer bedenken wie het dan wasquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow ja?![]()
Vertel het mij dan ook effe!
*gaat wachten tot er maar 1 over blijft*quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:37 schreef Greys het volgende:
Takaiki, F-R is al de SeSa van Draculettetje
Huh?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:35 schreef Takaiki het volgende:
Ik was al verder met gokken , Nonneke had al gezegd dat zij het niet was
Mijn gok is nu F_R![]()
Ik ben ook geraden, maar de persoon herkent mijn kwaliteiten gewoon niet.![]()
![]()
![]()
Had nog wel zo'n mooie cheque gemaakt met de Asielactie
Ja, plus dat de postbode hier net aanbelde.....quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:27 schreef Greys het volgende:
Strega wat fijn joh, dat je met ons kunt kwekken wanneer je wilt straks in het ziekenhuis!
Dan voel je je niet zo 'alleen' daar als Pagan niet bij je kan zijn!
*wacht mee*quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:41 schreef Takaiki het volgende:
[..]
*gaat wachten tot er maar 1 over blijft*
Lekker, en mooi!quote:
Daar ga ik zo proberen een lijstje van te makenquote:
Hm.. En dan kan ik het weten?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:34 schreef Greys het volgende:HINT VOOR MORRETJE OP VERZOEK VAN JE SESA!
Je Santa is een vrouw!
Haar echte naam begint met een B!
Waar woont morretje?quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ga ik zo proberen een lijstje van te maken
Volgens mij zijn nog niet geraden... ehm... jongens, help even:
- Morretje
- Nieslief
- Maes
- Takaiki
- Muis
- Ynske
Wie zijn er nog meer niet geraden als SeSa?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 17:45 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hm.. En dan kan ik het weten?
Eliminatie:
Van Greys, Cat, Nok, Non, Muis en MB weet ik de echte voornamen, dus die vallen af.
Takaiki heeft het niet op d'r profiel ingevuld.
Goodbey, Ynske was niet mijn Santa.
Bamba was iemand anders' santa..
Blijven over: Nieslief en Maes..
Maar hoe moet ik dat radenquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ga ik zo proberen een lijstje van te maken
Volgens mij zijn nog niet geraden... ehm... jongens, help even:
- Morretje
- Nieslief
- Maes
- Takaiki
- Muis
- Ynske
Wie zijn er nog meer niet geraden als SeSa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |