1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Nou, dan weet ik even niet wie mijn SS is. In ieder geval ook iemand met affiniteit met cupcakes gok ik.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:06 schreef MrSubtle het volgende: Oh enne... Strega? JJH? ... ik ben niet jullie SSsucces met verder puzzelen
![]()
Updated chart
Jij hebt jezelf opgeworpen als vrijwilligster!quote:[quote]Op donderdag 17 december 2009 19:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, anders blijf ik bezig!
Je ziet haar de hele dag niet, maar mevrouw komt wel als eerste het nieuwe topic binnengevallen.quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
Ik ben even eten enzo en ik kan het niet meer bijhhouden.![]()
Gedicht en foto's volgen zo.
bij nader inzien wel ja,quote:Op donderdag 17 december 2009 19:14 schreef JJH het volgende:
[..]
WIst jij niet dat er een Zurich in Friesland lag.
[..]quote:Op donderdag 17 december 2009 19:20 schreef JJH het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:22 schreef ALTER-EGO het volgende:
Mijn gedicht:
Dit jaar krijgt A-E een cadeautje,
en ook al is de verpakking een zooitje
ik neem je niet in het ootje
Het presentje is namelijk niet kapot,
TNT post maakt toch alles verrot,
en een houten krat is mij iets te zot,
Het pakketje is misschien wat laat,
en van minder groot formaat,
maar het kan hopelijk geen kwaad,
Bij jou thuis willen ze geen kerstmis,
dus dit cadeau geeft misschien wat ergenis,
maar geen boom is ook een groot gemis,
Dus de boom krijg je ook van mij,
misschien maak ik je er mee blij,
en het cadeautje zit er ook nog bij,
De kerstsfeer is toch wel leuk,
en je krijgt ook nog gratis meuk,
hopelijk ook nog zonder deuk,
Met een beetje mazzel bevalt dit pakket,
de voorbereiding gaf in ieder geval veel pret,
Toch niet slecht voor 3 weken op de chat,
Open maken!
Ze is opeens wel erg afwezig he.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef MrSubtle het volgende:
Greys is nu alle 445 voorgaande topics aan het doorzoeken naar hints van mij
artrose in de tandwielen in de bovenkamerquote:Op donderdag 17 december 2009 19:24 schreef trovey het volgende:
tvp en even een ibuprofen pakken....hoofdpijn door de artrose
en nou radenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:25 schreef ALTER-EGO het volgende:
De pakjes:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Dankje SecretSanta.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
k zou t niet doen, en een beetje baas zou dat begrijpenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:28 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik moet morgen een heel eind rijden voor mijn werk. En za zou ik naar den Haag gaan. Hopelijk kom ik morgen heel en op tijd aan.
Mooie pakjes Alter-Egoquote:Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Laat anderen maar raden... ik weet het wel.
Dan zit er een klas zonder leerkrachtquote:Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zou t niet doen, en een beetje baas zou dat begrijpen
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:20 schreef Strega het volgende:
Hier is het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Nou, dan weet ik even niet wie mijn SS is. In ieder geval ook iemand met affiniteit met cupcakes gok ik.Trouwens, Nok had gelijk met haar SS
Nou reken daar niet teveel op hoor, dat bazen dat gaan begrijpenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
k zou t niet doen, en een beetje baas zou dat begrijpen
mijn vorige bazen begrepen dat wel, dus andere ervaring, kan gebeurenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou reken daar niet teveel op hoor, dat bazen dat gaan begrijpen
De mijne zou het écht niet tof vinden als ik om wat sneeuw thuis zou blijven.
Was ff eten maken. Nu even teruglezen verder
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:30 schreef Bamba het volgende:
Hier trouwens een foto van m'n voorpretAlle cadeautjes ingepakt voor Non!!
[ afbeelding ]
dan ga je welquote:Op donderdag 17 december 2009 19:34 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dan zit er een klas zonder leerkracht
Was ook leuk om te doen, hebben we de pret toch nog gedeeld.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:30 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Mooie pakjes Alter-Ego![]()
![]()
En echt leuk dat jullie samen nog iets hebben georganiseerd
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
(Oh en ik kreeg net het bericht dat McMarinier naar Nederland is vervoerd, dat hij in Utrecht is, dat hij aan de beademing ligt en nog in coma en als zijn familie allemaal gearriveerd is vanavond halen ze hem in bijzijn van zijn familie uit coma. Dit omdat hij ook nog niet weet zelf dat ie een been mist. Maar wel top dat ie in Nederland is, voor zijn familie).
De grote wegen zijn 's ochtends vroeg vaak allemaal al gestrooid hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 19:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
mijn vorige bazen begrepen dat wel, dus andere ervaring, kan gebeuren
en wat sneeuw, tis hier niet wat sneeuw, tis een grote spekgladde weg
Sorry, nopequote:Op donderdag 17 december 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
En vooruit, mijn laatste officiële gok
Subtle, ben jij mijn SS?
(Let op, zegtie nee, kan ik niet meer terugveranderen naar Cat)
Waarom nou?quote:
dan moet je ook tot op die grote wegen komen.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:37 schreef Greys het volgende:
[..]
De grote wegen zijn 's ochtends vroeg vaak allemaal al gestrooid hoor
wel fijn dat hij al zo snel terug isquote:Op donderdag 17 december 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
(Oh en ik kreeg net het bericht dat McMarinier naar Nederland is vervoerd, dat hij in Utrecht is, dat hij aan de beademing ligt en nog in coma en als zijn familie allemaal gearriveerd is vanavond halen ze hem in bijzijn van zijn familie uit coma. Dit omdat hij ook nog niet weet zelf dat ie een been mist. Maar wel top dat ie in Nederland is, voor zijn familie).
Subtle, ben jij mijn SS?
Mijn baas zou het ook niet begrijpen, of misschien wel begrijpen, maar het geen reden vinden om thuis te blijven.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou reken daar niet teveel op hoor, dat bazen dat gaan begrijpen
De mijne zou het écht niet tof vinden als ik om wat sneeuw thuis zou blijven.
Was ff eten maken. Nu even teruglezen verder
Okay okayquote:
Maar waarom zou je er ook over ruziën? Ik snap het nietquote:Op donderdag 17 december 2009 19:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan moet je ook tot op die grote wegen komen.
maar goed. laat t maar gewoon, t heeft toch geen nut om erover te gaan ruzieën
quote:
oh, wel fijn idd dat ie hierheen komt!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:36 schreef Greys het volgende:
Subtle, ben jij mijn SS?
Mijn baas zou zeggen: als het niet gaat, dan kom je maar wat later.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:40 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mijn baas zou het ook niet begrijpen, of misschien wel begrijpen, maar het geen reden vinden om thuis te blijven.
En ik ben best bang om met gladheid te rijden nadat ik ooit bijna 2 x 360 graden in de rondte heb gedraaid tijdens een bocht nemen in de regen.
Toen kwam ik goed weg en kon ik zo weer verder rijden na een keer diep ademhalen.
Maar de schrik zit er nog in...
Ben bang dat ik mijn geliefde morgen om 5 uur ga wekken om mij weg te brengen.
....quote:Op donderdag 17 december 2009 19:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Okay okay
ik heb jou wel![]()
En hier een kleine greep uit de hints, van subtiel naar steeds lomper en lomper
[SC] 311 Check de laatste post!!!!!!!
[SC] 312 Op een zonnige zondag
[SC] 318 Weet je nog vroegah?
[SC] 351 Waar NiesStout ondersteboven topics sluit
[SC] #388 Nightshift represent.
[SC] 390 Met louche semi bangs van oh-oh en de junk van Jora
en jij maar dit soort quotes erin blijven gooien... ik lag dubbel:
[SC] 353 Met guur weer, mantelpakkies en kefstkaartuhh
Ik heb zooooooooooooo vaak moeten lachen om je PMsquote:Op donderdag 17 december 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
....
ECHT???????
En we hebben het er zo vaak over gehad idd
Zelfs nog per PM. Mijn god, en jij maar PMen soms 'wat zou ik lachen als bleek dat jij mij hebt!'.
HOE BLIND KON IK ZIJN!
Komtie hoor:
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeee
En:
Dankjewel voor het mooie gedicht en cadeautjes. Je bent een schat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Wat later komen kan bij mij ook niet.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn baas zou zeggen: als het niet gaat, dan kom je maar wat later.
Maar die zou echt niet roepen 'blijf maar heul de dag thuis hoor'
En terecht.
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Okay okay
ik heb jou wel![]()
En hier een kleine greep uit de hints, van subtiel naar steeds lomper en lomper
[SC] 311 Check de laatste post!!!!!!!
[SC] 312 Op een zonnige zondag
[SC] 318 Weet je nog vroegah?
[SC] 351 Waar NiesStout ondersteboven topics sluit
[SC] #388 Nightshift represent.
[SC] 390 Met louche semi bangs van oh-oh en de junk van Jora
en jij maar dit soort quotes erin blijven gooien... ik lag dubbel:
[SC] 353 Met guur weer, mantelpakkies en kefstkaartuhh
Veeg me op.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waarom zou je er ook over ruziën? Ik snap het niet
Anyway:
NOU DAN IS CAT MIJN SS!
Ja!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:46 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wat later komen kan bij mij ook niet.![]()
die mariniersvriend van jou, komt die uit Breda?
Het zal wel zijn omdat ik een vrouw ben, maar ik snap echt geen reet van je tekeningquote:
wat zijn blauwe en wat zijn grijze bolletjes?quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:45 schreef MrSubtle het volgende:
Oh, en nog even het bewijs voor Greys:Ik zat nu net al die hints van je na te lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O
M
G
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeee
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Nou, dat dacht onze overbuurman ook.quote:
De pijl staat van Goodbye naar Bamba, dus jouw gok is dat Goodbye jouw SS isquote:Op donderdag 17 december 2009 19:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
Het zal wel zijn omdat ik een vrouw ben, maar ik snap echt geen reet van je tekening![]()
Maar wel mooi gemaakt hoor![]()
Doe dan ff pm wie je had....tisnie leuk om iemand zo lang te laten wachtenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:50 schreef ferrari_rood het volgende:
Nou mensen ik ga jullie verlaten check morgen als ik optijs op mijn werk ben wel of mijn Secret Santa het goed geraden heeft.
ben nog steeds niet fit dus raad ze iedereen.
Die heb ik ook gemist!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar staat de bevestiging dat MM mijn SS was!![]()
Subtiel he? En dat is maar een deelquote:Op donderdag 17 december 2009 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat nu net al die hints van je na te lezen.
O
M
G
Whoehoehoeeeeeeeeeeeeeeeee
Nergens toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, maar het staat hier in de plaatselijke krant op de voorpagina.quote:
Wel in TomToms lijstjequote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De pijl staat van Goodbye naar Bamba, dus jouw gok is dat Goodbye jouw SS is. Zo simpel is het...
Kleurtjes:
Rood = foute gok
Groen = bevestigd
Geel = gok, nog niet bevestigd
ik zei ergens dat ik t was en vroeg me af wat er (nog) in je pakje zat en in welke staatquote:Op donderdag 17 december 2009 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
De pijl staat van Goodbye naar Bamba, dus jouw gok is dat Goodbye jouw SS is. Zo simpel is het...
Kleurtjes:
Rood = foute gok
Groen = bevestigd
Geel = gok, nog niet bevestigd
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat zijn blauwe en wat zijn grijze bolletjes?
Wat staat er over? Mag ook per PM.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:52 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Nee, maar het staat hier in de plaatselijke krant op de voorpagina.
Aan de beschrijving te lezen moest dat haast wel jouw vriend zijn.
Dat lijkt me wel duidelijk uit mijn posts net aan Greys.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:54 schreef Bamba het volgende:
AE, waar woon jij als ik vragen mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Freestyle
blauwe bolletjes zijn cadeaus al openquote:
Ik heb zelfs gemist dat Ing MM gegokt had!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[SC] #446 Met Lagoons, whatever they may be.
Hier dus!
Jullie moeten wel op blijven letten he...![]()
Lekkere sherlocks weer...
Tot voor kort woonde ik nog in Nijmegen, dus ze zou op basis daarvan ook kunnen hebben gedacht dat ik het wasquote:Op donderdag 17 december 2009 19:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb zooooooooooooo vaak moeten lachen om je PMs... hoe je bij mij nota bene kwam vertellen over wat je vermoedens waren...
en ik ook gewoon keihard zeggen ":o ik was gisteren in Nijmegen" toen je ontdekte dat je pakje uit Nijmegen kwam
Je was zo'n schat om als lootje te hebben![]()
![]()
![]()
Wat staat er in hemelsnaam in je hintenboek als je zelfs gewone posts mist!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb zelfs gemist dat Ing MM gegokt had!
Nou.. Het is ook wel een beetje meer dan een beetje sneeuw. Ik hoop echt dat Ravage heelhuids weer thuiskomt vanavond. Er wordt hier echt niet op alle wegen goed gestrooid of geveegd, overal ligt nog sneeuw of zooi.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn baas zou zeggen: als het niet gaat, dan kom je maar wat later.
Maar die zou echt niet roepen 'blijf maar heul de dag thuis hoor'
En terecht.
[..]
.
Ja dat wist ik... daarom was ik in PM ook al weken mee aan het praten met Greys dat jij het waarschijnlijk wasquote:Op donderdag 17 december 2009 19:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tot voor kort woonde ik nog in Nijmegen, dus ze zou op basis daarvan ook kunnen hebben gedacht dat ik het was
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:56 schreef MrSubtle het volgende:
oh ja Greys, nog even wat fun facts?
Weet je nog mijn uitspraken over boormachines, vlakschuurmachines en weet je nog het bakje sop in het begin?
De boormachine had ik nodig om twee piepkleine gaatjes te boren in bierdopjes van het plantje en ik moest ze schuren om ze te schilderen (weliswaar zonder vlakschuurmachine, maar toch). Dat was dus allemaal gewoon waar. Het bakje zeepsop helemaal in het begin, was om het rubber dopje aan de onderkant van het bierdopje af te weken en om de bierlucht er af te krijgen
.
Over heen gelezen dan zekerquote:Op donderdag 17 december 2009 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zei ergens dat ik t was en vroeg me af wat er (nog) in je pakje zat en in welke staat
Heb je hem zelf gemaakt?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:56 schreef MrSubtle het volgende:
oh ja Greys, nog even wat fun facts?
Weet je nog mijn uitspraken over boormachines, vlakschuurmachines en weet je nog het bakje sop in het begin?
De boormachine had ik nodig om twee piepkleine gaatjes te boren in bierdopjes van het plantje en ik moest ze schuren om ze te schilderen (weliswaar zonder vlakschuurmachine, maar toch). Dat was dus allemaal gewoon waar. Het bakje zeepsop helemaal in het begin, was om het rubber dopje aan de onderkant van het bierdopje af te weken en om de bierlucht er af te krijgen
.
Dat was ook heel erg de bedoelingquote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
Jij kunt echt goed hinten!
Het leek echt of je gewoon aan het geinen was!![]()
Dat was dus idd een van de redenen waarom ik dacht dat jij het wasquote:Op donderdag 17 december 2009 19:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tot voor kort woonde ik nog in Nijmegen, dus ze zou op basis daarvan ook kunnen hebben gedacht dat ik het was
Wat een verhaal!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Over heen gelezen dan zeker![]()
Ik zal het zo ff op de foto zetten.
Ik kreeg via een andere SS wel de mededeling dat er iets breekbaars in zou zitten en dat zit er dus niet in.
Ben net alweer bij de buren geweest, maar de oppas was er.
Voor degenen die er niets van snappen;
Mijn pakje was "zoek".
Via Elisa kreeg ik de Track&Trace-code waarin stond dat het de 8e bezorgd zou zijn.
Ik had echter niets en ook geen kaartje van TNT dat het elders bezorgd zou zijn.
Dus Ingetje hyper enzo![]()
Tegen middernacht kwam buurman thuis, die direct aan z'n jas getrokken en het verhaal gedaan.
Hij was de hele dag niet thuis geweest en z'n Marokkaanse stiefmoeder had op de kinderen gepast (woont in Marokko, spreekt/leest geen NL).
Die had het pakje dus aangenomen en buurmeisje van 3 heeft het te pakken gekregen en dus uitgepakt.
Buurman heeft het voor me dichtgeplakt en teruggeven, maar kon dus niet met zekerheid zeggen of het compleet was.![]()
Dus vandaar dat ik nog geen foto's heb gepost, omdat ik bang ben dat het niet compleet is en dat vind ik lullig voor mijn SS
Ohquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kreeg via een andere SS wel de mededeling dat er iets breekbaars in zou zitten en dat zit er dus niet in.
Mijn pakje was "zoek".
Via Elisa kreeg ik de Track&Trace-code waarin stond dat het de 8e bezorgd zou zijn.
Ik had echter niets en ook geen kaartje van TNT dat het elders bezorgd zou zijn.
Tegen middernacht kwam buurman thuis, die direct aan z'n jas getrokken en het verhaal gedaan.
Hij was de hele dag niet thuis geweest en z'n Marokkaanse stiefmoeder had op de kinderen gepast (woont in Marokko, spreekt/leest geen NL).
Die had het pakje dus aangenomen en buurmeisje van 3 heeft het te pakken gekregen en dus uitgepakt.
Buurman heeft het voor me dichtgeplakt en teruggeven, maar kon dus niet met zekerheid zeggen of het compleet was.![]()
Dus vandaar dat ik nog geen foto's heb gepost, omdat ik bang ben dat het niet compleet is en dat vind ik lullig voor mijn SS
ja duhquote:Op donderdag 17 december 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je hem zelf gemaakt?
Oh
Trouwuh?Dump die Duitse!
Oh, wat erg!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn pakje was "zoek".
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn pakje was "zoek".
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn pakje was "zoek".
Ja, die ga ik maar eens nemen ja!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:02 schreef Ynske het volgende:
* Ynske] zet voor iedereen een [ afbeelding neer
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:05 schreef draculettetje het volgende:
jeetje ingetje wat een verhaal!
ik hoop dat het breekbare nog heel is en alles compleet!
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja dat wist ik... daarom was ik in PM ook al weken mee aan het praten met Greys dat jij het waarschijnlijk was. Ik heb een collega gevraagd het pakketje vanuit Nijmegen te versturen
. Ik wist dus dat ze jou ging gokken
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er zit dus niets breekbaars in de doos
joa, inderdaadquote:Op donderdag 17 december 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je hem zelf gemaakt?
Oh
Trouwuh?Dump die Duitse!
ow ja goed lezen is een vakquote:Op donderdag 17 december 2009 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er zit dus niets breekbaars in de doos
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:04 schreef Qwea het volgende:
[CENTRAAL] Honden met foto's #25
hondje weg
Aah, kijk! De SS van ingquote:Op donderdag 17 december 2009 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Ingetje, wat zit er dan wel in?dan kan ik zeggen wat je precies mist
Wat vréselijk om je hond kwijt te zijn met dit weerquote:Op donderdag 17 december 2009 20:04 schreef Qwea het volgende:
[CENTRAAL] Honden met foto's #25
hondje weg
Zie d'r zitten.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Wat balen zeg! Ik hoop dat het compleet is!
Mijn pakje is nog ingepakt, maar ik heb al wel een foto. Ook van mn boompje, want die was ik nog verschuldigd. En Spider wilde ook persé op de foto
[ afbeelding ]
Foto komt eraan.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Ingetje, wat zit er dan wel in?dan kan ik zeggen wat je precies mist
Ik heb zojuist even snel alle ballen erin gegooid, ik had het nog steeds niet gedaanquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:12 schreef Greys het volgende:
MissBliss, dat hoofd van Spider!![]()
![]()
En goedzo van je boompje!
Ja, hij kijk echt zo: 'huh? Foto, moet ik daar ook op?'quote:Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
MissBliss, dat hoofd van Spider!![]()
![]()
En goedzo van je boompje!
Ja hallo, ik ga niet alles terug lezenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb het pas 3 keer gepost
Hem! Het is een 'hem'!quote:
Ik ga er eigenlijk van uit dat alle katten mevrouwtjes zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hem! Het is een 'hem'! [ afbeelding ]
Kaasfonduequote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb zojuist even snel alle ballen erin gegooid, ik had het nog steeds niet gedaan![]()
Mn eerste kerstdag-etentje gaat niet door
Dus nu gaan we thuis kaasfonduen!
En ik zit er met mijn neus bovenop en zelfs dán mis je nog van alles hoor, het is echt niet bij te houdenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga niet alles terug lezen
Hoe laat moet ik er zijn?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb zojuist even snel alle ballen erin gegooid, ik had het nog steeds niet gedaan![]()
Mn eerste kerstdag-etentje gaat niet door
Dus nu gaan we thuis kaasfonduen!
Oh, maar dat heb ik ook heel lang gedachtquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk van uit dat alle katten mevrouwtjes zijn.
Sorry Spider!
Ja, en Sanne, dat gaat dus niet door, dus dan maar thuis kaasfonduen!quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Kaasfondue![]()
Had je 1e kerstdag met Muad-Dib enzo afgesproken? Was dat dát etentje?
quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik er zijn?
quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Oe ja. Kaasfondue.
We kunnen er ook een F&F kerstkaasfonduemeet van maken.
Oh ik vind hem juist zo kijken van... "Ja, zoom je even op mij in? Die boom is niet belangrijk, ik! Ik! Ik!"quote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, hij kijk echt zo: 'huh? Foto, moet ik daar ook op?'
Nou, als het zo moet, kom allemaal maar langs dan!quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Jullie hebben appartement, daar passen we best allemaal in
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Dit zat er in mijn pakje![]()
* Hele lekkere douchegel
* Agenda voor 2010
* Winterthee
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik vind hem juist zo kijken van... "Ja, zoom je even op mij in? Die boom is niet belangrijk, ik! Ik! Ik!"
Deed me hieraan denken
[afbeelding]
Shit zegquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
![]()
er missen:
- een kerstmok met inhoud (snoep...), voor de thee waar ik al voor vreesde
- Een roze Lush sugarscrub
Gofferquote:Op donderdag 17 december 2009 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
![]()
er missen:
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
![]()
er missen:
Dan vind ik toch dat die oma wat beter had moeten opletten, als je iets voor een ander aanneemt zorg je ervoor dat er niks mee gebeurt...quote:Op donderdag 17 december 2009 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goffer![]()
Ik hoorde al dat ze had gesnoept en dat er iets inzat wat op een spekkie leek en daar had ze in gehapt.
Ik gok dat dat de Lush was![]()
Ik zal wel weer naar ze toe als ze thuis zijn.
Ik vind het echt echt echt zo lullig voor je![]()
Neemt niet weg dat ik met hetgeen op de foto echt heel blij ben
dan zal ze iig een smerige smaak in de mond gehad hebbenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goffer![]()
Ik hoorde al dat ze had gesnoept en dat er iets inzat wat op een spekkie leek en daar had ze in gehapt.
Ik gok dat dat de Lush was![]()
Ik zal wel weer naar ze toe als ze thuis zijn.
Ik vind het echt echt echt zo lullig voor je![]()
Neemt niet weg dat ik met hetgeen op de foto echt heel blij ben
Daar ben ik het mee eens! Je kan dan een andere taal spreken, je maakt toch niet zomaar iets open/laat het open maken door je kleinkind?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan vind ik toch dat die oma wat beter had moeten opletten, als je iets voor een ander aanneemt zorg je ervoor dat er niks mee gebeurt...
Greys hou op!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
Ach Memento-Mori, ik vind het echt klote voor je en voor Ing ook!
Het wordt tijd dat het buurmeisje leert dat je niet zomaar pakjes mag openen.
@MissBliss, ga je de kaasfondue zelf maken helemaal? Je kunt ook gewoon zo'n pak kopen, die heb je ook in een beetje aparte smaakjes/kaasjes. En dat hoef je alleen maar in je pan te gooien, te verwarmen, beetje knof en scheutje witte wijn erbij en klaar. Daar kan weinig aan mislukken als je het op safe wilt spelen
En vergeet geen cherrytomaatjes te halen, plenty! Die zijn zo lekker om er in te dippen! En soepstengels en lekker grof bruin brood enzo. Mjammmmm!
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
![]()
er missen:
Doe maar morgen! Hoe laat?!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Greys hou op!Nu wil ik vandaag of morgen kaasfondueen! Ondanks dat ik net gegeten heb krijg ik accuut honger.
Als andere oma of buurman/vrouw zelf thuis was geweest was dat ook zeker niet gebeurd.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan vind ik toch dat die oma wat beter had moeten opletten, als je iets voor een ander aanneemt zorg je ervoor dat er niks mee gebeurt...
Nou, ík dacht dus aan een pak halen idd, maar Re zegt net dat ie het helemaal zelf wilt doenquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:30 schreef Greys het volgende:
Ach Memento-Mori, ik vind het echt klote voor je en voor Ing ook!
Het wordt tijd dat het buurmeisje leert dat je niet zomaar pakjes mag openen.
@MissBliss, ga je de kaasfondue zelf maken helemaal? Je kunt ook gewoon zo'n pak kopen, die heb je ook in een beetje aparte smaakjes/kaasjes. En dat hoef je alleen maar in je pan te gooien, te verwarmen, beetje knof en scheutje witte wijn erbij en klaar. Daar kan weinig aan mislukken als je het op safe wilt spelen
En vergeet geen cherrytomaatjes te halen, plenty! Die zijn zo lekker om er in te dippen! En soepstengels en lekker grof bruin brood enzo. Mjammmmm!
Nou ik hoop idd dat het buurmeisje flink geschrokken is van de smaak van de Lush!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan zal ze iig een smerige smaak in de mond gehad hebbengerechtigheid
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het echt balen nu lijkt het zo karigvond het ook al rot toen iedereen zei: "goh zat er om jouw pakje geen leuk papiertje"
Dat meisje heeft ook niets verkeerd gedaan, als je 4 of 5 bent heb je nog niet erg veel besef van wat van jou is en van een ander volgens mij.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als andere oma of buurman/vrouw zelf thuis was geweest was dat ook zeker niet gebeurd.
Maar deze vrouw spreekt en leest geen NL en was toevallig een weekje in NL, omdat onze buren hun nieuwe zaak net hebben geopend (vandaar dat ze de laatste tijd zo vaak en tot laat weg zijn).
Ik baal er echt van en niet eens zo zeer om de inhoud...tis gewoon lullig dat iemand moeite voor je doet en dan dit zo...
Al kan ik het buurmeisje niet kwalijk nemen, tis een lief meisje, maar nog helemaal into Sinterklaas en pakjes, dus ik kan me voorstellen dat ze er wild van werd.
Nou, dat was achteraf idd lullig, maar ik moest het pakje toch op de foto zetten?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan zal ze iig een smerige smaak in de mond gehad hebbengerechtigheid
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het echt balen nu lijkt het zo karigvond het ook al rot toen iedereen zei: "goh zat er om jouw pakje geen leuk papiertje"
Jajajaja, ben aan het uploaden!quote:
Vooral dat tweede.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ík dacht dus aan een pak halen idd, maar Re zegt net dat ie het helemaal zelf wilt doenMet een pak standby voor als het mislukt
Ik ben benieuwd
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jajajaja, ben aan het uploaden!
Nee!quote:
nee begrijp ik ook wel maar je had rustig kunnen vertellen wat er gebeurd was, achteraf hoorde ik via ElisaB natuurlijk wel wat er gebeurd isquote:Op donderdag 17 december 2009 20:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, dat was achteraf idd lullig, maar ik moest het pakje toch op de foto zetten?
En ik kon er moeilijk zelf iets omdoen, want dan had je helemaal gedacht van "whut!"
Maar nogmaals; ik ben er echt blij mee hoor
Ik zou eigenlijk met de trein naar huis, maar die reden dus niet. Gelukkig kon mijn vriend me ophalen, maar wel pas toen hij klaar was met werken. En dat was om 7 uur. Gelukkig was het koopavondquote:Op donderdag 17 december 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ellende onderweg met rijden enzo?
Fijn dat je goed thuis bent!
Vooral NIET teveel wijn toevoegen meteen, kan beter wat er bij doen beetje bij beetjequote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ík dacht dus aan een pak halen idd, maar Re zegt net dat ie het helemaal zelf wilt doenMet een pak standby voor als het mislukt
Ik ben benieuwd
![]()
Ja, echt welquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral dat tweede.![]()
Lijkt me trouwens ook wel lekker om het helemaal zelf te doen inderdaad.
Ik wel!!!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Er is alleen een klein probleempje, ik heb zelf géén fonduepan...
*noteert*quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral NIET teveel wijn toevoegen meteen, kan beter wat er bij doen beetje bij beetje
En een pak als reserve is heul slim
Nou, ik wist dus ook niet of er uberhaupt papier om had gezeten en de buren ook niet, omdat die het pakje in ravage-toestand aantroffen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee begrijp ik ook wel maar je had rustig kunnen vertellen wat er gebeurd was, achteraf hoorde ik via ElisaB natuurlijk wel wat er gebeurd is
Waar woon je?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, echt wel
Alleen wij moeten ook eerst nog even ergens een fonduepan vandaan zien te halenKlein detail.
Ik hoor net dat tombolafan er eentje heeft.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, echt wel
Alleen wij moeten ook eerst nog even ergens een fonduepan vandaan zien te halenKlein detail.
Vraag je het ook echt?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Die kan ik ook stellen!Kom je vaker in Utrecht?
Amsterdam!quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar woon je?
(ik heb er zelfs 2 volgens mij...)
En ik hou niet van wijn, dus wij doen altijd met bouillon
en een stuk gorgonzola erin op het laatst![]()
Ik wel!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgend jaar wil niemand Ingetje![]()
![]()
Hou er dan rekening mee dat ik dat kan zien in Lootjestrekkenpuntenel he?
Daar ben ik maandag!quote:
Eeeeeeh, alleen als Cat dat goed vind hoor...quote:Op donderdag 17 december 2009 20:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoor net dat tombolafan er eentje heeft.
Minimeet met z'n viertjes?
blokkerquote:Op donderdag 17 december 2009 20:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, echt wel
Mocht het volgend jaar weer gevierd worden, dan laat ik het op m'n werk bezorgen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wel!
Ik vraag gewoon aan een marokkaanse ex-collega of ie er even op zet dat iedereen behalve ingetje er met zijn fikken van af moet blijven!
dan hebben ze dat zelf gedaan want de envelop zat bovenop het pakje, op groen/zilver cadeaupapier geplaktquote:Op donderdag 17 december 2009 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik wist dus ook niet of er uberhaupt papier om had gezeten en de buren ook niet, omdat die het pakje in ravage-toestand aantroffen.
De enveloppe zat er namelijk wel opgeplakt
Ik ga de mok terughalen hoor, weest niet bang.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Nja niks meer aan te doen ingetjemaar de helft aan waarde ontbreekt gewoon
gelukkig dat je er nog wel blij mee bent.
Ik heb nog nooit gekaasfonduet trouwens, moet daar wijn in?
ja, maar weinig hoor. eerst pan insmeren met knoflookteen, dan beetje kaas erin en klein beetje wijn, en roeren (lang roeren) en als het te dik is nog wat wijn, dan rest kaas, wijn tot het een normale dikte heeft, en dan als je er van houdt bv gorgonzola erin voor een pittigere smaak (veel doen ook nog kirsch erin op het eind dacht ik...)quote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Nja niks meer aan te doen ingetjemaar de helft aan waarde ontbreekt gewoon
gelukkig dat je er nog wel blij mee bent.
Ik heb nog nooit gekaasfonduet trouwens, moet daar wijn in?
Ing op oorlogspadquote:Op donderdag 17 december 2009 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga de mok terughalen hoor, weest niet bang.
Maar ik vrees dat de Lush aka Spekkie in de vuilnisbak ligt inmiddels.
Kom je naar DTH de 9e?
Dan doe ik je persoonlijk m'n excuses aanbieden
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef JJH het volgende:
Mijn buurvrouw.
Er werd aangebeld, dus ik druk de deur open en doe mijn voordeur vast los. Vervolgens zie ik ook mijn buurman naar buiten komen en een envelop op de mat liggen. Ook beneden hoor ik een nog een deur opengaan. Had ze dus overal een kerstkaart neergelegd en op alle bellen gedrukt. Zo spreek je je buren nog eens.
Ik had al zo'n vermoeden dat die er zelf weer was opgeplaktquote:Op donderdag 17 december 2009 20:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan hebben ze dat zelf gedaan want de envelop zat bovenop het pakje, op groen/zilver cadeaupapier geplakt
Pagan en Strega geven aai over bolletje voor beiden!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
![]()
er missen:
jij kan er ook niks aan doenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga de mok terughalen hoor, weest niet bang.
Maar ik vrees dat de Lush aka Spekkie in de vuilnisbak ligt inmiddels.
Kom je naar DTH de 9e?
Dan doe ik je persoonlijk m'n excuses aanbieden
Hoi, ik ben JJH, wie ben jij?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Ik moet ook nog even bijlezen ja
gewoon het lijstje pakken joh! bijna alles staat er in!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:49 schreef nieslief het volgende:
Nou zeg dit gaat alweer zo hard.
Foto's van de boys die aan het uitpakken zijn zijn aan het laden.
Nu nog even bijlezen (zucht)
Sta ik er al op?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook.![]()
*Schrijft nog weer een extra kerstkaartenadres op het lijstje.
Hoi, ik ben Groenmetmadeliefjesquote:
als je je recentste schema even post dan kijk ik of en wat er aangepast moet worden...quote:Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef MrSubtle het volgende:
ik ben even niet meer aan het opletten hier... moet ik nog schema aanpassingen doen?
Ik gok Goodbye! Gok nr 4quote:Op donderdag 17 december 2009 20:53 schreef MrSubtle het volgende:
ik ben even niet meer aan het opletten hier... moet ik nog schema aanpassingen doen?
Het enige adres wat ik van hier heb is van MrS. Als jij een kerskaart wil moet je even je adres pm-en, krijg je er een.quote:
mocht ik gaan, kun je meerijdenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij kan er ook niks aan doen
Maar ik kom de 9e misschien wel trouwens, had er nog niet op gereageerd omdat ik dacht dat ik moest werken maar dat is niet zoalleen ff kijken qua vervoer. ben OV-afhankelijke
Waar woon je?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Maar ik kom de 9e misschien wel trouwens, had er nog niet op gereageerd omdat ik dacht dat ik moest werken maar dat is niet zoalleen ff kijken qua vervoer. ben OV-afhankelijke
Hoi Groenmetmadeliefjesquote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Hallo trouwens iedereen
Ik geloof nooit dat jij mijn adres niet hebt!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Het enige adres wat ik van hier heb is van MrS. Als jij een kerskaart wil moet je even je adres pm-en, krijg je er een.
Had je je al voorgesteld of heb ik dat grandioos gemist?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:54 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Groenmetmadeliefjes
Sinds gisteren dit topic aan het volgen en meepraten natuurlijk..
Tot nu toe erg leuk
Mijn adres heb je als het goed is ook hoor!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Het enige adres wat ik van hier heb is van MrS. Als jij een kerskaart wil moet je even je adres pm-en, krijg je er een.
Een aantal mensen hebben lootjes getrokken en cadeaus/rijmen naar elkaar gestuurd. Het is natuurlijk de vraag wie wie had en daar zijn nu schema's voor...quote:Op donderdag 17 december 2009 20:56 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Waar gaat het hier nu over (snap het niet helemaal, probeer dit topic terug te lezen, schema's?)
Iets met een dubbele ontkenning?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat jij mijn adres niet hebt!
Dit is topic nummer 5 volgens mij, van vandaag, weet je zeker dat je gaat terug lezen ?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:56 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Waar gaat het hier nu over (snap het niet helemaal, probeer dit topic terug te lezen, schema's?)
Ik heb me érgens een beetje half voorgesteld (volgens mij in topic 441, gaat zo snel hier..)quote:Op donderdag 17 december 2009 20:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Had je je al voorgesteld of heb ik dat grandioos gemist?
En vanzelfsprekend zijn wij leuk.
Nee!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:54 schreef Morretje het volgende:
Goodbye! Je mag antwoorden met ja of nee!!!!!!!![]()
![]()
Ja?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:56 schreef Bamba het volgende:
[..]
Mijn adres heb je als het goed is ook hoor!
We hadden Secret Santa georganiseerd en vandaag is iedereen zijn/haar pakjes aan het uitpakken en aan het gokken wie dienst Santa isquote:Op donderdag 17 december 2009 20:56 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Tof, al dat werk wat jij er in steekt.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als je je recentste schema even post dan kijk ik of en wat er aangepast moet worden...
Ik ook, om deze reden doe ik het vaak pas vlak voor kerst.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:57 schreef Bamba het volgende:
Ik moet jullie hier ook allemaal nog een kerstkaart sturen. Ik moet zelfs al mijn kerstkaarten nog schrijven
Volgens mij had ik 'm toen naar iedereen gestuurd met het boekjes gebeuren..quote:Op donderdag 17 december 2009 20:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja?
Ik weet nu waarom ik tombolafans adres heb.
*Schrijft op.
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja?
Ik weet nu waarom ik tombolafans adres heb.
*Schrijft op.
via www.lootjestrekken.nl kan je dat automagisch regelenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:59 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Maar eh, hoe kwamen jullie dan aan elkaars adres? (of kenden jullie elkaar allemaal al..)
Als het af is straks heb je een of meerdere kringetjes... dan is het heel duidelijkquote:Op donderdag 17 december 2009 21:00 schreef Greys het volgende:
Ik snap echt geen ruk van dat schema van Subtle
Het klopt hoor, echt! Maar het duizelt me als ik er naar kijk, het ligt aan mij, ik heb geen inzicht in dat soort dingen (in welke dingen dan wel Greys? nou erhm....)
owja, vergeet niet om je adres daar weer weg te halen, anders staat t er volgend jaar nog!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
via www.lootjestrekken.nl kan je dat automagisch regelen
Nope, via lootjestrekken.nl.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:59 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Maar eh, hoe kwamen jullie dan aan elkaars adres? (of kenden jullie elkaar allemaal al..)
Dan kan ik dat nazoeken.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
Volgens mij had ik 'm toen naar iedereen gestuurd met het boekjes gebeuren..
Lekker makkelijk toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
owja, vergeet niet om je adres daar weer weg te halen, anders staat t er volgend jaar nog!
Ongveer 15 euro per persoon en vandaag was de uitpakdag.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:03 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Wauw, dat is echt handigMaar, kan iemand mij nu dan een beetje bijpraten (ben erg geïnteresseerd
), hoeveel mochten jullie dan uitgeven? En hadden jullie een dag waarop jullie het allemaal mochten openmaken gepland? Klinkt allemaal zo gezellig
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:03 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Wauw, dat is echt handigMaar, kan iemand mij nu dan een beetje bijpraten (ben erg geïnteresseerd
), hoeveel mochten jullie dan uitgeven? En hadden jullie een dag waarop jullie het allemaal mochten openmaken gepland? Klinkt allemaal zo gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit dus
en ALTER-EGO en ik waren hier te laat, en hebben wat naar elkaar gestuurd
🐙
Maximaal een tientje pp excl verzenden, was gezegd, maar als ik zo alles voorbij zie komen is er hier en daar wel overheen gegaan volgens mij. We zouden het voor de 7de december versturen en dan vandaag openmaken.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:03 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Gezellie!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
quote:
quote:
Nokwanda - DML moet groenquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nokwanda - DML moet groen
Strega - Nokwanda moet groen
(gewone gokken weet ik even niet, ga nu eten!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nu echt eten!J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Ja, die vond al het pakpapier ook helemaal geweldig!quote:
Dan ben je, althans volgens mij, onze Benjaminquote:Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Leuk hoor!
Even een antwoord op de vragen:
* Ik ben 15
* Huisdieren: hondje (Karel), twee ouwe kippen (Klaartje en Oekie), drie cavia's (Koffie, Pieps en Betje), een oud konijn (Witje), goudvissen (in een bevroren vijvertje..) Dat was het
Gave namen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Leuk hoor!
* Ik ben 15
* Huisdieren: hondje (Karel), twee ouwe kippen (Klaartje en Oekie), drie cavia's (Koffie, Pieps en Betje), een oud konijn (Witje), goudvissen (in een bevroren vijvertje..) Dat was het
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, die vond al het pakpapier ook helemaal geweldig!![]()
[ afbeelding ]
Vijvertje vriest niet helemaal tot de bodem dicht?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Leuk hoor!
* Ik ben 15
Dan ben je net een jaartje jonger dan mijn zoon.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Leuk hoor!
* Ik ben 15
quote:
En anders mag je deze wel van Greys lenen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Vijvertje vriest niet helemaal tot de bodem dicht?
Da's mijn zorg namelijk
Maes smst dat ze er zo aan komt, die was ff kerstboom kopen en optuigen!
gmmquote:Op donderdag 17 december 2009 21:15 schreef nieslief het volgende:
Oh ja hoi groenmetmadeliefjes.
Hoe gaan we haar noemen? Die naam is toch veeel te lang om te typen.
Heldin van de dag.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb dit topic helemaal bijgelezen!
Greys, dat jij niks door had ook![]()
Echt onvoorstelbaar![]()
En Ing en MM wat kut zeg, maja, jullie kunnen dr alletwee niks aan doen, dus excuses heen en weer lijken me geheel overbodig![]()
Ik weet denk ik wie de SS van GB is, makkie
Nee hoor, het is wel een diep vijvertje, maar er ligt nu ook sneeuw opquote:Op donderdag 17 december 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Vijvertje vriest niet helemaal tot de bodem dicht?
Da's mijn zorg namelijk
Maes smst dat ze er zo aan komt, die was ff kerstboom kopen en optuigen!
Gewoon groen, of lief. Dat klinkt ook wel schattig.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:15 schreef nieslief het volgende:
Oh ja hoi groenmetmadeliefjes.
Hoe gaan we haar noemen? Die naam is toch veeel te lang om te typen.
Jaquote:Op donderdag 17 december 2009 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Echt onvoorstelbaar![]()
Ik denk dat ik dat ook weet jaquote:Ik weet denk ik wie de SS van GB is, makkie
Madeliefjequote:Op donderdag 17 december 2009 21:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon groen, of lief. Dat klinkt ook wel schattig.
Dat was vanwege de bambi kaartquote:Op donderdag 17 december 2009 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou Goodbye, dat schiet lekker op alvast!
Weet jij je eigen SS nou al?quote:
Doe mij eens die hint van mijn SS pm-en. Die weet ik namelijk nog steeds nietquote:Op donderdag 17 december 2009 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Echt onvoorstelbaar![]()
En Ing en MM wat kut zeg, maja, jullie kunnen dr alletwee niks aan doen, dus excuses heen en weer lijken me geheel overbodig![]()
Ik weet denk ik wie de SS van GB is, makkie
Klinkt wel wat...quote:
Dat denk ik ook!quote:Op donderdag 17 december 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat was vanwege de bambi kaart![]()
Dan denk ik Cat22!
Die vind ik goedquote:
lief is verwarrend met nieslief en met mensen hun vriendjes en vriendinnetjesquote:Op donderdag 17 december 2009 21:16 schreef JJH het volgende:
[..]
Gewoon groen, of lief. Dat klinkt ook wel schattig.
Dat dacht ik ook jaquote:Op donderdag 17 december 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan denk ik Cat22!
Bij die Bambi kaart moest ik aan Bamba denken, maar die had al iemand.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dan denk ik Cat22!
zo goed als iedereen word afgekort met de letters kijk maar naar Ll, MM, MB etcquote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
[..]
Klinkt wel wat...
boos ofzo![]()
Verzin eens wat anders![]()
(die enorme boor gaat vast helpen bij het vijvertje)
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:19 schreef nieslief het volgende:
Oh ja foto's
Kjell pakt zijn tasje en Gawain is al begonnen.
[ afbeelding ]
Ja, het was ook mijn eerste idee, gelijk toen ik de zoete lucht uit de doos rook! Maar de Bambi kaart wat een slinkse manoeuvrequote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat denk ik ook!
Al dacht ik eerst dat zij mij had
Neequote:Op donderdag 17 december 2009 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet jij je eigen SS nou al?
Wie was je laatste gok? Ben ff de tel kwijt
Jantje ongeduld dat je ook bent. Ik zei toch als ik niet gebeld wordt kan ik rustig bijlezen en foto's opladen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef gothic-blackie het volgende:
nieslief, waar blijven de fotos van de jongens(ik blijf zeuren, wil gewoon ff me knuffelbeertjes zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |