dan zal ze iig een smerige smaak in de mond gehad hebbenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goffer![]()
Ik hoorde al dat ze had gesnoept en dat er iets inzat wat op een spekkie leek en daar had ze in gehapt.
Ik gok dat dat de Lush was![]()
Ik zal wel weer naar ze toe als ze thuis zijn.
Ik vind het echt echt echt zo lullig voor je![]()
Neemt niet weg dat ik met hetgeen op de foto echt heel blij ben
Daar ben ik het mee eens! Je kan dan een andere taal spreken, je maakt toch niet zomaar iets open/laat het open maken door je kleinkind?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan vind ik toch dat die oma wat beter had moeten opletten, als je iets voor een ander aanneemt zorg je ervoor dat er niks mee gebeurt...
Greys hou op!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
Ach Memento-Mori, ik vind het echt klote voor je en voor Ing ook!
Het wordt tijd dat het buurmeisje leert dat je niet zomaar pakjes mag openen.
@MissBliss, ga je de kaasfondue zelf maken helemaal? Je kunt ook gewoon zo'n pak kopen, die heb je ook in een beetje aparte smaakjes/kaasjes. En dat hoef je alleen maar in je pan te gooien, te verwarmen, beetje knof en scheutje witte wijn erbij en klaar. Daar kan weinig aan mislukken als je het op safe wilt spelen
En vergeet geen cherrytomaatjes te halen, plenty! Die zijn zo lekker om er in te dippen! En soepstengels en lekker grof bruin brood enzo. Mjammmmm!
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
![]()
er missen:
- een kerstmok met inhoud (snoep...), voor de thee waar ik al voor vreesde
- Een roze Lush sugarscrub
Doe maar morgen! Hoe laat?!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Greys hou op!Nu wil ik vandaag of morgen kaasfondueen! Ondanks dat ik net gegeten heb krijg ik accuut honger.
Als andere oma of buurman/vrouw zelf thuis was geweest was dat ook zeker niet gebeurd.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan vind ik toch dat die oma wat beter had moeten opletten, als je iets voor een ander aanneemt zorg je ervoor dat er niks mee gebeurt...
Nou, ík dacht dus aan een pak halen idd, maar Re zegt net dat ie het helemaal zelf wilt doenquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:30 schreef Greys het volgende:
Ach Memento-Mori, ik vind het echt klote voor je en voor Ing ook!
Het wordt tijd dat het buurmeisje leert dat je niet zomaar pakjes mag openen.
@MissBliss, ga je de kaasfondue zelf maken helemaal? Je kunt ook gewoon zo'n pak kopen, die heb je ook in een beetje aparte smaakjes/kaasjes. En dat hoef je alleen maar in je pan te gooien, te verwarmen, beetje knof en scheutje witte wijn erbij en klaar. Daar kan weinig aan mislukken als je het op safe wilt spelen
En vergeet geen cherrytomaatjes te halen, plenty! Die zijn zo lekker om er in te dippen! En soepstengels en lekker grof bruin brood enzo. Mjammmmm!
Nou ik hoop idd dat het buurmeisje flink geschrokken is van de smaak van de Lush!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan zal ze iig een smerige smaak in de mond gehad hebbengerechtigheid
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het echt balen nu lijkt het zo karigvond het ook al rot toen iedereen zei: "goh zat er om jouw pakje geen leuk papiertje"
Dat meisje heeft ook niets verkeerd gedaan, als je 4 of 5 bent heb je nog niet erg veel besef van wat van jou is en van een ander volgens mij.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als andere oma of buurman/vrouw zelf thuis was geweest was dat ook zeker niet gebeurd.
Maar deze vrouw spreekt en leest geen NL en was toevallig een weekje in NL, omdat onze buren hun nieuwe zaak net hebben geopend (vandaar dat ze de laatste tijd zo vaak en tot laat weg zijn).
Ik baal er echt van en niet eens zo zeer om de inhoud...tis gewoon lullig dat iemand moeite voor je doet en dan dit zo...
Al kan ik het buurmeisje niet kwalijk nemen, tis een lief meisje, maar nog helemaal into Sinterklaas en pakjes, dus ik kan me voorstellen dat ze er wild van werd.
Nou, dat was achteraf idd lullig, maar ik moest het pakje toch op de foto zetten?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan zal ze iig een smerige smaak in de mond gehad hebbengerechtigheid
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het echt balen nu lijkt het zo karigvond het ook al rot toen iedereen zei: "goh zat er om jouw pakje geen leuk papiertje"
Jajajaja, ben aan het uploaden!quote:
Vooral dat tweede.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ík dacht dus aan een pak halen idd, maar Re zegt net dat ie het helemaal zelf wilt doenMet een pak standby voor als het mislukt
Ik ben benieuwd
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jajajaja, ben aan het uploaden!
Nee!quote:
nee begrijp ik ook wel maar je had rustig kunnen vertellen wat er gebeurd was, achteraf hoorde ik via ElisaB natuurlijk wel wat er gebeurd isquote:Op donderdag 17 december 2009 20:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, dat was achteraf idd lullig, maar ik moest het pakje toch op de foto zetten?
En ik kon er moeilijk zelf iets omdoen, want dan had je helemaal gedacht van "whut!"
Maar nogmaals; ik ben er echt blij mee hoor
Ik zou eigenlijk met de trein naar huis, maar die reden dus niet. Gelukkig kon mijn vriend me ophalen, maar wel pas toen hij klaar was met werken. En dat was om 7 uur. Gelukkig was het koopavondquote:Op donderdag 17 december 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ellende onderweg met rijden enzo?
Fijn dat je goed thuis bent!
Vooral NIET teveel wijn toevoegen meteen, kan beter wat er bij doen beetje bij beetjequote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ík dacht dus aan een pak halen idd, maar Re zegt net dat ie het helemaal zelf wilt doenMet een pak standby voor als het mislukt
Ik ben benieuwd
![]()
Ja, echt welquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral dat tweede.![]()
Lijkt me trouwens ook wel lekker om het helemaal zelf te doen inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |