Ohquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Over heen gelezen dan zeker![]()
Ik zal het zo ff op de foto zetten.
Ik kreeg via een andere SS wel de mededeling dat er iets breekbaars in zou zitten en dat zit er dus niet in.
Ben net alweer bij de buren geweest, maar de oppas was er.
Voor degenen die er niets van snappen;
Mijn pakje was "zoek".
Via Elisa kreeg ik de Track&Trace-code waarin stond dat het de 8e bezorgd zou zijn.
Ik had echter niets en ook geen kaartje van TNT dat het elders bezorgd zou zijn.
Dus Ingetje hyper enzo![]()
Tegen middernacht kwam buurman thuis, die direct aan z'n jas getrokken en het verhaal gedaan.
Hij was de hele dag niet thuis geweest en z'n Marokkaanse stiefmoeder had op de kinderen gepast (woont in Marokko, spreekt/leest geen NL).
Die had het pakje dus aangenomen en buurmeisje van 3 heeft het te pakken gekregen en dus uitgepakt.
Buurman heeft het voor me dichtgeplakt en teruggeven, maar kon dus niet met zekerheid zeggen of het compleet was.![]()
Dus vandaar dat ik nog geen foto's heb gepost, omdat ik bang ben dat het niet compleet is en dat vind ik lullig voor mijn SS
ja duhquote:Op donderdag 17 december 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je hem zelf gemaakt?
Oh
Trouwuh?Dump die Duitse!
Oh, wat erg!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik kreeg via een andere SS wel de mededeling dat er iets breekbaars in zou zitten en dat zit er dus niet in.
Mijn pakje was "zoek".
Via Elisa kreeg ik de Track&Trace-code waarin stond dat het de 8e bezorgd zou zijn.
Ik had echter niets en ook geen kaartje van TNT dat het elders bezorgd zou zijn.
Tegen middernacht kwam buurman thuis, die direct aan z'n jas getrokken en het verhaal gedaan.
Hij was de hele dag niet thuis geweest en z'n Marokkaanse stiefmoeder had op de kinderen gepast (woont in Marokko, spreekt/leest geen NL).
Die had het pakje dus aangenomen en buurmeisje van 3 heeft het te pakken gekregen en dus uitgepakt.
Buurman heeft het voor me dichtgeplakt en teruggeven, maar kon dus niet met zekerheid zeggen of het compleet was.![]()
Dus vandaar dat ik nog geen foto's heb gepost, omdat ik bang ben dat het niet compleet is en dat vind ik lullig voor mijn SS
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn pakje was "zoek".
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Mijn pakje was "zoek".
Ja, die ga ik maar eens nemen ja!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:02 schreef Ynske het volgende:
* Ynske] zet voor iedereen een [ afbeelding neer
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:05 schreef draculettetje het volgende:
jeetje ingetje wat een verhaal!
ik hoop dat het breekbare nog heel is en alles compleet!
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:59 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja dat wist ik... daarom was ik in PM ook al weken mee aan het praten met Greys dat jij het waarschijnlijk was. Ik heb een collega gevraagd het pakketje vanuit Nijmegen te versturen
. Ik wist dus dat ze jou ging gokken
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er zit dus niets breekbaars in de doos
joa, inderdaadquote:Op donderdag 17 december 2009 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je hem zelf gemaakt?
Oh
Trouwuh?Dump die Duitse!
ow ja goed lezen is een vakquote:Op donderdag 17 december 2009 20:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Er zit dus niets breekbaars in de doos
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:04 schreef Qwea het volgende:
[CENTRAAL] Honden met foto's #25
hondje weg
Aah, kijk! De SS van ingquote:Op donderdag 17 december 2009 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Ingetje, wat zit er dan wel in?dan kan ik zeggen wat je precies mist
Wat vréselijk om je hond kwijt te zijn met dit weerquote:Op donderdag 17 december 2009 20:04 schreef Qwea het volgende:
[CENTRAAL] Honden met foto's #25
hondje weg
Zie d'r zitten.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:02 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh
Wat balen zeg! Ik hoop dat het compleet is!
Mijn pakje is nog ingepakt, maar ik heb al wel een foto. Ook van mn boompje, want die was ik nog verschuldigd. En Spider wilde ook persé op de foto
[ afbeelding ]
Foto komt eraan.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:08 schreef Memento-Mori het volgende:
Ingetje, wat zit er dan wel in?dan kan ik zeggen wat je precies mist
Ik heb zojuist even snel alle ballen erin gegooid, ik had het nog steeds niet gedaanquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:12 schreef Greys het volgende:
MissBliss, dat hoofd van Spider!![]()
![]()
En goedzo van je boompje!
Ja, hij kijk echt zo: 'huh? Foto, moet ik daar ook op?'quote:Op donderdag 17 december 2009 20:12 schreef Greys het volgende:
MissBliss, dat hoofd van Spider!![]()
![]()
En goedzo van je boompje!
Ja hallo, ik ga niet alles terug lezenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb het pas 3 keer gepost
Hem! Het is een 'hem'!quote:
Ik ga er eigenlijk van uit dat alle katten mevrouwtjes zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hem! Het is een 'hem'! [ afbeelding ]
Kaasfonduequote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb zojuist even snel alle ballen erin gegooid, ik had het nog steeds niet gedaan![]()
Mn eerste kerstdag-etentje gaat niet door
Dus nu gaan we thuis kaasfonduen!
En ik zit er met mijn neus bovenop en zelfs dán mis je nog van alles hoor, het is echt niet bij te houdenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ga niet alles terug lezen
Hoe laat moet ik er zijn?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb zojuist even snel alle ballen erin gegooid, ik had het nog steeds niet gedaan![]()
Mn eerste kerstdag-etentje gaat niet door
Dus nu gaan we thuis kaasfonduen!
Oh, maar dat heb ik ook heel lang gedachtquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga er eigenlijk van uit dat alle katten mevrouwtjes zijn.
Sorry Spider!
Ja, en Sanne, dat gaat dus niet door, dus dan maar thuis kaasfonduen!quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Kaasfondue![]()
Had je 1e kerstdag met Muad-Dib enzo afgesproken? Was dat dát etentje?
quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hoe laat moet ik er zijn?
quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Oe ja. Kaasfondue.
We kunnen er ook een F&F kerstkaasfonduemeet van maken.
Oh ik vind hem juist zo kijken van... "Ja, zoom je even op mij in? Die boom is niet belangrijk, ik! Ik! Ik!"quote:Op donderdag 17 december 2009 20:14 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, hij kijk echt zo: 'huh? Foto, moet ik daar ook op?'
Nou, als het zo moet, kom allemaal maar langs dan!quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Jullie hebben appartement, daar passen we best allemaal in

quote:Op donderdag 17 december 2009 20:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Dit zat er in mijn pakje![]()
* Hele lekkere douchegel
* Agenda voor 2010
* Winterthee
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik vind hem juist zo kijken van... "Ja, zoom je even op mij in? Die boom is niet belangrijk, ik! Ik! Ik!"
Deed me hieraan denken
[afbeelding]
Shit zegquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
![]()
er missen:
- een kerstmok met inhoud (snoep...), voor de thee waar ik al voor vreesde
- Een roze Lush sugarscrub
Gofferquote:Op donderdag 17 december 2009 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
![]()
er missen:
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
![]()
er missen:
Dan vind ik toch dat die oma wat beter had moeten opletten, als je iets voor een ander aanneemt zorg je ervoor dat er niks mee gebeurt...quote:Op donderdag 17 december 2009 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goffer![]()
Ik hoorde al dat ze had gesnoept en dat er iets inzat wat op een spekkie leek en daar had ze in gehapt.
Ik gok dat dat de Lush was![]()
Ik zal wel weer naar ze toe als ze thuis zijn.
Ik vind het echt echt echt zo lullig voor je![]()
Neemt niet weg dat ik met hetgeen op de foto echt heel blij ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
dan zal ze iig een smerige smaak in de mond gehad hebbenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goffer![]()
Ik hoorde al dat ze had gesnoept en dat er iets inzat wat op een spekkie leek en daar had ze in gehapt.
Ik gok dat dat de Lush was![]()
Ik zal wel weer naar ze toe als ze thuis zijn.
Ik vind het echt echt echt zo lullig voor je![]()
Neemt niet weg dat ik met hetgeen op de foto echt heel blij ben
Daar ben ik het mee eens! Je kan dan een andere taal spreken, je maakt toch niet zomaar iets open/laat het open maken door je kleinkind?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan vind ik toch dat die oma wat beter had moeten opletten, als je iets voor een ander aanneemt zorg je ervoor dat er niks mee gebeurt...
Greys hou op!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef Greys het volgende:
Ach Memento-Mori, ik vind het echt klote voor je en voor Ing ook!
Het wordt tijd dat het buurmeisje leert dat je niet zomaar pakjes mag openen.
@MissBliss, ga je de kaasfondue zelf maken helemaal? Je kunt ook gewoon zo'n pak kopen, die heb je ook in een beetje aparte smaakjes/kaasjes. En dat hoef je alleen maar in je pan te gooien, te verwarmen, beetje knof en scheutje witte wijn erbij en klaar. Daar kan weinig aan mislukken als je het op safe wilt spelen
En vergeet geen cherrytomaatjes te halen, plenty! Die zijn zo lekker om er in te dippen! En soepstengels en lekker grof bruin brood enzo. Mjammmmm!
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
![]()
er missen:
Doe maar morgen! Hoe laat?!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Greys hou op!Nu wil ik vandaag of morgen kaasfondueen! Ondanks dat ik net gegeten heb krijg ik accuut honger.
Als andere oma of buurman/vrouw zelf thuis was geweest was dat ook zeker niet gebeurd.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan vind ik toch dat die oma wat beter had moeten opletten, als je iets voor een ander aanneemt zorg je ervoor dat er niks mee gebeurt...
Nou, ík dacht dus aan een pak halen idd, maar Re zegt net dat ie het helemaal zelf wilt doenquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:30 schreef Greys het volgende:
Ach Memento-Mori, ik vind het echt klote voor je en voor Ing ook!
Het wordt tijd dat het buurmeisje leert dat je niet zomaar pakjes mag openen.
@MissBliss, ga je de kaasfondue zelf maken helemaal? Je kunt ook gewoon zo'n pak kopen, die heb je ook in een beetje aparte smaakjes/kaasjes. En dat hoef je alleen maar in je pan te gooien, te verwarmen, beetje knof en scheutje witte wijn erbij en klaar. Daar kan weinig aan mislukken als je het op safe wilt spelen
En vergeet geen cherrytomaatjes te halen, plenty! Die zijn zo lekker om er in te dippen! En soepstengels en lekker grof bruin brood enzo. Mjammmmm!
Nou ik hoop idd dat het buurmeisje flink geschrokken is van de smaak van de Lush!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan zal ze iig een smerige smaak in de mond gehad hebbengerechtigheid
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het echt balen nu lijkt het zo karigvond het ook al rot toen iedereen zei: "goh zat er om jouw pakje geen leuk papiertje"
Dat meisje heeft ook niets verkeerd gedaan, als je 4 of 5 bent heb je nog niet erg veel besef van wat van jou is en van een ander volgens mij.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als andere oma of buurman/vrouw zelf thuis was geweest was dat ook zeker niet gebeurd.
Maar deze vrouw spreekt en leest geen NL en was toevallig een weekje in NL, omdat onze buren hun nieuwe zaak net hebben geopend (vandaar dat ze de laatste tijd zo vaak en tot laat weg zijn).
Ik baal er echt van en niet eens zo zeer om de inhoud...tis gewoon lullig dat iemand moeite voor je doet en dan dit zo...
Al kan ik het buurmeisje niet kwalijk nemen, tis een lief meisje, maar nog helemaal into Sinterklaas en pakjes, dus ik kan me voorstellen dat ze er wild van werd.
Nou, dat was achteraf idd lullig, maar ik moest het pakje toch op de foto zetten?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan zal ze iig een smerige smaak in de mond gehad hebbengerechtigheid
![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het echt balen nu lijkt het zo karigvond het ook al rot toen iedereen zei: "goh zat er om jouw pakje geen leuk papiertje"
Jajajaja, ben aan het uploaden!quote:
Vooral dat tweede.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ík dacht dus aan een pak halen idd, maar Re zegt net dat ie het helemaal zelf wilt doenMet een pak standby voor als het mislukt
Ik ben benieuwd
![]()
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jajajaja, ben aan het uploaden!
Nee!quote:
nee begrijp ik ook wel maar je had rustig kunnen vertellen wat er gebeurd was, achteraf hoorde ik via ElisaB natuurlijk wel wat er gebeurd isquote:Op donderdag 17 december 2009 20:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, dat was achteraf idd lullig, maar ik moest het pakje toch op de foto zetten?
En ik kon er moeilijk zelf iets omdoen, want dan had je helemaal gedacht van "whut!"
Maar nogmaals; ik ben er echt blij mee hoor
Ik zou eigenlijk met de trein naar huis, maar die reden dus niet. Gelukkig kon mijn vriend me ophalen, maar wel pas toen hij klaar was met werken. En dat was om 7 uur. Gelukkig was het koopavondquote:Op donderdag 17 december 2009 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Ellende onderweg met rijden enzo?
Fijn dat je goed thuis bent!
Vooral NIET teveel wijn toevoegen meteen, kan beter wat er bij doen beetje bij beetjequote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, ík dacht dus aan een pak halen idd, maar Re zegt net dat ie het helemaal zelf wilt doenMet een pak standby voor als het mislukt
Ik ben benieuwd
![]()
Ja, echt welquote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Vooral dat tweede.![]()
Lijkt me trouwens ook wel lekker om het helemaal zelf te doen inderdaad.
Ik wel!!!!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Er is alleen een klein probleempje, ik heb zelf géén fonduepan...
*noteert*quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral NIET teveel wijn toevoegen meteen, kan beter wat er bij doen beetje bij beetje
En een pak als reserve is heul slim
Nou, ik wist dus ook niet of er uberhaupt papier om had gezeten en de buren ook niet, omdat die het pakje in ravage-toestand aantroffen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee begrijp ik ook wel maar je had rustig kunnen vertellen wat er gebeurd was, achteraf hoorde ik via ElisaB natuurlijk wel wat er gebeurd is
Waar woon je?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, echt wel
Alleen wij moeten ook eerst nog even ergens een fonduepan vandaan zien te halenKlein detail.
Ik hoor net dat tombolafan er eentje heeft.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, echt wel
Alleen wij moeten ook eerst nog even ergens een fonduepan vandaan zien te halenKlein detail.
Vraag je het ook echt?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:41 schreef Morretje het volgende:
[..]
Die kan ik ook stellen!Kom je vaker in Utrecht?
Amsterdam!quote:Op donderdag 17 december 2009 @ 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar woon je?
(ik heb er zelfs 2 volgens mij...)
En ik hou niet van wijn, dus wij doen altijd met bouillon
en een stuk gorgonzola erin op het laatst![]()
Ik wel!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Volgend jaar wil niemand Ingetje![]()
![]()
Hou er dan rekening mee dat ik dat kan zien in Lootjestrekkenpuntenel he?
Daar ben ik maandag!quote:
Eeeeeeh, alleen als Cat dat goed vind hoor...quote:Op donderdag 17 december 2009 20:43 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik hoor net dat tombolafan er eentje heeft.
Minimeet met z'n viertjes?
blokkerquote:Op donderdag 17 december 2009 20:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, echt wel
Mocht het volgend jaar weer gevierd worden, dan laat ik het op m'n werk bezorgen.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wel!
Ik vraag gewoon aan een marokkaanse ex-collega of ie er even op zet dat iedereen behalve ingetje er met zijn fikken van af moet blijven!
dan hebben ze dat zelf gedaan want de envelop zat bovenop het pakje, op groen/zilver cadeaupapier geplaktquote:Op donderdag 17 december 2009 20:41 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik wist dus ook niet of er uberhaupt papier om had gezeten en de buren ook niet, omdat die het pakje in ravage-toestand aantroffen.
De enveloppe zat er namelijk wel opgeplakt
Ik ga de mok terughalen hoor, weest niet bang.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Nja niks meer aan te doen ingetjemaar de helft aan waarde ontbreekt gewoon
gelukkig dat je er nog wel blij mee bent.
Ik heb nog nooit gekaasfonduet trouwens, moet daar wijn in?
ja, maar weinig hoor. eerst pan insmeren met knoflookteen, dan beetje kaas erin en klein beetje wijn, en roeren (lang roeren) en als het te dik is nog wat wijn, dan rest kaas, wijn tot het een normale dikte heeft, en dan als je er van houdt bv gorgonzola erin voor een pittigere smaak (veel doen ook nog kirsch erin op het eind dacht ik...)quote:Op donderdag 17 december 2009 20:44 schreef Memento-Mori het volgende:
Nja niks meer aan te doen ingetjemaar de helft aan waarde ontbreekt gewoon
gelukkig dat je er nog wel blij mee bent.
Ik heb nog nooit gekaasfonduet trouwens, moet daar wijn in?
Ing op oorlogspadquote:Op donderdag 17 december 2009 20:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga de mok terughalen hoor, weest niet bang.
Maar ik vrees dat de Lush aka Spekkie in de vuilnisbak ligt inmiddels.
Kom je naar DTH de 9e?
Dan doe ik je persoonlijk m'n excuses aanbieden
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef JJH het volgende:
Mijn buurvrouw.
Er werd aangebeld, dus ik druk de deur open en doe mijn voordeur vast los. Vervolgens zie ik ook mijn buurman naar buiten komen en een envelop op de mat liggen. Ook beneden hoor ik een nog een deur opengaan. Had ze dus overal een kerstkaart neergelegd en op alle bellen gedrukt. Zo spreek je je buren nog eens.
Ik had al zo'n vermoeden dat die er zelf weer was opgeplaktquote:Op donderdag 17 december 2009 20:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan hebben ze dat zelf gedaan want de envelop zat bovenop het pakje, op groen/zilver cadeaupapier geplakt
Pagan en Strega geven aai over bolletje voor beiden!!!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]![]()
![]()
er missen:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |