Zal ik je wat Harlequin lectuur opsturen?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het ligt vooral bij mij, ik moet geduld hebben. Gelukkig ben ik daar zo goed in...
Wel mooi in zekere zin, hoe het dan samen komt.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, het waren best flutfoto's hoor, maar toevallig ook foto's van mn ouders in Parijs, waar ze dus deze vakantie ook geweest zijn. En foto's van een verjaardag van mij, toen ik 6 werd ofzo
Succes, ik hoop dat de drogist wat heeft!
Ja, een paar foto's uit Parijs, hij staat er op 2 ofzo. Bijzonder wel he?quote:Op woensdag 2 december 2009 @ 15:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muisje![]()
MB, stonden er nog foto's op waar je vader ook op stond? Zonde dat hij ze niet meer gezien heeft maar toch bijzonder om opeens nog oudere foto's te kunnen laten ontwikkelen.
Wat bijzonder en bitterzoet!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, het waren best flutfoto's hoor, maar toevallig ook foto's van mn ouders in Parijs, waar ze dus deze vakantie ook geweest zijn. En foto's van een verjaardag van mij, toen ik 6 werd ofzo
Wat is de SStand eigenlijk?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik je wat Harlequin lectuur opsturen?
Of hou je daar niet van?![]()
En heb je je in kunnen houden om je SS nog niet open te maken? Die had jij al ontvangen toch?
Ik was op zoek naar bakken voor manlief van minstens 30 cm hoog, maar die hadden ze niet. En verder naar leuke sint-kadootjes voor het spel wat we zaterdag gaan doen.quote:
Tadaaaaaaaa, daar had MrSubtle een mooi overzichtje voor gemaakt!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat is de SStand eigenlijk?
Ik heb nog niks. Maar goed ook, met mijn ongeduld.
En ik heb mijn pakje wel niet wel niet wel niet wel niet verstuurd.
Daar is de kwaliteit niet goed genoeg voor jammer genoeg, maar zoals ik al zei: we hebben genoeg foto's gelukkigquote:Op woensdag 2 december 2009 @ 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat bijzonder en bitterzoet!![]()
En dan zeker ook nog door het toeval (?) dat ze daar ook deze vakantie waren, net als op de oude foto's. En dat er foto's van jou nog op stonden van vroeger.
Misschien kan je er een collage van maken en inlijsten?
Okido!quote:
*stil*quote:Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Tadaaaaaaaa, daar had MrSubtle een mooi overzichtje voor gemaakt!![]()
[ afbeelding ]
De eerste Flora & Fauna Slowchat Secret Santa pakjes druppelen binnen... hieronder zijn de foto's te bewonderen!
De deelnemers...
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Goodbye
- Cat22
- Morretje
- Greys -- (pakje ontvangen)
- Ynske
- Ingetje79
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
- JJH
- Pagan
- Strega -- (pakje ontvangen)
- Muis006 -- (pakje ontvangen)
- Memento-mori
- Bamba -- (pakje ontvangen)
- Takaiki
- draculettetje
- Nonneke
- MrSubtle
- Loveless85 -- (pakje ontvangen)
- Nieslief
- MissBliss
Waarom durf je niet te slapen?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:54 schreef Qwea het volgende:
godsklere. Mn ogen zakken dicht als een malleEn ik zie opeens dubbel
ook met bril
Maar ik durf niet te slapen
Nee hoor doe jij maar mopquote:Op woensdag 2 december 2009 15:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Okido!
Vind je het goed als ik het doe, of wil je het liever zelf doen?
Maakt mij niet uit!
Of zeg je van... laat lekker zitten die PM.
Hoe kan dat nou? Heb je extra meds gepakt of ben je supermoe? En waarom durf je dan niet te gaan slapen?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:54 schreef Qwea het volgende:
godsklere. Mn ogen zakken dicht als een malleEn ik zie opeens dubbel
ook met bril
Maar ik durf niet te slapen
Oh da's wel jammerquote:Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef Cat22 het volgende:
Had ik trouwens al gemeld dat ik op 17 december van 7.00 tot 23.00 uur van huis ben?
Dat wordt om vijf uur opstaan! Of om middernacht directquote:Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef Cat22 het volgende:
Had ik trouwens al gemeld dat ik op 17 december van 7.00 tot 23.00 uur van huis ben?
Goed zo, mijn pakje zit ook nog dicht!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef Muis006 het volgende:
Greysie, het pakje zit nog dicht! En bouquetreeksjes zijn niet zo aan mij besteed
Aan nog vroeger opstaan doe ik niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat wordt om vijf uur opstaan! Of om middernacht direct
Beter plan. Alle aandacht pour moi.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh da's wel jammer
Maar dan bewaren we jouw uitpak-jubels-en-foto's gewoon voor het laatste
Omdat ik dan bang ben dat ik vannacht niet slaapquote:Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom durf je niet te slapen?
En fijn dat je je alweer zo goed voelt! (Las ik in het andere topic!)
Gek wiefquote:Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed zo, mijn pakje zit ook nog dicht!
Mocht je er aan toe zijn en mocht het lukken, kan je dan een foto posten van je pakje?
En goed dat je het eerlijk zegt van de Bouquetreeksjes.
Dan verzin ik wel wat anders om je op te sturen, ik weet al wat
Ik zou toch een half uurtje gaan liggen. Wekker zetten en kijken hoe het dan gaat.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Omdat ik dan bang ben dat ik vannacht niet slaap
@cat22 : Geen meds gepakt. Was aan het lezen en toen begon alles te dansen voor mn ogenennu kan ik ze amper open houden
vet irritant.
Ik heb er eentje binnen.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gaan die boekjes van de leesclub nou nog steeds rond?
Ben zo brutaal geweest om de PM namens ons samen te sturenquote:Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee hoor doe jij maar mop
Ik zag het. Ik vind 'm helemaal topquote:Op woensdag 2 december 2009 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben zo brutaal geweest om de PM namens ons samen te sturen![]()
Ik niet.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zag het. Ik vind 'm helemaal top
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik niet.PM terug naar Mizz G.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben je de bovenste of de onderste DML?quote:
Doh bovenste!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben je de bovenste of de onderste DML?
Ah, dan is Greys dus de onderste.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doh bovenste!
I'm gonna kick your butt missy
Donequote:Op woensdag 2 december 2009 16:33 schreef P.F het volgende:
Ik heb nog maar 20 nr1 stemmen nodig![]()
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR
Thanksquote:Op woensdag 2 december 2009 16:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Done![]()
En wat betreft SS. Is iedereen eerlijk wat betreft versturen? Wij liegen hier ook wat af er over
Het is ook ingewikkelde materie.quote:Op woensdag 2 december 2009 @ 16:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn SS pakje
al lang verstuurd!
expres nog niet gestuurd, omdat men dat juist van mij verwacht dat ik daar snel mee ben misschien
lekker toch al verzonden om verwarring te zaaien
stiekem toch nog niet, ik wacht tot het weekend
JAAAAAAAAAAAAA, nu weet ik het zelf ook niet meer!![]()
Gesehn! Komt ja gar ganz gut!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben zo brutaal geweest om de PM namens ons samen te sturen![]()
Ik heb heel groot: AFZENDER MISSBLISS erop gezet, zodat er tenminste niks mis kan gaan.quote:Op woensdag 2 december 2009 @ 16:44 schreef Ynske het volgende:
SS ik durf niet meer te versturenheb er een trauma aan overgehouden
Doosquote:Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb heel groot: AFZENDER MISSBLISS erop gezet, zodat er tenminste niks mis kan gaan.
Op de doos staat dat ja.quote:
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb heel groot: AFZENDER MISSBLISS erop gezet, zodat er tenminste niks mis kan gaan.
quote:Op woensdag 2 december 2009 16:49 schreef Greys het volgende:
[..]nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
doe maar ff weg
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik heb gekeken en dat zou wel leuk zijn jaquote:Op woensdag 2 december 2009 16:45 schreef P.F het volgende:
Hihiiii
Ik hoop dat in LIF nu iemand gaat roepen: Maar dat kan heul nie!![]()
!
Oh daar staat mijn pakje ookquote:Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijne staat hier nog in de kast of bij Greysonder de boom al...
Hihiii!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb gekeken en dat zou wel leuk zijn ja
Of dat de organisator daar een PMetje krijgt met 'Erhm, er is iets fout gegaan volgens mij'.![]()
Jah ziequote:Op woensdag 2 december 2009 16:51 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh daar staat mijn pakje ookhoe kan dat nou?
Een puinhoop is het zeg ik je... een PUINHOOP!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jah ziedie site van lootjestrekken.nl is ook gewoon niet te vertrouwen
Jij hebzuchtige met je 'alle pakjes zijn voor Greysie'quote:Op woensdag 2 december 2009 16:55 schreef Greys het volgende:
Vroeg of laat gaat het vast in de smiezen lopen dat ik DML heb omgekocht om de lootjes te saboteren en overal mijn naam op te zetten he?![]()
Eén voor allen en alles voor Greys, was het toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij hebzuchtige met je 'alle pakjes zijn voor Greysie'
Ja nou waar blijft dat één voor allen pakketje dat jij moet maken dan huh? It better be good and huge!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén voor allen en alles voor Greys, was het toch?
Op het pakje of als afzender bedoel je? Ik weet nml niet wat er in Greys' spoiler stond..quote:Op woensdag 2 december 2009 16:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh, met Greys haar spoiler weet ik denk ik ook wel wat het trauma is. Dus mooi koet wel![]()
Geef daarom altijd je echte naam op zeg ik!
Alles is voor Bassie! Greysie.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén voor allen en alles voor Greys, was het toch?
Nee de naam op het pakje. Afzender moet je helemaal zelf weten maar iets van een afzender er op zetten is wellicht een idee mocht er iets zijn. Ik gebruik het adres van een ander hiervoorquote:Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
Op het pakje of als afzender bedoel je? Ik weet nml niet wat er in Greys' spoiler stond..
Ik pm je even!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:03 schreef Morretje het volgende:
Oeh, dan moet mijn santa misschien ook nog wel mijn naam hebben. Is dat echt belangrijk denk je?
Als ik een andere afzender doe, is het nog wel te raden waar het pakje vandaan komt, ik woon als enige hier. Pagan en Strega wonen nog wat noordelijker, maar om elkaar nu als afzender te gebruiken..
Nog niet gedaan? Ga eens doen danquote:Op woensdag 2 december 2009 17:15 schreef JJH het volgende:
k heb nu al zin om het op de post te doen.
Ik heb net Greys ge-pmd. Gaat allemaal goedkomen.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nog niet gedaan? Ga eens doen danen hint alert
O dat is wel fijnquote:Op woensdag 2 december 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
Props voor Pathé Rotterdam!
Ik had een vriendelijk mailtje gestuurd dat het toch wel vervelend was dat onze betalingen tot 3 keer toe zijn misgegaan en het reserveren en bestellen ook via de belbios lijn niet ging.
Kreeg een keurige mail terug dat het ze erg speet, dat er een storing was geweest waardoor bestellen niet mogelijk was (ik vraag me af hoe al die andere mensen dan wél aan kaarten kwamen, maar goed) en dat ze me een aantal vouchers voor gratis popcorn gaan sturen
![]()
En dat we 'een pak zakdoeken' mee moeten nemen voor de film werd me ook aangeraden![]()
Leuk, zo'n persoonlijke vriendelijke reactie
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:21 schreef MrSubtle het volgende:
zo.
Ik ga over een paar weken naar Beijing![]()
Dat moest ik even kwijt
Marokko met kerst. Beijing wordt half januariquote:Op woensdag 2 december 2009 17:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik mee?
Wanneer ging je dan naar Marokko?
Mooi dingquote:Op woensdag 2 december 2009 17:24 schreef P.F het volgende:
Ik heb deze grill/tosti ijzer van mijn broertje gehad, nog voor mijn verjaardag voor m'n nieuwe huis
[ afbeelding ]
Kan ik volgens mij prima tosti's in maken!!
Zowwww jij bent goed bezigquote:Op woensdag 2 december 2009 17:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Marokko met kerst. Beijing wordt half januari
En ga maar mee! Graag zelfs, ik ga nu nog alleen
Ik moet zeker wel alles zelf betalen?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Marokko met kerst. Beijing wordt half januari
En ga maar mee! Graag zelfs, ik ga nu nog alleen
Hoe zie je er uit?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet zeker wel alles zelf betalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |