abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75209155
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hij was in Londen. Ik ga niet naar Londen voor een duitse markt. Maar dat ligt aan mij.

Maar:
Er werd Christmas Pudding verkocht. Is niet duits.
En - ergst van al - een stalletje met 'german mini pancakes, called poffertjes'.

En daarom is dit een foute Duitse markt.
!

Ahahahahahahaha Maar ze zijn wel lekker
pi_75209204
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:02 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Hij was in Londen. Ik ga niet naar Londen voor een duitse markt. Maar dat ligt aan mij.

Maar:
Er werd Christmas Pudding verkocht. Is niet duits.
En - ergst van al - een stalletje met 'german mini pancakes, called poffertjes'.

En daarom is dit een foute Duitse markt.
Oké je hebt gelijk.

Maar een Duitse kerstmarkt
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_75209216
Cat! Ben je ook in China town geweest ?!
pi_75209226
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:58 schreef Ynske het volgende:

[..]

wat is MB en BBS
fijn dat je zo genoten hebt

en idd wat Cat zegt Mor, beide situaties zijn totaal niet fijn, dat maakt t een nog niet groter of kleiner dan t andere
MB = massagebar
BBS = Bubble bar Slice. Eigenlijk een badschuim in vaste vorm.

En ik heb nu een eeuwigdurende.

Ik ben trouwens met overgewicht teruggekomen! M'n koffertje knapte bijna bij de naden, ik had mijn vloeistoffen in mijn jaszakken zitten, want die pasten er niet meer bij en was gehuld in mijn dikste spijkerbroek, trui, poncho en daar overheen mijn winterjas. Maar wel mooi 35 euro toeslag uitgespaard en ik hoef nu nniet te wachten tot de post mij een naar mezelf toegestuurd pakketje zou afleveren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_75209271
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:05 schreef P.F het volgende:
Cat! Ben je ook in China town geweest ?!
Deze keer niet. Ik had maar anderhalve dag om dingen te doen. En heb er best veel ingedouwd moet ik zeggen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_75209290
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Oké je hebt gelijk.

Of, in goed engels: ik rust mijn kaas.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 2 december 2009 @ 13:09:38 #157
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75209328
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

MB = massagebar
BBS = Bubble bar Slice. Eigenlijk een badschuim in vaste vorm.

En ik heb nu een eeuwigdurende.

Ik ben trouwens met overgewicht teruggekomen! M'n koffertje knapte bijna bij de naden, ik had mijn vloeistoffen in mijn jaszakken zitten, want die pasten er niet meer bij en was gehuld in mijn dikste spijkerbroek, trui, poncho en daar overheen mijn winterjas. Maar wel mooi 35 euro toeslag uitgespaard en ik hoef nu nniet te wachten tot de post mij een naar mezelf toegestuurd pakketje zou afleveren.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_75209853
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:09 schreef Ynske het volgende:

[..]

Ergens is het treurig. Voor 35 euro ben ik als een dik schichtig konijntje langs alles geschoten wat maar een weegschaal of scherpe ogen leek te hebben.
Maar hey, I beat the system!

En zat daarna naast een vervelende man. Hij was met een zakenpartner, beiden hadden een stoel aan het gangpad naast elkaar.
Eerst verstond hij geen engels toen ik vroeg of ik langs mocht, daarna bleek hij wel nederlands te verstaan en stond zuchtend op, om vervolgens luidkeels tegen zijn reisgenoot te klagen dat mijn sjaal in zijn gezicht was gewaaaid toen ik op de vierkante millimeter die hij me gaf mijn koffer in het bagagerek probeerde te tillen.

Zeikerd, de vlucht was 95% vol dus natuurlijk komt er dan een vreemde naast je zitten. Kun je net zo goed meteen naast je maatje in dezelfde rij kruipen. Geen vervelende mensen met sjaals en wat dies meer zij waarvoor je op moet staan.

Maar ik heb me luidkeels verontschuldigd voor mijn sjaal die in deze drukke vlucht met zo weinig plek zo ondeugend was geweest.
  woensdag 2 december 2009 @ 13:29:12 #159
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_75209893
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik heb het leuk gehad.

*knip*
En dat allemaal in drie dagen.
Klinkt geweldig!
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_75209980
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:29 schreef Pagan het volgende:

[..]

En dat allemaal in drie dagen.
Klinkt geweldig!
Slang, SM en Auteur tellen niet mee voor de Londense dagen he.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 13:37:14 #161
163650 Greys
pi_75210086
quote:
Op woensdag 2 december 2009 12:59 schreef P.F het volgende:
Greys! Hoe was de film?
Geen idee, want we gingen voor niets, hij was uitverkocht
Dus toen zijn we aan de appeltaart met slagroom gegaan in een nabijgelegen eettentje en hebben we bioskaartjes voor morgenavond gekocht
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75210131
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Geen idee, want we gingen voor niets, hij was uitverkocht
Dus toen zijn we aan de appeltaart met slagroom gegaan in een nabijgelegen eettentje en hebben we bioskaartjes voor morgenavond gekocht
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 13:45:44 #163
163650 Greys
pi_75210346
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:38 schreef P.F het volgende:

[..]

Daar zijn we dan twee dagen voor bezig geweest met bestellen en klantenservice bellen enzo
Maar uiteindelijk was het toch gewoon gezellig en doen we morgen een nieuwe poging, maar dan mét reeds gekochte kaartjes
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 2 december 2009 @ 13:47:39 #164
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75210402
welke film wilden jullie heengaan greys?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_75210409
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar zijn we dan twee dagen voor bezig geweest met bestellen en klantenservice bellen enzo
Maar uiteindelijk was het toch gewoon gezellig en doen we morgen een nieuwe poging, maar dan mét reeds gekochte kaartjes
Film die ik moet zien? Ik ben al tijden niet meer in de bioscoop geweest.
The way you rock'n'roll
pi_75210480
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:47 schreef Ynske het volgende:
welke film wilden jullie heengaan greys?
Komt een dokter over een vrouw !
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 13:51:32 #167
163650 Greys
pi_75210509
Yns en DML, ik wilde graag naar 'Komt een vrouw bij de dokter'
Maar die is in één weekend al twee keer goud geworden in de bios, alle records worden verbroken qua bezoekersaantallen, dus de bestellijnen waren gewoon overbelast gister en eergister

Ondanks het feit dat het niet een 'leuke' film is en ondanks het feit dat sommige dingen me boos zullen maken wegens enige herkenning (maar dan in veel mindere mate als in de film uiteraard) wil ik er toch heen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75210516
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Gedoe zeg! Leuk dat het evengoed gezellig was.

Ik had maandagmiddag voor maandagavond musicalkaartjes gekocht. En met mijn stomme hoofd mijn thuisadres ingevuld, want dan werden ze opgestuurd. Dus naar de klantenservice gebeld, word je doorverbonden met India.
Slechte lijn+ engels met accent beiderzijds werkt niet goed.
Gelukkig was mijn gastvrouw in de buurt dus snel de hoorn aan haar gegeven.

En gelukkig kon je de kaartjes gewoon bij de balie ophalen.
Alleen vervelend dat we een testboeking hadden willen doen om naar prijzen te kijken en de kaartjes dus heel flauw op mister Fred Bloggs hadden gezet. En er niet aan gedacht het te veranderen toen we echt gingen boeken. We hebben onszelf maar omgedoopt tot Freda Bloggs.
pi_75210547
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:51 schreef Greys het volgende:
Maar die is in één weekend al twee keer goud geworden in de bios, alle records worden verbroken qua bezoekersaantallen, dus de bestellijnen waren gewoon overbelast gister en eergister

Ondanks het feit dat het niet een 'leuke' film is en ondanks het feit dat sommige dingen me boos zullen maken wegens enige herkenning (maar dan in veel mindere mate als in de film uiteraard) wil ik er toch heen!
Misschien dat ik binnenkort ook ga. Als ik ergens tijd (en zin) heb. Ik ben namelijk heel goed in wachten op de tv- en dvd versie.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 13:53:18 #170
163650 Greys
pi_75210555
Cat
Stelletje idioten met die naam

Welke musical?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 2 december 2009 @ 13:53:19 #171
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75210556
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:51 schreef Greys het volgende:

die wil ik ook gaan zien ja
Today is life -

Dale Carnegie
pi_75210825
quote:
Op woensdag 2 december 2009 13:53 schreef Greys het volgende:
Cat
Stelletje idioten met die naam

Welke musical?
Best wel he? Niet slecht toch voor een 34 en 54 jarige?

La cage aux folles. Frans boek (ben de schrijver vergeten) over een nachtclub met drag queens. Dus echt 6 mannen in korset met geschoren pootjes en naaldhakken die dansen deden die ik zelfs op platte schoenen niet kan.
Het verhaal gaat over twee heren die samenwonen, eentje heeft een zoon die wordt opgevoed door beide mannen omdat mamma uit beeld is. Pleegpappa is drag queen maar kan hier buitenshuis niet voor uitkomen.
Zoon gaat trouwen, wil niet dat drag queen gezien wordt, dus drama alom. Maar uiteindelijk komt het toch goed.
De hoofdrolspelers zijn briljant., blijkbaar speelt la cage niet lang meer dus hadden ze de twee beste acteurs gevraagd de laatste maand nog te doen. En wij hadden ze allebei.

Perfecte combinatie van humor, drama en serieuze noten. Alleen de butler was erg hysterisch irritant.

Maar - naast Les Mis - staat deze op mijn lijstje om nog een keer naar terug te gaan.
pi_75210847
Aaahw

woensdag 2 december 2009 @ 14:31:29 #174
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_75211640
quote:
Op woensdag 2 december 2009 @ 14:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Best wel he? Niet slecht toch voor een 34 en 54 jarige?

La cage aux folles. Frans boek (ben de schrijver vergeten) over een nachtclub met drag queens. Dus echt 6 mannen in korset met geschoren pootjes en naaldhakken die dansen deden die ik zelfs op platte schoenen niet kan.
Het verhaal gaat over twee heren die samenwonen, eentje heeft een zoon die wordt opgevoed door beide mannen omdat mamma uit beeld is. Pleegpappa is drag queen maar kan hier buitenshuis niet voor uitkomen.
Zoon gaat trouwen, wil niet dat drag queen gezien wordt, dus drama alom. Maar uiteindelijk komt het toch goed.
De hoofdrolspelers zijn briljant., blijkbaar speelt la cage niet lang meer dus hadden ze de twee beste acteurs gevraagd de laatste maand nog te doen. En wij hadden ze allebei.

Perfecte combinatie van humor, drama en serieuze noten. Alleen de butler was erg hysterisch irritant.

Maar - naast Les Mis - staat deze op mijn lijstje om nog een keer naar terug te gaan.
The Birdcage Is ook een film van

Ik heb nog steeds een vrijkaartje over voor Komt een vrouw...!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_75211873
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:31 schreef MissBliss het volgende:

[..]

The Birdcage Is ook een film van

Ik heb nog steeds een vrijkaartje over voor Komt een vrouw...!
Voor wanneer? En het is zeker in Evil Amsterdam.
  woensdag 2 december 2009 @ 14:40:38 #176
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_75211909
quote:
Op woensdag 2 december 2009 @ 14:39 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Voor wanneer? En het is zeker in Evil Amsterdam.
Geldig t/m 16 december en ja ik ga het liefst in Amsterdam
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  woensdag 2 december 2009 @ 14:44:31 #177
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75212050
honger. Ik ga zo maar eens een broodje maken
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 14:44:40 #178
163650 Greys
pi_75212057
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]
Dus echt 6 mannen in korset met geschoren pootjes en naaldhakken die dansen deden die ik zelfs op platte schoenen niet kan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75212215
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee!

Op een gegeven moment was het zo realistisch dat, toen het korset bij een van de heren wat kort bleek en je bij erg ingewikkelde pasjes de tepeltjes zag, ik echt dacht: ' bloot! '
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:40 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Geldig t/m 16 december en ja ik ga het liefst in Amsterdam
Nee, dat gaat me niet lukken (mocht je me uberhaupt mee willen hebben ), te ver weg in te korte tijd.

Is er niemand in je vriendenkring die mee wil? Rare mensen.
pi_75212348
Crosspost van TRV: zo klein is fok.

Ik was daar ook aan het mopperen over de foute duitse markt.
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:40 schreef Individual het volgende:

[..]

Daar heb ik net Duitse poffertjes gehad. Ik vroeg de man sinds wanneer poffertjes Duits waren, maar hij zei dat ze toch eigenlijk Nederlandsch waren, maar omdat het een Duitse markt is zijn ze voor het gemak maar Duits genoemd.

Ze waren niet fantastisch trouwens, dus morgen maar een een Duitse bockwurst ofzo voor lunch halen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 2 december 2009 @ 14:57:36 #181
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75212482
heb een doos gevonden met dit erin van paps
Today is life -

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 15:10:21 #182
163650 Greys
pi_75212941
Ik las het toevallig net in je topic op FOT Yns!
Leuk!

Mijn zussie belde, die moet begin januari geopereerd worden op een nogal genant en rottig plekje en het herstel daarvan gaat zeker 2 maanden duren En je kunt in die 2 maanden amper wat. Hoe moet dat nou, want ze woont alleen. Komt er dan iemand van wijkzorg langs ofzo, weet een van jullie dat heel toevallig hoe zoiets werkt?
Uiteraard mag ze ook best 2 maanden hier in huis, maar als dat niet hoeft doet ze dat liever niet omdat ze daar met haar vrienden en kat enzo zit.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 2 december 2009 @ 15:12:07 #183
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75213016
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
Leuk!

ja bedacht me dat die boven ergens lag, en dat zorg nu even lekker voor afleiding
quote:
Mijn zussie belde, die moet begin januari geopereerd worden op een nogal genant en rottig plekje en het herstel daarvan gaat zeker 2 maanden duren En je kunt in die 2 maanden amper wat. Hoe moet dat nou, want ze woont alleen. Komt er dan iemand van wijkzorg langs ofzo, weet een van jullie dat heel toevallig hoe zoiets werkt?
Uiteraard mag ze ook best 2 maanden hier in huis, maar als dat niet hoeft doet ze dat liever niet omdat ze daar met haar vrienden en kat enzo zit.
volgens mij kun je dan idd gebruik maken van de thuiszorg/wijkverpleegkundige. even checken via de zorgverzekering
Today is life -

Dale Carnegie
pi_75213524
Ze zijn niet zo scheutig met thuiszorg. Maar tijdens de intake van het ziekenhuis overleggen ze dit normaal.
Laat haar even bellen voor de zekerheid.
pi_75213547
Ik ga naar de fysio
Tot vanavond
pi_75213633
quote:
Op woensdag 2 december 2009 14:57 schreef Ynske het volgende:
heb een doos gevonden met dit erin van paps
[ afbeelding ]
Leuk Ynske! Die goeie ouwe tijd.
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
Leuk!

Welke zorg heeft ze nodig Greys? Moet ze geholpen worden met haar lichamelijke verzorging of moet haar huis gepoetst? Of beide?
Voor de lichamelijke zorg kan ze de thuiszorg inschakelen. Wordt vaak via het ziekenhuis geregeld tijdens de opname, maar altijd goed om vooraf al na te vragen.
Hulp in de huishouding is lastiger. Als je familie of vrienden hebt die dat voor je kunnen doen dan zijn ze niet erg scheutig met het toekennen van hulp.

Kijk anders eens op de website van het CIZ (kan hem vanaf het werk niet linken). Da's het Centraal Indicatieorgaan Zorg. Daar kun je wellicht meer info vinden.
  woensdag 2 december 2009 @ 15:31:34 #187
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_75213646
Bonjour
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_75213668
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:31 schreef Muis006 het volgende:
Bonjour
Helleuw old gal!

How are you doing?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 2 december 2009 @ 15:33:11 #189
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75213699
ken je dat... dan heb je iets gevonden dat je interesseert... en dan wil je NU filmrolletjes hebben
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 2 december 2009 @ 15:34:44 #190
148689 Muis006
pi_75213746
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:32 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Helleuw old gal!

How are you doing?
Hai met mij gaat het naar omstandigheden wel goed, met jou?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 15:35:42 #191
163650 Greys
pi_75213773
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Leuk Ynske! Die goeie ouwe tijd.
[..]

Welke zorg heeft ze nodig Greys? Moet ze geholpen worden met haar lichamelijke verzorging of moet haar huis gepoetst? Of beide?
Voor de lichamelijke zorg kan ze de thuiszorg inschakelen. Wordt vaak via het ziekenhuis geregeld tijdens de opname, maar altijd goed om vooraf al na te vragen.
Hulp in de huishouding is lastiger. Als je familie of vrienden hebt die dat voor je kunnen doen dan zijn ze niet erg scheutig met het toekennen van hulp.

Kijk anders eens op de website van het CIZ (kan hem vanaf het werk niet linken). Da's het Centraal Indicatieorgaan Zorg. Daar kun je wellicht meer info vinden.
Vooral lichamelijke verzorging denk ik, want ze kan geen kant op en de wond blijft waarschijnlijk open ( ) en dat moet gespoeld worden enzo. Dat huis poetsen dat kom ik wel om de zoveel tijd doen daar en mijn moeder ook, da's geen punt. Maar ze woont ca. 2 uur rijden van mij af en ook bij mijn moeder vandaan, dus we kunnen niet dagelijks op en neer rijden om haar te helpen bij alles
Dat moet ze dan dinsdag maar even navragen in het ziekenhuis inderdaad hoe dat werkt met Thuiszorg enzo.

Dank voor het meedenken!
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:31 schreef Muis006 het volgende:
Bonjour
Muizemiepje!
Gaat het al wat beter met je?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 15:36:41 #192
163650 Greys
pi_75213811
Ah Muis, je voelt je ietsje beter? Gelukkig!
En dat zeg je niet alleen 'voor ons', dat is ook écht zo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 december 2009 @ 15:38:58 #193
148689 Muis006
pi_75213885
Nog niet echt, ik zit weer aan de medicatie en mijn rechterkant doet t niet goed, maar dat komt weer goed
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 15:40:12 #194
163650 Greys
pi_75213921
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:38 schreef Muis006 het volgende:
Nog niet echt, ik zit weer aan de medicatie en mijn rechterkant doet t niet goed, maar dat komt weer goed
He potver
Dus toch niet de vooruitgang waar we op gehoopt hadden.
Hang in there girlie! Kan ik iets voor je doen om je op te vrolijken?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 december 2009 @ 15:40:34 #195
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_75213928
quote:
Op woensdag 2 december 2009 @ 15:33 schreef Ynske het volgende:
ken je dat... dan heb je iets gevonden dat je interesseert... en dan wil je NU filmrolletjes hebben
Ik heb er nog 1 voor je zwart/wit-rolletje
Voor mn ouders op vakantie gingen kregen Re en ik ook 2 oude camera's in bruikleen toevallig was dat de laatste keer dat ik mn vader gezien heb... Jammer genoeg doet 1 van de camera's het al niet meer, die andere lijkt wel een beetje op wat jij daar hebt. Er stonden zelfs nog foto's op beide camera's Die heb ik ontwikkeld, maar die heeft mn vader nooit meer kunnen zien dus.

Goh, wat geef ik alles weer een vrolijke draai!

Kan je niet even snel een rolletje ergens halen?
Ziggy played guitar
  woensdag 2 december 2009 @ 15:41:16 #196
148689 Muis006
pi_75213950
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:40 schreef Greys het volgende:

[..]

He potver
Dus toch niet de vooruitgang waar we op gehoopt hadden.
Hang in there girlie! Kan ik iets voor je doen om je op te vrolijken?
Het ligt vooral bij mij, ik moet geduld hebben. Gelukkig ben ik daar zo goed in...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 2 december 2009 @ 15:42:40 #197
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75213993
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:40 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik heb er nog 1 voor je
Voor mn ouders op vakantie gingen kregen Re en ik ook 2 oude camera's in bruikleen toevallig was dat de laatste keer dat ik mn vader gezien heb... Jammer genoeg doet 1 van de camera's het al niet meer, die andere lijkt wel een beetje op wat jij daar hebt. Er stonden zelfs nog foto's op beide camera's Die heb ik ontwikkeld, maar die heeft mn vader nooit meer kunnen zien dus.

Goh, wat geef ik alles weer een vrolijke draai!

Kan je niet even snel een rolletje ergens halen?

bijzonder dat er nog foto's op stonden

k loop even naar de drogist hier, eens kijken of ze daar nog wat hebben. anders moet ik al de stad in, en dat is me nog te druk om in mijn eentje te gaan
en maar meteen kijken voor t batterijtje te vervangen, dat is ook alweer jaren oud
Today is life -

Dale Carnegie
pi_75214030
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Vooral lichamelijke verzorging denk ik, want ze kan geen kant op en de wond blijft waarschijnlijk open ( ) en dat moet gespoeld worden enzo. Dat huis poetsen dat kom ik wel om de zoveel tijd doen daar en mijn moeder ook, da's geen punt. Maar ze woont ca. 2 uur rijden van mij af en ook bij mijn moeder vandaan, dus we kunnen niet dagelijks op en neer rijden om haar te helpen bij alles
Dat moet ze dan dinsdag maar even navragen in het ziekenhuis inderdaad hoe dat werkt met Thuiszorg enzo.

Dank voor het meedenken!
Wondverzorging is een gevalletje thuiszorg, geen probleem. En wordt via het ziekenhuis geregeld.
quote:
[..]

Muizemiepje!
Gaat het al wat beter met je?
Boh muizel! Toch weer aan de meds? Het laatste wat ik meekreeg was dat je ervan af was.
Doet je hoofd weer raar?
pi_75214039
Hoi Muis!
Fijn om te weten dat het weer goed komt, wel vervelend dat je rechterkant niet wil wat jij wil!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  woensdag 2 december 2009 @ 15:44:17 #200
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_75214042
quote:
Op woensdag 2 december 2009 @ 15:42 schreef Ynske het volgende:

[..]

bijzonder dat er nog foto's op stonden

k loop even naar de drogist hier, eens kijken of ze daar nog wat hebben. anders moet ik al de stad in, en dat is me nog te druk om in mijn eentje te gaan
en maar meteen kijken voor t batterijtje te vervangen, dat is ook alweer jaren oud
Ja, het waren best flutfoto's hoor, maar toevallig ook foto's van mn ouders in Parijs, waar ze dus deze vakantie ook geweest zijn. En foto's van een verjaardag van mij, toen ik 6 werd ofzo

Succes, ik hoop dat de drogist wat heeft!
Ziggy played guitar
pi_75214053
Muisje

MB, stonden er nog foto's op waar je vader ook op stond? Zonde dat hij ze niet meer gezien heeft maar toch bijzonder om opeens nog oudere foto's te kunnen laten ontwikkelen.
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 15:44:54 #202
163650 Greys
pi_75214058
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:41 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Het ligt vooral bij mij, ik moet geduld hebben. Gelukkig ben ik daar zo goed in...
Zal ik je wat Harlequin lectuur opsturen?
Of hou je daar niet van?
En heb je je in kunnen houden om je SS nog niet open te maken? Die had jij al ontvangen toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 december 2009 @ 15:45:04 #203
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_75214062
Muisje! Ik lees zomaar over je heen
Succes met je rechterkant! Die moet maar even snel gaan luisteren!
Ziggy played guitar
pi_75214094
Nou ik vind die foto's ondanks de kwaliteit toch een cadeautje hoor MB. Je 6e verjaardag ook
The way you rock'n'roll
pi_75214118
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja, het waren best flutfoto's hoor, maar toevallig ook foto's van mn ouders in Parijs, waar ze dus deze vakantie ook geweest zijn. En foto's van een verjaardag van mij, toen ik 6 werd ofzo

Succes, ik hoop dat de drogist wat heeft!
Wel mooi in zekere zin, hoe het dan samen komt.

Hopelijk hebben ze rolletjes bij de drogist Yns! Ik heb hier ergens ook nog een rolletje vakantiefoto's liggen. moet ik misschien laten ontwikkelen voordat die technologie niet meer bestaat.

Which reminds me... ik moet de canvas foto's nog uitzoeken.
  woensdag 2 december 2009 @ 15:46:54 #206
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_75214119
quote:
Op woensdag 2 december 2009 @ 15:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muisje

MB, stonden er nog foto's op waar je vader ook op stond? Zonde dat hij ze niet meer gezien heeft maar toch bijzonder om opeens nog oudere foto's te kunnen laten ontwikkelen.
Ja, een paar foto's uit Parijs, hij staat er op 2 ofzo. Bijzonder wel he? En ik heb het ze nog wel verteld aan de telefoon, dus hij wist het wel.
En gelukkig hebben we thuis dozen vol met foto's hoor, dus niet dat ik weinig foto's ofzo van hem heb.
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 15:47:16 #207
163650 Greys
pi_75214132
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Wat bijzonder en bitterzoet!
En dan zeker ook nog door het toeval (? ) dat ze daar ook deze vakantie waren, net als op de oude foto's. En dat er foto's van jou nog op stonden van vroeger.
Misschien kan je er een collage van maken en inlijsten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75214172
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Zal ik je wat Harlequin lectuur opsturen?
Of hou je daar niet van?
En heb je je in kunnen houden om je SS nog niet open te maken? Die had jij al ontvangen toch?
Wat is de SStand eigenlijk?

Ik heb nog niks. Maar goed ook, met mijn ongeduld.
En ik heb mijn pakje wel niet wel niet wel niet wel niet verstuurd.
  woensdag 2 december 2009 @ 15:48:48 #209
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75214186
quote:
Op woensdag 2 december 2009 10:32 schreef Maes het volgende:

[..]

Leuk wat ga je allemaal kopen?
Ik was op zoek naar bakken voor manlief van minstens 30 cm hoog, maar die hadden ze niet. En verder naar leuke sint-kadootjes voor het spel wat we zaterdag gaan doen.

Uiteindelijk kwam ik thuis met:
- 2 afwasborstels
- een post-rekje met 3 laatjes voor manlief
- gekleurde whiteboardstiften (sint kado)
- krijtjes (sint kado)
- kaarsen
- waxinelichtjes
- waxinelichthouders
- pakpapier (6 rollen plus stickers voor maar 7 eurie)
- 3 eten-bewaarbakjes
- 2 placemats
- en van mn moeder nog een magneet-houdertje voor aan het whiteboard, dat waren 2 in een pakje dus kreeg ik er 1.

En dat totaal voor maar 22 eurie!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_75214203
Ik heb ook nog niks en er werd dagelijks door de postbode aan gebeld maar dat was telkens voor de buren

Of ik de mijne verstuurd heb?
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 15:50:19 #211
163650 Greys
pi_75214250
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:48 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat is de SStand eigenlijk?

Ik heb nog niks. Maar goed ook, met mijn ongeduld.
En ik heb mijn pakje wel niet wel niet wel niet wel niet verstuurd.
Tadaaaaaaaa, daar had MrSubtle een mooi overzichtje voor gemaakt!

De eerste Flora & Fauna Slowchat Secret Santa pakjes druppelen binnen... hieronder zijn de foto's te bewonderen!

De deelnemers...
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Goodbye
- Cat22
- Morretje
- Greys -- (pakje ontvangen)
- Ynske
- Ingetje79
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
- JJH
- Pagan
- Strega -- (pakje ontvangen)
- Muis006 -- (pakje ontvangen)
- Memento-mori
- Bamba -- (pakje ontvangen)
- Takaiki
- draculettetje
- Nonneke
- MrSubtle
- Loveless85 -- (pakje ontvangen)
- Nieslief
- MissBliss
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 december 2009 @ 15:50:54 #212
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_75214267
quote:
Op woensdag 2 december 2009 @ 15:47 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat bijzonder en bitterzoet!
En dan zeker ook nog door het toeval (? ) dat ze daar ook deze vakantie waren, net als op de oude foto's. En dat er foto's van jou nog op stonden van vroeger.
Misschien kan je er een collage van maken en inlijsten?
Daar is de kwaliteit niet goed genoeg voor jammer genoeg, maar zoals ik al zei: we hebben genoeg foto's gelukkig
En mn ouders gingen gewoon héél vaak naar parijs maar een beetje toevallig is het wel ja. Parijs is in zekere zin het laatste wat ie gezien heeft. (Als je de snelweg en binnenkant vd caravan niet meetelt)
Tis wel bijzonder ja, mn moeder was wel blij met die foto's
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 15:52:25 #213
163650 Greys
pi_75214312
Ik ga even iedereen die meedoet aan SS een PMetje sturen om er aan te herinneren dat voor ... (was het 5 of 7 december DML?) de pakjes verstuurd moeten zijn
En als iemand al een pakje heeft of diegene dat dan hier even wil melden met foto.
Niet opdringerig bedoeld, dus ik hoop ook dat niemand dat zo opvat

Gewoon ter opjuttingvoorpret
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75214344
7 december!
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 15:54:05 #215
163650 Greys
pi_75214361
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
7 december!
Okido!
Vind je het goed als ik het doe, of wil je het liever zelf doen?
Maakt mij niet uit!

Of zeg je van... laat lekker zitten die PM.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75214368
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Tadaaaaaaaa, daar had MrSubtle een mooi overzichtje voor gemaakt!

[ afbeelding ]

De eerste Flora & Fauna Slowchat Secret Santa pakjes druppelen binnen... hieronder zijn de foto's te bewonderen!

De deelnemers...
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Goodbye
- Cat22
- Morretje
- Greys -- (pakje ontvangen)
- Ynske
- Ingetje79
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
- JJH
- Pagan
- Strega -- (pakje ontvangen)
- Muis006 -- (pakje ontvangen)
- Memento-mori
- Bamba -- (pakje ontvangen)
- Takaiki
- draculettetje
- Nonneke
- MrSubtle
- Loveless85 -- (pakje ontvangen)
- Nieslief
- MissBliss
*stil*

*mooi*

WIL OOK!
*stampvoet*
  woensdag 2 december 2009 @ 15:54:46 #217
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75214385
godsklere. Mn ogen zakken dicht als een malle En ik zie opeens dubbel ook met bril Maar ik durf niet te slapen
  woensdag 2 december 2009 @ 15:54:56 #218
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75214389
kusje voor muis!
pi_75214397
Had ik trouwens al gemeld dat ik op 17 december van 7.00 tot 23.00 uur van huis ben?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 15:55:26 #220
163650 Greys
pi_75214412
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:54 schreef Qwea het volgende:
godsklere. Mn ogen zakken dicht als een malle En ik zie opeens dubbel ook met bril Maar ik durf niet te slapen
Waarom durf je niet te slapen?
En fijn dat je je alweer zo goed voelt! (Las ik in het andere topic! )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 december 2009 @ 15:55:32 #221
148689 Muis006
pi_75214414
Greysie, het pakje zit nog dicht! En bouquetreeksjes zijn niet zo aan mij besteed
pi_75214426
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Okido!
Vind je het goed als ik het doe, of wil je het liever zelf doen?
Maakt mij niet uit!

Of zeg je van... laat lekker zitten die PM.
Nee hoor doe jij maar mop
The way you rock'n'roll
pi_75214431
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:54 schreef Qwea het volgende:
Hoe kan dat nou? Heb je extra meds gepakt of ben je supermoe? En waarom durf je dan niet te gaan slapen?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 15:56:09 #224
163650 Greys
pi_75214432
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef Cat22 het volgende:
Had ik trouwens al gemeld dat ik op 17 december van 7.00 tot 23.00 uur van huis ben?
Oh da's wel jammer
Maar dan bewaren we jouw uitpak-jubels-en-foto's gewoon voor het laatste
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75214442
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef Cat22 het volgende:
Dat wordt om vijf uur opstaan! Of om middernacht direct
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 15:56:59 #226
163650 Greys
pi_75214463
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef Muis006 het volgende:
Greysie, het pakje zit nog dicht! En bouquetreeksjes zijn niet zo aan mij besteed
Goed zo, mijn pakje zit ook nog dicht!
Mocht je er aan toe zijn en mocht het lukken, kan je dan een foto posten van je pakje?
En goed dat je het eerlijk zegt van de Bouquetreeksjes.
Dan verzin ik wel wat anders om je op te sturen, ik weet al wat
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75214513
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Dat wordt om vijf uur opstaan! Of om middernacht direct
Aan nog vroeger opstaan doe ik niet. Maar wel leuk vooruitzicht bij thuiskomst!

quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh da's wel jammer
Maar dan bewaren we jouw uitpak-jubels-en-foto's gewoon voor het laatste
Beter plan. Alle aandacht pour moi.
pi_75214515
Gaan die boekjes van de leesclub nou nog steeds rond?
The way you rock'n'roll
  woensdag 2 december 2009 @ 15:58:31 #229
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75214522
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Waarom durf je niet te slapen?
En fijn dat je je alweer zo goed voelt! (Las ik in het andere topic! )
Omdat ik dan bang ben dat ik vannacht niet slaap

@cat22 : Geen meds gepakt. Was aan het lezen en toen begon alles te dansen voor mn ogen ennu kan ik ze amper open houden vet irritant.
  woensdag 2 december 2009 @ 15:59:15 #230
148689 Muis006
pi_75214547
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:56 schreef Greys het volgende:

[..]

Goed zo, mijn pakje zit ook nog dicht!
Mocht je er aan toe zijn en mocht het lukken, kan je dan een foto posten van je pakje?
En goed dat je het eerlijk zegt van de Bouquetreeksjes.
Dan verzin ik wel wat anders om je op te sturen, ik weet al wat
Gek wief
pi_75214592
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef Qwea het volgende:

[..]

Omdat ik dan bang ben dat ik vannacht niet slaap

@cat22 : Geen meds gepakt. Was aan het lezen en toen begon alles te dansen voor mn ogen ennu kan ik ze amper open houden vet irritant.
Ik zou toch een half uurtje gaan liggen. Wekker zetten en kijken hoe het dan gaat.

EN KAN IEMAND DIE KK KERKKLOK UITZETTEN!? Het ding speelt al weken 'O kom er eens kijken'. Wat heel schattig is, maar niet als je het de godganse dag elk half uur hoort.
pi_75214613
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gaan die boekjes van de leesclub nou nog steeds rond?
Ik heb er eentje binnen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 16:04:52 #233
163650 Greys
pi_75214774
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Nee hoor doe jij maar mop
Ben zo brutaal geweest om de PM namens ons samen te sturen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75214789
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zag het. Ik vind 'm helemaal top
The way you rock'n'roll
pi_75214986
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ik zag het. Ik vind 'm helemaal top
Ik niet. PM terug naar Mizz G.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75215033
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:10 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik niet. PM terug naar Mizz G.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 16:14:49 #237
163650 Greys
pi_75215159
Let the mud wrestling begin!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75215222
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:14 schreef Greys het volgende:
Let the mud wrestling begin!
The way you rock'n'roll
pi_75215327
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ben je de bovenste of de onderste DML?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 2 december 2009 @ 16:20:08 #240
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75215360
k heb een rolletje
24 fotos 200 asa
was t enige dat ze nog hadden

en een batterij voor de lichtmeter besteld. komt als t mee zit morgen binnen
moet mn paps alleen nog vertellen dat ik zn camera ingebietst heb voor t moment
Today is life -

Dale Carnegie
pi_75215397
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:19 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ben je de bovenste of de onderste DML?
Doh bovenste!

I'm gonna kick your butt missy
The way you rock'n'roll
pi_75215435
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:21 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Doh bovenste!

I'm gonna kick your butt missy
Ah, dan is Greys dus de onderste.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 16:26:26 #243
163650 Greys
pi_75215606
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:21 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ah, dan is Greys dus de onderste.
DML sloeg JOU hoor, hierboven
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75215711
quote:
Op woensdag 2 december 2009 15:54 schreef Cat22 het volgende:

[..]

*stil*

*mooi*

WIL OOK!
*stampvoet*
*mee stampvoet*
pi_75215805
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:29 schreef P.F het volgende:

[..]

*mee stampvoet*
Dan kan je lang wachten
The way you rock'n'roll
pi_75215830

Nee ik heb mee gedaan met een andere SS
pi_75215882
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_75215893
Ik heb nog maar 20 nr1 stemmen nodig [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR
pi_75215907
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:32 schreef P.F het volgende:

Nee ik heb mee gedaan met een andere SS
In LIF? Leuk!
The way you rock'n'roll
pi_75215970
Ja klopt!

Nou ja... Is nog maar afwachten wat ik krijg

Plus.... Sommige zeggen: Ik heb het al.. En anderen: Ik heb het nu pas verstuurd.. En als er dan maar 9 mensen meedoen is het wel gemakkelijk raden !!
pi_75216091
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:33 schreef P.F het volgende:
Ik heb nog maar 20 nr1 stemmen nodig [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! SINT AVATAR
Done

En wat betreft SS. Is iedereen eerlijk wat betreft versturen? Wij liegen hier ook wat af er over
The way you rock'n'roll
  woensdag 2 december 2009 @ 16:43:50 #252
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_75216290
Ik heb mn pakketje al láng verstuurd!
Ziggy played guitar
  woensdag 2 december 2009 @ 16:44:09 #253
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_75216305
Of niet... MUWHAHAHA!
Ziggy played guitar
pi_75216320
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Done

En wat betreft SS. Is iedereen eerlijk wat betreft versturen? Wij liegen hier ook wat af er over
Thanks

Oja, dat kan ook nog !
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 16:44:31 #255
163650 Greys
pi_75216321
Ik heb mijn SS pakje

al lang verstuurd!

expres nog niet gestuurd, omdat men dat juist van mij verwacht dat ik daar snel mee ben misschien

lekker toch al verzonden om verwarring te zaaien

stiekem toch nog niet, ik wacht tot het weekend

JAAAAAAAAAAAAA, nu weet ik het zelf ook niet meer!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 2 december 2009 @ 16:44:56 #256
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75216339
SS ik durf niet meer te versturen heb er een trauma aan overgehouden
Today is life -

Dale Carnegie
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 16:45:00 #257
163650 Greys
pi_75216343
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:44 schreef MissBliss het volgende:
Of niet... MUWHAHAHA!
Whehehehe
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 december 2009 @ 16:45:12 #258
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_75216354
quote:
Op woensdag 2 december 2009 @ 16:44 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn SS pakje

al lang verstuurd!

expres nog niet gestuurd, omdat men dat juist van mij verwacht dat ik daar snel mee ben misschien

lekker toch al verzonden om verwarring te zaaien

stiekem toch nog niet, ik wacht tot het weekend

JAAAAAAAAAAAAA, nu weet ik het zelf ook niet meer!
Het is ook ingewikkelde materie.
Ziggy played guitar
pi_75216371
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Gesehn! Komt ja gar ganz gut!
pi_75216379
Hihiiii

Ik hoop dat in LIF nu iemand gaat roepen: Maar dat kan heul nie!

!
pi_75216390
Mijne staat hier nog in de kast of bij Greys onder de boom al...
The way you rock'n'roll
  woensdag 2 december 2009 @ 16:46:31 #262
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_75216406
quote:
Op woensdag 2 december 2009 @ 16:44 schreef Ynske het volgende:
SS ik durf niet meer te versturen heb er een trauma aan overgehouden
Ik heb heel groot: AFZENDER MISSBLISS erop gezet, zodat er tenminste niks mis kan gaan.
Ziggy played guitar
pi_75216436
Yns waarom heb jij een trauma?
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 16:48:58 #264
163650 Greys
pi_75216493
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik heb heel groot: AFZENDER MISSBLISS erop gezet, zodat er tenminste niks mis kan gaan.
Doos
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 december 2009 @ 16:49:51 #265
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_75216536
quote:
Op woensdag 2 december 2009 @ 16:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Doos
Op de doos staat dat ja.
Ziggy played guitar
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 16:49:52 #266
163650 Greys
pi_75216538
*poef*!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75216541
Anders zet je er: Afzender P.F op dan snapt iedereen het ook maar weten ze niet van wie want ik doe niet mee !
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 2 december 2009 @ 16:50:45 #268
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75216565
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef MissBliss het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:49 schreef Greys het volgende:

[..]
SPOILER
nog niet

doe maar ff weg
Today is life -

Dale Carnegie
pi_75216582
Of......... Afzender: sextoys.co.uk
pi_75216583
Oh, met Greys haar spoiler weet ik denk ik ook wel wat het trauma is. Dus mooi koet wel
Geef daarom altijd je echte naam op zeg ik!
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 16:51:35 #271
163650 Greys
pi_75216592
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:45 schreef P.F het volgende:
Hihiiii

Ik hoop dat in LIF nu iemand gaat roepen: Maar dat kan heul nie!

!
Ik heb gekeken en dat zou wel leuk zijn ja
Of dat de organisator daar een PMetje krijgt met 'Erhm, er is iets fout gegaan volgens mij'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 december 2009 @ 16:51:39 #272
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75216597
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijne staat hier nog in de kast of bij Greys onder de boom al...
Oh daar staat mijn pakje ook hoe kan dat nou?
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 16:52:05 #273
163650 Greys
pi_75216612
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75216613
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik heb gekeken en dat zou wel leuk zijn ja
Of dat de organisator daar een PMetje krijgt met 'Erhm, er is iets fout gegaan volgens mij'.
Hihiii!

Misschien heb ik het al wel verstuurd
pi_75216630
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:51 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Oh daar staat mijn pakje ook hoe kan dat nou?
Jah zie die site van lootjestrekken.nl is ook gewoon niet te vertrouwen

Heb ik de boel toch verkeerd gemanipuleerd

Oh jee! RAMP! CHAOS! Wie zou er nu geen pakketje krijgen?
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 16:54:57 #276
163650 Greys
pi_75216720
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Jah zie die site van lootjestrekken.nl is ook gewoon niet te vertrouwen
Een puinhoop is het zeg ik je... een PUINHOOP!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 16:55:47 #277
163650 Greys
pi_75216755
Vroeg of laat gaat het vast in de smiezen lopen dat ik DML heb omgekocht om de lootjes te saboteren en overal mijn naam op te zetten he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75216794
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:55 schreef Greys het volgende:
Vroeg of laat gaat het vast in de smiezen lopen dat ik DML heb omgekocht om de lootjes te saboteren en overal mijn naam op te zetten he?
Jij hebzuchtige met je 'alle pakjes zijn voor Greysie'
The way you rock'n'roll
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 16:57:55 #279
163650 Greys
pi_75216832
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Jij hebzuchtige met je 'alle pakjes zijn voor Greysie'
Eén voor allen en alles voor Greys, was het toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75216882
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja nou waar blijft dat één voor allen pakketje dat jij moet maken dan huh? It better be good and huge!
The way you rock'n'roll
pi_75216913
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh, met Greys haar spoiler weet ik denk ik ook wel wat het trauma is. Dus mooi koet wel
Geef daarom altijd je echte naam op zeg ik!
Op het pakje of als afzender bedoel je? Ik weet nml niet wat er in Greys' spoiler stond..
pi_75216956
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Alles is voor Bassie! Greysie.
pi_75216967
quote:
Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef Morretje het volgende:

[..]

Op het pakje of als afzender bedoel je? Ik weet nml niet wat er in Greys' spoiler stond..
Nee de naam op het pakje. Afzender moet je helemaal zelf weten maar iets van een afzender er op zetten is wellicht een idee mocht er iets zijn. Ik gebruik het adres van een ander hiervoor
The way you rock'n'roll
pi_75217080
Oeh, dan moet mijn santa misschien ook nog wel mijn naam hebben. Is dat echt belangrijk denk je?
Als ik een andere afzender doe, is het nog wel te raden waar het pakje vandaan komt, ik woon als enige hier. Pagan en Strega wonen nog wat noordelijker, maar om elkaar nu als afzender te gebruiken..
pi_75217137
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:03 schreef Morretje het volgende:
Oeh, dan moet mijn santa misschien ook nog wel mijn naam hebben. Is dat echt belangrijk denk je?
Als ik een andere afzender doe, is het nog wel te raden waar het pakje vandaan komt, ik woon als enige hier. Pagan en Strega wonen nog wat noordelijker, maar om elkaar nu als afzender te gebruiken..
Ik pm je even!
Maar zonder afzender komt je pakje dus bijna niet retour als er iets fout mocht gaan onderweg.

[ Bericht 5% gewijzigd door Dizzy-Miss-Lizzy op 02-12-2009 17:11:28 ]
The way you rock'n'roll
  woensdag 2 december 2009 @ 17:15:33 #286
202014 JJH
Knetter. O+
pi_75217482
k heb nu al zin om het op de post te doen.
pi_75217505
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:15 schreef JJH het volgende:
k heb nu al zin om het op de post te doen.
Nog niet gedaan? Ga eens doen dan en hint alert
The way you rock'n'roll
pi_75217529
True!
En met de vlooienmarkt heb ik iets soortgelijks gehad, al stond de afzender er wel op.. Meestal komt dat dan gewoon bij de onbestelbare stukken, en als je een formulier invult met de kenmerken van het pakje.. Bij mij kwam het goed in elk geval.
Ik pm Yns ook nog even.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 december 2009 @ 17:17:05 #289
163650 Greys
pi_75217532
Props voor Pathé Rotterdam!
Ik had een vriendelijk mailtje gestuurd dat het toch wel vervelend was dat onze betalingen tot 3 keer toe zijn misgegaan en het reserveren en bestellen ook via de belbios lijn niet ging.

Kreeg een keurige mail terug dat het ze erg speet, dat er een storing was geweest waardoor bestellen niet mogelijk was (ik vraag me af hoe al die andere mensen dan wél aan kaarten kwamen, maar goed ) en dat ze me een aantal vouchers voor gratis popcorn gaan sturen
En dat we 'een pak zakdoeken' mee moeten nemen voor de film werd me ook aangeraden

Leuk, zo'n persoonlijke vriendelijke reactie
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 december 2009 @ 17:21:13 #290
202014 JJH
Knetter. O+
pi_75217688
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Nog niet gedaan? Ga eens doen dan en hint alert
Ik heb net Greys ge-pmd. Gaat allemaal goedkomen.
  woensdag 2 december 2009 @ 17:21:59 #291
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75217720
zo.

Ik ga over een paar weken naar Beijing

Dat moest ik even kwijt
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
pi_75217808
Ik heb deze grill/tosti ijzer van mijn broertje gehad, nog voor mijn verjaardag voor m'n nieuwe huis

Kan ik volgens mij prima tosti's in maken !!
pi_75217843
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
Props voor Pathé Rotterdam!
Ik had een vriendelijk mailtje gestuurd dat het toch wel vervelend was dat onze betalingen tot 3 keer toe zijn misgegaan en het reserveren en bestellen ook via de belbios lijn niet ging.

Kreeg een keurige mail terug dat het ze erg speet, dat er een storing was geweest waardoor bestellen niet mogelijk was (ik vraag me af hoe al die andere mensen dan wél aan kaarten kwamen, maar goed ) en dat ze me een aantal vouchers voor gratis popcorn gaan sturen
En dat we 'een pak zakdoeken' mee moeten nemen voor de film werd me ook aangeraden

Leuk, zo'n persoonlijke vriendelijke reactie
O dat is wel fijn !!
  woensdag 2 december 2009 @ 17:25:14 #294
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_75217855
haaaai
  woensdag 2 december 2009 @ 17:25:46 #295
202014 JJH
Knetter. O+
pi_75217870
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:21 schreef MrSubtle het volgende:
zo.

Ik ga over een paar weken naar Beijing

Dat moest ik even kwijt

Mag ik mee?

Wanneer ging je dan naar Marokko?
  woensdag 2 december 2009 @ 17:27:47 #296
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75217954
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:25 schreef JJH het volgende:

[..]

Mag ik mee?

Wanneer ging je dan naar Marokko?
Marokko met kerst. Beijing wordt half januari

En ga maar mee! Graag zelfs, ik ga nu nog alleen
pi_75218033
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:24 schreef P.F het volgende:
Ik heb deze grill/tosti ijzer van mijn broertje gehad, nog voor mijn verjaardag voor m'n nieuwe huis

[ afbeelding ]

Kan ik volgens mij prima tosti's in maken !!
Mooi ding
pi_75218076
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:27 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Zowwww jij bent goed bezig
  woensdag 2 december 2009 @ 17:32:40 #299
202014 JJH
Knetter. O+
pi_75218129
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:27 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Ik moet zeker wel alles zelf betalen?
  woensdag 2 december 2009 @ 17:35:10 #300
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75218224
quote:
Op woensdag 2 december 2009 17:32 schreef JJH het volgende:

[..]

Ik moet zeker wel alles zelf betalen?
Hoe zie je er uit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')