Geldig t/m 16 december en ja ik ga het liefst in Amsterdamquote:Op woensdag 2 december 2009 @ 14:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor wanneer? En het is zeker in Evil Amsterdam.
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus echt 6 mannen in korset met geschoren pootjes en naaldhakken die dansen deden die ik zelfs op platte schoenen niet kan.![]()
Nee!quote:
Nee, dat gaat me niet lukken (mocht je me uberhaupt mee willen hebbenquote:Op woensdag 2 december 2009 14:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Geldig t/m 16 december en ja ik ga het liefst in Amsterdam
quote:Op woensdag 2 december 2009 14:40 schreef Individual het volgende:
[..]
Daar heb ik net Duitse poffertjes gehad.Ik vroeg de man sinds wanneer poffertjes Duits waren, maar hij zei dat ze toch eigenlijk Nederlandsch waren, maar omdat het een Duitse markt is zijn ze voor het gemak maar Duits genoemd.
Ze waren niet fantastisch trouwens, dus morgen maar een een Duitse bockwurst ofzo voor lunch halen.
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
Ik las het toevallig net in je topic op FOT Yns!
Leuk!
volgens mij kun je dan idd gebruik maken van de thuiszorg/wijkverpleegkundige. even checken via de zorgverzekeringquote:Mijn zussie belde, die moet begin januari geopereerd worden op een nogal genant en rottig plekje en het herstel daarvan gaat zeker 2 maanden durenEn je kunt in die 2 maanden amper wat. Hoe moet dat nou, want ze woont alleen. Komt er dan iemand van wijkzorg langs ofzo, weet een van jullie dat heel toevallig hoe zoiets werkt?
Uiteraard mag ze ook best 2 maanden hier in huis, maar als dat niet hoeft doet ze dat liever niet omdat ze daar met haar vrienden en kat enzo zit.
Leuk Ynske! Die goeie ouwe tijd.quote:Op woensdag 2 december 2009 14:57 schreef Ynske het volgende:
![]()
heb een doos gevonden met dit erin
van paps
[ afbeelding ]
Welke zorg heeft ze nodig Greys? Moet ze geholpen worden met haar lichamelijke verzorging of moet haar huis gepoetst? Of beide?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:10 schreef Greys het volgende:
Ik las het toevallig net in je topic op FOT Yns!
Leuk!
Mijn zussie belde, die moet begin januari geopereerd worden op een nogal genant en rottig plekje en het herstel daarvan gaat zeker 2 maanden durenEn je kunt in die 2 maanden amper wat. Hoe moet dat nou, want ze woont alleen. Komt er dan iemand van wijkzorg langs ofzo, weet een van jullie dat heel toevallig hoe zoiets werkt?
Uiteraard mag ze ook best 2 maanden hier in huis, maar als dat niet hoeft doet ze dat liever niet omdat ze daar met haar vrienden en kat enzo zit.
Helleuw old gal!quote:
Haiquote:Op woensdag 2 december 2009 15:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helleuw old gal!![]()
How are you doing?
Vooral lichamelijke verzorging denk ik, want ze kan geen kant op en de wond blijft waarschijnlijk open (quote:Op woensdag 2 december 2009 15:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Leuk Ynske! Die goeie ouwe tijd.![]()
[..]
Welke zorg heeft ze nodig Greys? Moet ze geholpen worden met haar lichamelijke verzorging of moet haar huis gepoetst? Of beide?
Voor de lichamelijke zorg kan ze de thuiszorg inschakelen. Wordt vaak via het ziekenhuis geregeld tijdens de opname, maar altijd goed om vooraf al na te vragen.
Hulp in de huishouding is lastiger. Als je familie of vrienden hebt die dat voor je kunnen doen dan zijn ze niet erg scheutig met het toekennen van hulp.
Kijk anders eens op de website van het CIZ (kan hem vanaf het werk niet linken). Da's het Centraal Indicatieorgaan Zorg. Daar kun je wellicht meer info vinden.
Muizemiepje!quote:
He potverquote:Op woensdag 2 december 2009 15:38 schreef Muis006 het volgende:
Nog niet echt, ik zit weer aan de medicatie en mijn rechterkant doet t niet goed, maar dat komt weer goed
Ik heb er nog 1 voor jequote:Op woensdag 2 december 2009 @ 15:33 schreef Ynske het volgende:
ken je dat... dan heb je iets gevonden dat je interesseert... en dan wil je NU filmrolletjes hebben
Het ligt vooral bij mij, ik moet geduld hebben. Gelukkig ben ik daar zo goed in...quote:Op woensdag 2 december 2009 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
He potver![]()
Dus toch niet de vooruitgang waar we op gehoopt hadden.
Hang in there girlie!Kan ik iets voor je doen om je op te vrolijken?
quote:Op woensdag 2 december 2009 15:40 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb er nog 1 voor je
Voor mn ouders op vakantie gingen kregen Re en ik ook 2 oude camera's in bruikleentoevallig was dat de laatste keer dat ik mn vader gezien heb... Jammer genoeg doet 1 van de camera's het al niet meer, die andere lijkt wel een beetje op wat jij daar hebt. Er stonden zelfs nog foto's op beide camera's
Die heb ik ontwikkeld, maar die heeft mn vader nooit meer kunnen zien dus.
Goh, wat geef ik alles weer een vrolijke draai!
Kan je niet even snel een rolletje ergens halen?
Wondverzorging is een gevalletje thuiszorg, geen probleem. En wordt via het ziekenhuis geregeld.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Vooral lichamelijke verzorging denk ik, want ze kan geen kant op en de wond blijft waarschijnlijk open () en dat moet gespoeld worden enzo. Dat huis poetsen dat kom ik wel om de zoveel tijd doen daar en mijn moeder ook, da's geen punt. Maar ze woont ca. 2 uur rijden van mij af en ook bij mijn moeder vandaan, dus we kunnen niet dagelijks op en neer rijden om haar te helpen bij alles
![]()
Dat moet ze dan dinsdag maar even navragen in het ziekenhuis inderdaad hoe dat werkt met Thuiszorg enzo.
Dank voor het meedenken!
Boh muizel!quote:[..]
Muizemiepje!
Gaat het al wat beter met je?
Ja, het waren best flutfoto's hoor, maar toevallig ook foto's van mn ouders in Parijs, waar ze dus deze vakantie ook geweest zijn. En foto's van een verjaardag van mij, toen ik 6 werd ofzoquote:Op woensdag 2 december 2009 @ 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
bijzonder dat er nog foto's op stonden
k loop even naar de drogist hier, eens kijken of ze daar nog wat hebben. anders moet ik al de stad in, en dat is me nog te druk om in mijn eentje te gaan
en maar meteen kijken voor t batterijtje te vervangen, dat is ook alweer jaren oud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |