Een puinhoop is het zeg ik je... een PUINHOOP!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:52 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jah ziedie site van lootjestrekken.nl is ook gewoon niet te vertrouwen
Jij hebzuchtige met je 'alle pakjes zijn voor Greysie'quote:Op woensdag 2 december 2009 16:55 schreef Greys het volgende:
Vroeg of laat gaat het vast in de smiezen lopen dat ik DML heb omgekocht om de lootjes te saboteren en overal mijn naam op te zetten he?![]()
Eén voor allen en alles voor Greys, was het toch?quote:Op woensdag 2 december 2009 16:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Jij hebzuchtige met je 'alle pakjes zijn voor Greysie'
Ja nou waar blijft dat één voor allen pakketje dat jij moet maken dan huh? It better be good and huge!quote:Op woensdag 2 december 2009 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén voor allen en alles voor Greys, was het toch?
Op het pakje of als afzender bedoel je? Ik weet nml niet wat er in Greys' spoiler stond..quote:Op woensdag 2 december 2009 16:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh, met Greys haar spoiler weet ik denk ik ook wel wat het trauma is. Dus mooi koet wel![]()
Geef daarom altijd je echte naam op zeg ik!
Alles is voor Bassie! Greysie.quote:Op woensdag 2 december 2009 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Eén voor allen en alles voor Greys, was het toch?
Nee de naam op het pakje. Afzender moet je helemaal zelf weten maar iets van een afzender er op zetten is wellicht een idee mocht er iets zijn. Ik gebruik het adres van een ander hiervoorquote:Op woensdag 2 december 2009 16:59 schreef Morretje het volgende:
[..]
Op het pakje of als afzender bedoel je? Ik weet nml niet wat er in Greys' spoiler stond..
Ik pm je even!quote:Op woensdag 2 december 2009 17:03 schreef Morretje het volgende:
Oeh, dan moet mijn santa misschien ook nog wel mijn naam hebben. Is dat echt belangrijk denk je?
Als ik een andere afzender doe, is het nog wel te raden waar het pakje vandaan komt, ik woon als enige hier. Pagan en Strega wonen nog wat noordelijker, maar om elkaar nu als afzender te gebruiken..
Nog niet gedaan? Ga eens doen danquote:Op woensdag 2 december 2009 17:15 schreef JJH het volgende:
k heb nu al zin om het op de post te doen.
Ik heb net Greys ge-pmd. Gaat allemaal goedkomen.quote:Op woensdag 2 december 2009 17:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nog niet gedaan? Ga eens doen danen hint alert
O dat is wel fijnquote:Op woensdag 2 december 2009 17:17 schreef Greys het volgende:
Props voor Pathé Rotterdam!
Ik had een vriendelijk mailtje gestuurd dat het toch wel vervelend was dat onze betalingen tot 3 keer toe zijn misgegaan en het reserveren en bestellen ook via de belbios lijn niet ging.
Kreeg een keurige mail terug dat het ze erg speet, dat er een storing was geweest waardoor bestellen niet mogelijk was (ik vraag me af hoe al die andere mensen dan wél aan kaarten kwamen, maar goed) en dat ze me een aantal vouchers voor gratis popcorn gaan sturen
![]()
En dat we 'een pak zakdoeken' mee moeten nemen voor de film werd me ook aangeraden![]()
Leuk, zo'n persoonlijke vriendelijke reactie
quote:Op woensdag 2 december 2009 17:21 schreef MrSubtle het volgende:
zo.
Ik ga over een paar weken naar Beijing![]()
Dat moest ik even kwijt
Marokko met kerst. Beijing wordt half januariquote:Op woensdag 2 december 2009 17:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Mag ik mee?
Wanneer ging je dan naar Marokko?
Mooi dingquote:Op woensdag 2 december 2009 17:24 schreef P.F het volgende:
Ik heb deze grill/tosti ijzer van mijn broertje gehad, nog voor mijn verjaardag voor m'n nieuwe huis
[ afbeelding ]
Kan ik volgens mij prima tosti's in maken!!
Zowwww jij bent goed bezigquote:Op woensdag 2 december 2009 17:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Marokko met kerst. Beijing wordt half januari
En ga maar mee! Graag zelfs, ik ga nu nog alleen
Ik moet zeker wel alles zelf betalen?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:27 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Marokko met kerst. Beijing wordt half januari
En ga maar mee! Graag zelfs, ik ga nu nog alleen
Hoe zie je er uit?quote:Op woensdag 2 december 2009 17:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik moet zeker wel alles zelf betalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |