Zal ik je wat Harlequin lectuur opsturen?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Het ligt vooral bij mij, ik moet geduld hebben. Gelukkig ben ik daar zo goed in...
Wel mooi in zekere zin, hoe het dan samen komt.quote:Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, het waren best flutfoto's hoor, maar toevallig ook foto's van mn ouders in Parijs, waar ze dus deze vakantie ook geweest zijn. En foto's van een verjaardag van mij, toen ik 6 werd ofzo
Succes, ik hoop dat de drogist wat heeft!
Ja, een paar foto's uit Parijs, hij staat er op 2 ofzo. Bijzonder wel he?quote:Op woensdag 2 december 2009 @ 15:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Muisje![]()
MB, stonden er nog foto's op waar je vader ook op stond? Zonde dat hij ze niet meer gezien heeft maar toch bijzonder om opeens nog oudere foto's te kunnen laten ontwikkelen.
Wat bijzonder en bitterzoet!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, het waren best flutfoto's hoor, maar toevallig ook foto's van mn ouders in Parijs, waar ze dus deze vakantie ook geweest zijn. En foto's van een verjaardag van mij, toen ik 6 werd ofzo
Wat is de SStand eigenlijk?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Zal ik je wat Harlequin lectuur opsturen?
Of hou je daar niet van?![]()
En heb je je in kunnen houden om je SS nog niet open te maken? Die had jij al ontvangen toch?
Ik was op zoek naar bakken voor manlief van minstens 30 cm hoog, maar die hadden ze niet. En verder naar leuke sint-kadootjes voor het spel wat we zaterdag gaan doen.quote:
Tadaaaaaaaa, daar had MrSubtle een mooi overzichtje voor gemaakt!quote:Op woensdag 2 december 2009 15:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat is de SStand eigenlijk?
Ik heb nog niks. Maar goed ook, met mijn ongeduld.
En ik heb mijn pakje wel niet wel niet wel niet wel niet verstuurd.
Daar is de kwaliteit niet goed genoeg voor jammer genoeg, maar zoals ik al zei: we hebben genoeg foto's gelukkigquote:Op woensdag 2 december 2009 @ 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat bijzonder en bitterzoet!![]()
En dan zeker ook nog door het toeval (?) dat ze daar ook deze vakantie waren, net als op de oude foto's. En dat er foto's van jou nog op stonden van vroeger.
Misschien kan je er een collage van maken en inlijsten?
Okido!quote:
*stil*quote:Op woensdag 2 december 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Tadaaaaaaaa, daar had MrSubtle een mooi overzichtje voor gemaakt!![]()
[ afbeelding ]
De eerste Flora & Fauna Slowchat Secret Santa pakjes druppelen binnen... hieronder zijn de foto's te bewonderen!
De deelnemers...
- Dizzy-Miss-Lizzy
- Goodbye
- Cat22
- Morretje
- Greys -- (pakje ontvangen)
- Ynske
- Ingetje79
- nokwanda
- ferrari_rood
- Maes
- JJH
- Pagan
- Strega -- (pakje ontvangen)
- Muis006 -- (pakje ontvangen)
- Memento-mori
- Bamba -- (pakje ontvangen)
- Takaiki
- draculettetje
- Nonneke
- MrSubtle
- Loveless85 -- (pakje ontvangen)
- Nieslief
- MissBliss
Waarom durf je niet te slapen?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:54 schreef Qwea het volgende:
godsklere. Mn ogen zakken dicht als een malleEn ik zie opeens dubbel
ook met bril
Maar ik durf niet te slapen
Nee hoor doe jij maar mopquote:Op woensdag 2 december 2009 15:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Okido!
Vind je het goed als ik het doe, of wil je het liever zelf doen?
Maakt mij niet uit!
Of zeg je van... laat lekker zitten die PM.
Hoe kan dat nou? Heb je extra meds gepakt of ben je supermoe? En waarom durf je dan niet te gaan slapen?quote:Op woensdag 2 december 2009 15:54 schreef Qwea het volgende:
godsklere. Mn ogen zakken dicht als een malleEn ik zie opeens dubbel
ook met bril
Maar ik durf niet te slapen
Oh da's wel jammerquote:Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef Cat22 het volgende:
Had ik trouwens al gemeld dat ik op 17 december van 7.00 tot 23.00 uur van huis ben?
Dat wordt om vijf uur opstaan! Of om middernacht directquote:Op woensdag 2 december 2009 15:55 schreef Cat22 het volgende:
Had ik trouwens al gemeld dat ik op 17 december van 7.00 tot 23.00 uur van huis ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |