en jouw ss ook, dat scheelt een hoop in de pakketkostenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:10 schreef JJH het volgende:
Ben ik blij dat ik niet bij Zurich in de buurt woon!
Vast wel, maar slapen op het politiebureau is niet leukquote:Op donderdag 17 december 2009 19:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kan ze daar in de buurt niet slapen ofzo?????
Jupquote:Op donderdag 17 december 2009 18:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een leuke cadeaus DML![]()
Mijn gok was dus niet goed...was het dan eumh...MM?
Neeeeee toch wat?quote:
Zurich Friesland, slimpie.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en jouw ss ook, dat scheelt een hoop in de pakketkosten
Nou, MrSubtle brengt me nu ook aan het twijfelenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah... dat zegt mij niks...![]()
maar ik pas het aan in de wiki. Toch maar Cat22 doen bij jou dan?
Ik zit goedquote:Op donderdag 17 december 2009 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar Nokwanda heeft toch nog niks toegegeven?
Ze kan toch ook de jouwe zijn en niet die van DML?
Is dat een formele gok?quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, MrSubtle brengt me nu ook aan het twijfelen
quote:
Zodat je hem daarna af kunt keuren zekerquote:
Het handschrift is precies als dat wat ik als ondertekening hier aan de muur heb hangenquote:Op donderdag 17 december 2009 19:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg dan even hoe je dat zo zeker weet
De tekening?
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Zodat je hem daarna af kunt keuren zeker![]()
Ik zit nu te piekeren of je mij een aantal keer hebt gezegd dat je mijn SS was.
Ja, voor de gein ja. Ik jou ook
Pagan is druk bezig......maare, hij vind het supermooi!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:09 schreef Greys het volgende:
Pagan, wauw, jij had ook een supermooi pakket zeg!
Ahhhhhhhhhhh!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het handschrift is precies als dat wat ik als ondertekening hier aan de muur heb hangen
En de tekening idd.
En je mag maar 3 keer gokken in totaal Greys! Dus voorzichtig, je hebt nog maar 1x!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:15 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
eerst formeel gokken zodat het op de lijst komtdaarna hoor je het
![]()
Ik heb het handgeschreven gedicht niet gezien, maar als ik het zo doorlas moest ik ook aan haar denken...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:15 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Het handschrift is precies als dat wat ik als ondertekening hier aan de muur heb hangen
En de tekening idd.
lolquote:Op donderdag 17 december 2009 19:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En je mag maar 3 keer gokken in totaal Greys! Dus voorzichtig, je hebt nog maar 1x!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |