Haha ja en toen dacht ik nog: oeiquote:Op donderdag 17 december 2009 18:58 schreef Nonneke het volgende:
[..]
ja dat weet ik nog, en weet jij nog dat ik vroeg wrom je dat moest weten![]()
toen heb ik je toegevoegd op hyves
Jullie zijn allemaal veel te subtielquote:Op donderdag 17 december 2009 19:00 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha ja en toen dacht ik nog: oei. Maar ik wist nog niet zoveel van je en je was er ook niet heel vaak. Dus moest toch iets doen om wat meer over je te weten te komen (en het vervolgens niet te gebruiken in het gedicht
). Ben niet zo goed in rijmen, hahaha.
Dat was in dit geval helaas bijna niet te voorkomen, aangezien sommige mensen er juist alleen 's avonds zijn en sommige mensen weer alleen overdag. Vandaar dat jouw lijstje zo fijn isquote:Op donderdag 17 december 2009 18:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Het lijkt me ook niet leuk als het pakje dat je verstuurd hebt wordt geopend zonder dat je er bij bent!
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Jullie zijn allemaal veel te subtiel
Ik heb mijn lootje gewoon minstens 6x recht in 't gezicht gezegd dat ik de SS was
En dan nog fout gokken he![]()
(hint: ja het is dus al uitgepakt en fout geraden)
Ik snap hem helemaal, zit er nu ruim een jaar mee. Dit gaat de derde operatie worden.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:41 schreef trovey het volgende:
[..]
Gecompliceerde enkelbreuk blijf je altijd wat aan overhouden....die arts heeft me destijds gezegd dat ik moest rekenen op 70% herstel van de enkel (toen had ik uiteraard die ontsteking er nog niet bijgehad) maar ik had dan ook echt wel een gecompliceerde breuk....mijn knie stond naar voren toe en mijn voet wees met een hoek van bijna 90% naar links...en dan gaat die artsvan de eerste hulp hem ook nog even rechttrekken i.v.m. de bloedsomloop....zonder verdoving
....volgens mij hoorden ze me aan de andere kant van het ziekenhuis nog maar ja om verdoving vragen kreeg ik geen kans toe....hij trok de boel even recht op weg naar de röntgen
...zelfs nu 11 jaar later zie ik dat de boel niet goed staat...als mijn knie naar voren wijst kan ik mijn voet niet rechtkrijgen
dus niet skeeleren (had ik best wel eens willen doen), schaatsen en hoge hakken meer voor trovey....vooral die hoge hakken is
....ik heb nog 1 paar ter herinnering
Ik snap het ook wel, maar het lijkt me wel jammer...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was in dit geval helaas bijna niet te voorkomen, aangezien sommige mensen er juist alleen 's avonds zijn en sommige mensen weer alleen overdag. Vandaar dat jouw lijstje zo fijn is
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:03 schreef Greys het volgende:
Er dreigen automobilisten vast te sneeuwen/in te sneeuwen omdat het ineens keihard sneeuwt sinds een uur op de weg vanaf de Afsluitdijk Friesland inNederland en winterweer, overal auto's van de weg en treinen die amper rijden. Waarom kan dat hier nou nooit een beetje goed gaan?
Hier in Weert heb ik nog geen vlokje sneeuw gezienquote:Op donderdag 17 december 2009 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hier in amsterdam dooit het gewoon!
Dat ligt ook wel erg ver van elkaar vandaan he...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hier in Weert heb ik nog geen vlokje sneeuw gezien
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb mijn lootje gewoon minstens 6x recht in 't gezicht gezegd dat ik de SS was
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Met jouw verhaal is mijn enkeltje peanuts geweest....buiten een aantal schroeven die knapten en waardoor ik een maand langer in het gips moest is het verder, op die geintjes na danquote:Op donderdag 17 december 2009 19:03 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik snap hem helemaal, zit er nu ruim een jaar mee. Dit gaat de derde operatie worden.
Womdgenezing is erg slecht bij mij (door de suiker)
Hiet zat de voet z'n beetje achterstevoren aan de enkel, Pagan duwde hem nog even terug, (zo van üit de kom", Nou toen bungelde de voet los aan de enkel. Dienstdoende arts, kwam langs na 3 uur zitten op de keukenvloer) zou er ook nog even aan trekken, ik...mens, je ziet toch dat ie los en achterstevoren hangt!)
Maar goed, het metaal word afgestoten en er is veel te weinig botaangroei, plus hij schiet steeds verder scheef. Nu word de enkel gefixeerd, alleen is de verwachting wel dat de pin t.z.t. ook weer afgetoten word. Neverending story, de vraag is of ik ooit weer normaal kan lopen.
jullie hebben gewoon alle twee een slecht karma, de enige plekken in nederland waar het niet sneeuwtquote:Op donderdag 17 december 2009 19:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat ligt ook wel erg ver van elkaar vandaan he...
quote:Op donderdag 17 december 2009 18:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Score:
Een siliconen hart bakvorm
Kleurstoffen
Kleur- en geurstof ananas
Ik ben helemaal happyEn het gedicht had zo'n mooie tekening erbij. En de freggels zijn blij met de touwtjes
![]()
Dank je wel Santa Nokwanda!
Nou, het nieuws zit duidelijk niet hier... en ik moet straks met de trein naar mn auto... hoeveel vertraging zal ik krijgen denk je?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:07 schreef Ynske het volgende:
[..]nieuws zegt net dat t in Adam weer begint te sneeuwen
extra dekens + kleren meenemen als je de auto in moet, maar als t niet hoeft ga dan niet!
Mijn zus woont ook in het oosten en die moet vanavond om 23.00 uur van haar werk naar huis gaan rijden.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:07 schreef Greys het volgende:
[..]Helemaal gemist (het begon hier weer te sneeuwen en Bink moest naar buiten
).
Wat tof! Leuke cadeaus!
Maar als Nok jouw SS is, dan is ze de mijne dus niet. Potverrrrrrr
Neeeeeeeeeeee, toch?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:01 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kan ze daar in de buurt niet slapen ofzo?????quote:Op donderdag 17 december 2009 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn zus woont ook in het oosten en die moet vanavond om 23.00 uur van haar werk naar huis gaan rijden.
Over allemaal kleine rotweggetjes
En het sneeuwt er al heel hard, uren
Nou, ik zag een tekening bij het gedicht van DMLquote:Op donderdag 17 december 2009 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar Nokwanda heeft toch nog niks toegegeven?
Ze kan toch ook de jouwe zijn en niet die van DML?
ah... dat zegt mij niks...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik zag een tekening bij het gedicht van DML
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |