Gezellie!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jij kan er ook niks aan doen
Maar ik kom de 9e misschien wel trouwens, had er nog niet op gereageerd omdat ik dacht dat ik moest werken maar dat is niet zoalleen ff kijken qua vervoer. ben OV-afhankelijke
quote:
quote:
Nokwanda - DML moet groenquote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nokwanda - DML moet groen
Strega - Nokwanda moet groen
(gewone gokken weet ik even niet, ga nu eten!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nu echt eten!J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ja, die vond al het pakpapier ook helemaal geweldig!quote:
Dan ben je, althans volgens mij, onze Benjaminquote:Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Leuk hoor!
Even een antwoord op de vragen:
* Ik ben 15
* Huisdieren: hondje (Karel), twee ouwe kippen (Klaartje en Oekie), drie cavia's (Koffie, Pieps en Betje), een oud konijn (Witje), goudvissen (in een bevroren vijvertje..) Dat was het
Gave namen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Leuk hoor!
* Ik ben 15
* Huisdieren: hondje (Karel), twee ouwe kippen (Klaartje en Oekie), drie cavia's (Koffie, Pieps en Betje), een oud konijn (Witje), goudvissen (in een bevroren vijvertje..) Dat was het
quote:Op donderdag 17 december 2009 21:12 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, die vond al het pakpapier ook helemaal geweldig!![]()
[ afbeelding ]
Vijvertje vriest niet helemaal tot de bodem dicht?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Leuk hoor!
* Ik ben 15
Dan ben je net een jaartje jonger dan mijn zoon.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:11 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Leuk hoor!
* Ik ben 15
quote:
En anders mag je deze wel van Greys lenen.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Vijvertje vriest niet helemaal tot de bodem dicht?
Da's mijn zorg namelijk
Maes smst dat ze er zo aan komt, die was ff kerstboom kopen en optuigen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |