quote:
Staat ie niet meer bij Sauber dan?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:17 schreef Atreidez het volgende:
Gezeik met die Kobayashi.. die had bestraft moeten worden voor ze 3 keer van lijn veranderen en het eraf rammen van die andere jap, maar in plaats daarvan wordt ie op handen gedragen hier
Waarom komt de naam van Fisi trouwens niet voor op die Silly Season tekening? Hij was toch niet van plan te blijven bij Ferrari in de rol die hij nu heeft? Niet dat ik m graag terug zie, maar als zelfs Trulli een stoeltje heeft kunnen vinden?
Mijn 2e alinea ging niet meer over Kobayashi hequote:Op donderdag 17 december 2009 14:47 schreef nils7 het volgende:
Staat ie niet meer bij Sauber dan?
Wiki is in ieder geval aangepast. Nu de OP nog.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef Peterselieman het volgende:
De OP kan wel weer bijgewerkt worden
Daar staan hele goede punten in. Ik denk idd ook dat het leuker wordt zonder tankstops.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:27 schreef bodylotion het volgende:
verkapte tvp:
14 reasons to love the refuelling ban
Zo danquote:Op donderdag 17 december 2009 18:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wiki is in ieder geval aangepast. Nu de OP nog.
en dat ze over 2 verplichte pitstops aan het praten zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 18:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daar staan hele goede punten in. Ik denk idd ook dat het leuker wordt zonder tankstops.
Alleen jammer dat er nog wel een verplichte pitstop is.
Da's helemaal bagger idd.quote:Op donderdag 17 december 2009 18:59 schreef bodylotion het volgende:
[..]
en dat ze over 2 verplichte pitstops aan het praten zijn
quote:Force India heeft een driejarige overeenkomst gesloten met Computational Research Laboratories (CRL). Het bedrijf, dat deel uitmaakt van de Indiase Tata Group, zal het team ondersteunen op het gebied van Computational Fluid Dynamics (CFD).
CFD is een zeer belangrijk hulpmiddel geworden bij het ontwerpen van een Formule 1-auto. Het geeft de ontwerpers de mogelijkheid om de luchtstromen die langs de auto gaan te simuleren en in kaart te brengen. De supercomputer van CRL stelt Force India in staat om de complexe CFD-berekeningen nog sneller uit te voeren, waardoor het ontwerpen van nieuwe aërodynamische onderdelen minder tijd zal kosten.
"Dankzij de samenwerking met CRL kunnen we per direct twee keer zoveel CFD-berekeningen laten uitvoeren", vertelde teambaas Vijay Mallya. "En tegen het einde van 2010 zal de CFD-capaciteit zelfs achthonderd procent groter zijn dan nu. We hebben onze CFD-systemen reeds aangepast aan die van CRL waardoor de engineers in Engeland en India straks perfect met elkaar kunnen samenwerken."
wat is de reden daarvoor eigenlijk?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Daar staan hele goede punten in. Ik denk idd ook dat het leuker wordt zonder tankstops.
Alleen jammer dat er nog wel een verplichte pitstop is.
omdat het verplicht is 2 compounds te gebruiken tijdens een racequote:Op donderdag 17 december 2009 19:50 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
wat is de reden daarvoor eigenlijk?![]()
dat ze die verplichte stop willen?
ja ok, maar wat is de reden dat ze daar aan vast willen blijven houden bedoel ikquote:Op donderdag 17 december 2009 19:56 schreef bodylotion het volgende:
[..]
omdat het verplicht is 2 compounds te gebruiken tijdens een race
Geen idee. Ik snap iig niet de logica waarom het verplicht is twee compounds te gebruiken.quote:Op donderdag 17 december 2009 19:57 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja ok, maar wat is de reden dat ze daar aan vast willen blijven houden bedoel ik
ik snap de logica ook niet. was het eerder niet zo dat team per weekend moesten kiezen welke compound ze wilden, en daarmee de race moesten rijden?quote:Op donderdag 17 december 2009 20:20 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Geen idee. Ik snap iig niet de logica waarom het verplicht is twee compounds te gebruiken.
Het is misschien niet mogelijk/makkelijk je wagen optimaal af te stellen voor beide compounds en hopen ze dat er daardoor meer inhaalacties zijn. Ben je op de ene band wel snel, op de andere minder snel.
Volgens mij heeft dit jaar wel bewezen dat het niet zo werkt.
Denk 't ook, maar je hebt dan wel meer keuzevrijheid. En stel nu dat je al vrij vroeg gepit hebt, en op twee derde van de race 10 seconden achter iemand zit die nog niet gepit heeft. Je weet dat 'ie nog moet pitten en je hoeft dus niet echt te proberen om erbij en erlangs te komen. Terwijl als er vrijheid is om te kiezen wat je doet, je die kennis niet hebt.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:32 schreef bodylotion het volgende:
[..]
ik snap de logica ook niet. was het eerder niet zo dat team per weekend moesten kiezen welke compound ze wilden, en daarmee de race moesten rijden?
denk trouwens dat als ze die hele zooi vrij laten er wel alsnog gepit gaat worden voor banden
Sato? Veel (onnodig) spektakel en weinig resultaat. Werd bij BAR volledig zoek gereden door Button.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:56 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Kobayashi![]()
![]()
![]()
Mijn nieuwe held nu kimi en sato niet meer in de F1 zitten.
Dat niet alleen. Weber schijnt de komende dagen een gesprek met Brawn en Haug te hebbenquote:
Da's minder dan hij indertijd bij Ferrari kreeg toch? Volgens mij ging het toen om 250 miljoen in 3 jaar ofzo?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:05 schreef Stiggie het volgende:
Nog even en Schumi is back hahaha
En hij krijgt een leuk salaris ook
http://www.crash.net/f1/news/155421/1/schumacher_to_be_paid_20m_by_mercedes_in_f1_2010.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss
Daar hoop ik wel opquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:27 schreef Burnie88 het volgende:
TVP
Zou Sauber weer in de oude vertrouwde kleuren gaan rijden?
Denk het niet. Petronas stopt met sponsoring in de F1, en RedBull is al genoeg vertegenwoordigdquote:Op vrijdag 18 december 2009 17:27 schreef Burnie88 het volgende:
TVP
Zou Sauber weer in de oude vertrouwde kleuren gaan rijden?
Ik las juist weer ergens dat petronas Sauber trouw zou blijven....quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:48 schreef bodylotion het volgende:
[..]
Denk het niet. Petronas stopt met sponsoring in de F1, en RedBull is al genoeg vertegenwoordigd
Whehe. Laat 't 'm maar waarmaken. Naar aanleiding van een paar goede regenraces werd hij al 'de nieuwe Schumacher' gedooptquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:23 schreef voyeur het volgende:
Straks mogen deze twee tegen elkaar racen
[ afbeelding ]
dat was het eerst ook, maar nu blijkt dat Petronas het team toch gaat verlaten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik las juist weer ergens dat petronas Sauber trouw zou blijven....
Mwah, hoewel hij betrouwbaar is als CEO van Ferrari is het toch niet de officiele bron die je hooptquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:58 schreef Mikkie het volgende:
Kan nu bijna niet meer missen hè. Het wordt een farce als het nu ineens toch niet door gaat
Slonso, Lewis, Button.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:08 schreef Googolplexian het volgende:
Kimi weg (?) maar toch nog vier wereldkampioenen op de baan!
quote:Om zijn nek te kunnen testen, zal Michael Schumacher volgens geruchten eerst plaatsnemen in een GP2-wagen voor besloten wordt of de Duitser tekent bij Mercedes Grand Prix. Zekerheid wordt verlangd wat betreft de blessure die Schumacher dit voorjaar opliep bij een motorongeluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |