nummer #101quote:Op vrijdag 11 december 2009 14:20 schreef Chev het volgende:
Zonder communicatie ontstaat miscommunicatie en onbegrip.
Maar valt helaas niks aan te doen soms
Zoquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:50 schreef zwartedoos het volgende:
* zwartedoos leest schrijft ook weer mee
* Turbomuis schuift ook aanquote:Op vrijdag 11 december 2009 14:50 schreef zwartedoos het volgende:
* zwartedoos leestschrijft (zegt Swatfire) ook weer mee
Neequote:Op vrijdag 11 december 2009 15:30 schreef DeuceFour het volgende:
Ik kan iedereen hier die wel van non-hollywood films houden Broken Flowers aanraden
Ja Ghost Dog...geweldige film... kan me al te goed inleven in 'm helaas, als lonerquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NeeDoe dan Ghost Dog, veul beter.
![]()
En dat was mijn tvp, heb ook een klein dipje... Als je om 5.30 in slaap vallen en om 15.00 wakker worden rust wilt noemen, that is...
Nee hoor, en inderdaad, dat zeiken is niet echt constructief, maar als men daar baat bij heeft om frustraties hier van zich af te schrijven is dat geen probleem natuurlijk. Dus vertel...quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:43 schreef Domensino het volgende:
Is dit alleen een zeikforum van "ik zag mijn ex lopen" of wordt er ook nog echt wat besproken?
Dat is waar.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:47 schreef DeuceFour het volgende:
Nee hoor, en inderdaad, dat zeiken is niet echt constructief, maar als men daar baat bij heeft om frustraties hier van zich af te schrijven is dat geen probleem natuurlijk. Dus vertel...![]()
Je hebt helemaal gelijk, maar ik heb behoefte aan dezelfde vastberadenheid als Ghost Dog momenteel.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:47 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Ja Ghost Dog...geweldige film... kan me al te goed inleven in 'm helaas, als lonerMaar Broken Flowers is relevanter met het onderwerp hier snap je
[..]
Eens in de zoveel tijd moet iedereen hier gewoon eens ouderwets zeiken op zijn of haar ex. Gewoon, omdat de beschrijving van gevoelens van eenzaamheid en afwijzing soms niet voldoende zijn.quote:Nee hoor, en inderdaad, dat zeiken is niet echt constructief, maar als men daar baat bij heeft om frustraties hier van zich af te schrijven is dat geen probleem natuurlijk. Dus vertel...![]()
Dan was die vriend van je psychisch in de war.quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:55 schreef formerjellybean het volgende:
weet je wat het rare is ?? Die vriend van me die zelfmoord heeft gepleegd van de week, die had het voor een grote reden gedaan omdat die niet kon verkroppen dat het uit was met zijn ex en die net deed alsof die niet bestond.
Aan een kant bizar , dat bij mij door dit dingen weer in perspectief vallen maar aan de andere kant ook bizar dat iemand zijn leven beeindigd vanwege een ex.
Back-up is een kratje bier halen bij de lokale super, films kijken die zij nooit wou zien en muziek opzetten die zij nooit wou horen. Of je nu alleen bent dit weekend of lekker uitgaat, geniet ervan!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:17 schreef Snikch het volgende:
Kan ik me heel erg in vinden Chev. Al moet ik zeggen dat ik nu dus nog graag een half jaar terug in de tijd zou willen, puur omdat wat we hadden fantastisch was. Uiteindelijk als ik er over nadenk was zij gewoon niet het meisje voor mij. Kwa persoonlijkheid en humor en alles waren we geweldig bij elkaar!! Maar nu ze haar ware aard weer laat zien denk ik dat die zich altijd al heeft schuil gehouden, en inderdaad ik gaf te veel om haar en dacht compleet niet aan mezelf. Alles van sporten tot vrienden voor haar opgegeven, terwijl zij nogsteeds in haar eigen wereldje leefde alleen maakte ik daar toen ook een groot deel van uit. En het zal toch wat meer gebalanceerd moeten zijn eigenlijk.
Nou ja, TVP in ieder geval, al is het maar om anderen te helpen. Alhoewel ik nogsteeds niet 100% uit mijn dipje ben gaat het alweer een stuk(je) beter
. Alleen nog heel erg kijken wat ik morgen avond ga doen. Heb vorige week tussen mond en lippen door wel wat afgesproken maar moet morgen nog even bevestigd worden, dus hopelijk gaat dat door, heb geen back-up plan
Begrijp me niet verkeerd, ik hield zielsveel van haar, had alles voor haar over, en het brak mijn hart toen ze op een kennis van ons verlieft werd, dit tegen me zei en diezelde avond bij hem thuis zat.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:17 schreef Snikch het volgende:
Kan ik me heel erg in vinden Chev. Al moet ik zeggen dat ik nu dus nog graag een half jaar terug in de tijd zou willen, puur omdat wat we hadden fantastisch was. Uiteindelijk als ik er over nadenk was zij gewoon niet het meisje voor mij. Kwa persoonlijkheid en humor en alles waren we geweldig bij elkaar!! Maar nu ze haar ware aard weer laat zien denk ik dat die zich altijd al heeft schuil gehouden, en inderdaad ik gaf te veel om haar en dacht compleet niet aan mezelf. Alles van sporten tot vrienden voor haar opgegeven, terwijl zij nogsteeds in haar eigen wereldje leefde alleen maakte ik daar toen ook een groot deel van uit. En het zal toch wat meer gebalanceerd moeten zijn eigenlijk.
Nou ja, TVP in ieder geval, al is het maar om anderen te helpen. Alhoewel ik nogsteeds niet 100% uit mijn dipje ben gaat het alweer een stuk(je) beter
. Alleen nog heel erg kijken wat ik morgen avond ga doen. Heb vorige week tussen mond en lippen door wel wat afgesproken maar moet morgen nog even bevestigd worden, dus hopelijk gaat dat door, heb geen back-up plan
Different place, same old shit, dude.quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:31 schreef vosss het volgende:
Mja, hier doet eik ook niemand weer wat.
Allemaal huisje boompje beestje thuis zitten.
Een relatie? Nu even niet graag. Een leuke meid ontmoeten? Ja, graag!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:36 schreef Chev het volgende:
Een relatie? Graag maar wel rustig aan a.u.b![]()
Deze kerst is voor mij de kerst en oud-en-nieuw is mooi en voelt goed, in tegenstelling tot vorig jaar
All good things come to those who wait!quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:51 schreef Chev het volgende:
Ach ik heb ook geen haast hoor barbusse hehe![]()
Eerst een leuke vrouw ontmoeten, kennismaken, leuke date hebben, en als het klikt dan zie ik wel
Geen verplichtingen of verwachtingen creëren en eerlijk en duidelijk zijn daar gaat het om![]()
niet zeiken, ik had voorgesteld wat te gaan doenquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Different place, same old shit, dude.![]()
Gevaarlijke zin Barbusse lolquote:Op vrijdag 11 december 2009 16:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
All good things come to those who wait!![]()
En eigenlijk is het platte sex waar het nu om gaat.Tis maar goed dat ik de deur niet uitga nu.
Ik zeik ook niet!quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet zeiken, ik had voorgesteld wat te gaan doen![]()
verkapte tvp dus
Nou, laat die leuke vrouwen maar gebeuren dan!quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:07 schreef Chev het volgende:
[..]
Gevaarlijke zin Barbusse loltoch niet nu al aan de zuip hoop ik
![]()
Ik heb ook ruim 3 kwart jaar zoveel mogelijk binnen gezeten en niet echt uit geweestveel op fok gezeten, werk, , gegamed, vriend(en), alcohol, aan mijn huis gewerkt, familie maar vooral aan mezelf
![]()
En aandacht van leuke vrouwen is leuk, maar je hoeft er niet naar te zoeken dat gebeurt vanzelf wel
quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:40 schreef dick_laurent het volgende:
Jeetje het blijft maar hard gaan hier.....tis december zeker
Ik ga vanavond maar iets anders leuks doen, terwijl mijn ex haar verjaardag viert met al haar vriendjes en vriendinnetjes hier in de stad....
Ach, dat ze maar heel gelukkig is.... ik gun het haar van harte![]()
Straks lekker kippepootjes etuh.... jum
ik heb zondag meestal een kater, dus ja... als je dat een dip wil noemenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:22 schreef EviL_AleX het volgende:
Vandaag niks, maar morgen misschien eens goed stappen. Zijn we al voorbereid op de bekende dip, mensen?
Groot gelijk heb je! En je kinderen zullen dat ook heel leuk vinden dat je lekker tijd met ze doorbrengt lijkt mequote:Op vrijdag 11 december 2009 21:22 schreef Kwartje7 het volgende:
Nou die dip is nog niet weg. Wat een ontzettende klotedag. Ben wel blij met mijn familie, wat zijn ze lief. Vandaag weer gezeik met mijn ex en daar zijn ze weer voor mij o zo belangrijke steun. Een heel lief kaartje gekregen met een zeer toepasselijke en lieve tekst.
Ga morgen met de kids maar zwemmen of zo. Is voor mij ook goed. Leuke dingen doen met de kids maakt mij gelukkiger. Zondag de kerstboom opzetten, dus ik hoop dat mijn zondagdip weg blijft.
En iets waar je bang voor bent gebeurd vaak juist wélquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:16 schreef Kwartje7 het volgende:
@ Snikch.
Probeer je niet je al druk te maken om dingen die misschien niet gaan gebeuren. Dat kost veel te veel energie. En mocht je haar toch zien, heb je die energie hard nodig.
Veel plezier morgen.
Tja ken het gevoel. Heb morgen verrassingsfeestje van vriendin. Ik weet dat zij ook is uitgenodigt, maar ik weet niet of ze ook echt komt. Ik hoop het niet, niet bepaald behoefte om haar te zien. Maarja daar heb je verder ook geen invloed op. Ga zoiezo niet wegblijven omdat zij toevallig komt. Als je haar ziet dan zie je haar, zie je haar niet zie je haar niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:07 schreef Snikch het volgende:
Groot gelijk heb je! En je kinderen zullen dat ook heel leuk vinden dat je lekker tijd met ze doorbrengt lijkt me.
Dat dipje komt wel weer goed, heeft gewoon even tijd nodig. Bij mij gaat het, heb morgen een drukke dag dus zal wel genoeg afleiding kunnen vinden hopelijk. Ben alleen als de dood dat ik mijn ex tegen ga komen. Lijkt me heel sterk eigenlijk maar ik weet niet wat ze nu allemaal doet, het is wel iets wat zij ook leuk vindt en ze is ook druk bezig met vrienden e.d. voor zover dat ik weet dus wie weet :S. De kans is klein volgens mij maar ik ben er toch een beetje bang voor, zou me gelijk weer breken waarschijnlijk..
![]()
Maar goed, hopelijk kom ik haar niet tegen en in dat geval heb ik in ieder geval een leuke zaterdag gepland, nu alleen zondag weer doorkomen maar goed, dat zien we dan wel weer
.
Nou dat is dan toch nog 9 1/2 uur geslapenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NeeDoe dan Ghost Dog, veul beter.
![]()
En dat was mijn tvp, heb ook een klein dipje... Als je om 5.30 in slaap vallen en om 15.00 wakker worden rust wilt noemen, that is...
Oud en nieuw komt vast wel goed Gekkiequote:Op vrijdag 11 december 2009 23:26 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Nou dat is dan toch nog 9 1/2 uur geslapen![]()
Ik slaap soms ook zo laat of vroeg, ( klaag... klaag..! )
of ik word elk uur wakker en sta dan nog optijd op![]()
Toch ben ik eigenlijk best wel vrolijk, veel vrolijker als vorig jaar iig!
Terwijl ik toen echt wel heel vrolijk deed, maar niet echt was![]()
Volgens mij heb ik nog nooit zoveel geleerd in 1 jaar ( i/d praktijk )
en ik ben eigenlijk ook best wel gelukkig zo![]()
Op een paar menselijke falen na dan...
De kerst ga ik zeker wel doorkomen,
maar Oud&Nieuw![]()
Ik kan pas laat weggaan (vanwege m'n hondje ) dus echt stappen zit er niet in
en niemand wil op m'n prive feestje komen of ze doen van die vage beloftes![]()
Ik wil om 12 uur echt niet allen zijn hoor![]()
Dus toch oooo... wat haat i k december!!!
Ik snap helemaal wat je bedoelt, zit zo ongeveer in dezelfde situatie, heb nu eindelijk sinds twee weken voor 't laatste gekozen, en heb voor jou maar 1 vraag:quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:30 schreef thepunisher3 het volgende:
ik ben sinds kleine week ook weer vrijgezel.
we zijn overigens op goede voet uit elkaar gegaan (lekker cliché)
maar ik vraag me af: is het goed om elkaar te zien om het op die manier te verwerken (voor ons beiden) of juist om elkaar niet te zien zodat je elkaar emotioneel los kan laten??
vermoedelijk zal iedereen zonder twijfelen dat laatste adviseren. maar ikzelf ben er niet zo zeker van...
Even doorbijten. Het kan klote zijn, maar het heeft ook weinig zin je nu al te ergeren aan iets in de toekomst. Dan verpest je gelijk je heden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:26 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
maar Oud&Nieuw![]()
Vandaag nog wat later gemaakt, om half 7 lag ik in bed.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:26 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
maar Oud&Nieuw![]()
9 uur 's avonds? Maar dan ben je weer zo vroeg wakker, dat heb ik weer altijdquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaag nog wat later gemaakt, om half 7 lag ik in bed.M'n ritme is door al dat december-gedip echt zwaar naar de klote zeg... Ik denk dat ik vandaag maar om 9 uur naar bed ga om het enigszins in balans te houden..
Ja, maar ik merk wel dat van 7 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags slapen m'n humeur niet echt goed doet...quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:35 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
9 uur 's avonds? Maar dan ben je weer zo vroeg wakker, dat heb ik weer altijd
Ga je toch om iets schappelijkere tijd slapen? Uurtje of 12 ofzo? Wordt je uur of 8-9 wakker perfect voor het weekend.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar ik merk wel dat van 7 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags slapen m'n humeur niet echt goed doet...
Dat noemen we inderdaad vooruitgangquote:
Ja, zeer zeker! Goed bezigquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:50 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Ga je toch om iets schappelijkere tijd slapen? Uurtje of 12 ofzo? Wordt je uur of 8-9 wakker perfect voor het weekend.
Gisteren leuk avondje gehad. Eerst gezellig met wat vrienden. Een aantal gingen naar huis tot we nog met ze 3e waren. Tegen sluitingstijd kwam en leuke meid met ons lullen. Uiteindelijk 20min met haar alleen staan lullen tot de kroeg dicht ging. Moet zeggen dat me best wel goed heeft gedaan. Voor het eerst sinds het uit is(3maanden) een leuk gesprek gehad met onbekende meid. Noemen we dat vooruitgang?
Ik doe m'n best!quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:50 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Ga je toch om iets schappelijkere tijd slapen? Uurtje of 12 ofzo? Wordt je uur of 8-9 wakker perfect voor het weekend.
Gisteren leuk avondje gehad. Eerst gezellig met wat vrienden. Een aantal gingen naar huis tot we nog met ze 3e waren. Tegen sluitingstijd kwam en leuke meid met ons lullen. Uiteindelijk 20min met haar alleen staan lullen tot de kroeg dicht ging. Moet zeggen dat me best wel goed heeft gedaan. Voor het eerst sinds het uit is(3maanden) een leuk gesprek gehad met onbekende meid. Noemen we dat vooruitgang?
Hey Rijsttafel, snap heel goed wat je bedoeld. Wat ik al zei gisteren, vandaag ben ik overdag weggeweest en was bang me ex tegen te komen. En alles wat ik zag deed me aan haar denken, ondanks dat ik haar gelukkig niet tegengekomen ben, maar het heeft echt me dag vergald daar.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:12 schreef rijsttafel het volgende:
Even een post in dit topic plaatsen, voordat ie weer vol is
Gisteren uitgegaan, was leuk, maar ik kon er niet helemaal van genieten. Ik liet me een beetje tegenhouden doordat ik best vaak aan haar moest denken en vandaag doe ik dat ook al de hele dag..
Ik snap echt niet hoe ze na 6 jaar een mooie relatie zo snel met een ander door kan gaan
Ik probeer het zeker los te laten, en vaak lukt dat ook gewoon. Maar omdat ik er eergisteren achter ben gekomen dat ze nu inderdaad met die andere gast is gaat het weer wat zwaarder. Goed dat je die DVD toch hebt gekocht! Ik vermijdt confrontaties ook niet, sterker nog.. ik woon nog in het huis waar we 3 jaar hebben gedeeld. Gelukkig doet dat me niet perse aan haar denken. Ik mis haar ook niet echt eigenlijk.. daarvoor is ze te bot geweest. Maar ik mis die tijd wel. Het is gewoon onwennig.. Ik slaap sinds een paar dagen pas in het midden van het bedquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:16 schreef Snikch het volgende:
[..]
Hey Rijsttafel, snap heel goed wat je bedoeld. Wat ik al zei gisteren, vandaag ben ik overdag weggeweest en was bang me ex tegen te komen. En alles wat ik zag deed me aan haar denken, ondanks dat ik haar gelukkig niet tegengekomen ben, maar het heeft echt me dag vergald daar.
Hopelijk kan ik het vanavond een beetje los laten en plezier hebben met een paar vrienden van me want daar ben ik nu wel aan toe.
Enige tip die ik kan geven is: probeer het los te laten. Ik stond daarstraks ook te twijfelen bij een kraampje over een dvd, die film hadden ik en me ex namelijk in de bios gezien samen en dat was een geweldige avond!! Dus was bang dat als ik hem kocht hij me teveel aan die avond en aan haar zou laten denken. Maar ik heb besloten hem toch te halen puur omdat ik mijn leven niet wil laten leiden door de (foute) keuze van mijn ex om het uit te maken. Zij is 2 jaar lang mijn leven geweest dus als ik naar alles moet kijken wat we samen deden dan zou ik 99 van de 100 gerechten niet eens meer kunnen eten, zou toch lastig worden he.
Goed om te horen dat je in ieder geval genoeg afleiding weet te vinden. Inderdaad soms helpt het niet, vorige week toen ik weg was met vrienden kreeg ik ook een dip, klote situatie. Maar goed, over het algemeen is het beter als thuis te zitten en dan in je eentje die dip krijgen vind ik.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik probeer het zeker los te laten, en vaak lukt dat ook gewoon. Maar omdat ik er eergisteren achter ben gekomen dat ze nu inderdaad met die andere gast is gaat het weer wat zwaarder. Goed dat je die DVD toch hebt gekocht! Ik vermijdt confrontaties ook niet, sterker nog.. ik woon nog in het huis waar we 3 jaar hebben gedeeld. Gelukkig doet dat me niet perse aan haar denken. Ik mis haar ook niet echt eigenlijk.. daarvoor is ze te bot geweest. Maar ik mis die tijd wel. Het is gewoon onwennig.. Ik slaap sinds een paar dagen pas in het midden van het bed
Vanavond ga ik ook weer weg.. hopelijk gaat het beterEn zondag heb ik ook wat te doen met een vriend. Zorgen voor afleiding is geen probleem gelukkig. Alleen soms werkt het niet zo goed
![]()
Haha prachtig voorbeeld. Ik slaap nog steeds aan rechter kant. Daar heb ik 3 jaar geslapen met haar en daar blijf ik ook liggen. Misschien ook wel beetje praktisch gezien sinds ik 1.60m bed heb met 2 matrassen dus precies in het midden ligt iets minder lekkerquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:37 schreef rijsttafel het volgende:
Ik slaap sinds een paar dagen pas in het midden van het bed
heyhey, Doetinchem is best geweldig, er is alleen geen klap te doenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:49 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik ga vanavond stappen in het "geweldige" Doetinchem... Ben benieuwd of ik nog oude bekenden tegen zal komen. Ik heb er wel zin in!
Ik begin het nu echt emotioneel ook los te laten. Zal eens tijd worden! De laatste 2 maanden duurde me al te lang
op de zondag avondquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:26 schreef DeuceFour het volgende:
Ik ga vanavond geweldig alleen een filmpje kijken![]()
mijn ex heeft me ook vanaf day one laten vallen alsof ik niet meer bestond.....quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:34 schreef Snikch het volgende:
daaamn. Ga zo weg en heb er wel zin in maar zit alweer de hele dag (al paar dagen.. al sinds vorige week vrijdag eigenlijk) met me ex in mijn maag, en dat zij zo snel verder is kunnen gaan..
Hopelijk wordt het toch een beetje gezellig. Ja ik weet het, moet het zelf gezellig maken maar goed, helpt als je leuke mensen tegenkomt in de stad.
Beide haha..ja saai op zaterdag i knowquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
op de zondag avond![]()
op de zaterdag avond
Harder weet ik niet, helaas meestal wel. Maar je wordt er wel sterker door. Heel veel sterkte.quote:Op zondag 13 december 2009 08:10 schreef PLUE het volgende:
Sinds gister vrijgezel.. zal vandaag niks worden gok ik zo. Weinig geslapen vannacht..
Wordt je hard van zeggen ze dan..
Dank je.. we smsen nu haast meer dan tijdens de relatie.. is het wel goed om troost bij elkaar te zoeken? Tis opt moment 1 grote chaos, en toch zo leegquote:Op zondag 13 december 2009 08:16 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Harder weet ik niet, helaas meestal wel. Maar je wordt er wel sterker door. Heel veel sterkte.
Bekend..quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:11 schreef Chev het volgende:Hoop tegenstrijdigheden allemaal, zoals altijd lijkt wel als een relatie kapot gaat, maar alles gebeurd voor een reden.
1 1/2 jaar later weet ik nu dat die relatie gedoemd was om te mislukken, alleen al om het feit dat ik zelf té veel gaf en te weinig om mezelf dacht
Deeltje 101quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:55 schreef formerjellybean het volgende:
weet je wat het rare is ?? Die vriend van me die zelfmoord heeft gepleegd van de week, die had het voor een grote reden gedaan omdat die niet kon verkroppen dat het uit was met zijn ex en die net deed alsof die niet bestond.
Aan een kant bizar , dat bij mij door dit dingen weer in perspectief vallen maar aan de andere kant ook bizar dat iemand zijn leven beeindigd vanwege een ex.
Ja, het poolen was wel leuk. Maar dan houdt het snel op. En het meeste grut zat toch nog echt op de middelbare school.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heyhey, Doetinchem is best geweldig, er is alleen geen klap te doen
zolang je die onzekerheid uitstraalt zal je ook geen leuk meisje tegenkomen, of ik bedoel ze zullen je iig niet zo snel aanspreken...je kan t nu eenmaal niet afdwingen..t heeft tijd nodig. En bij de 1 meer dan bij de anderquote:Op zondag 13 december 2009 10:58 schreef Snikch het volgende:
Damn, ik voel het zondagdipje gewoon alweer opkomen.
Gisteren avond topavond gehad, reuze gezellig met me vrienden. Maar af en toe kwam er van die kutmuziek voorbij waar me ex van houdt en op doet schuren enzo. Dus kreeg gelijk weer een beeld in me hoofd hoe zij nu bij andere kerels staat te schure terwijl ik daar in 't cafe met me maten sta en nog geen 'hoi' tegen een leuk meisje kan/durf te zeggen.
Zit er trouwens ook mee dat ik niet zou weten wat ik zou moeten zeggen tegen een groep meiden. Veel zeggen: 'gewoon op afstappen en hoi zeggen'. Maar dan zullen de meeste ook raar staan te kijken ben ik bang, en hoe zet je dan een gesprek voort? En verzonnen openers is ook niet echt mijn ding. Weet er wel één leuke maar daar moet je ook het lef en overtuigingskracht voor hebben, beide niet aanwezig hier. Wou echt dat ik gewoon weer wat leuke meisjes ook tegenkwam, dat ik in ieder geval weet dat ik verder kan. En ja ik weet het, geluk hoort niet van een meisje af te hangen maar het feit dat mijn ex zo weer aan de (foute) man is terwijl ik hier alleen met mijn verdriet zit is echt gewoon een kutgevoel!!
En vandaag, of vanochtend in ieder geval blijft dat beeld van gisterenavond een beetje in mijn hoofd rondspoken. Gaat geen fijne dag worden ben ik bang.. Waarom moest het ook uitgaan.. Waarom heb ik dat geweldige meisje uit mijn handen laten glippen.. En waarom ben ik zo'n kluns dat ik geen leuke meisjes ken of tegenkom die me tenminste nog wat hoop geven voor de toekomst..
Goh dat gevoel ga ik denk ik de komende tijd denk ik ook wel vaker tegenkomen bij mezelf, mij kennende.quote:Op zondag 13 december 2009 10:58 schreef Snikch het volgende:Waarom moest het ook uitgaan.. Waarom heb ik dat geweldige meisje uit mijn handen laten glippen.. En waarom ben ik zo'n kluns dat ik geen leuke meisjes ken of tegenkom die me tenminste nog wat hoop geven voor de toekomst..
quote:Op zondag 13 december 2009 11:20 schreef vosss het volgende:
Nou, gister was het zusje van mn ex hier en die vertelde me dat mn ex me nooit meer wilde zien, want ik had maar moeten bellen en mn excuses moeten maken.
Like WTF, jij ligt te vozen met mijn beste vriend en dan moet ik mn excuses maken?
Nouja, die vriendschap is dus naar de klote. Jammer. En jammer ook dat ik de stekker er niet uit kon trekken en dat ze me voor was.
Maakt ook niet uit, resultaat is hetzelfde.
Ja ik weet het. Maar het rare is, ik straalde echt compleet geen onzekerheid uit hoor. Heb meer met mijn vrienden kunnen lachen dan in een heel lange tijd, en stond er ook redelijk zelfverzekerd bij. Het was pas weer tegen het einde van de avond (toen ze dus opeens van die klote sexmuziek ofzo gingen draaien, vraag me niet waarom ze dat doen in een rockcafe -.-) dat die gedachtes aan me ex bovenkwamen, en ik heb daar toen niks van laten merken hoor maar zit er nu vandaag weer mee in me hoofd.quote:Op zondag 13 december 2009 11:29 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
zolang je die onzekerheid uitstraalt zal je ook geen leuk meisje tegenkomen, of ik bedoel ze zullen je iig niet zo snel aanspreken...je kan t nu eenmaal niet afdwingen..t heeft tijd nodig. En bij de 1 meer dan bij de ander
Nu nog even voor- tussen- en nagerechten verzinnen.quote:Op zondag 13 december 2009 11:45 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Jezus wat een randdebiel is die ex van jou zeg. Probeer de eer nu maar aan jezelf te houden!
Ik ben ook weer even met m'n neus op de feiten gedrukt door m'n ex, zojuist.![]()
&Klinkt goed Barbusse!Krijg er trek van!
Goed bezig! Voor; carpaccio met rucola en pijnboompitjes, met parmezaanse kaas en honing-mosterddressing? Of wordt dat té veel vlees?quote:Op zondag 13 december 2009 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu nog even voor- tussen- en nagerechten verzinnen.![]()
En wat heeft 'ie nu weer gedaan?
quote:Op zondag 13 december 2009 12:02 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Goed bezig! Voor; carpaccio met rucola en pijnboompitjes, met parmezaanse kaas en honing-mosterddressing? Of wordt dat té veel vlees?
Ach, donderdagavond heb ik hem even gesproken, wilde nu wel eens uit zijn mond horen dat hij er écht klaar mee was. Was dus een vrij kort gesprek en na 2 minuten ben ik weggelopen. Gezegd dat ik niet wilde dat hij me ooit nog zou SMS-en of bellen en dat het nu écht klaar is, dat zijn keuze duidelijk was en de mijne ook.
Smst hij me vrijdag, dat hij me wil zien en dat ik niet moet vragen waarom. Dus ik reageerde met een '20.30 -plaats'. Was dus duidelijk geen vraag óf hij daar wilde zijn op dat tijdstip, maar een mededeling van mijn kant. Maar nee meneer had het opeens te druk bladiebla. (Vroeg me al af of het niet beter was om het gewoon te negeren, maar de nieuwsgierigheid nam de overhand.)
Goed, ik sms hem gisteravond of hij nog van plan was om te gaan zeggen wat hij wilde zeggen. Smst hij me, of ik het oké vond of hij bij mij thuis langs zou komen? Heb hem even heel goed duidelijk gemaakt dat hij hier dus écht niet meer in huis hoeft te komen, en dat hij het best nog mocht vertellen, maar dus niet hier.
Was meneer gekwetst.Ach, ik verwoordde het ook best bot, maar so be it. Ik ben er klaar mee en dat heb ik hem gezegd.
Smst hij me net, dat het niet meer nodig is, dat hij het niet meer wil vertellen. Oké, ook prima, maar dan ben ik er nu dus écht klaar mee. Heb hem dat ook gezegd. Heb het zó gehad. Ben er meer klaar mee dan OOIT.
Ook weer lekker van 'm, al die duidelijkheid :S. In ieder geval goed voor jezelf dat je nu ongeveer zeker weet dat je er klaar mee bent. Kun je het in ieder geval af proberen te sluiten, weet niet wat hij te zeggen had maar had het misschien alleen maar moeilijker gemaakt.quote:Op zondag 13 december 2009 12:02 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ach, donderdagavond heb ik hem even gesproken, wilde nu wel eens uit zijn mond horen dat hij er écht klaar mee was. Was dus een vrij kort gesprek en na 2 minuten ben ik weggelopen. Gezegd dat ik niet wilde dat hij me ooit nog zou SMS-en of bellen en dat het nu écht klaar is, dat zijn keuze duidelijk was en de mijne ook.
Smst hij me vrijdag, dat hij me wil zien en dat ik niet moet vragen waarom. Dus ik reageerde met een '20.30 -plaats'. Was dus duidelijk geen vraag óf hij daar wilde zijn op dat tijdstip, maar een mededeling van mijn kant. Maar nee meneer had het opeens te druk bladiebla. (Vroeg me al af of het niet beter was om het gewoon te negeren, maar de nieuwsgierigheid nam de overhand.)
Goed, ik sms hem gisteravond of hij nog van plan was om te gaan zeggen wat hij wilde zeggen. Smst hij me, of ik het oké vond of hij bij mij thuis langs zou komen? Heb hem even heel goed duidelijk gemaakt dat hij hier dus écht niet meer in huis hoeft te komen, en dat hij het best nog mocht vertellen, maar dus niet hier.
Was meneer gekwetst.Ach, ik verwoordde het ook best bot, maar so be it. Ik ben er klaar mee en dat heb ik hem gezegd.
Smst hij me net, dat het niet meer nodig is, dat hij het niet meer wil vertellen. Oké, ook prima, maar dan ben ik er nu dus écht klaar mee. Heb hem dat ook gezegd. Heb het zó gehad. Ben er meer klaar mee dan OOIT.
Ja nogal.quote:Op zondag 13 december 2009 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een gare joker...
![]()
En carpaccio is heerlijk, maar wel weer veul vlees ja...maar ik zal 'm onthouden, thanks!
Ik had gedacht dat ik me na dat eerste gesprek van ons rot zou voelen omdat het gewoon écht over was vanaf dat moment. Maar dat viel me eigenlijk wel mee. Natuurlijk voelt het niet leuk, maar less worse dan ik verwacht had. Het is gewoon beter, sowieso voor nu. Het werkt nu niet tussen ons, en als het ment to be is dan komt het vanzelf wel weer goed, maar daar ga ík niet vanuit.quote:Op zondag 13 december 2009 12:14 schreef Snikch het volgende:
[..]
Ook weer lekker van 'm, al die duidelijkheid :S. In ieder geval goed voor jezelf dat je nu ongeveer zeker weet dat je er klaar mee bent. Kun je het in ieder geval af proberen te sluiten, weet niet wat hij te zeggen had maar had het misschien alleen maar moeilijker gemaakt.
Je bent in ieder geval goed bezig volgens mij dus ga zo door. Als hij er moeilijk over wilt doen is dat zijn probleem, je hebt'm in ieder geval niet nodig merk je wel, good for you
.
Dat klopt helemaal, als jullie bij elkaar horen dan vind je elkaar vanzelf wel weer. Maar tot dan moet je gewoon lekker je eigen leven leiden en verder gaan zonder verwachtingen.quote:Op zondag 13 december 2009 12:20 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat ik me na dat eerste gesprek van ons rot zou voelen omdat het gewoon écht over was vanaf dat moment. Maar dat viel me eigenlijk wel mee. Natuurlijk voelt het niet leuk, maar less worse dan ik verwacht had. Het is gewoon beter, sowieso voor nu. Het werkt nu niet tussen ons, en als het ment to be is dan komt het vanzelf wel weer goed, maar daar ga ík niet vanuit.
Ik heb er wel een flauw vermoeden van wat hij te zeggen, of moet ik zeggen doen?, had. Waarschijnlijk wilde hij me gewoon proberen te zoenen en daarmee aftasten of ik er wel écht klaar mee was. Ik voel me nu iig sterk genoeg om hem in die situatie weg te duwen en te zeggen waar het op staat en dat voelt goed.![]()
De feestdagen komen eraan en hoewel ik er wel een beetje tegenop zag na alles met m'n ex, ga ik er gewoon iets gezelligs van proberen te maken.
Dankjewel voor je fijne berichtje! Doet me goed!![]()
Heerlijk nummer zo op de dipzondag!quote:Op zondag 13 december 2009 11:29 schreef Barbusse het volgende:
...
En dan deze muziek op de achtergrond:
Wat is dit voor een Freudiaanse verspreking?quote:Op zondag 13 december 2009 12:32 schreef Snikch het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, als jullie bij elkaar horen dan vind je elkaar vanzelf wel weer. Maar tot dan moet je gewoon lekker je eigen leven lijden en verder gaan zonder verwachtingen.
En inderdaad, lijkt me ook dat het zoiets geweest zal zijn, ken hem niet natuurlijk maar ligt beetje voor de hand. Weet je in ieder geval dat je inderdaad sterk genoeg bent om er niet voor te vallen want dat lijkt me wel echt moeilijk hoor, dus knap van je
!!
Denk btw dat de meeste in dit topic wel een beetje tegen de feestdagen opkijken hoor, maar we komen ze allemaal wel weer door. Gewoon proberen van elk klein moment te genieten, en vast te houden aan dat gevoel dat je echt wel sterk in je schoenen staat
!
En graag gedaan btw, ben blij dat'k iemand z'n zondag nog een beetje kan opvrolijke. Herken ook veel van je verhaal hoor dus begrijp't best goed dat't echt kut is
, maar je komt er wel doorheen, dat zeker
!!
Het is zondag ochtend okeequote:Op zondag 13 december 2009 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dit voor een Freudiaanse verspreking?Lijden? Met korte ei graag in dit geval ja!
quote:
Ik ga zeker gewoon m'n eigen leven weer oppakken. Was ik al een beetje mee bezig. Heb me opgegeven voor Zumba, 6 januari heb ik de eerste les. Vanaf dan minimaal 1, hopelijk 2, keer per week sporten. Heb er écht zin in. Ga helemaal alleen want vrienden kreeg ik niet mee (te druk, geen zin, te lui.. etc.quote:Op zondag 13 december 2009 12:32 schreef Snikch het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, als jullie bij elkaar horen dan vind je elkaar vanzelf wel weer. Maar tot dan moet je gewoon lekker je eigen leven leiden en verder gaan zonder verwachtingen.
En inderdaad, lijkt me ook dat het zoiets geweest zal zijn, ken hem niet natuurlijk maar ligt beetje voor de hand. Weet je in ieder geval dat je inderdaad sterk genoeg bent om er niet voor te vallen want dat lijkt me wel echt moeilijk hoor, dus knap van je
!!
Denk btw dat de meeste in dit topic wel een beetje tegen de feestdagen opkijken hoor, maar we komen ze allemaal wel weer door. Gewoon proberen van elk klein moment te genieten, en vast te houden aan dat gevoel dat je echt wel sterk in je schoenen staat
!
En graag gedaan btw, ben blij dat'k iemand z'n zondag nog een beetje kan opvrolijke. Herken ook veel van je verhaal hoor dus begrijp't best goed dat't echt kut is
, maar je komt er wel doorheen, dat zeker
!!
Klote is dat zeg.. Maar probeer inderdaad positief te blijven! Dat veel fruit eten herken ik wel. Is ook goed voor je, die vitamientjes. Zeker nu.quote:Op zondag 13 december 2009 12:56 schreef achi het volgende:
De feestdagen zijn ook zo fijn inderdaad. Ik keek er naar uit om dit samen te vieren.
vorige week hadden mijn ex en ik het er nog over hoe we het met kerst zouden regelen met de familie ed.
Dat was nu geregeld, en nu hoeft dat niet meer..
Maar positief blijven, dan gaan we gewoon kerst met de eigen fam vieren, naja vieren.
Mijn eetlust komt nu een heel klein beetje terug, heb gewoon veel fruit gekocht, en dwing me genoeg daarvan te eten.
Heb geloof ik de afgelopen dagen 2kg verloren
Zo dat klinkt wel lekker! Toch weer een beetje inspiratie dankjewelquote:Op zondag 13 december 2009 11:29 schreef Barbusse het volgende:
Geen zondagdipje voor Barbusse.Tenminste, dat hoop ik dan.
![]()
De benodigde ingrediënten:
* 400 gram riblappen
* 50 gram mager rookspek in blokjes
* 25 gram boter
* 1 ui
* peper
* zout
* tijm
* laurier
* 200 gram champignons
* selderij
* 2 dl bouillon
* 1 dl rode wijn
* 30 gram bloem
Snijd het vlees in dobbelstenen en bestrooi het met peper en zout. Maak de ui schoon en snipper hem. Maak de champignons schoon, was ze en snijd ze in vieren. Smelt de spekblokjes in een braadpan, voeg de boter toe en fruit hierin de ui. Doe het vlees erbij en bak het even aan. Voeg nu de kruiden toe, de hete bouillon, de rode wijn en de champignons. Stoof het gerecht anderhalf tot twee uur op een laag vuur. Meng de bloem aan met wat water en bind hiermee het vocht. Strooi voor het opdienen de gewassen en kleingesneden selderij erover.
Bon appetite!
En dan deze muziek op de achtergrond:
Hahaha, nou ook heel goed dat je er gewoon voor gaat, lekker doen wat je zelf leuk vindtquote:Op zondag 13 december 2009 12:45 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik ga zeker gewoon m'n eigen leven weer oppakken. Was ik al een beetje mee bezig. Heb me opgegeven voor Zumba, 6 januari heb ik de eerste les. Vanaf dan minimaal 1, hopelijk 2, keer per week sporten. Heb er écht zin in. Ga helemaal alleen want vrienden kreeg ik niet mee (te druk, geen zin, te lui.. etc.), en vind dat wel een overwinning eigenlijk voor mezelf, haha.
![]()
Dat denk ik ook wel, dat een groot deel van de mensen in dit topic er tegenop kijken! Wat dat betreft staat daarin dus niemand hier echt 'alleen'.
Inderdaad, gewoon positief blijven, je zit in ieder geval niet alleen en dat is ook al heel wat!! Natuurlijk, wanneer het zover is zal het best nog wel een keer slikken zijn maar je komt er wel doorheen.quote:Op zondag 13 december 2009 12:56 schreef achi het volgende:
De feestdagen zijn ook zo fijn inderdaad. Ik keek er naar uit om dit samen te vieren.
vorige week hadden mijn ex en ik het er nog over hoe we het met kerst zouden regelen met de familie ed.
Dat was nu geregeld, en nu hoeft dat niet meer..
Maar positief blijven, dan gaan we gewoon kerst met de eigen fam vieren, naja vieren.
Mijn eetlust komt nu een heel klein beetje terug, heb gewoon veel fruit gekocht, en dwing me genoeg daarvan te eten.
Heb geloof ik de afgelopen dagen 2kg verloren
Knap van je hoorquote:Op zondag 13 december 2009 12:45 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik ga zeker gewoon m'n eigen leven weer oppakken. Was ik al een beetje mee bezig. Heb me opgegeven voor Zumba, 6 januari heb ik de eerste les. Vanaf dan minimaal 1, hopelijk 2, keer per week sporten. Heb er écht zin in. Ga helemaal alleen want vrienden kreeg ik niet mee (te druk, geen zin, te lui.. etc.), en vind dat wel een overwinning eigenlijk voor mezelf, haha.
![]()
Dat denk ik ook wel, dat een groot deel van de mensen in dit topic er tegenop kijken! Wat dat betreft staat daarin dus niemand hier echt 'alleen'.
Gekkie, even voor de duidelijkheid, dat heeft niets te maken dat jij wel of niet geschikt bent voor relaties!! Iedereen is geschikt voor relaties maar elke relatie is anders, de een voelt zich beter bij de ene vorm van een relatie en de ander bij een andere vorm ervan, en dat weet jij zelf ook welquote:Op zondag 13 december 2009 13:01 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Zo dat klinkt wel lekker! Toch weer een beetje inspiratie dankjewel
En lekker eten helpt altijd![]()
Ik zit al het hele weekend in een dipje,
ben het hele weekend niet buiten geweest, op een boodschap na dan.
Aanbiedingen om weg te gaan genoeg, maar ik heb gewoon nergens zin in.
Ik krijg weer de ene klap na de andere![]()
Net nu ik dacht dat het allemaal zo lekker ging!
Het lijkt soms wel of mensen dat aan je zien en je dan zo snel mgl weer de afgrond in willen trappen!
Wat is dat afgunst of zo?
Het is ook m'n eigen schuld, hoe kan ik m'n ex nou vergeten dmv een nieuwe vlam, die in het niets valt bij hem! Echt heel dom van me om te denken er zo wel overheen te komen.
Maar wat moet ik dan, heb alles al geprobeerd
Waarschijnlijk ligt het toch aan mij en ben ik idd niet geschikt voor relaties
Nou ja lekker bakje troost, opstaan en weer doorgaan!
In 2010 word het allemaal veel beter... toch?
Dankjewel Snikch!quote:Op zondag 13 december 2009 13:07 schreef Snikch het volgende:
[..]
Gekkie, even voor de duidelijkheid, dat heeft niets te maken dat jij wel of niet geschikt bent voor relaties!! Iedereen is geschikt voor relaties maar elke relatie is anders, de een voelt zich beter bij de ene vorm van een relatie en de ander bij een andere vorm ervan, en dat weet jij zelf ook wel!!
Verder denk ik inderdaad dat een nieuwe vlam zoeken niet de methode is om er overheen te komen. Snap wel dat je het geprobeerd hebt hoor, maar wilt niet zeggen dat omdat dat niet werkt dat niks gaat lukken. Het feit is dat je gewoon tijd voor jezelf nodig hebt om er overheen te komen, lekker tijd met jezelf doorbrengen en je vrienden, gelukkig worden met alles wat je nu hebt en zien dat je ook zonder relatie kunt. Wanneer je zover bent, dan ben je pas weer toe aan een nieuwe vlam want dan zul je hem ook niet gaan vergelijken met je ex. Dat vergelijken zullen de meeste mannen op dit moment toch verliezen in jouw ogen dus waarom proberen?
En inderdaad, elke keer als het beter lijkt te gaan krijg je toch weer een schop na uit een onverwachte hoek vaak. Maar dit is nou eenmaal hoe het gaat, hebben we allemaal hier wel denk ik. Maar als je nou eens kijkt naar hoe je was de dagen nadat het uit ging en hoe dat je nu bent (of voordat je dit dipje kreeg iig). Volgens mij zie je dan al een hoop vooruitgang of niet soms? Het heeft gewoon tijd nodig, 2 stappen vooruit, 1 terug.. maar uiteindelijk kom je er wel!!
2010 gaat vast beter worden ja, en tot die tijd gewoon het beste ervan maken
Nou niet zo negatief hèquote:Op zondag 13 december 2009 10:58 schreef Snikch het volgende:
Damn, ik voel het zondagdipje gewoon alweer opkomen.
Gisteren avond topavond gehad, reuze gezellig met me vrienden. Maar af en toe kwam er van die kutmuziek voorbij waar me ex van houdt en op doet schuren enzo. Dus kreeg gelijk weer een beeld in me hoofd hoe zij nu bij andere kerels staat te schure terwijl ik daar in 't cafe met me maten sta en nog geen 'hoi' tegen een leuk meisje kan/durf te zeggen.
Zit er trouwens ook mee dat ik niet zou weten wat ik zou moeten zeggen tegen een groep meiden. Veel zeggen: 'gewoon op afstappen en hoi zeggen'. Maar dan zullen de meeste ook raar staan te kijken ben ik bang, en hoe zet je dan een gesprek voort? En verzonnen openers is ook niet echt mijn ding. Weet er wel één leuke maar daar moet je ook het lef en overtuigingskracht voor hebben, beide niet aanwezig hier. Wou echt dat ik gewoon weer wat leuke meisjes ook tegenkwam, dat ik in ieder geval weet dat ik verder kan. En ja ik weet het, geluk hoort niet van een meisje af te hangen maar het feit dat mijn ex zo weer aan de (foute) man is terwijl ik hier alleen met mijn verdriet zit is echt gewoon een kutgevoel!!
En vandaag, of vanochtend in ieder geval blijft dat beeld van gisterenavond een beetje in mijn hoofd rondspoken. Gaat geen fijne dag worden ben ik bang.. Waarom moest het ook uitgaan.. Waarom heb ik dat geweldige meisje uit mijn handen laten glippen.. En waarom ben ik zo'n kluns dat ik geen leuke meisjes ken of tegenkom die me tenminste nog wat hoop geven voor de toekomst..
Ligt eraan of je daarin gelooft hè.quote:Op zondag 13 december 2009 19:33 schreef wht het volgende:
Ligt het aan mij of is "Dat klopt helemaal, als jullie bij elkaar horen dan vind je elkaar vanzelf wel weer" gewoon een gare uitspraak...
Goed om te zien dat je een leuk weekend heb gehadquote:Op zondag 13 december 2009 19:43 schreef rijsttafel het volgende:
Rijsttafel is ook weer thuis! Was een leuk weekend, maar wel een beetje overschaduwd door dipjes. Baal er nog steeds van dat ze zo snel met iemand anders is terwijl ze nog zei dat het wel goed kwam tussen ons.. Maar ik heb het weer naar me zin gehad zonder haar, dus dat kan wél![]()
Komt wel goed, maar het is wel ff wennen..
join the club mate.. join the club..quote:Op zondag 13 december 2009 19:50 schreef PLUE het volgende:
Zo dat was weer een mega dip...![]()
Ik mis haar
En dat doe ik ook zéker niet. Ik denk juist dat je je leven weer op moet pakken. Gewoon veel leuke dingen doen, lekker sporten, eventueel een nieuwe uitdaging aangaan.. Als het 'ment to be' is, dan komt dat vanzelf wel weer. Ik geloof ook niet dat zitten wachten zin heeft.quote:Op zondag 13 december 2009 19:42 schreef Snikch het volgende:
Ik probeerde er iig alleen maar mee te zeggen dat maartjeh zich hier nu niet op moet focussen volgens mij. Maar geld voor iedereen, zullen er wel meer zijn die datzelfde gevoel hebben.
Gaat erom om nu door te gaan met je leven en die vraag wordt vanzelf wel beantwoord. Je zult inderdaad niet zomaar weer bij elkaar op de bank zitten uit het niets maar wat ik al zeg, ging er meer om om de nadruk op andere aspecten te leggen.
Ja, iedereen heeft die dipjes. Het is dan een opluchting dat ik het hier even kan delen met mensen die dezelfde ervaringen hebben. We slaan ons er wel doorheen! Ik heb trouwens precies dezelfde gevoelens als jij, er lijkt iets te missen.quote:Op zondag 13 december 2009 19:47 schreef Snikch het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je een leuk weekend heb gehad. Zoals hier terug te lezen is ben je niet de enige denk ik met wat dipjes tussendoor. Slaan we ons wel weer doorheen, toch
? Moet wel, hebben toch weinig keus eigenlijk he.
En inderdaad, zonder vriendin zijn er ook wel leuke momenten, gisteren avond ook reuze gezellig gehad. Maar ik weet niet, voor mij ontbreekt er gewoon iets, en die leuke momenten laten altijd weer lang op zich wachten lijkt wel. Ach goed, komt wel weer.
Iig fijn om te merken dat er meer zich zo voelen.. Het is nu iets meer dan 24 uur geledenquote:Op zondag 13 december 2009 19:52 schreef Snikch het volgende:
[..]
join the club mate.. join the club..
Mag ik ook bij de club?quote:Op zondag 13 december 2009 19:57 schreef PLUE het volgende:
[..]
Iig fijn om te merken dat er meer zich zo voelen.. Het is nu iets meer dan 24 uur geleden
Tja...waarom jezelf zo vastpinnen aan een bepaalde houding/gedachte. Zo van ik ga niets met vrouwen te maken hebben? Haha.... waarom? Dat snap ik niet zo.....quote:Op zondag 13 december 2009 19:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, iedereen heeft die dipjes. Het is dan een opluchting dat ik het hier even kan delen met mensen die dezelfde ervaringen hebben. We slaan ons er wel doorheen! Ik heb trouwens precies dezelfde gevoelens als jij, er lijkt iets te missen.
Maar ik heb besloten dat ik m'n neigingen om een nieuwe relatie te beginnen ga negeren. Op meisjes afstappen vind ik niet moeilijk (is het ook niet hoor Snikck, gewoon doen), maar ik ga een lange tijd voor mezelf nemen. Gewoon vrijgezel zijn en helemaal NIETS met vrouwen te maken hebben. Op dit moment heb ik nog het gevoel dat ik een nieuwe relatie wil grotendeels om over m'n oude heen te komen. En dan doe ik precies hetzelfde als m'n ex, en dat laat ik dus niet gebeuren. Ik ga het wel verstandig aanpakken.
Ik voel me nu vaak eenzaam, maar ik hoop dat ik daar wel overheen kan komen. Dan sta ik weer sterker in m'n schoenen en kan ik eens een écht leuk meisje uitzoeken i.p.v. de eerste de beste, wat ik nu eerlijk gezegd wel eens geneigd ben te doenOf ik blijf gewoon vrijgezel natuurlijk
Nee dat is precies wat ik bedoeld, niet gaan zitten wachten, lekker verder gaan, je eigen ding doen, komt helemaal goed zo te horenquote:Op zondag 13 december 2009 19:55 schreef maartjeh het volgende:
[..]
En dat doe ik ook zéker niet. Ik denk juist dat je je leven weer op moet pakken. Gewoon veel leuke dingen doen, lekker sporten, eventueel een nieuwe uitdaging aangaan.. Als het 'ment to be' is, dan komt dat vanzelf wel weer. Ik geloof ook niet dat zitten wachten zin heeft.
Klopt, als je nu een nieuwe relatie induikt dan kom je er toch als verliezer uit waarschijnlijk. Beter wat tijd voor jezelf nemen tot je er aan toe bent. Dit heb ik trouwens ook nodig hoor, wat tijd voor mezelf. Maar wil wel aan mezelf werken i.v.m. het feit dat ik straks toch weer een nieuwe vriendin wil natuurlijk. En dan moet je dus inderdaad wel op een meisje af kunnen stappen hequote:Op zondag 13 december 2009 19:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, iedereen heeft die dipjes. Het is dan een opluchting dat ik het hier even kan delen met mensen die dezelfde ervaringen hebben. We slaan ons er wel doorheen! Ik heb trouwens precies dezelfde gevoelens als jij, er lijkt iets te missen.
Maar ik heb besloten dat ik m'n neigingen om een nieuwe relatie te beginnen ga negeren. Op meisjes afstappen vind ik niet moeilijk (is het ook niet hoor Snikck, gewoon doen), maar ik ga een lange tijd voor mezelf nemen. Gewoon vrijgezel zijn en helemaal NIETS met vrouwen te maken hebben. Op dit moment heb ik nog het gevoel dat ik een nieuwe relatie wil grotendeels om over m'n oude heen te komen. En dan doe ik precies hetzelfde als m'n ex, en dat laat ik dus niet gebeuren. Ik ga het wel verstandig aanpakken.
Ik voel me nu vaak eenzaam, maar ik hoop dat ik daar wel overheen kan komen. Dan sta ik weer sterker in m'n schoenen en kan ik eens een écht leuk meisje uitzoeken i.p.v. de eerste de beste, wat ik nu eerlijk gezegd wel eens geneigd ben te doenOf ik blijf gewoon vrijgezel natuurlijk
10 euro intreegeld plx O.o!!quote:
Idemdito, alleen bij mij was het 2 jaar later.. dacht echt in één keer de ware gevonden te hebben..quote:Op zondag 13 december 2009 20:12 schreef PLUE het volgende:
Snikch, ook ik stap niet zo snel op een meid af. Zeker niet in publieke dingen zoals uitgaan.. Misschien wat meer in prive daten? Als je een beetje kunt koken, kook eens voor een meisje.. Of samen (thuis) een film kijken?
Ik was (vooral in het begin) zo blij met haar... die jongen die nooit op meiden durfte af te stappen, had een lieve vriendin! Maarja 4 maanden later...
Ik heb ook geen zondagsdip. Mag ik meevierenquote:Op zondag 13 december 2009 20:19 schreef EviL_AleX het volgende:
* EviL_AleX is zondagsdipvrij!
Dat is wel een feestje waard
dat probeer ik ook.... vrouwelijke contacten op te bouwen....quote:Op zondag 13 december 2009 20:30 schreef Snikch het volgende:
[..]
Idemdito, alleen bij mij was het 2 jaar later.. dacht echt in één keer de ware gevonden te hebben..
Maar het probleem is dat ik geen leuke meiden heb om uit te nodigen. Want koken kan ik toevallig als de beste ja ^^. Dus dat is het hem een beetje, moet wat vrouwelijke contacten opbouwen, al is het maar vriendschappelijk hoor want ik zeg al, zoek nu nog niks, zou k gewoon gezellig en fijn vinden.
Ik zie bij het uitgaan vaak zat mooie/interessante vrouwen. Helaas heeft 80% al een vriend (of op zijn minst al een aantal jongens om zich heen staan, wat ze aanspreken zo goed als onmogelijk maakt) en de overige 20% komen vaak zo arrogant over dat op ze afstappen eigenlijk van tevoren al je eigen graf graven betekent....quote:Op zondag 13 december 2009 20:55 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik stap eigenlijk nooit op iemand af, maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat de meeste dames die ik in het nachtleven zie niet mijn type lijken te zijn...
Ik zie bij het uitgaan nooit iemand als m'n lieve exjequote:Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zie bij het uitgaan vaak zat mooie/interessante vrouwen. Helaas heeft 80% al een vriend (of op zijn minst al een aantal jongens om zich heen staan, wat ze aanspreken zo goed als onmogelijk maakt) en de overige 20% komen vaak zo arrogant over dat op ze afstappen eigenlijk van tevoren al je eigen graf graven betekent....
whahaha bedankt voor je compliment, maar volgens mij zijn mijn versier skills niet al te best hoorquote:Op zondag 13 december 2009 21:07 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Ik zie bij het uitgaan nooit iemand als m'n lieve exjeDie arrogante zijn het meest onzeker en die jongens eromheen die kunnen toch niet zo goed versieren als jij dick_laurent
![]()
Hoe herkenbaar ook.. Altijd gezellig zat met uitgaan, genoeg moois te zien. Alleen meestal zo arrogantquote:Op zondag 13 december 2009 21:07 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Ik zie bij het uitgaan nooit iemand als m'n lieve exjeDie arrogante zijn het meest onzeker en die jongens eromheen die kunnen toch niet zo goed versieren als jij dick_laurent
![]()
Dat ja. Zijn zat knappe meiden hoor, en zijn ook een aantal die best leuk overkomen op het eerste gezicht. Maar ten eerste hebben de meeste daarvan al een vriend en ten tweede en meeste belangrijke: ze vallen allemaal in het niets bij mijn ex.. Ik geloof wel dat mijn ex niet perfect was (wel voor mij trouwens, ik kon ondanks de kleine foutjes echt wel gelukkig oud worden met haar), maar er is nou eenmaal niemand perfect, en zij kwam toch echt het dichtst in de buurt bij perfectie in mijn ogen!!quote:Op zondag 13 december 2009 21:07 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
![]()
Wil je iets kwijt vosss??quote:
Kwijt? Ik wilde in eerste instantie al niks kwijt.quote:Op zondag 13 december 2009 21:12 schreef Snikch het volgende:
Wil je iets kwijt vosss??
Oei dat is dubbel zuurquote:Op zondag 13 december 2009 21:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Kwijt? ik wilde in eerste instantie al niks kwijt.
En ja, ik voel me kut ja./ Ik sta maar mn best te doen om als vrienden etc en madam moet zo nodig met mn beste vriend aan de haal gaan.
Ik voel me 2x kut zegmaar
Hmm dat heb ik dan weer niet. Ik gaf heel veel om mijn ex.... en ik mis haar soms nog steeds heel erg. Maar ik ben er wel van overtuigd dat er meisjes rondlopen die even goed, zo niet beter, bij me passen dan mijn ex.quote:Op zondag 13 december 2009 21:12 schreef Snikch het volgende:
[..]
Dat ja. Zijn zat knappe meiden hoor, en zijn ook een aantal die best leuk overkomen op het eerste gezicht. Maar ten eerste hebben de meeste daarvan al een vriend en ten tweede en meeste belangrijke: ze vallen allemaal in het niets bij mijn ex.. Ik geloof wel dat mijn ex niet perfect was (wel voor mij trouwens, ik kon ondanks de kleine foutjes echt wel gelukkig oud worden met haar), maar er is nou eenmaal niemand perfect, en zij kwam toch echt het dichtst in de buurt bij perfectie in mijn ogen!!
Heel begrijpelijk. Misschien beter voor jezelf om even wat afstand van je ex te nemen?? Wordt lastig als ze met jouw beste vriend bezig is inderdaad maar het is een poging waard lijkt me. En heb je er al met je vriend over gepraat? Als hij echt je beste vriend is ziet hij toch neem ik aan ook wel dat jij hier aan onderdoor gaat :S?quote:Op zondag 13 december 2009 21:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Kwijt? Ik wilde in eerste instantie al niks kwijt.
En ja, ik voel me kut ja. Ik sta maar mn best te doen om als vrienden etc en madam moet zo nodig met mn beste vriend aan de haal gaan.
Ik voel me 2x kut zegmaar
Nee dat heb ik dan weer niet. Wij waren echt het perfecte koppel (iedereen zei het ook, inclusief wij zelf, zagen altijd hoe andere koppels ruzie maakten en wij begrepen dan niet waar ze mee bezig waren). Daarom snap ik ook niet dat ze het uit heeft gemaaktquote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik dan weer niet. Ik gaf heel veel om mijn ex.... en ik mis haar soms nog steeds heel erg. Maar ik ben er wel van overtuigd dat er meisjes rondlopen die even goed, zo niet beter, bij me passen dan mijn ex.
Nu zit ik wel in Enschede, dat kan ook het slechte aanbod verklaren. Maar ik ben het eens met deze man! Voor mij geen vriendin om het hebben van een vriendin.quote:Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hmm dat heb ik dan weer niet. Ik gaf heel veel om mijn ex.... en ik mis haar soms nog steeds heel erg. Maar ik ben er wel van overtuigd dat er meisjes rondlopen die even goed, zo niet beter, bij me passen dan mijn ex.
Die afstand is er al en die so called beste vriend heeft niks van zich laten horen.quote:Op zondag 13 december 2009 21:18 schreef Snikch het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk. Misschien beter voor jezelf om even wat afstand van je ex te nemen?? Wordt lastig als ze met jouw beste vriend bezig is inderdaad maar het is een poging waard lijkt me. En heb je er al met je vriend over gepraat? Als hij echt je beste vriend is ziet hij toch neem ik aan ook wel dat jij hier aan onderdoor gaat :S?
Zo perfect is ze blijkbaar niet, anders was ze niet bij je weggegaanquote:Op zondag 13 december 2009 21:18 schreef Snikch het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk. Misschien beter voor jezelf om even wat afstand van je ex te nemen?? Wordt lastig als ze met jouw beste vriend bezig is inderdaad maar het is een poging waard lijkt me. En heb je er al met je vriend over gepraat? Als hij echt je beste vriend is ziet hij toch neem ik aan ook wel dat jij hier aan onderdoor gaat :S?
[..]
Nee dat heb ik dan weer niet. Wij waren echt het perfecte koppel (iedereen zei het ook, inclusief wij zelf, zagen altijd hoe andere koppels ruzie maakten en wij begrepen dan niet waar ze mee bezig waren). Daarom snap ik ook niet dat ze het uit heeft gemaakt.. Alles leek geweldig, ook van haar kant hoor want ze zei het een week voordat ze het uitmaakte nog tegen meerdere mensen die dicht bij haar stonden!!
Maar goed daar moet ik nu niet weer aan gaan denken. Komt er op neer dat ik van geluk mag spreken als ik zo een zelfde relatie ooit weer met een ander krijg. Ik weet dat mensen zeggen dat elke relatie anders is (is het ook, logisch), en dat dat niet noodzakelijk slecht hoeft te zijn. Maar wat wij hadden was in mijn ogen perfect, het zijn echt miniscule dingen waar ik wel eens ge-ergerd door werd, maar niemand is perfect, ik heb veel grotere fouten gemaakt. Zij was alles wat ik ooit heb gewild, onze relatie was precies wat ik altijd voor ogen had. En dat ben ik nu dus kwijt.. En zo zullen er helaas niet veel meisjes rondlopen ben ik bang, laat staan dat ik ze dan nog leer kennen en dat ze dan nog geinteresseerd zijn in mij ook![]()
Wow dude..... take it easyquote:Op zondag 13 december 2009 21:18 schreef Snikch het volgende:
Nee dat heb ik dan weer niet. Wij waren echt het perfecte koppel (iedereen zei het ook, inclusief wij zelf, zagen altijd hoe andere koppels ruzie maakten en wij begrepen dan niet waar ze mee bezig waren). Daarom snap ik ook niet dat ze het uit heeft gemaakt.. Alles leek geweldig, ook van haar kant hoor want ze zei het een week voordat ze het uitmaakte nog tegen meerdere mensen die dicht bij haar stonden!!
Maar goed daar moet ik nu niet weer aan gaan denken. Komt er op neer dat ik van geluk mag spreken als ik zo een zelfde relatie ooit weer met een ander krijg. Ik weet dat mensen zeggen dat elke relatie anders is (is het ook, logisch), en dat dat niet noodzakelijk slecht hoeft te zijn. Maar wat wij hadden was in mijn ogen perfect, het zijn echt miniscule dingen waar ik wel eens ge-ergerd door werd, maar niemand is perfect, ik heb veel grotere fouten gemaakt. Zij was alles wat ik ooit heb gewild, onze relatie was precies wat ik altijd voor ogen had. En dat ben ik nu dus kwijt.. En zo zullen er helaas niet veel meisjes rondlopen ben ik bang, laat staan dat ik ze dan nog leer kennen en dat ze dan nog geinteresseerd zijn in mij ook![]()
Als ik echt een leuk meisje tegenkomt waarmee het klikt zal ik heus m'n oogkleppen wel af doenquote:Op zondag 13 december 2009 20:04 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Tja...waarom jezelf zo vastpinnen aan een bepaalde houding/gedachte. Zo van ik ga niets met vrouwen te maken hebben? Haha.... waarom? Dat snap ik niet zo.....
Je moet gewoon lekker je dingen blijven doen, en als er iemand op je pad komt...dan merk je dat wel.
Inderdaad, nu wanhopig op zoek gaan naar iets gaat ws niet werken. Dus dat moet je inderdaad niet doen... maar jezelf van alles afsluiten zou ik ook niet doen, is nergens goed voor.
Ok, nu snap ik je beterquote:Op zondag 13 december 2009 21:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als ik echt een leuk meisje tegenkomt waarmee het klikt zal ik heus m'n oogkleppen wel af doenMaar voorlopig denk ik dat het verstandiger is dat ik niet al te veel moeite doe die tegen te komen. Ik ga dan allemaal eigenschappen van m'n ex op haar projecteren en kom niet aan mezelf toe. Na jaren een relatie wil ik ook wel eens weten hoe ik als 'loner' in de wereld sta..
Ik deel die instellingen, misschien ben ik zelfs nog iets strenger voor mezelf. Ik sluit me af voor vrouwen de eerste 3 maanden, minimaal. Bij alle situaties wil ik steeds nog zeggen: Ja, dat heb ik ook met mijn ex gedan, blablabla...quote:Op zondag 13 december 2009 21:32 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Als ik echt een leuk meisje tegenkomt waarmee het klikt zal ik heus m'n oogkleppen wel af doenMaar voorlopig denk ik dat het verstandiger is dat ik niet al te veel moeite doe die tegen te komen. Ik ga dan allemaal eigenschappen van m'n ex op haar projecteren en kom niet aan mezelf toe. Na jaren een relatie wil ik ook wel eens weten hoe ik als 'loner' in de wereld sta..
hehe als ze zo labiel is, vind ik het toch knap dat jullie nog 6 jaar samen geweest zijnquote:Op zondag 13 december 2009 21:48 schreef rijsttafel het volgende:
Mijn ex heeft 6 jaar haar aard "verborgen gehouden"... ik dacht dat het er wel uit was, maar nee.. Volgende keer laat ik m'n vrienden me waarschuwen als ik weer met zo'n labiel wijf iets begin.
Labiliteit kan ze niet 6 jaar voor je verbergen, of je moet elkaar wel héél weinig zien...quote:Op zondag 13 december 2009 21:48 schreef rijsttafel het volgende:
Mijn ex heeft 6 jaar haar aard "verborgen gehouden"... ik dacht dat het er wel uit was, maar nee.. Volgende keer laat ik m'n vrienden me waarschuwen als ik weer met zo'n labiel wijf iets begin.
quote:Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
hehe als ze zo labiel is, vind ik het toch knap dat jullie nog 6 jaar samen geweest zijn
Heyy, ben je dr ook weerquote:Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef Barbusse het volgende:
Dipjesvrij hier!![]()
![]()
![]()
Maar ja, ik heb dan ook de hele dag lopen koken en de hele avond lopen eten. Ben nu bijna misselijk.
quote:Op zondag 13 december 2009 22:10 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Goed gedaan. Kan je meevieren met Alex en mij.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 22:11 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik ga gitaar leren spelen, kom ik nu ook aan toe
Andere leuke dingen doen in plaats van wat ik voorheen deed...! Helpt ook als afleiding en de gitaar hoort bij een vent met lang haar.
Inderdaad, en dan moet je in een black metal band gaan spelen, en als je dan optreedt... moet je altijd een grote ventilator voor je hebben staan zodat je haar mooi wappertquote:Op zondag 13 december 2009 22:11 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik ga gitaar leren spelen, kom ik nu ook aan toe
Andere leuke dingen doen in plaats van wat ik voorheen deed...! Helpt ook als afleiding en de gitaar hoort bij een vent met lang haar.
Geen blues en zelfreflecterende gay-singer-songwriterszooi mag ik hopen?quote:Op zondag 13 december 2009 22:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Ik zit ook al heel de avond met de gitaar op m'n schoot
Je bent in de war met shampooreclames en Jan Vaine, en die speelt piano.quote:Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan moet je in een black metal band gaan spelen, en als je dan optreedt... moet je altijd een grote ventilator voor je hebben staan zodat je haar mooi wappert
Dan toch liever melodic death metal voor mij...quote:Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan moet je in een black metal band gaan spelen, en als je dan optreedt... moet je altijd een grote ventilator voor je hebben staan zodat je haar mooi wappert
Ik heb heel mooi schaamhaar... alleen weet niemand datquote:Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Dan toch liever melodic death metal voor mij...
Maar Spaanse akoestische gitaar is ook erg mooi!
Mijn haar is zonder wind al kei-mooi, vriendinnen van me zijn er jaloers op en de kapster geilt er zwaar op... Bizar, eigenlijk...
Hey, het waren zinvolle bijdrages, stuk voor stuk. Allemaal zieleroerselen èn tips om de zondagdip te voorkomen. Wat willen we nog meer?quote:Op zondag 13 december 2009 22:16 schreef Kwartje7 het volgende:
We worden zo weer op onze vingers getikt hoor
Heb je even bekeken. Enne ... je haar mag er zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Dan toch liever melodic death metal voor mij...
Maar Spaanse akoestische gitaar is ook erg mooi!
Mijn haar is zonder wind al kei-mooi, vriendinnen van me zijn er jaloers op en de kapster geilt er zwaar op... Bizar, eigenlijk...
En nu denk ik dus liever wel aan mijn ex dan aan dat stukje info... Dank je, dickie...quote:Op zondag 13 december 2009 22:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb heel mooi schaamhaar... alleen weet niemand dat
quote:Op zondag 13 december 2009 22:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb heel mooi schaamhaar... alleen weet niemand dat
Dank u! Complimenten van vrouwen zijn altijd welkom!quote:Op zondag 13 december 2009 22:18 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Heb je even bekeken. Enne ... je haar mag er zijn.
"hey baby... ik heb heel mooi schaamhaar.... wanna see?"quote:Op zondag 13 december 2009 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WTF dude....dit is toch niet de manier waarop je vrouwen op de dansvloer probeert te betoveren mag ik hopen?
Neen, gewoon punk.quote:Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen blues en zelfreflecterende gay-singer-songwriterszooi mag ik hopen?
quote:Op zondag 13 december 2009 22:23 schreef vosss het volgende:
Gratis tip voor iedereen. Candlelight is echt een KUTzender![]()
Nee, een viezerikquote:Op zondag 13 december 2009 22:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
"hey baby... ik heb heel mooi schaamhaar.... wanna see?"
![]()
echt, als je met zo'n opener komt ben je stiekem wel een held
of gewoon iTunes luisteren en mijn eigen muziek uit kiezen ipv luisteren naar de boring ass middenmoot die de NL radio draaitquote:Op zondag 13 december 2009 22:24 schreef vosss het volgende:
Dus gewoon even 3fm of elke andere zender opzetten
In het universum van Stifler misschien.quote:Op zondag 13 december 2009 22:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
"hey baby... ik heb heel mooi schaamhaar.... wanna see?"
![]()
echt, als je met zo'n opener komt ben je stiekem wel een held
Héél verstandig!quote:
Zet Cubaanse son op. Lui, relaxed en loom, maar erg vrolijk en zonnig!quote:Op zondag 13 december 2009 22:23 schreef vosss het volgende:
Gratis tip voor iedereen. Candlelight is echt een KUTzender![]()
Maar dan wel eentje met humor!quote:
Ik ben geen gitaar gaan spelen.... maar daarintegen kan ik al drummen. Niet dat ik een band heb.... ooit had ik een band.... ooit had ik ook een vriendin.....quote:Op zondag 13 december 2009 22:29 schreef Snikch het volgende:
Hahaha, ow hier gaat het ook weer nergens over.. mooie opener dick.
Is btw iedereen heir gitaar gaan spelen sinds ze weer single zijn O.o?? Was ook het eerste wat ik ging doen een ruime maand geleden. Alhoewel, heb me ingeschreven, sta op de wachtlijst -.-.. Maar ken al wat dus zit al wel wat te tokkele af en toe or
Edit: Brutal Death Metal for the win ^^
Als je gitaar speelt heb je tenminste nog een mooie body tegen je aanquote:Op zondag 13 december 2009 22:29 schreef Snikch het volgende:
Is btw iedereen heir gitaar gaan spelen sinds ze weer single zijn O.o?? Was ook het eerste wat ik ging doen een ruime maand geleden. Alhoewel, heb me ingeschreven, sta op de wachtlijst -.-.. Maar ken al wat dus zit al wel wat te tokkele af en toe or
Edit: Brutal Death Metal for the win ^^
Nee, ik kook. Dat kan ik tenminste een beetje. Ik ben zo a-muzikaal als wat, dus de enige symfonie die je mij zult horen spelen is de "wurg-de-kat"-overture in D-mineur.quote:Op zondag 13 december 2009 22:29 schreef Snikch het volgende:
quote:
Lang duren met verwerken? Och, dat hangt ervan af ook hoe intensief je ermee bezig bent denk ik. En of de duur van de relatie er mee te maken heeft weet ik niet hoor. Ik heb ruim 10 jaar achter de rug. En als ik nu zou concluderen dat ik ècht HELEMAAL over haar heen zou zijn verklaar ik mezelf direct emotioneel dood.quote:Op zondag 13 december 2009 22:33 schreef EviL_AleX het volgende:
Net zoals bij de Singles zouden we een chat moeten hebben. Ironisch genoeg horen de leuke melige momenten niet thuis in dit topic...
OT:
Ik vind het allemaal lang duren met verwerken, maar misschien verwacht ik te veel. Een relatie van 3.5 jaar waarbij we allebei nog supergelukkig waren naar de eerste 3 jaar, en dat dan willen verwerken in minder dan een kwartaal... En toch gaat het bruut snel, denk ik nu.
Ga je nu tegen mij beginnen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan wel eentje met humor!Misschien niet jouw humor, dat zou natuurlijk kunnen...
true... hoe langer de relatie, hoe langer het verwerken duurt....quote:Op zondag 13 december 2009 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lang duren met verwerken? Och, dat hangt ervan af ook hoe intensief je ermee bezig bent denk ik. En of de duur van de relatie er mee te maken heeft weet ik niet hoor. Ik heb ruim 10 jaar achter de rug. En als ik nu zou concluderen dat ik ècht HELEMAAL over haar heen zou zijn verklaar ik mezelf direct emotioneel dood.
Ik ben iemand die een goed geheugen heeft en alles tot op het bot ontleedt. Dus dan ben ik er heel intensief mee bezig. Ik dip me dan ook bewust onder in de pijn in plaats van het te ontlopen. Dan zit ik eerder aan mijn quotum verplichte pijn van verwerking.quote:Op zondag 13 december 2009 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lang duren met verwerken? Och, dat hangt ervan af ook hoe intensief je ermee bezig bent denk ik. En of de duur van de relatie er mee te maken heeft weet ik niet hoor. Ik heb ruim 10 jaar achter de rug. En als ik nu zou concluderen dat ik ècht HELEMAAL over haar heen zou zijn verklaar ik mezelf direct emotioneel dood.
Ik zou niet durven meid.quote:
Kop op! Het is zwaar, maar je moet het gehad hebben...quote:Op zondag 13 december 2009 22:44 schreef rijsttafel het volgende:
pfff... msn gesprek met m'n ex wat eerst over het verdelen van spullen ging wordt een beetje persoonlijker.. zwaar
Ja, ik moet het zeker gehad hebben! Er waren ook nog wat dingen die ik kwijt moest en dat lucht wel op.quote:Op zondag 13 december 2009 22:45 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Kop op! Het is zwaar, maar je moet het gehad hebben...
* EviL_AleX schenkt rijsttafel wat mentale kracht
ik heb mijn ex sinds het uit is gegaan 4 maanden geleden één keer gesproken..... en dat was 't.....quote:Op zondag 13 december 2009 22:44 schreef rijsttafel het volgende:
pfff... msn gesprek met m'n ex wat eerst over het verdelen van spullen ging wordt een beetje persoonlijker.. zwaar
Ja, ik woon nog in ons huis met onze spullen erin, dus we zijn wel gedwongen te praten.. Ergens ben ik daar wel blij om, maar het mag ook snel achter de rug zijn allemaal.quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ik heb mijn ex sinds het uit is gegaan 4 maanden geleden één keer gesproken..... en dat was 't.....
Succes kerel...quote:Op zondag 13 december 2009 22:44 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heb haar 1 maand nadat het uit was gesproken, en daarna helemaal niks meer... Het zal er ooit wel van moeten komen want ze heeft nog 1 ding van me dat ik terug wil: mijn scanner. Misschien meer, maar dat kan ik me niet meer herinneren. Ik zag het einde al komen dus ik heb haar op dezelfde dag meteen alles teruggegeven.quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ik heb mijn ex sinds het uit is gegaan 4 maanden geleden één keer gesproken..... en dat was 't.....
Dat heb ik ook... En ik vrees dat het gezeik nog wel even gaat duren, gezien de woningmarkt.quote:Op zondag 13 december 2009 22:48 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, ik woon nog in ons huis met onze spullen erin, dus we zijn wel gedwongen te praten.. Ergens ben ik daar wel blij om, maar het mag ook snel achter de rug zijn allemaal.
ok...dat is ook best wel weinig haha.... ik dacht dat ik de enige was hier die pretty much van het een op het andere moment zijn "vriendinnetje" nooit meer heeft gezienquote:Op zondag 13 december 2009 22:51 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Ik heb haar 1 maand nadat het uit was gesproken, en daarna helemaal niks meer... Het zal er ooit wel van moeten komen want ze heeft nog 1 ding van me dat ik terug wil: mijn scanner. Misschien meer, maar dat kan ik me niet meer herinneren. Ik zag het einde al komen dus ik heb haar op dezelfde dag meteen alles teruggegeven.
Nja, ik had aangegeven dat ik toch zeker 3 maanden nodig zou hebben voor ik vrienden zou kunnen zijn. Maar naar 1 maand heb ik haar aangesproken om te zeggen dat ik vanaf dan al wel weer kon praten met haar. Maar goed, ik zit nog niet aan die 3 maanden en ik weet helemaal niks zeker over hoe zij in het proces zit. In dat ene gesprek zei ze dat ze weer gelukkig is, maar de informatie die ik verder nog uit andere bronnen heb spreken dat tegen... En tegenkomen, tsja. Ik woon in Enschede en zij in Gent, Vlaanderen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ok...dat is ook best wel weinig haha.... ik dacht dat ik de enige was hier die pretty much van het een op het andere moment zijn "vriendinnetje" nooit meer heeft gezien
Sterkte kerel! Ja het is echt rot dat je nog een 'band' hebt die niet alleen emotioneel is.quote:Op zondag 13 december 2009 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat heb ik ook... En ik vrees dat het gezeik nog wel even gaat duren, gezien de woningmarkt.
Wees blij. Als je haar ziet sterf je duizend keer. Tenminste, ik wel.quote:Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ok...dat is ook best wel weinig haha.... ik dacht dat ik de enige was hier die pretty much van het een op het andere moment zijn "vriendinnetje" nooit meer heeft gezien
Ach, shit happens when it happens. Liever alles in één keer dan alles verspreid over 10 jaar... Ik kan er niks meer aan veranderen, en ik heb me voorgenomen me niet meer druk te maken over zaken die ik toch niet in de hand heb. Niet dat dat altijd lukt natuurlijk.quote:Op zondag 13 december 2009 23:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Sterkte kerel! Ja het is echt rot dat je nog een 'band' hebt die niet alleen emotioneel is.
Gelukkig huurden wij, maar ook een huurwoning is niet zo makkelijk te vinden.
[..]
Wees blij. Als je haar ziet sterf je duizend keer. Tenminste, ik wel.
Ja, ben inderdaad bang dat als ik haar tegen kom en zal zien hoe "gelukkig" ze is (want dat is ze, hoor ik van vrienden af en toe) dat dat diep zal steken in mijn hartje...quote:Op zondag 13 december 2009 23:02 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Sterkte kerel! Ja het is echt rot dat je nog een 'band' hebt die niet alleen emotioneel is.
Gelukkig huurden wij, maar ook een huurwoning is niet zo makkelijk te vinden.
[..]
Wees blij. Als je haar ziet sterf je duizend keer. Tenminste, ik wel.
* Barbusse sluit zich hierbij aanquote:Op zondag 13 december 2009 23:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja, ben inderdaad bang dat als ik haar tegen kom en zal zien hoe "gelukkig" ze is (want dat is ze, hoor ik van vrienden af en toe) dat dat diep zal steken in mijn hartje...
Bedoel, ik ben zelf ook best happy most of the time, maar ik mis haar soms nog behoorlijk.... Ik weet daarintegen dat zij mij niet mist... en dat doet wel pijn jah...
Maar zolang ik er niet mee geconfronteerd word... kan ik er vrij goed mee omgaan
Missen jullie je ex of zo en zo iemand. Want dat heb ik heel erg. Mijn ex kan mij gestolen worden.quote:Op zondag 13 december 2009 23:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
* Barbusse sluit zich hierbij aan
Geef mij maar de lelijke waarheid over de mooie leugen. Verhoogt uiteindelijk mijn pijngrens en daar kan ik meer wijsheid aan ontrekken.quote:Op zondag 13 december 2009 23:11 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja, ben inderdaad bang dat als ik haar tegen kom en zal zien hoe "gelukkig" ze is (want dat is ze, hoor ik van vrienden af en toe) dat dat diep zal steken in mijn hartje...
Bedoel, ik ben zelf ook best happy most of the time, maar ik mis haar soms nog behoorlijk.... Ik weet daarintegen dat zij mij niet mist... en dat doet wel pijn jah...
Maar zolang ik er niet mee geconfronteerd word... kan ik er vrij goed mee omgaan
Een beetje van beide denk ik. Ik wil haar echt niet meer terug. Maar dat betekent natuurlijk niet dat ze helemaal "uit m'n hart" is. En ja, het alleen zijn is ook wennen.quote:Op zondag 13 december 2009 23:15 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Missen jullie je ex of zo en zo iemand. Want dat heb ik heel erg. Mijn ex kan mij gestolen worden.
Onder strenge edoch redelijke voorwaarden zou ik haar terugnemen.quote:Op zondag 13 december 2009 23:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een beetje van beide denk ik. Ik wil haar echt niet meer terug. Maar dat betekent natuurlijk niet dat ze helemaal "uit m'n hart" is. En ja, het alleen zijn is ook wennen.
Ik mis d'r elke dag om eerder genoemde redenenquote:Op zondag 13 december 2009 23:15 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Missen jullie je ex of zo en zo iemand. Want dat heb ik heel erg. Mijn ex kan mij gestolen worden.
quote:Op zondag 13 december 2009 23:33 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Ik mis d'r elke dag om eerder genoemde redenen
Ja. Mijn ex en mijn beste vriend.quote:
Na 3,5 jaar nog steedsquote:Op zondag 13 december 2009 23:15 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Thnx man, soms wou ik dat ik niet zo'n specifieke 'smaak' hadquote:
Daar ben ik het dus mee eens. Als iemand uit je leven is, is deze ook niet meteen uit je hart.quote:Op zondag 13 december 2009 23:17 schreef Barbusse het volgende:
Een beetje van beide denk ik. Ik wil haar echt niet meer terug. Maar dat betekent natuurlijk niet dat ze helemaal "uit m'n hart" is. En ja, het alleen zijn is ook wennen.
Moggûh!quote:
Goeiemorge,quote:Op maandag 14 december 2009 08:00 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Moggûh!![]()
Zulke momenten hoop ik niet meer te hebben over enkele maanden. Muziek kan dat effect op je hebben, dus ik ontwijk juist alle "oh nee, ik ben alleen, zonder haar...." liedjes. Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar "ik heb jou/niemand nodig, flikker maar mooi op" liedjes...
Ik probeer momenteel helemaal niks meer te ontwijken al zoek ik mijn grootste confontatie ook niet op omdat ik het niet nodig vind, durven leven is en must vind ik.quote:Op maandag 14 december 2009 09:08 schreef Snikch het volgende:
[..]
Goeiemorge,
die liedjes ontwijken probeer ik ook inderdaad, maar tijdesn uitgaan of in de stad tijdens kerst inderdaad is dat lastig aangezien je zelf de afspeellijst niet bepaald. En voor mijzelf gesproken gaat het niet alleen om de liedjes, maar inderdaad leuke dingen die je doet of die er gebeuren, al is het nog zoiets kleins of nutteloos wat je elke dag meemaakt maar gewoon leuk vindt, of juist iets groots en moois zoals zo tijdens kerst. Dat zijn gewoon dingen die ik graag met iemand zou willen delen, en ook van diegene horen hoe haar dag was, wat voor leuks ze heeft meegemaakt, en samen nog veel leukere dingen meemaken.
Nou ja je snapt me wel, zal er niet al te diep op in gaan anders blijf ik er weer in hangen ben ik bang. Maar goed, mis gewoon zo iemand, een lief meisje om alles mee te delen, en mis mijn ex zelf ook nog wel hoor want ik zeg al, voor mij was ze bijna perfect helaas..
Wat dat betreft denk ik er net zo over Chev,quote:Op maandag 14 december 2009 10:10 schreef Chev het volgende:
[..]
Ik probeer momenteel helemaal niks meer te ontwijken al zoek ik mijn grootste confontatie ook niet op omdat ik het niet nodig vind, durven leven is en must vind ik.
Wat gebeurd dat gebeurd, bang zijn dat er iets gebeurd ben ik helemaal niet meer, ik heb toch controle over mijn eigen leven, en als ik bijvoorbeeld mijn ex tegen zou komen ergens zou dit puur toeval zijn, ik ga niet meer naar de plekken waar ik samen het haar naar toe ging en ga niet meer om met de mensen waarmee zij nog omgaat, het contact is echt nul al ruim een jaar.
Tja zoeken we allemaal niet iemand om alles mee te delen?
Met vallen en opstaan leer je lopen, met vallen en opstaan leer je van iemand te houden, net zoals ik bij mijn ex probeerde te doen. Op dat moment leek zij bijna perfect voor mij, en in sommige opzichten was ze dat ook, en in anderen opzichten ging het gewoon niet, en dan kan ik zeggen 'je hebt het verpest bitch', of ik kan zeggen, 'bedankt voor de mooie tijd samen', zelfs als ze je iets geflikt heeft.
Ik probeer er niet meer bij stil te staan wat er allemaal gebeurd is, dat kost te veel energie, en ik moet zeggen, dat lukt vrij aardig, maar op 'n moment zoals gisteren met al die kerst pracht en praal denk je toch 'shit, sta ik hier 1 1/2 jaar later alleen' en dan zinkt toch even de moed je in de schoenen voor heel even.
En dan gaat het leven weer verderniet ongelukkig of verdrietig maar wel met een klein gemis van een herinnering aan een mooie tijd van gebondenheid, maar wel met een zee van levenservaring rijker, want stil zitten heb ik zeker niet gedaan
![]()
De eerste weken zijn het zwaarst Achi, gewoon volhouden en steunen op de mensen die om je geven.quote:Op maandag 14 december 2009 10:18 schreef achi het volgende:
Gistermiddag een redelijke goede middag gehad.
Gepraat met een oude vriend, en even de stad in geweest om even ergens wat te drinken.
Deed me wel goed, dacht dat ik de eerste zondagsdip had vermeden en voelde me ook wel positief.
Tot ik weer in bed lag, en de slaap niet kon vatten,dus ik weer lekker gaan nadenken over ons.. Slecht ik weet het, maar soms gaan je gedachtes daar zo naar uit.
En zo graag contact met d'r hebben, en met haar praten, maar het is nog wat te vers daarvoor, nog geen week.![]()
Heb uiteindelijk nog 5 1/2 uurtjes kunnen slapen geloof ik.
Vanavond maar even naar mijn broer wat afleiding zoeken.
Ik weet het, maar weten en voelen zijn 2 verschillende dingen.quote:Op maandag 14 december 2009 10:37 schreef Chev het volgende:
[..]
De eerste weken zijn het zwaarst Achi, gewoon volhouden en steunen op de mensen die om je geven.
Mee eens. Heb gisteren weer in een dipje gezeten maar hier anderen proberen te helpen met hun situatie (die vaak heel erg herkenbaar is) werkt redelijk therapeutischquote:Op maandag 14 december 2009 10:51 schreef achi het volgende:
[..]
Ik weet het, maar weten en voelen zijn 2 verschillende dingen.
Tijd zal leren, en vele geduld hebben. Met haar had ik veel geduld, geduld wat ik nu even moeilijk kan opbrengen. Maar volhouden zal ik zeker.
En wat gekkie ook aangeeft, Boos zijn zou soms makkelijker zijn.
Het geeft toch wel een beetje steun om het zo hier te posten, en wetend dat er mensen zijn die het zelfde ondergaan die je daarin steunen, gewoon door het lezen en/of reageren, en de ervaringen te kunnen uitwisselen.
Jij bent niet de enige die veel steun haalt uit niet alleen het posten van je ervaringen en emoties, maar ook door het (proberen te) helpen van anderen kerel.quote:Op maandag 14 december 2009 11:33 schreef Snikch het volgende:
[..]
Mee eens. Heb gisteren weer in een dipje gezeten maar hier anderen proberen te helpen met hun situatie (die vaak heel erg herkenbaar is) werkt redelijk therapeutisch.
Verder zul je er over een tijd wel anders tegenaan kijken hoor. Ik mis mijn ex ook nogsteeds maar ik ben niet meer het wrak wat ik een maand geleden wel was, en kijk ook al wat objectiever naar onze relatie. Vind nogsteeds dat we het prachtig hadden en zou zoiets graags opnieuw willen, maar heb ondertussen wel geleerd dat er bij haar dus nogsteeds een kant leefde die ik dacht dat ze had afgezworen, blijkbaar heeft ze niet zoveel geleerd als ze zelf zegt en als ik ook dacht.
Maar goed, begin is gewoon moeilijk ja, heeft hoe dan ook tijd nodig (alhoewel het idd wel lijkt alsof dat voor al onze exen niet geldt >.<). Sterkte ermee in ieder geval!!
Dat gebeurt wel vaker hè? Dat men na een lange relatie opeens uiterlijk zo moet veranderen. Om de veranderde situatie te laten zien of zo...ik weet niet precies waarom eigenlijk.quote:Op maandag 14 december 2009 11:58 schreef dick_laurent het volgende:
Ik kreeg zojuist op facebook foto's te zien van mijn ex (bij toeval, ze staat al lang niet meer in mijn vrienden lijst... maar een album van haar waar andere vrienden van mij in voorkwamen verscheen zodoende op mijn muur)
Tja wat kan ik zeggen,... ze zag er anders uit... heel anders... ze was tuttig geworden. Ze droeg kleren die ze werkelijk nooit had gedragen toen wij nog samen waren.
I guess people can actually change.... fast....
Ach ja, hoe ze nu uit ziet is ze mijn type ook helemaal niet meerdat is nog het meest grappig eigenlijk. Dus dat komt de verwerking alleen maar ten goede
Jaahhhhh typisch man. Ik was echt even verbaasd, en tegelijkertijd had ik ook zo'n gevoel van jah... ergens verwachtte ik dit welquote:Op maandag 14 december 2009 12:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker hè? Dat men na een lange relatie opeens uiterlijk zo moet veranderen. Om de veranderde situatie te laten zien of zo...ik weet niet precies waarom eigenlijk.
Kutwijsneuzen, die papa's....quote:Op maandag 14 december 2009 12:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jaahhhhh typisch man. Ik was echt even verbaasd, en tegelijkertijd had ik ook zo'n gevoel van jah... ergens verwachtte ik dit wel
Nou ik ben niet veranderd... kwa uiterlijk dan. Ik heb daar ook geen behoefte aan (en ook geen geld voor nieuwe kleren at the moment).
Toch weer een goede les voor mij, dat ik nooit had verwacht dat zij zo zou veranderen is naïviteit geweest van mij... en mijn paps had fucking gelijk all this time....hahaha godver![]()
hij zei: "je moet je intuïtie gebruiken jongen, dit meisje past eigenlijk helemaal niet bij je"
you were right dad..... you were right....
Ik wil ook nog steeds een pak van Hugo Boss.... maar dat wilde ik idd ook al toen ik nog een relatie had, dus dat staat daar los vanquote:Op maandag 14 december 2009 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kutwijsneuzen, die papa's....Die van mij zei het ook.
"Zeg dat dan vóórdat ik "ja, ik wil" zeg, kerel!"
![]()
Ik zou wel wat aan m'n uiterlijk veranderen, als ik het geld zou hebben. Een complete garderobe van Italiaanse maatkostuums zou me best vrolijk maken. Maar dat heeft niks met de relatiebreuk te maken eigenlijk, dat wil ik al tijden.
Haha, herkenbaar! De outfits van Brad Pitt in Ocean's 11, super, wil ik ook!quote:Op maandag 14 december 2009 12:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds een pak van Hugo Boss.... maar dat wilde ik idd ook al toen ik nog een relatie had, dus dat staat daar los van
Die kilo's raak ik nu zo'n beetje kwijt denk ik..quote:Op maandag 14 december 2009 12:42 schreef Kwartje7 het volgende:
Jee, ik ben best veel veranderd. Ik vind zelf wel ten goede. En ex ook trouwens. Krijg ontzettend veel complimenten van mensen om mij heen. En ik straal veel meer. Maar dat komt dat ik uit die negatieve sfeer weg ben. Continu die spanning is echt niet goed .
Ben kilo's kwijt. Heb een compleet nieuwe garderobe gekocht. Lekker gevoel was dat zeg, kopen voor een prikkie. En zorg er voor dat ik elke dag goed/verzorgd uitzie. Ook aan hem te laten blijken dat ik wel red zonder hem. En dat gaat mij idd goed af.
.
Dat komt bij jou ook kerel, geloof me maar!quote:Op maandag 14 december 2009 12:53 schreef achi het volgende:
[..]
Die kilo's raak ik nu zo'n beetje kwijt denk ik..Door de stress, en eigenlijk geen normale hap door mijn keel kunnen krijgen.
Maar erg mooi dat je zo positief staat, en uitstraald, houden zo!
Ik zit nu ook in die maat, moet erg opletten dat ik nog niet meer afvalt. 's Avonds maar aan de chipsquote:Op maandag 14 december 2009 12:59 schreef zwartedoos het volgende:
Ik ben ook behoorlijk afgevallen, heb nu eindelijk weer maat 36/38, het enige positieve van alle ellende
Precies, het is nu misschien nog doffe ellende, maar daar komt zeker een eind aan!quote:Op maandag 14 december 2009 13:04 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Ik zit nu ook in die maat, moet erg opletten dat ik nog niet meer afvalt. 's Avonds maar aan de chipse.d. Maar voor mij is het echt niet het enige positieve en jij zal dit later ook wel erkennen.
Ja ik ken het gevoel, kom opeens heel veel dingen tegen die mijn ex heel leuk zou vinden. Sommige van die dingen doe ik ook gewoon omdat ik het zelf leuk vindt zoals afgelopen zaterdag die kerstmarkt. Maar was dan dus wel als de dood dat ik haar tegen zou komen, ook niet echt leukquote:Op maandag 14 december 2009 13:19 schreef zwartedoos het volgende:
Van de week zag ik n vet concert(voor hem) en wilde hem bijna smssen zo van, heb je t al gezien is echt wat voor jou![]()
Effe vergeten dat hij mn bloed wel kan drinken
![]()
![]()
Heel goed Kwartje!quote:Op maandag 14 december 2009 12:42 schreef Kwartje7 het volgende:
Jee, ik ben best veel veranderd. Ik vind zelf wel ten goede. En ex ook trouwens. Krijg ontzettend veel complimenten van mensen om mij heen. En ik straal veel meer. Maar dat komt dat ik uit die negatieve sfeer weg ben. Continu die spanning is echt niet goed .
Ben kilo's kwijt. Heb een compleet nieuwe garderobe gekocht. Lekker gevoel was dat zeg, kopen voor een prikkie. En zorg er voor dat ik elke dag goed/verzorgd uitzie. Ook aan hem te laten blijken dat ik wel red zonder hem. En dat gaat mij idd goed af.
.
Thanks. Zie je wel we zijn op de goede weg.quote:Op maandag 14 december 2009 14:12 schreef Chev het volgende:
[..]
Heel goed Kwartje!![]()
Zelf ook 11kg afgevallen, gaan sporten, nieuwe kleding gekocht natuurlijk![]()
En laatst op een verjaardag en om me heen nog steeds vragen van: Wauw, ben je nog steeds aan het afvallen?![]()
In totaal in 2 jaar -25kg en nog 10kg te gaan
Nee, Chev. Het is genoeg nu. Ik wil niet het lijf van een 13-jarig meisje krijgen. Er moeten wel rondingen aanzitten, vind je ook niet?.quote:Op maandag 14 december 2009 15:29 schreef Chev het volgende:
Hehe gewoon doorgaan tot je tevreden ben kwartje
Shoppen voor een maatje minder blijft leuk!
http://www.becomeaspartan.nl/index.php Je gaat hopelijk niet dit soort dingen doen?quote:Op maandag 14 december 2009 15:33 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Nee, Chev. Het is genoeg nu. Ik wil niet het lijf van een 13-jarig meisje krijgen. Er moeten wel rondingen aanzitten, vind je ook niet?.
Vanavond ook maar weer op de crosstrainer gaan staan, buikspieroefeningen, etc. En dan weer net zo gespierd worden, voordat ik ooit zwanger werd. Dat is mijn doel. Hoop dat ik dat ooit weer bereikt. Discipline is niet meer wat het geweest wat.
Voor een vrouw is dit te gespierd. Maar van een manquote:Op maandag 14 december 2009 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
http://www.becomeaspartan.nl/index.php Je gaat hopelijk niet dit soort dingen doen?![]()
Het zou wel iets voor mij zijn...Maar ook bij mij is de discipline een beetje overboord...
Iedere man in dit topic gaat nu als een bezetene aan de slag!quote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Voor een vrouw is dit te gespierd. Maar van een man
hou helemaal niet van gespierde mannenquote:Op maandag 14 december 2009 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedere man in dit topic gaat nu als een bezetene aan de slag!
Ik ben zo iel als het maar kan. Daten?quote:Op maandag 14 december 2009 16:13 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hou helemaal niet van gespierde mannenMaar ook niet van dikke bierbuiken
Dus echt niet, hé...quote:Op maandag 14 december 2009 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedere man in dit topic gaat nu als een bezetene aan de slag!
Ja, maar jij hebt lang haar....quote:Op maandag 14 december 2009 16:15 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Dus echt niet, hé...
Ik zie er al goed uit, beter vind ik niet nodig
In de meerderheid van de man/vrouw relaties heeft de man kort haar... Dus het hebben van lang haar is geen voorwaarde voor er goed uitzien, of het krijgen van een relatie...quote:
Ga er vooral rationeel op in kerel.quote:Op maandag 14 december 2009 16:31 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
In de meerderheid van de man/vrouw relaties heeft de man kort haar... Dus het hebben van lang haar is geen voorwaarde voor er goed uitzien, of het krijgen van een relatie...
Graag gedaan!quote:Op maandag 14 december 2009 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga er vooral rationeel op in kerel.
Over 16 weken.quote:Op maandag 14 december 2009 16:35 schreef Kwartje7 het volgende:
Wanneer is de volgende meetingBen er dan bij
met al die mooie mensen met gespierde lichamen.
Gaan we ook schreeuwen: this is....LUDDEVUDUUUUUUUAAARGGGHHHHHHHH!quote:Op maandag 14 december 2009 16:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
dolletjes... ik verheug me er nu al op
Vertel eens wat meer... Het is vast niet zo erg als het nu lijkt...quote:Op maandag 14 december 2009 16:45 schreef Liebe het volgende:
Pfff.. ik schaam me zo voor mezelf, voor alles wat ik doe, smsjes die ik nog steeds stuur, dingen die ik zeg.. gewoon, omdat ze stom, niet grappig en oninteressant zijn. Sowieso vind ik mezelf helemaal niet meer leuk nu, alles gaat stroef, ik ben niet meer grappig, vind mezelf dik en lelijk, enzovoorts.
en ik schaam me voor mijn onboeiende leven en ik wil hem gewoon echt keihard terug! maar ik ben zo bang dat hij mij een irritant wijf vind en helemaal niks meer met mij te maken wil hebben.
en ik schaam me omdat ik er niet mee om kan gaan,
en omdat ik me er zo door laat beinvloeden.
zo :p. Met jullie alles goed?
Hoiquote:Op maandag 14 december 2009 16:45 schreef Liebe het volgende:
Pfff.. ik schaam me zo voor mezelf, voor alles wat ik doe, smsjes die ik nog steeds stuur, dingen die ik zeg.. gewoon, omdat ze stom, niet grappig en oninteressant zijn. Sowieso vind ik mezelf helemaal niet meer leuk nu, alles gaat stroef, ik ben niet meer grappig, vind mezelf dik en lelijk, enzovoorts.
en ik schaam me voor mijn onboeiende leven en ik wil hem gewoon echt keihard terug! maar ik ben zo bang dat hij mij een irritant wijf vind en helemaal niks meer met mij te maken wil hebben.
en ik schaam me omdat ik er niet mee om kan gaan,
en omdat ik me er zo door laat beinvloeden.
zo :p. Met jullie alles goed?
Dit is niks om je voor te verontschuldigen. Dit is gewoon het begin van een klote-periode waar je helaas door moet. Het is erg naar dat je in dezelfde vriendengroep zit, en het is logisch dat hij speciaal voor je is. Maar je komt er wel doorheen, en dan ben je nog sterker dan voorheen! Buiten dat dit cliché-geblaat is is het ook nog eens waar...quote:Op maandag 14 december 2009 17:05 schreef Liebe het volgende:
is echt een heel lang verhaal,
maar hij is gewoon nogal speciaal voor me, ben voor het eerst naar bed geweest met hem, ook al duurde het maar heel kort en was het eigenlijk al heel snel duidelijk dat het misschien niet zo mooi was als het in het begin leek. maar we zitten in dezelfde vriendengroep, en het is wel heel gezellig, maar ik merk dat ik hoop blijf houden en dat moet ik niet doen. Ik ben gewoon nog verliefd en dat is best wel ruk, zeker omdat ik er al heel veel verdriet over heb gehad.
en daar schaam ik me dus voor. dat ik zo kwetsbaar ben, nog steeds. ook.
ik weet het niet.
bah ! sorry voor mn gezeik hoor.
Moet je je niet voor schamen en sorry zeggen is ook niet nodig, daar is dit topic voor!quote:Op maandag 14 december 2009 17:05 schreef Liebe het volgende:
maar hij is gewoon nogal speciaal voor me, ben voor het eerst naar bed geweest met hem, ook al duurde het maar heel kort en was het eigenlijk al heel snel duidelijk dat het misschien niet zo mooi was als het in het begin leek. maar we zitten in dezelfde vriendengroep, en het is wel heel gezellig, maar ik merk dat ik hoop blijf houden en dat moet ik niet doen. Ik ben gewoon nog verliefd en dat is best wel ruk, zeker omdat ik er al heel veel verdriet over heb gehad.
ik weet het niet.
Schrijf van je af, ik ben een en al oor!quote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef Liebe het volgende:
en dat ik mezelf niet meer zo haatte.(nu is dat wel erg grof gezegd, maar daar komt het wel op neer.)
quote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef Liebe het volgende:
clichés zijn soms best waar![]()
maar ik zou willen dat ik er al overheen was.
en dat ik mezelf niet meer zo haatte.(nu is dat wel erg grof gezegd, maar daar komt het wel op neer.)
in ieder geval dat ik niet zo streng voor mezelf zou zijn. Bah.
Nog gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef Liebe het volgende:
clichés zijn soms best waar![]()
maar ik zou willen dat ik er al overheen was.
in ieder geval dat ik niet zo streng voor mezelf zou zijn. Bah.
Dit beter dan?quote:Op maandag 14 december 2009 17:34 schreef Barbusse het volgende:
Het was niet zo slim van me om dit nummer te posten vrees ik...
Je hoeft die gedachtes niet te ontwijken, maar je moet je er niet door laten meeslepen. Gevoel is nu echt een slechte raadgever, maar wel eentje die maar blijft aandringen bij je...quote:Op maandag 14 december 2009 17:59 schreef Liebe het volgende:
haha, helden!
dank jullie wel
ik weet het soms gewoon eventjes niet meer. hij zit echt nog constant in mijn hoofd. word soms helemaal gek van mezelf, en dan denk ik dat hij ook wel gek van me moet worden, omdat hij dus de hele tijd aanwezig is. terwijl hij waarschijnlijk helemaal niet meer zo veel aan me denkt, en hij het waarschijnlijk helemaal niet erg vind als ik hem sms. omdat dat niet eens zo vaak is.
Mooi zo! Ik ben blij voor je.quote:Op maandag 14 december 2009 19:09 schreef Swatfire het volgende:
Om even alle negatieve berichten te counteren. Heb een heerlijk weekend achter de rug. Zowel vrijdag als zaterdag geslaagde avond gehad. Beetje jammer dat ik zondag half brak eruit moest om te voetballen
Denk de laatste tijd steeds minder aan me ex. Het feit dat we geen contact hebben doet me eigenlijk wel goed. Af en toe nog wel momentjes waarin ik me afvraag waarom zij in godsnaam zo vreemd gedroeg toen het uitging. Maar heb me er langzamerhand bij neer kunnen leggen dat het gewoon zo gelopen is. Je kan er toch niks meer aan veranderen. Het wordt tijd om vooruit te kijken.
Topquote:Op maandag 14 december 2009 19:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Mooi zo! Ik ben blij voor je.
Ik counter ook mee want vandaag heb ik precies hetzelfde gevoel. Single zijn is best tof en een huis verbouwen ookAlles staat nu schots en scheef maar het is in ieder geval niet meer herkenbaar als 'ons' interieur
hij had dat nr vast opgeslagen voordat ie m weggooidequote:Op maandag 14 december 2009 23:06 schreef Snowcold het volgende:
Hij heeft een vriendin.
Een meisje dat hem, tijdens onze relatie, ooit haar telefoonnummer gaf op een kassabon (ze werkte bij de C1000 als cassière). Toendertijd had hij had telefoonnummer een tijdje bewaard, tot dat ik aangaf dat een beetje raar te vinden. Daarna heeft hij het weggegooid, maar toch is hij op een één of andere manier met haar in contact gekomen (hoewel ze daar stopte met werken en naar Maastricht ging). En nu heeft hij sinds kort iets met haar.
Ongeveer tegelijkertijd allebei een nieuwe relatie gekregen.
Ik dacht persoonlijk dat ik er wat meer moeite mee zou hebben, als hij een relatie zou krijgen. Het valt me op dat (naast wat gegrinnik om het feit dat het dát meisje is) ik me er niet echt druk over maak. Ik ben verrast en ergens ook wel blij voor hem. Ik heb het idee dat we nu quitte staan en dat ik misschien een poging tot vrede moet ondernemen...
Vage dromen kunnen je dag goed verpesten inderdaad...quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:23 schreef achi het volgende:
Heb vannacht over mijn ex gedroomd, zoals elke keer als ik droom was dit ook weer een vage droom.
De setting was wel bekend, maar alles klopte gewoon niet.
In de droom voelde het zo vertrouwd om bij haar te zjin![]()
En nog steeds niet gewend om haar als ex te zien en te noemen. Zucht hoop op een druk werkdagje om de droom en vooral het gevoel die er bij zat toen ik wakker werd een beetje naar de achtergrond te drukken.
Het is wel typisch iets om een dipje van te krijgen.
Dat is wel heel erg kut ja, zou zelf niet eens meer gaan waarschijnlijk maar eigenlijk is het natuurlijk beter als je je er niet door laat weerhouden. Maar goed, makkelijker gezegd dan gedaan lijkt me.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:04 schreef zwartedoos het volgende:
Van die dromen word ik ook gek, vannacht ook weerEn ben er net achter gekomen dat hij naar tzelfde feest gaat met kerstmis al was dat wel te verwachten..heb nu al de zenuwen
Mijn algemene regel is:quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef R-Tech het volgende:
Nou laat ik me hier ook maar melden..
Ik heb het een paar weken geleden zelf uitgemaakt omdat het echt niet ging met elkaar.
Verstand en gevoel zijn rare dingen, vooral als ze tegen elkaar ingaan; waar moet je naar luisteren?
Op dat moment maar naar mn verstand geluisterd, maar mn gevoel protesteerde flink.
Gisteren behoorlijke klap gekregen waardoor ik merkte dat ik haar echt nog lang niet verwerkt heb.
Dat kan ook contraproductief werken... Omdat je aan niemand verantwoording af hoeft te leggen, kom je uiteindelijk ook nergens aan toe. Bij mij werkt dat namelijk wel een beetje zo, heb gewoon af en toe een schop onder mijn reet nodig...quote:Op maandag 14 december 2009 19:23 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Top![]()
En nog belangrijker. Je hebt aan niemand verantwoording af te leggen. Geen zin vandaag? Morgen weer een dag
Zit er dik in ja, en ik kan er eigenlijk alleen maar om lachen. Achja, stiekem had ik denk ik hetzelfde gedaan, wat is er mis met een telefoonnummer bewaren?quote:Op maandag 14 december 2009 23:08 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hij had dat nr vast opgeslagen voordat ie m weggooide
Alleen maar goed dat je er mee kunt lachen op het moment, dat is alleen maar positief ^^!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:04 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Zit er dik in ja, en ik kan er eigenlijk alleen maar om lachen. Achja, stiekem had ik denk ik hetzelfde gedaan, wat is er mis met een telefoonnummer bewaren?
Meid, ik heb begrijp je helemaal, want ik zit nu ook in zo'n soort situatie. Hij was ook mijn eerste keer en het was ook van korte duur en ik zie hem ook nog zowat dagelijks.quote:Op maandag 14 december 2009 17:05 schreef Liebe het volgende:
ik weet het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |