abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 22:58:29 #201
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75597644
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:51 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Ik heb haar 1 maand nadat het uit was gesproken, en daarna helemaal niks meer... Het zal er ooit wel van moeten komen want ze heeft nog 1 ding van me dat ik terug wil: mijn scanner. Misschien meer, maar dat kan ik me niet meer herinneren. Ik zag het einde al komen dus ik heb haar op dezelfde dag meteen alles teruggegeven.
ok...dat is ook best wel weinig haha.... ik dacht dat ik de enige was hier die pretty much van het een op het andere moment zijn "vriendinnetje" nooit meer heeft gezien
  zondag 13 december 2009 @ 23:01:17 #202
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75597779
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

ok...dat is ook best wel weinig haha.... ik dacht dat ik de enige was hier die pretty much van het een op het andere moment zijn "vriendinnetje" nooit meer heeft gezien
Nja, ik had aangegeven dat ik toch zeker 3 maanden nodig zou hebben voor ik vrienden zou kunnen zijn. Maar naar 1 maand heb ik haar aangesproken om te zeggen dat ik vanaf dan al wel weer kon praten met haar. Maar goed, ik zit nog niet aan die 3 maanden en ik weet helemaal niks zeker over hoe zij in het proces zit. In dat ene gesprek zei ze dat ze weer gelukkig is, maar de informatie die ik verder nog uit andere bronnen heb spreken dat tegen... En tegenkomen, tsja. Ik woon in Enschede en zij in Gent, Vlaanderen.

But hey, I don't give a fuck!
pi_75597831
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat heb ik ook... En ik vrees dat het gezeik nog wel even gaat duren, gezien de woningmarkt.
Sterkte kerel! Ja het is echt rot dat je nog een 'band' hebt die niet alleen emotioneel is.

Gelukkig huurden wij, maar ook een huurwoning is niet zo makkelijk te vinden.
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Wees blij. Als je haar ziet sterf je duizend keer. Tenminste, ik wel.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_75597987
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:02 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Sterkte kerel! Ja het is echt rot dat je nog een 'band' hebt die niet alleen emotioneel is.

[..]

Ach, shit happens when it happens. Liever alles in één keer dan alles verspreid over 10 jaar... Ik kan er niks meer aan veranderen, en ik heb me voorgenomen me niet meer druk te maken over zaken die ik toch niet in de hand heb. Niet dat dat altijd lukt natuurlijk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 23:11:45 #205
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75598212
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:02 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

[..]

Ja, ben inderdaad bang dat als ik haar tegen kom en zal zien hoe "gelukkig" ze is (want dat is ze, hoor ik van vrienden af en toe) dat dat diep zal steken in mijn hartje...

Bedoel, ik ben zelf ook best happy most of the time, maar ik mis haar soms nog behoorlijk.... Ik weet daarintegen dat zij mij niet mist... en dat doet wel pijn jah...

Maar zolang ik er niet mee geconfronteerd word... kan ik er vrij goed mee omgaan
pi_75598276
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:11 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ja, ben inderdaad bang dat als ik haar tegen kom en zal zien hoe "gelukkig" ze is (want dat is ze, hoor ik van vrienden af en toe) dat dat diep zal steken in mijn hartje...

Bedoel, ik ben zelf ook best happy most of the time, maar ik mis haar soms nog behoorlijk.... Ik weet daarintegen dat zij mij niet mist... en dat doet wel pijn jah...

Maar zolang ik er niet mee geconfronteerd word... kan ik er vrij goed mee omgaan
* Barbusse sluit zich hierbij aan
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_75598361
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

* Barbusse sluit zich hierbij aan
Missen jullie je ex of zo en zo iemand. Want dat heb ik heel erg. Mijn ex kan mij gestolen worden.
  zondag 13 december 2009 @ 23:16:45 #208
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75598402
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:11 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Geef mij maar de lelijke waarheid over de mooie leugen. Verhoogt uiteindelijk mijn pijngrens en daar kan ik meer wijsheid aan ontrekken.

Maar af en toe is een whisky en wat zelf-deceptie wel fijn voor een avondje...
pi_75598425
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:15 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Missen jullie je ex of zo en zo iemand. Want dat heb ik heel erg. Mijn ex kan mij gestolen worden.
Een beetje van beide denk ik. Ik wil haar echt niet meer terug. Maar dat betekent natuurlijk niet dat ze helemaal "uit m'n hart" is. En ja, het alleen zijn is ook wennen.
  zondag 13 december 2009 @ 23:26:16 #210
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75598730
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Een beetje van beide denk ik. Ik wil haar echt niet meer terug. Maar dat betekent natuurlijk niet dat ze helemaal "uit m'n hart" is. En ja, het alleen zijn is ook wennen.
Onder strenge edoch redelijke voorwaarden zou ik haar terugnemen.

En missen, nee. Alleen nog af en toe een mooie herinnering die zich opdringt en pijn achterlaat. Ik zou eerder het geluk missen dan haar specifiek.
pi_75598959
quote:

[..]

Ik mis d'r elke dag om eerder genoemde redenen
pi_75599093
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:33 schreef DeuceFour het volgende:

[..]

Ik mis d'r elke dag om eerder genoemde redenen
Sterkte kerel...
pi_75599302
quote:

[..]

Missen jullie je ex of zo
Ja. Mijn ex en mijn beste vriend.

Allebei en heel veel. Niet als vriendin, maar als ex waar ik het goed mee kon vinden.
En mijn beste vriend gewoon als beste vriend.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75599337
quote:

[..]

Na 3,5 jaar nog steeds

Helaas heb ik nog steeds met haar te maken (kinderen enzo) Op zo'n manier kan ik haar moeilijk vergeten...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_75600269
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Sterkte kerel...

Thnx man, soms wou ik dat ik niet zo'n specifieke 'smaak' had Leuk nummer!
pi_75600645
pff ik leef nog.

We zijn het er geloof ik over eens dat ik hier blijf wonen en zij iets anders gaat zoeken, dus dat zijn weer wat kopzorgen minder. (ze zit nu bij familie, trouwens)

Laat de verfpotten maar komen
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_75601386
Heb vandaag wat vreemds meegemaakt.
Soms denk je dat bepaalde momenten voor jouw gemaakt zijn.

Na een concert vanavond ging ik alleen met de trein naar huis (De rest met de auto maar die was vol), en ik stond bij het Leidse Plein in Amsterdam op de tram te wachten.

Prachtig verlichte bomen met blauwe lampjes, een schaatsbaan met muziek (Akon - nana) verschillende kraampjes met winter lekkernijen en een man die met een versterkertje op zijn gitaar en erbij erg mooi stond te zingen voor de mensen en een kleine fooi.

Ik weet niet waarom, maar ik kreeg spontaan een brok in mijn keel en een traantje in mijn ogen toen ik daar stond te luisteren naar zijn liedjes als: Stand by me, Need somebody enzo ...

Die man deed gewoon waar hij goed in was, mensen vermaken, verdiende wat geld, om wat voor reden dan ook en dat werkte bij mij.

Alles was zo prachtig daar dat het enige dat ik dacht was, ik kan al dit mooie niet met iemand delen dacht niet eens specifiek aan mijn ex al hoort dat wel bij mijn rugzak, maar voelde me even bijzonder slecht.. een kwartiertje later ging het wel weer.

Alles in Amsterdam was mooi verlicht met lampjes en kerstdingetjes, ik heb genoten van mijn zondag avond, toch gek.. ik dacht altijd dat ik een solide blok persoon was bestand tegen stres en emoties voordat het uitging met mijn ex, nu laat ik liever alles gewoon gaan en ervaar alles zoals het is en geniet van de momenten.

Misschien dat ik sterk moest zijn bij mijn ex, heeft ze me zelfs ooit eens gezegd, maar niemand kan altijd sterk blijven en iedereen heeft wel eens een beetje steun nodig,.

Nu slapen over 5 uurtjes weer de wekker

Ohja respect voor de zoutstrooiers die om 1 uur 's nachts nog zout aan het strooien waren op alle NS stations! Daardoor lijkt mijn werk morgen ochtend opeens niet zó heel zwaar meer
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:17 schreef Barbusse het volgende:
Daar ben ik het dus mee eens. Als iemand uit je leven is, is deze ook niet meteen uit je hart.

Volgens mij kan je zo iemand nooit helemaal vergeten omdat je er toch mooie dingen mee hebt meegemaakt, het slijt en verzacht op den duur wel, merk ik
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  maandag 14 december 2009 @ 08:00:39 #218
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75603290
quote:
Op maandag 14 december 2009 01:36 schreef Chev het volgende:
<achterlijk lange quote>
Moggûh!

Zulke momenten hoop ik niet meer te hebben over enkele maanden. Muziek kan dat effect op je hebben, dus ik ontwijk juist alle "oh nee, ik ben alleen, zonder haar...." liedjes. Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar "ik heb jou/niemand nodig, flikker maar mooi op" liedjes...
  maandag 14 december 2009 @ 09:08:03 #219
278630 Snikch
Living my life
pi_75603987
quote:
Op maandag 14 december 2009 08:00 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Moggûh!

Zulke momenten hoop ik niet meer te hebben over enkele maanden. Muziek kan dat effect op je hebben, dus ik ontwijk juist alle "oh nee, ik ben alleen, zonder haar...." liedjes. Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar "ik heb jou/niemand nodig, flikker maar mooi op" liedjes...
Goeiemorge,

die liedjes ontwijken probeer ik ook inderdaad, maar tijdesn uitgaan of in de stad tijdens kerst inderdaad is dat lastig aangezien je zelf de afspeellijst niet bepaald . En voor mijzelf gesproken gaat het niet alleen om de liedjes, maar inderdaad leuke dingen die je doet of die er gebeuren, al is het nog zoiets kleins of nutteloos wat je elke dag meemaakt maar gewoon leuk vindt, of juist iets groots en moois zoals zo tijdens kerst. Dat zijn gewoon dingen die ik graag met iemand zou willen delen, en ook van diegene horen hoe haar dag was, wat voor leuks ze heeft meegemaakt, en samen nog veel leukere dingen meemaken.

Nou ja je snapt me wel, zal er niet al te diep op in gaan anders blijf ik er weer in hangen ben ik bang . Maar goed, mis gewoon zo iemand, een lief meisje om alles mee te delen, en mis mijn ex zelf ook nog wel hoor want ik zeg al, voor mij was ze bijna perfect helaas..
For as he thinks within himself, so he is
pi_75605066
Goeie morgen allemaal, deze mooie morgen!
Lekker gewandeld met m'n hondje net en wat is dat toch mooi, alles in het wit
( en daar geniet ik alleen ook wel van hoor )
pi_75605096
quote:
Op maandag 14 december 2009 09:08 schreef Snikch het volgende:

[..]

Goeiemorge,

die liedjes ontwijken probeer ik ook inderdaad, maar tijdesn uitgaan of in de stad tijdens kerst inderdaad is dat lastig aangezien je zelf de afspeellijst niet bepaald . En voor mijzelf gesproken gaat het niet alleen om de liedjes, maar inderdaad leuke dingen die je doet of die er gebeuren, al is het nog zoiets kleins of nutteloos wat je elke dag meemaakt maar gewoon leuk vindt, of juist iets groots en moois zoals zo tijdens kerst. Dat zijn gewoon dingen die ik graag met iemand zou willen delen, en ook van diegene horen hoe haar dag was, wat voor leuks ze heeft meegemaakt, en samen nog veel leukere dingen meemaken.

Nou ja je snapt me wel, zal er niet al te diep op in gaan anders blijf ik er weer in hangen ben ik bang . Maar goed, mis gewoon zo iemand, een lief meisje om alles mee te delen, en mis mijn ex zelf ook nog wel hoor want ik zeg al, voor mij was ze bijna perfect helaas..
Ik probeer momenteel helemaal niks meer te ontwijken al zoek ik mijn grootste confontatie ook niet op omdat ik het niet nodig vind, durven leven is en must vind ik.

Wat gebeurd dat gebeurd, bang zijn dat er iets gebeurd ben ik helemaal niet meer, ik heb toch controle over mijn eigen leven, en als ik bijvoorbeeld mijn ex tegen zou komen ergens zou dit puur toeval zijn, ik ga niet meer naar de plekken waar ik samen het haar naar toe ging en ga niet meer om met de mensen waarmee zij nog omgaat, het contact is echt nul al ruim een jaar.

Tja zoeken we allemaal niet iemand om alles mee te delen?

Met vallen en opstaan leer je lopen, met vallen en opstaan leer je van iemand te houden, net zoals ik bij mijn ex probeerde te doen. Op dat moment leek zij bijna perfect voor mij, en in sommige opzichten was ze dat ook, en in anderen opzichten ging het gewoon niet, en dan kan ik zeggen 'je hebt het verpest bitch', of ik kan zeggen, 'bedankt voor de mooie tijd samen', zelfs als ze je iets geflikt heeft.

Ik probeer er niet meer bij stil te staan wat er allemaal gebeurd is, dat kost te veel energie, en ik moet zeggen, dat lukt vrij aardig , maar op 'n moment zoals gisteren met al die kerst pracht en praal denk je toch 'shit, sta ik hier 1 1/2 jaar later alleen' en dan zinkt toch even de moed je in de schoenen voor heel even.

En dan gaat het leven weer verder niet ongelukkig of verdrietig maar wel met een klein gemis van een herinnering aan een mooie tijd van gebondenheid, maar wel met een zee van levenservaring rijker, want stil zitten heb ik zeker niet gedaan
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75605285
Gistermiddag een redelijke goede middag gehad.
Gepraat met een oude vriend, en even de stad in geweest om even ergens wat te drinken.
Deed me wel goed, dacht dat ik de eerste zondagsdip had vermeden en voelde me ook wel positief.
Tot ik weer in bed lag, en de slaap niet kon vatten,dus ik weer lekker gaan nadenken over ons.. Slecht ik weet het, maar soms gaan je gedachtes daar zo naar uit.
En zo graag contact met d'r hebben, en met haar praten, maar het is nog wat te vers daarvoor, nog geen week.

Heb uiteindelijk nog 5 1/2 uurtjes kunnen slapen geloof ik.
Vanavond maar even naar mijn broer wat afleiding zoeken.
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
pi_75605786
quote:
Op maandag 14 december 2009 10:10 schreef Chev het volgende:

[..]

Ik probeer momenteel helemaal niks meer te ontwijken al zoek ik mijn grootste confontatie ook niet op omdat ik het niet nodig vind, durven leven is en must vind ik.

Wat gebeurd dat gebeurd, bang zijn dat er iets gebeurd ben ik helemaal niet meer, ik heb toch controle over mijn eigen leven, en als ik bijvoorbeeld mijn ex tegen zou komen ergens zou dit puur toeval zijn, ik ga niet meer naar de plekken waar ik samen het haar naar toe ging en ga niet meer om met de mensen waarmee zij nog omgaat, het contact is echt nul al ruim een jaar.

Tja zoeken we allemaal niet iemand om alles mee te delen?

Met vallen en opstaan leer je lopen, met vallen en opstaan leer je van iemand te houden, net zoals ik bij mijn ex probeerde te doen. Op dat moment leek zij bijna perfect voor mij, en in sommige opzichten was ze dat ook, en in anderen opzichten ging het gewoon niet, en dan kan ik zeggen 'je hebt het verpest bitch', of ik kan zeggen, 'bedankt voor de mooie tijd samen', zelfs als ze je iets geflikt heeft.

Ik probeer er niet meer bij stil te staan wat er allemaal gebeurd is, dat kost te veel energie, en ik moet zeggen, dat lukt vrij aardig , maar op 'n moment zoals gisteren met al die kerst pracht en praal denk je toch 'shit, sta ik hier 1 1/2 jaar later alleen' en dan zinkt toch even de moed je in de schoenen voor heel even.

En dan gaat het leven weer verder niet ongelukkig of verdrietig maar wel met een klein gemis van een herinnering aan een mooie tijd van gebondenheid, maar wel met een zee van levenservaring rijker, want stil zitten heb ik zeker niet gedaan
Wat dat betreft denk ik er net zo over Chev,
Vooral door mooie dingen word ik ontroerd en pink ik soms een traantje weg,
maar ik ben idd ook blij met de mooie herinnering en alle ervaringen die ik heb opgedaan

De boosheid is verdwenen gelukkig!
Soms maakt dat het juist moeilijker, want het is zoveel makkelijker om boos te zijn!
Ik mis ook heel vaak iemand om alles mee te delen ( had gister best naar a.dam gewild trouwens )
Maar wie weet wat 2010 weer allemaal in petto heeft!
pi_75605792
quote:
Op maandag 14 december 2009 10:18 schreef achi het volgende:
Gistermiddag een redelijke goede middag gehad.
Gepraat met een oude vriend, en even de stad in geweest om even ergens wat te drinken.
Deed me wel goed, dacht dat ik de eerste zondagsdip had vermeden en voelde me ook wel positief.
Tot ik weer in bed lag, en de slaap niet kon vatten,dus ik weer lekker gaan nadenken over ons.. Slecht ik weet het, maar soms gaan je gedachtes daar zo naar uit.
En zo graag contact met d'r hebben, en met haar praten, maar het is nog wat te vers daarvoor, nog geen week.

Heb uiteindelijk nog 5 1/2 uurtjes kunnen slapen geloof ik.
Vanavond maar even naar mijn broer wat afleiding zoeken.
De eerste weken zijn het zwaarst Achi, gewoon volhouden en steunen op de mensen die om je geven.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75606281
quote:
Op maandag 14 december 2009 10:37 schreef Chev het volgende:

[..]

De eerste weken zijn het zwaarst Achi, gewoon volhouden en steunen op de mensen die om je geven.
Ik weet het, maar weten en voelen zijn 2 verschillende dingen.
Tijd zal leren, en vele geduld hebben. Met haar had ik veel geduld, geduld wat ik nu even moeilijk kan opbrengen. Maar volhouden zal ik zeker.
En wat gekkie ook aangeeft, Boos zijn zou soms makkelijker zijn.
Het geeft toch wel een beetje steun om het zo hier te posten, en wetend dat er mensen zijn die het zelfde ondergaan die je daarin steunen, gewoon door het lezen en/of reageren, en de ervaringen te kunnen uitwisselen.
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')