abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 22:58:29 #201
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75597644
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:51 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Ik heb haar 1 maand nadat het uit was gesproken, en daarna helemaal niks meer... Het zal er ooit wel van moeten komen want ze heeft nog 1 ding van me dat ik terug wil: mijn scanner. Misschien meer, maar dat kan ik me niet meer herinneren. Ik zag het einde al komen dus ik heb haar op dezelfde dag meteen alles teruggegeven.
ok...dat is ook best wel weinig haha.... ik dacht dat ik de enige was hier die pretty much van het een op het andere moment zijn "vriendinnetje" nooit meer heeft gezien
  zondag 13 december 2009 @ 23:01:17 #202
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75597779
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

ok...dat is ook best wel weinig haha.... ik dacht dat ik de enige was hier die pretty much van het een op het andere moment zijn "vriendinnetje" nooit meer heeft gezien
Nja, ik had aangegeven dat ik toch zeker 3 maanden nodig zou hebben voor ik vrienden zou kunnen zijn. Maar naar 1 maand heb ik haar aangesproken om te zeggen dat ik vanaf dan al wel weer kon praten met haar. Maar goed, ik zit nog niet aan die 3 maanden en ik weet helemaal niks zeker over hoe zij in het proces zit. In dat ene gesprek zei ze dat ze weer gelukkig is, maar de informatie die ik verder nog uit andere bronnen heb spreken dat tegen... En tegenkomen, tsja. Ik woon in Enschede en zij in Gent, Vlaanderen.

But hey, I don't give a fuck!
pi_75597831
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:54 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat heb ik ook... En ik vrees dat het gezeik nog wel even gaat duren, gezien de woningmarkt.
Sterkte kerel! Ja het is echt rot dat je nog een 'band' hebt die niet alleen emotioneel is.

Gelukkig huurden wij, maar ook een huurwoning is niet zo makkelijk te vinden.
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:58 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Wees blij. Als je haar ziet sterf je duizend keer. Tenminste, ik wel.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_75597987
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:02 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Sterkte kerel! Ja het is echt rot dat je nog een 'band' hebt die niet alleen emotioneel is.

[..]

Ach, shit happens when it happens. Liever alles in één keer dan alles verspreid over 10 jaar... Ik kan er niks meer aan veranderen, en ik heb me voorgenomen me niet meer druk te maken over zaken die ik toch niet in de hand heb. Niet dat dat altijd lukt natuurlijk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 23:11:45 #205
Dick Laurent Is Dead
pi_75598212
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:02 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

[..]

Ja, ben inderdaad bang dat als ik haar tegen kom en zal zien hoe "gelukkig" ze is (want dat is ze, hoor ik van vrienden af en toe) dat dat diep zal steken in mijn hartje...

Bedoel, ik ben zelf ook best happy most of the time, maar ik mis haar soms nog behoorlijk.... Ik weet daarintegen dat zij mij niet mist... en dat doet wel pijn jah...

Maar zolang ik er niet mee geconfronteerd word... kan ik er vrij goed mee omgaan
pi_75598276
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:11 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ja, ben inderdaad bang dat als ik haar tegen kom en zal zien hoe "gelukkig" ze is (want dat is ze, hoor ik van vrienden af en toe) dat dat diep zal steken in mijn hartje...

Bedoel, ik ben zelf ook best happy most of the time, maar ik mis haar soms nog behoorlijk.... Ik weet daarintegen dat zij mij niet mist... en dat doet wel pijn jah...

Maar zolang ik er niet mee geconfronteerd word... kan ik er vrij goed mee omgaan
* Barbusse sluit zich hierbij aan
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_75598361
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

* Barbusse sluit zich hierbij aan
Missen jullie je ex of zo en zo iemand. Want dat heb ik heel erg. Mijn ex kan mij gestolen worden.
  zondag 13 december 2009 @ 23:16:45 #208
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75598402
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:11 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Geef mij maar de lelijke waarheid over de mooie leugen. Verhoogt uiteindelijk mijn pijngrens en daar kan ik meer wijsheid aan ontrekken.

Maar af en toe is een whisky en wat zelf-deceptie wel fijn voor een avondje...
pi_75598425
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:15 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Missen jullie je ex of zo en zo iemand. Want dat heb ik heel erg. Mijn ex kan mij gestolen worden.
Een beetje van beide denk ik. Ik wil haar echt niet meer terug. Maar dat betekent natuurlijk niet dat ze helemaal "uit m'n hart" is. En ja, het alleen zijn is ook wennen.
  zondag 13 december 2009 @ 23:26:16 #210
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75598730
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Een beetje van beide denk ik. Ik wil haar echt niet meer terug. Maar dat betekent natuurlijk niet dat ze helemaal "uit m'n hart" is. En ja, het alleen zijn is ook wennen.
Onder strenge edoch redelijke voorwaarden zou ik haar terugnemen.

En missen, nee. Alleen nog af en toe een mooie herinnering die zich opdringt en pijn achterlaat. Ik zou eerder het geluk missen dan haar specifiek.
pi_75598959
quote:

[..]

Ik mis d'r elke dag om eerder genoemde redenen
pi_75599093
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:33 schreef DeuceFour het volgende:

[..]

Ik mis d'r elke dag om eerder genoemde redenen
Sterkte kerel...
pi_75599302
quote:

[..]

Missen jullie je ex of zo
Ja. Mijn ex en mijn beste vriend.

Allebei en heel veel. Niet als vriendin, maar als ex waar ik het goed mee kon vinden.
En mijn beste vriend gewoon als beste vriend.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75599337
quote:

[..]

Na 3,5 jaar nog steeds

Helaas heb ik nog steeds met haar te maken (kinderen enzo) Op zo'n manier kan ik haar moeilijk vergeten...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_75600269
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[ afbeelding ] Sterkte kerel...

Thnx man, soms wou ik dat ik niet zo'n specifieke 'smaak' had Leuk nummer!
pi_75600645
pff ik leef nog.

We zijn het er geloof ik over eens dat ik hier blijf wonen en zij iets anders gaat zoeken, dus dat zijn weer wat kopzorgen minder. (ze zit nu bij familie, trouwens)

Laat de verfpotten maar komen
pi_75601386
Heb vandaag wat vreemds meegemaakt.
Soms denk je dat bepaalde momenten voor jouw gemaakt zijn.

Na een concert vanavond ging ik alleen met de trein naar huis (De rest met de auto maar die was vol), en ik stond bij het Leidse Plein in Amsterdam op de tram te wachten.

Prachtig verlichte bomen met blauwe lampjes, een schaatsbaan met muziek (Akon - nana) verschillende kraampjes met winter lekkernijen en een man die met een versterkertje op zijn gitaar en erbij erg mooi stond te zingen voor de mensen en een kleine fooi.

Ik weet niet waarom, maar ik kreeg spontaan een brok in mijn keel en een traantje in mijn ogen toen ik daar stond te luisteren naar zijn liedjes als: Stand by me, Need somebody enzo ...

Die man deed gewoon waar hij goed in was, mensen vermaken, verdiende wat geld, om wat voor reden dan ook en dat werkte bij mij.

Alles was zo prachtig daar dat het enige dat ik dacht was, ik kan al dit mooie niet met iemand delen dacht niet eens specifiek aan mijn ex al hoort dat wel bij mijn rugzak, maar voelde me even bijzonder slecht.. een kwartiertje later ging het wel weer.

Alles in Amsterdam was mooi verlicht met lampjes en kerstdingetjes, ik heb genoten van mijn zondag avond, toch gek.. ik dacht altijd dat ik een solide blok persoon was bestand tegen stres en emoties voordat het uitging met mijn ex, nu laat ik liever alles gewoon gaan en ervaar alles zoals het is en geniet van de momenten.

Misschien dat ik sterk moest zijn bij mijn ex, heeft ze me zelfs ooit eens gezegd, maar niemand kan altijd sterk blijven en iedereen heeft wel eens een beetje steun nodig,.

Nu slapen over 5 uurtjes weer de wekker

Ohja respect voor de zoutstrooiers die om 1 uur 's nachts nog zout aan het strooien waren op alle NS stations! Daardoor lijkt mijn werk morgen ochtend opeens niet zó heel zwaar meer
quote:
Op zondag 13 december 2009 23:17 schreef Barbusse het volgende:
Daar ben ik het dus mee eens. Als iemand uit je leven is, is deze ook niet meteen uit je hart.

Volgens mij kan je zo iemand nooit helemaal vergeten omdat je er toch mooie dingen mee hebt meegemaakt, het slijt en verzacht op den duur wel, merk ik
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  maandag 14 december 2009 @ 08:00:39 #218
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75603290
quote:
Op maandag 14 december 2009 01:36 schreef Chev het volgende:
<achterlijk lange quote>
Moggûh!

Zulke momenten hoop ik niet meer te hebben over enkele maanden. Muziek kan dat effect op je hebben, dus ik ontwijk juist alle "oh nee, ik ben alleen, zonder haar...." liedjes. Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar "ik heb jou/niemand nodig, flikker maar mooi op" liedjes...
  maandag 14 december 2009 @ 09:08:03 #219
278630 Snikch
Living my life
pi_75603987
quote:
Op maandag 14 december 2009 08:00 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Moggûh!

Zulke momenten hoop ik niet meer te hebben over enkele maanden. Muziek kan dat effect op je hebben, dus ik ontwijk juist alle "oh nee, ik ben alleen, zonder haar...." liedjes. Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar "ik heb jou/niemand nodig, flikker maar mooi op" liedjes...
Goeiemorge,

die liedjes ontwijken probeer ik ook inderdaad, maar tijdesn uitgaan of in de stad tijdens kerst inderdaad is dat lastig aangezien je zelf de afspeellijst niet bepaald . En voor mijzelf gesproken gaat het niet alleen om de liedjes, maar inderdaad leuke dingen die je doet of die er gebeuren, al is het nog zoiets kleins of nutteloos wat je elke dag meemaakt maar gewoon leuk vindt, of juist iets groots en moois zoals zo tijdens kerst. Dat zijn gewoon dingen die ik graag met iemand zou willen delen, en ook van diegene horen hoe haar dag was, wat voor leuks ze heeft meegemaakt, en samen nog veel leukere dingen meemaken.

Nou ja je snapt me wel, zal er niet al te diep op in gaan anders blijf ik er weer in hangen ben ik bang . Maar goed, mis gewoon zo iemand, een lief meisje om alles mee te delen, en mis mijn ex zelf ook nog wel hoor want ik zeg al, voor mij was ze bijna perfect helaas..
For as he thinks within himself, so he is
pi_75605066
Goeie morgen allemaal, deze mooie morgen!
Lekker gewandeld met m'n hondje net en wat is dat toch mooi, alles in het wit
( en daar geniet ik alleen ook wel van hoor )
pi_75605096
quote:
Op maandag 14 december 2009 09:08 schreef Snikch het volgende:

[..]

Goeiemorge,

die liedjes ontwijken probeer ik ook inderdaad, maar tijdesn uitgaan of in de stad tijdens kerst inderdaad is dat lastig aangezien je zelf de afspeellijst niet bepaald . En voor mijzelf gesproken gaat het niet alleen om de liedjes, maar inderdaad leuke dingen die je doet of die er gebeuren, al is het nog zoiets kleins of nutteloos wat je elke dag meemaakt maar gewoon leuk vindt, of juist iets groots en moois zoals zo tijdens kerst. Dat zijn gewoon dingen die ik graag met iemand zou willen delen, en ook van diegene horen hoe haar dag was, wat voor leuks ze heeft meegemaakt, en samen nog veel leukere dingen meemaken.

Nou ja je snapt me wel, zal er niet al te diep op in gaan anders blijf ik er weer in hangen ben ik bang . Maar goed, mis gewoon zo iemand, een lief meisje om alles mee te delen, en mis mijn ex zelf ook nog wel hoor want ik zeg al, voor mij was ze bijna perfect helaas..
Ik probeer momenteel helemaal niks meer te ontwijken al zoek ik mijn grootste confontatie ook niet op omdat ik het niet nodig vind, durven leven is en must vind ik.

Wat gebeurd dat gebeurd, bang zijn dat er iets gebeurd ben ik helemaal niet meer, ik heb toch controle over mijn eigen leven, en als ik bijvoorbeeld mijn ex tegen zou komen ergens zou dit puur toeval zijn, ik ga niet meer naar de plekken waar ik samen het haar naar toe ging en ga niet meer om met de mensen waarmee zij nog omgaat, het contact is echt nul al ruim een jaar.

Tja zoeken we allemaal niet iemand om alles mee te delen?

Met vallen en opstaan leer je lopen, met vallen en opstaan leer je van iemand te houden, net zoals ik bij mijn ex probeerde te doen. Op dat moment leek zij bijna perfect voor mij, en in sommige opzichten was ze dat ook, en in anderen opzichten ging het gewoon niet, en dan kan ik zeggen 'je hebt het verpest bitch', of ik kan zeggen, 'bedankt voor de mooie tijd samen', zelfs als ze je iets geflikt heeft.

Ik probeer er niet meer bij stil te staan wat er allemaal gebeurd is, dat kost te veel energie, en ik moet zeggen, dat lukt vrij aardig , maar op 'n moment zoals gisteren met al die kerst pracht en praal denk je toch 'shit, sta ik hier 1 1/2 jaar later alleen' en dan zinkt toch even de moed je in de schoenen voor heel even.

En dan gaat het leven weer verder niet ongelukkig of verdrietig maar wel met een klein gemis van een herinnering aan een mooie tijd van gebondenheid, maar wel met een zee van levenservaring rijker, want stil zitten heb ik zeker niet gedaan
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75605285
Gistermiddag een redelijke goede middag gehad.
Gepraat met een oude vriend, en even de stad in geweest om even ergens wat te drinken.
Deed me wel goed, dacht dat ik de eerste zondagsdip had vermeden en voelde me ook wel positief.
Tot ik weer in bed lag, en de slaap niet kon vatten,dus ik weer lekker gaan nadenken over ons.. Slecht ik weet het, maar soms gaan je gedachtes daar zo naar uit.
En zo graag contact met d'r hebben, en met haar praten, maar het is nog wat te vers daarvoor, nog geen week.

Heb uiteindelijk nog 5 1/2 uurtjes kunnen slapen geloof ik.
Vanavond maar even naar mijn broer wat afleiding zoeken.
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
pi_75605786
quote:
Op maandag 14 december 2009 10:10 schreef Chev het volgende:

[..]

Ik probeer momenteel helemaal niks meer te ontwijken al zoek ik mijn grootste confontatie ook niet op omdat ik het niet nodig vind, durven leven is en must vind ik.

Wat gebeurd dat gebeurd, bang zijn dat er iets gebeurd ben ik helemaal niet meer, ik heb toch controle over mijn eigen leven, en als ik bijvoorbeeld mijn ex tegen zou komen ergens zou dit puur toeval zijn, ik ga niet meer naar de plekken waar ik samen het haar naar toe ging en ga niet meer om met de mensen waarmee zij nog omgaat, het contact is echt nul al ruim een jaar.

Tja zoeken we allemaal niet iemand om alles mee te delen?

Met vallen en opstaan leer je lopen, met vallen en opstaan leer je van iemand te houden, net zoals ik bij mijn ex probeerde te doen. Op dat moment leek zij bijna perfect voor mij, en in sommige opzichten was ze dat ook, en in anderen opzichten ging het gewoon niet, en dan kan ik zeggen 'je hebt het verpest bitch', of ik kan zeggen, 'bedankt voor de mooie tijd samen', zelfs als ze je iets geflikt heeft.

Ik probeer er niet meer bij stil te staan wat er allemaal gebeurd is, dat kost te veel energie, en ik moet zeggen, dat lukt vrij aardig , maar op 'n moment zoals gisteren met al die kerst pracht en praal denk je toch 'shit, sta ik hier 1 1/2 jaar later alleen' en dan zinkt toch even de moed je in de schoenen voor heel even.

En dan gaat het leven weer verder niet ongelukkig of verdrietig maar wel met een klein gemis van een herinnering aan een mooie tijd van gebondenheid, maar wel met een zee van levenservaring rijker, want stil zitten heb ik zeker niet gedaan
Wat dat betreft denk ik er net zo over Chev,
Vooral door mooie dingen word ik ontroerd en pink ik soms een traantje weg,
maar ik ben idd ook blij met de mooie herinnering en alle ervaringen die ik heb opgedaan

De boosheid is verdwenen gelukkig!
Soms maakt dat het juist moeilijker, want het is zoveel makkelijker om boos te zijn!
Ik mis ook heel vaak iemand om alles mee te delen ( had gister best naar a.dam gewild trouwens )
Maar wie weet wat 2010 weer allemaal in petto heeft!
pi_75605792
quote:
Op maandag 14 december 2009 10:18 schreef achi het volgende:
Gistermiddag een redelijke goede middag gehad.
Gepraat met een oude vriend, en even de stad in geweest om even ergens wat te drinken.
Deed me wel goed, dacht dat ik de eerste zondagsdip had vermeden en voelde me ook wel positief.
Tot ik weer in bed lag, en de slaap niet kon vatten,dus ik weer lekker gaan nadenken over ons.. Slecht ik weet het, maar soms gaan je gedachtes daar zo naar uit.
En zo graag contact met d'r hebben, en met haar praten, maar het is nog wat te vers daarvoor, nog geen week.

Heb uiteindelijk nog 5 1/2 uurtjes kunnen slapen geloof ik.
Vanavond maar even naar mijn broer wat afleiding zoeken.
De eerste weken zijn het zwaarst Achi, gewoon volhouden en steunen op de mensen die om je geven.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75606281
quote:
Op maandag 14 december 2009 10:37 schreef Chev het volgende:

[..]

De eerste weken zijn het zwaarst Achi, gewoon volhouden en steunen op de mensen die om je geven.
Ik weet het, maar weten en voelen zijn 2 verschillende dingen.
Tijd zal leren, en vele geduld hebben. Met haar had ik veel geduld, geduld wat ik nu even moeilijk kan opbrengen. Maar volhouden zal ik zeker.
En wat gekkie ook aangeeft, Boos zijn zou soms makkelijker zijn.
Het geeft toch wel een beetje steun om het zo hier te posten, en wetend dat er mensen zijn die het zelfde ondergaan die je daarin steunen, gewoon door het lezen en/of reageren, en de ervaringen te kunnen uitwisselen.
  maandag 14 december 2009 @ 11:33:43 #226
278630 Snikch
Living my life
pi_75607615
quote:
Op maandag 14 december 2009 10:51 schreef achi het volgende:

[..]

Ik weet het, maar weten en voelen zijn 2 verschillende dingen.
Tijd zal leren, en vele geduld hebben. Met haar had ik veel geduld, geduld wat ik nu even moeilijk kan opbrengen. Maar volhouden zal ik zeker.
En wat gekkie ook aangeeft, Boos zijn zou soms makkelijker zijn.
Het geeft toch wel een beetje steun om het zo hier te posten, en wetend dat er mensen zijn die het zelfde ondergaan die je daarin steunen, gewoon door het lezen en/of reageren, en de ervaringen te kunnen uitwisselen.
Mee eens. Heb gisteren weer in een dipje gezeten maar hier anderen proberen te helpen met hun situatie (die vaak heel erg herkenbaar is) werkt redelijk therapeutisch .

Verder zul je er over een tijd wel anders tegenaan kijken hoor. Ik mis mijn ex ook nogsteeds maar ik ben niet meer het wrak wat ik een maand geleden wel was, en kijk ook al wat objectiever naar onze relatie. Vind nogsteeds dat we het prachtig hadden en zou zoiets graags opnieuw willen, maar heb ondertussen wel geleerd dat er bij haar dus nogsteeds een kant leefde die ik dacht dat ze had afgezworen, blijkbaar heeft ze niet zoveel geleerd als ze zelf zegt en als ik ook dacht.

Maar goed, begin is gewoon moeilijk ja, heeft hoe dan ook tijd nodig (alhoewel het idd wel lijkt alsof dat voor al onze exen niet geldt >.<). Sterkte ermee in ieder geval!!
  maandag 14 december 2009 @ 11:41:15 #227
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75607904
pff kan ik de tijd niet effe vooruitspoelen totdat ik eroverheen ben als dat al ooit gaat lukken
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_75608183
quote:
Op maandag 14 december 2009 11:33 schreef Snikch het volgende:

[..]

Mee eens. Heb gisteren weer in een dipje gezeten maar hier anderen proberen te helpen met hun situatie (die vaak heel erg herkenbaar is) werkt redelijk therapeutisch .

Verder zul je er over een tijd wel anders tegenaan kijken hoor. Ik mis mijn ex ook nogsteeds maar ik ben niet meer het wrak wat ik een maand geleden wel was, en kijk ook al wat objectiever naar onze relatie. Vind nogsteeds dat we het prachtig hadden en zou zoiets graags opnieuw willen, maar heb ondertussen wel geleerd dat er bij haar dus nogsteeds een kant leefde die ik dacht dat ze had afgezworen, blijkbaar heeft ze niet zoveel geleerd als ze zelf zegt en als ik ook dacht.

Maar goed, begin is gewoon moeilijk ja, heeft hoe dan ook tijd nodig (alhoewel het idd wel lijkt alsof dat voor al onze exen niet geldt >.<). Sterkte ermee in ieder geval!!
Jij bent niet de enige die veel steun haalt uit niet alleen het posten van je ervaringen en emoties, maar ook door het (proberen te) helpen van anderen kerel.
En het verandert allemaal langzaam van het echt missen van je ex in het missen van iemand. In het begin word je gewoon een beetje overspoeld door eenzaamheid, wat nogal overweldigend is. Daarna volgt de acceptatie. Je ziet op een gegeven moment ook de minpunten in je ex. Dat er gevoelens als woede en verlatenheid bij komen is dan ook normaal. Maar je zult zien dat je op een moment met slechts wat weemoed terug kunt denken aan een mooie tijd die (helaas of juist gelukkig) voorbij is.
The end is just the beginning!
pi_75608191
een weekend waarin ik niks te doen had zonder dip doorgekomen, zelfs ondanks een tegenvaller op vrijdagmiddag!
Ben erg blij om te merken dat dat inmiddels ook weer mogelijk is

En inderdaad, boos zijn is vele malen makkelijker dan accepteren en met een goed gevoel terugkijken op de mooie dingen. Maar het begint te komen ondanks dat ik het/haar nog regelmatig mis. Wel moeilijk om aan te geven waar de grens tussen het missen van een gevoel en een persoon ligt, als je die gevoelens maar bij één persoon hebt ervaren.
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  Moderator maandag 14 december 2009 @ 11:58:47 #230
Dick Laurent Is Dead
pi_75608486
Ik kreeg zojuist op facebook foto's te zien van mijn ex (bij toeval, ze staat al lang niet meer in mijn vrienden lijst... maar een album van haar waar andere vrienden van mij in voorkwamen verscheen zodoende op mijn muur)

Tja wat kan ik zeggen,... ze zag er anders uit... heel anders... ze was tuttig geworden. Ze droeg kleren die ze werkelijk nooit had gedragen toen wij nog samen waren.

I guess people can actually change.... fast....

Ach ja, hoe ze nu uit ziet is ze mijn type ook helemaal niet meer dat is nog het meest grappig eigenlijk. Dus dat komt de verwerking alleen maar ten goede
pi_75608732
quote:
Op maandag 14 december 2009 11:58 schreef dick_laurent het volgende:
Ik kreeg zojuist op facebook foto's te zien van mijn ex (bij toeval, ze staat al lang niet meer in mijn vrienden lijst... maar een album van haar waar andere vrienden van mij in voorkwamen verscheen zodoende op mijn muur)

Tja wat kan ik zeggen,... ze zag er anders uit... heel anders... ze was tuttig geworden. Ze droeg kleren die ze werkelijk nooit had gedragen toen wij nog samen waren.

I guess people can actually change.... fast....

Ach ja, hoe ze nu uit ziet is ze mijn type ook helemaal niet meer dat is nog het meest grappig eigenlijk. Dus dat komt de verwerking alleen maar ten goede
Dat gebeurt wel vaker hè? Dat men na een lange relatie opeens uiterlijk zo moet veranderen. Om de veranderde situatie te laten zien of zo...ik weet niet precies waarom eigenlijk.
  Moderator maandag 14 december 2009 @ 12:24:04 #232
Dick Laurent Is Dead
pi_75609178
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat gebeurt wel vaker hè? Dat men na een lange relatie opeens uiterlijk zo moet veranderen. Om de veranderde situatie te laten zien of zo...ik weet niet precies waarom eigenlijk.
Jaahhhhh typisch man. Ik was echt even verbaasd, en tegelijkertijd had ik ook zo'n gevoel van jah... ergens verwachtte ik dit wel

Nou ik ben niet veranderd... kwa uiterlijk dan. Ik heb daar ook geen behoefte aan (en ook geen geld voor nieuwe kleren at the moment ).
Toch weer een goede les voor mij, dat ik nooit had verwacht dat zij zo zou veranderen is naïviteit geweest van mij... en mijn paps had fucking gelijk all this time....hahaha godver
hij zei: "je moet je intuïtie gebruiken jongen, dit meisje past eigenlijk helemaal niet bij je"

you were right dad..... you were right....
pi_75609290
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:24 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Jaahhhhh typisch man. Ik was echt even verbaasd, en tegelijkertijd had ik ook zo'n gevoel van jah... ergens verwachtte ik dit wel

Nou ik ben niet veranderd... kwa uiterlijk dan. Ik heb daar ook geen behoefte aan (en ook geen geld voor nieuwe kleren at the moment ).
Toch weer een goede les voor mij, dat ik nooit had verwacht dat zij zo zou veranderen is naïviteit geweest van mij... en mijn paps had fucking gelijk all this time....hahaha godver
hij zei: "je moet je intuïtie gebruiken jongen, dit meisje past eigenlijk helemaal niet bij je"

you were right dad..... you were right....
Kutwijsneuzen, die papa's.... Die van mij zei het ook. "Zeg dat dan vóórdat ik "ja, ik wil" zeg, kerel!"
Ik zou wel wat aan m'n uiterlijk veranderen, als ik het geld zou hebben. Een complete garderobe van Italiaanse maatkostuums zou me best vrolijk maken. Maar dat heeft niks met de relatiebreuk te maken eigenlijk, dat wil ik al tijden.
  Moderator maandag 14 december 2009 @ 12:30:21 #234
Dick Laurent Is Dead
pi_75609347
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Kutwijsneuzen, die papa's.... Die van mij zei het ook. "Zeg dat dan vóórdat ik "ja, ik wil" zeg, kerel!"
Ik zou wel wat aan m'n uiterlijk veranderen, als ik het geld zou hebben. Een complete garderobe van Italiaanse maatkostuums zou me best vrolijk maken. Maar dat heeft niks met de relatiebreuk te maken eigenlijk, dat wil ik al tijden.
Ik wil ook nog steeds een pak van Hugo Boss.... maar dat wilde ik idd ook al toen ik nog een relatie had, dus dat staat daar los van
pi_75609449
Hehe, ik heb alleen besloten (naja eigelik net) dat ik toch echt een keer op hakken moet leren lopen...
Geen idee of hij is veranderd... Naja zal wel niet, t stelde voor hem toch niets voor
pi_75609497
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:30 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik wil ook nog steeds een pak van Hugo Boss.... maar dat wilde ik idd ook al toen ik nog een relatie had, dus dat staat daar los van
Haha, herkenbaar! De outfits van Brad Pitt in Ocean's 11, super, wil ik ook!
Maar don't worry, a change is gonna come. Juist door de relatiebreuk is er de mogelijkheid om je leven in te richten precies zoals JIJ wilt, zonder rekening te hoeven houden met anderen. Dat privilege is niet alleen weg gelegd voor diegene die de ander zo koud gedumpt heeft!
pi_75609590
Ouders en goede vrienden zien vaak veel eerder dingen die je zelf niet ziet of wil zien.

Laatste keer dat ik m'n ex, zo'n 3 kwart jaar terug was ze niks veranderd, droeg nog dezelfde kleding en hetzelfde parfum (stond toen op 'n meter afstand in de kroeg van haar).

M'n hyves heb ik toen al direct verwijderd, m'n facebook heb ik en de rest haar op alle fronten geblokkeerd
Haar laatste email reactie van haar aan mij: "Als je nog contact wil kan dat via msn"

Pff Als ze nog contact met mij wil dan mag zij er moeite voor doen, ik ga het zeker niet proberen
My2cents zeg maar.

Mensen veranderen niet meer na een bepaalde leeftijd (16 ofzo)
Hun meningen, doen en laten kunnen ze aanpassen of kan veranderen door ervaringen, maar je kan van een pauper geen koning maken of van een grove biker geen gentleman maken, net als dat eerlijke samaritan geen oplichter enzo..
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75609644
Jee, ik ben best veel veranderd . Ik vind zelf wel ten goede. En ex ook trouwens. Krijg ontzettend veel complimenten van mensen om mij heen. En ik straal veel meer. Maar dat komt dat ik uit die negatieve sfeer weg ben. Continu die spanning is echt niet goed .

Ben kilo's kwijt. Heb een compleet nieuwe garderobe gekocht. Lekker gevoel was dat zeg, kopen voor een prikkie . En zorg er voor dat ik elke dag goed/verzorgd uitzie. Ook aan hem te laten blijken dat ik wel red zonder hem. En dat gaat mij idd goed af. .
pi_75609971
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:42 schreef Kwartje7 het volgende:
Jee, ik ben best veel veranderd . Ik vind zelf wel ten goede. En ex ook trouwens. Krijg ontzettend veel complimenten van mensen om mij heen. En ik straal veel meer. Maar dat komt dat ik uit die negatieve sfeer weg ben. Continu die spanning is echt niet goed .

Ben kilo's kwijt. Heb een compleet nieuwe garderobe gekocht. Lekker gevoel was dat zeg, kopen voor een prikkie . En zorg er voor dat ik elke dag goed/verzorgd uitzie. Ook aan hem te laten blijken dat ik wel red zonder hem. En dat gaat mij idd goed af. .
Die kilo's raak ik nu zo'n beetje kwijt denk ik.. Door de stress, en eigenlijk geen normale hap door mijn keel kunnen krijgen.
Maar erg mooi dat je zo positief staat, en uitstraald, houden zo!
pi_75610079
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:53 schreef achi het volgende:

[..]

Die kilo's raak ik nu zo'n beetje kwijt denk ik.. Door de stress, en eigenlijk geen normale hap door mijn keel kunnen krijgen.
Maar erg mooi dat je zo positief staat, en uitstraald, houden zo!
Dat komt bij jou ook kerel, geloof me maar!
  maandag 14 december 2009 @ 12:59:21 #241
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75610156
Ik ben ook behoorlijk afgevallen, heb nu eindelijk weer maat 36/38, het enige positieve van alle ellende
pi_75610308
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:59 schreef zwartedoos het volgende:
Ik ben ook behoorlijk afgevallen, heb nu eindelijk weer maat 36/38, het enige positieve van alle ellende
Ik zit nu ook in die maat, moet erg opletten dat ik nog niet meer afvalt. 's Avonds maar aan de chips e.d. Maar voor mij is het echt niet het enige positieve en jij zal dit later ook wel erkennen.
pi_75610385
quote:
Op maandag 14 december 2009 13:04 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Ik zit nu ook in die maat, moet erg opletten dat ik nog niet meer afvalt. 's Avonds maar aan de chips e.d. Maar voor mij is het echt niet het enige positieve en jij zal dit later ook wel erkennen.
Precies, het is nu misschien nog doffe ellende, maar daar komt zeker een eind aan!
  maandag 14 december 2009 @ 13:14:40 #244
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_75610600
Ik meld me ook maar even, ook al gaat het niet echt om een ex maar om een ontbeantwoorde liefde na een aantal dates en maandenlang contact.

Snap niet dat ik er inmiddels toch alweer 2 weken mee in m'n maag zit.
  maandag 14 december 2009 @ 13:19:23 #245
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75610738
Van de week zag ik n vet concert(voor hem) en wilde hem bijna smssen zo van, heb je t al gezien is echt wat voor jou Effe vergeten dat hij mn bloed wel kan drinken
  maandag 14 december 2009 @ 13:41:49 #246
278630 Snikch
Living my life
pi_75611408
quote:
Op maandag 14 december 2009 13:19 schreef zwartedoos het volgende:
Van de week zag ik n vet concert(voor hem) en wilde hem bijna smssen zo van, heb je t al gezien is echt wat voor jou Effe vergeten dat hij mn bloed wel kan drinken
Ja ik ken het gevoel, kom opeens heel veel dingen tegen die mijn ex heel leuk zou vinden. Sommige van die dingen doe ik ook gewoon omdat ik het zelf leuk vindt zoals afgelopen zaterdag die kerstmarkt. Maar was dan dus wel als de dood dat ik haar tegen zou komen, ook niet echt leuk ..
pi_75612389
quote:
Op maandag 14 december 2009 12:42 schreef Kwartje7 het volgende:

Heel goed Kwartje!

Zelf ook 11kg afgevallen, gaan sporten, nieuwe kleding gekocht natuurlijk
En laatst op een verjaardag en om me heen nog steeds vragen van: Wauw, ben je nog steeds aan het afvallen?

In totaal in 2 jaar -25kg en nog 10kg te gaan
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  maandag 14 december 2009 @ 15:18:35 #248
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75614537
Ik had gisteren de verjaardag van mijn peetkind, en toen vroeg de familie voor het eerst gerichte vragen over het feit dat ik weer vrijgezel ben. Ik kon er heel makkelijk en pijnloos over praten, dat was wel fijn te merken. Het licht is in zicht!
pi_75614690
quote:
Op maandag 14 december 2009 14:12 schreef Chev het volgende:

[..]

Heel goed Kwartje!

Zelf ook 11kg afgevallen, gaan sporten, nieuwe kleding gekocht natuurlijk
En laatst op een verjaardag en om me heen nog steeds vragen van: Wauw, ben je nog steeds aan het afvallen?

In totaal in 2 jaar -25kg en nog 10kg te gaan
Thanks. Zie je wel we zijn op de goede weg.
Maar ik wil echt niet meer afvallen. Het is goed zo. Kleren die ik drie weken geleden gekocht hebt, worden al te groot. En dat wil ik niet. Heb geen geld voor weer een gehele nieuwe garderobe .
pi_75614961
Hehe gewoon doorgaan tot je tevreden ben kwartje
Shoppen voor een maatje minder blijft leuk!
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75615097
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:29 schreef Chev het volgende:
Hehe gewoon doorgaan tot je tevreden ben kwartje
Shoppen voor een maatje minder blijft leuk!
Nee, Chev. Het is genoeg nu. Ik wil niet het lijf van een 13-jarig meisje krijgen. Er moeten wel rondingen aanzitten, vind je ook niet?.
Vanavond ook maar weer op de crosstrainer gaan staan, buikspieroefeningen, etc. En dan weer net zo gespierd worden, voordat ik ooit zwanger werd. Dat is mijn doel. Hoop dat ik dat ooit weer bereikt. Discipline is niet meer wat het geweest wat.
pi_75615207
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:33 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Nee, Chev. Het is genoeg nu. Ik wil niet het lijf van een 13-jarig meisje krijgen. Er moeten wel rondingen aanzitten, vind je ook niet?.
Vanavond ook maar weer op de crosstrainer gaan staan, buikspieroefeningen, etc. En dan weer net zo gespierd worden, voordat ik ooit zwanger werd. Dat is mijn doel. Hoop dat ik dat ooit weer bereikt. Discipline is niet meer wat het geweest wat.
http://www.becomeaspartan.nl/index.php Je gaat hopelijk niet dit soort dingen doen?
Het zou wel iets voor mij zijn... Maar ook bij mij is de discipline een beetje overboord...
pi_75615465
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]

http://www.becomeaspartan.nl/index.php Je gaat hopelijk niet dit soort dingen doen?
Het zou wel iets voor mij zijn... Maar ook bij mij is de discipline een beetje overboord...
Voor een vrouw is dit te gespierd. Maar van een man
pi_75616079
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Voor een vrouw is dit te gespierd. Maar van een man
Iedere man in dit topic gaat nu als een bezetene aan de slag!
  maandag 14 december 2009 @ 16:13:49 #255
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75616380
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

hou helemaal niet van gespierde mannen Maar ook niet van dikke bierbuiken
pi_75616406
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:13 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

hou helemaal niet van gespierde mannen Maar ook niet van dikke bierbuiken
Ik ben zo iel als het maar kan. Daten?
  maandag 14 december 2009 @ 16:15:07 #257
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75616432
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dus echt niet, hé...

Ik zie er al goed uit, beter vind ik niet nodig
pi_75616520
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:15 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Dus echt niet, hé...

Ik zie er al goed uit, beter vind ik niet nodig
Ja, maar jij hebt lang haar....
  Moderator maandag 14 december 2009 @ 16:24:58 #259
Dick Laurent Is Dead
pi_75616762
Ik weet niet of ik er "goed" uit zie... ben niet heel ontevreden met mijn uiterlijk.... perfect is het natuurlijk niet, maar het kan vast ook slechter I guess....

Ik ben toch een beetje shocked door de foto's die ik vanmorgen heb gezien van mn ex.
In die zin dat ik gewoon verbaasd ben dat ze zo snel zo is veranderd. Het is alsof ik geen idee meer heb wie zij is... terwijl we zo lang bij elkaar zijn geweest. Voelt gewoon vreemd.... beetje zo van, was het dan allemaal een show? Ahja fuck it... boeit inmiddels niet meer. Maar toch, het is opmerkelijk....
  maandag 14 december 2009 @ 16:31:08 #260
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75616958
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, maar jij hebt lang haar....
In de meerderheid van de man/vrouw relaties heeft de man kort haar... Dus het hebben van lang haar is geen voorwaarde voor er goed uitzien, of het krijgen van een relatie...
pi_75617015
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:31 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

In de meerderheid van de man/vrouw relaties heeft de man kort haar... Dus het hebben van lang haar is geen voorwaarde voor er goed uitzien, of het krijgen van een relatie...
Ga er vooral rationeel op in kerel.
pi_75617105
Wanneer is de volgende meeting Ben er dan bij met al die mooie mensen met gespierde lichamen.
  maandag 14 december 2009 @ 16:35:43 #263
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75617108
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ga er vooral rationeel op in kerel.
Graag gedaan!
pi_75617253
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:35 schreef Kwartje7 het volgende:
Wanneer is de volgende meeting Ben er dan bij met al die mooie mensen met gespierde lichamen.
Over 16 weken.
  Moderator maandag 14 december 2009 @ 16:41:16 #265
Dick Laurent Is Dead
pi_75617296
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Over 16 weken.
dolletjes... ik verheug me er nu al op
  maandag 14 december 2009 @ 16:43:47 #266
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75617397
Komen er dan ook leuke vrouwen...?
pi_75617437
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:41 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

dolletjes... ik verheug me er nu al op
Gaan we ook schreeuwen: this is....LUDDEVUDUUUUUUUAAARGGGHHHHHHHH!
  maandag 14 december 2009 @ 16:45:34 #268
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_75617443
Pfff.. ik schaam me zo voor mezelf, voor alles wat ik doe, smsjes die ik nog steeds stuur, dingen die ik zeg.. gewoon, omdat ze stom, niet grappig en oninteressant zijn. Sowieso vind ik mezelf helemaal niet meer leuk nu, alles gaat stroef, ik ben niet meer grappig, vind mezelf dik en lelijk, enzovoorts.

en ik schaam me voor mijn onboeiende leven en ik wil hem gewoon echt keihard terug! maar ik ben zo bang dat hij mij een irritant wijf vind en helemaal niks meer met mij te maken wil hebben.
en ik schaam me omdat ik er niet mee om kan gaan,
en omdat ik me er zo door laat beinvloeden.

zo :p. Met jullie alles goed?
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  maandag 14 december 2009 @ 16:48:56 #269
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75617581
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:45 schreef Liebe het volgende:
Pfff.. ik schaam me zo voor mezelf, voor alles wat ik doe, smsjes die ik nog steeds stuur, dingen die ik zeg.. gewoon, omdat ze stom, niet grappig en oninteressant zijn. Sowieso vind ik mezelf helemaal niet meer leuk nu, alles gaat stroef, ik ben niet meer grappig, vind mezelf dik en lelijk, enzovoorts.

en ik schaam me voor mijn onboeiende leven en ik wil hem gewoon echt keihard terug! maar ik ben zo bang dat hij mij een irritant wijf vind en helemaal niks meer met mij te maken wil hebben.

Vertel eens wat meer... Het is vast niet zo erg als het nu lijkt...
  Moderator maandag 14 december 2009 @ 16:49:25 #270
Dick Laurent Is Dead
pi_75617603
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:45 schreef Liebe het volgende:

Hoi

Ja ik zou hier een heleboel op kunnen zeggen maar ehhm... ik denk niet dat dat veel zin heeft. Als je je kut voelt, dan doe je daar vrij weinig tegen.... moet je gewoon doorheen, hoe vervelend het ook is. Het cliché is waar: Tijd heelt alle wonden... (ik weet niet hoe lang het al uit is, maar zo te horen nog maar net?)
pi_75617811
Zo lang? Zat vanmiddag ff het 'na je ex komt..' oude topic te lezen, Maaar daarin zijn der nog ruige plannen voor een dikke party! Is er ook niet echt meer van gekomen heh?!
Ik ben gelukkig weer beetje over me dipje heen... Moest het allemaal weer even in perspectief zien ofzo.
Mis het wel dat er niet meer 'someone special' is, maar ach, die heb ik daarvoor ook lang niet gehad... En tja, het is kut dat hij dat al bij een ander heeft, naja prima... Komt voor mij vast wel weer iemand die veeeel leuker is dan hij...
Daarbij wil ik niet dat het van iemand anders afhangt of ik wel of niet gelukkig ben en een leuk leven heb.. Daarvoor ben ik toch echt zelf aangenomen

DUS leuke dingen doen

ik moet naar de supermarkt maar heb geen zinnn
  maandag 14 december 2009 @ 17:05:50 #272
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_75618204
is echt een heel lang verhaal,

maar hij is gewoon nogal speciaal voor me, ben voor het eerst naar bed geweest met hem, ook al duurde het maar heel kort en was het eigenlijk al heel snel duidelijk dat het misschien niet zo mooi was als het in het begin leek. maar we zitten in dezelfde vriendengroep, en het is wel heel gezellig, maar ik merk dat ik hoop blijf houden en dat moet ik niet doen. Ik ben gewoon nog verliefd en dat is best wel ruk, zeker omdat ik er al heel veel verdriet over heb gehad.

en daar schaam ik me dus voor. dat ik zo kwetsbaar ben, nog steeds. ook.
ik weet het niet.
bah ! sorry voor mn gezeik hoor.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  maandag 14 december 2009 @ 17:08:01 #273
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75618273
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:05 schreef Liebe het volgende:

maar hij is gewoon nogal speciaal voor me, ben voor het eerst naar bed geweest met hem, ook al duurde het maar heel kort en was het eigenlijk al heel snel duidelijk dat het misschien niet zo mooi was als het in het begin leek. maar we zitten in dezelfde vriendengroep, en het is wel heel gezellig, maar ik merk dat ik hoop blijf houden en dat moet ik niet doen. Ik ben gewoon nog verliefd en dat is best wel ruk, zeker omdat ik er al heel veel verdriet over heb gehad.

ik weet het niet.
Dit is niks om je voor te verontschuldigen. Dit is gewoon het begin van een klote-periode waar je helaas door moet. Het is erg naar dat je in dezelfde vriendengroep zit, en het is logisch dat hij speciaal voor je is. Maar je komt er wel doorheen, en dan ben je nog sterker dan voorheen! Buiten dat dit cliché-geblaat is is het ook nog eens waar...
  maandag 14 december 2009 @ 17:11:06 #274
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_75618380
clichés zijn soms best waar
maar ik zou willen dat ik er al overheen was.
en dat ik mezelf niet meer zo haatte. (nu is dat wel erg grof gezegd, maar daar komt het wel op neer.)

in ieder geval dat ik niet zo streng voor mezelf zou zijn. Bah.
pi_75618554
quote:

ik weet het niet.
Moet je je niet voor schamen en sorry zeggen is ook niet nodig, daar is dit topic voor!
Wel shitsituatie, vooral als jullie dezelfde vriendeingroep hebben! Schrijf het gerust van je af, dat kan goed helpen
pi_75618788
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef Liebe het volgende:

en dat ik mezelf niet meer zo haatte. (nu is dat wel erg grof gezegd, maar daar komt het wel op neer.)

Schrijf van je af, ik ben een en al oor!
  maandag 14 december 2009 @ 17:25:06 #277
281941 Implo
Ontploft niet snel
pi_75618933
Wow dat gaat snel hier!

Vandaag zonder dipjes! Vanochtend nog een goed gesprek gehad met m'n ex op msn, zonder problemen gelukkig
pi_75619025
quote:

Sterkte meid, maar wat hier al gezegd is: het word echt minder. Zoals hier gezongen wordt:
pi_75619294
Het was niet zo slim van me om dit nummer te posten vrees ik...
pi_75619568
quote:

Nog gefeliciteerd met je verjaardag
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator maandag 14 december 2009 @ 17:50:54 #281
Dick Laurent Is Dead
pi_75619905
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:34 schreef Barbusse het volgende:
Het was niet zo slim van me om dit nummer te posten vrees ik...
Dit beter dan?

maandag 14 december 2009 @ 17:59:17 #282
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_75620164
haha, helden!
dank jullie wel

ik weet het soms gewoon eventjes niet meer. hij zit echt nog constant in mijn hoofd. word soms helemaal gek van mezelf, en dan denk ik dat hij ook wel gek van me moet worden, omdat hij dus de hele tijd aanwezig is. terwijl hij waarschijnlijk helemaal niet meer zo veel aan me denkt, en hij het waarschijnlijk helemaal niet erg vind als ik hem sms. omdat dat niet eens zo vaak is.
  maandag 14 december 2009 @ 18:06:57 #283
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75620393
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:59 schreef Liebe het volgende:
haha, helden!
dank jullie wel

ik weet het soms gewoon eventjes niet meer. hij zit echt nog constant in mijn hoofd. word soms helemaal gek van mezelf, en dan denk ik dat hij ook wel gek van me moet worden, omdat hij dus de hele tijd aanwezig is. terwijl hij waarschijnlijk helemaal niet meer zo veel aan me denkt, en hij het waarschijnlijk helemaal niet erg vind als ik hem sms. omdat dat niet eens zo vaak is.
Je hoeft die gedachtes niet te ontwijken, maar je moet je er niet door laten meeslepen. Gevoel is nu echt een slechte raadgever, maar wel eentje die maar blijft aandringen bij je...
pi_75622707
Om even alle negatieve berichten te counteren. Heb een heerlijk weekend achter de rug. Zowel vrijdag als zaterdag geslaagde avond gehad. Beetje jammer dat ik zondag half brak eruit moest om te voetballen

Denk de laatste tijd steeds minder aan me ex. Het feit dat we geen contact hebben doet me eigenlijk wel goed. Af en toe nog wel momentjes waarin ik me afvraag waarom zij in godsnaam zo vreemd gedroeg toen het uitging. Maar heb me er langzamerhand bij neer kunnen leggen dat het gewoon zo gelopen is. Je kan er toch niks meer aan veranderen. Het wordt tijd om vooruit te kijken.
pi_75623148
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:09 schreef Swatfire het volgende:
Om even alle negatieve berichten te counteren. Heb een heerlijk weekend achter de rug. Zowel vrijdag als zaterdag geslaagde avond gehad. Beetje jammer dat ik zondag half brak eruit moest om te voetballen

Denk de laatste tijd steeds minder aan me ex. Het feit dat we geen contact hebben doet me eigenlijk wel goed. Af en toe nog wel momentjes waarin ik me afvraag waarom zij in godsnaam zo vreemd gedroeg toen het uitging. Maar heb me er langzamerhand bij neer kunnen leggen dat het gewoon zo gelopen is. Je kan er toch niks meer aan veranderen. Het wordt tijd om vooruit te kijken.
Mooi zo! Ik ben blij voor je.

Ik counter ook mee want vandaag heb ik precies hetzelfde gevoel. Single zijn is best tof en een huis verbouwen ook Alles staat nu schots en scheef maar het is in ieder geval niet meer herkenbaar als 'ons' interieur
pi_75623250
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:21 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Mooi zo! Ik ben blij voor je.

Ik counter ook mee want vandaag heb ik precies hetzelfde gevoel. Single zijn is best tof en een huis verbouwen ook Alles staat nu schots en scheef maar het is in ieder geval niet meer herkenbaar als 'ons' interieur

En nog belangrijker. Je hebt aan niemand verantwoording af te leggen. Geen zin vandaag? Morgen weer een dag
  maandag 14 december 2009 @ 20:01:22 #287
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_75624963
Beetje rare dag vandaag. Precies een jaar geleden kregen mijn ex en ik iets. En precies twee maanden geleden ging het uit. Timing is a bitch...

En toch, ondanks ervaring en duivels goed weten hoe dingen in elkaar zitten en hoe het werkt, heb ik het nogsteeds niet opgegeven. Dom misschien, pijnlijk en lastig zeker, maar ik weet dat wat we hadden goed was. En ik denk dat het nog steeds mooi kan zijn. Dus ja, heel dom, ik ben nog steeds gek op 'm. Ik kan 'm niet loslaten. Ik ben gelukkig wel zo realistisch om het niet in de weg van m'n gewone leven te laten staan, ik kan er wel mee omgaan, maar ik blijf van binnen dat knagende gevoel hebben dat het niet klopt zo, en dat er niks is wat ik eraan kan doen.
Ik zou misschien onderhand beter moeten weten, maar er is mij op een bepaalde manier ook van allerlei nieuws overkomen, en ik kan dat toch niet zo makkelijk afsluiten, merk ik.

Dus geen dip hier, maar de nodige mijmermomenten-zonder-rotbui
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_75626659
'Geloof me het is beter, nu struikel ik niet telkens over de zelfde veter.'

Ik lees dit zinnetje keer na keer na keer, over and over and over again. Misschien ook iets voor sommigen hier? Het helpt mij soms wel.
pi_75633890
Hij heeft een vriendin.

Een meisje dat hem, tijdens onze relatie, ooit haar telefoonnummer gaf op een kassabon (ze werkte bij de C1000 als cassière). Toendertijd had hij had telefoonnummer een tijdje bewaard, tot dat ik aangaf dat een beetje raar te vinden. Daarna heeft hij het weggegooid, maar toch is hij op een één of andere manier met haar in contact gekomen (hoewel ze daar stopte met werken en naar Maastricht ging). En nu heeft hij sinds kort iets met haar.

Ongeveer tegelijkertijd allebei een nieuwe relatie gekregen.

Ik dacht persoonlijk dat ik er wat meer moeite mee zou hebben, als hij een relatie zou krijgen. Het valt me op dat (naast wat gegrinnik om het feit dat het dát meisje is) ik me er niet echt druk over maak. Ik ben verrast en ergens ook wel blij voor hem. Ik heb het idee dat we nu quitte staan en dat ik misschien een poging tot vrede moet ondernemen...

@Turbomuis: Timing is a bitch indeed. Wij zouden morgen 3 jaar hebben gehad.
  maandag 14 december 2009 @ 23:08:04 #290
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75633968
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:06 schreef Snowcold het volgende:
Hij heeft een vriendin.

Een meisje dat hem, tijdens onze relatie, ooit haar telefoonnummer gaf op een kassabon (ze werkte bij de C1000 als cassière). Toendertijd had hij had telefoonnummer een tijdje bewaard, tot dat ik aangaf dat een beetje raar te vinden. Daarna heeft hij het weggegooid, maar toch is hij op een één of andere manier met haar in contact gekomen (hoewel ze daar stopte met werken en naar Maastricht ging). En nu heeft hij sinds kort iets met haar.

Ongeveer tegelijkertijd allebei een nieuwe relatie gekregen.

Ik dacht persoonlijk dat ik er wat meer moeite mee zou hebben, als hij een relatie zou krijgen. Het valt me op dat (naast wat gegrinnik om het feit dat het dát meisje is) ik me er niet echt druk over maak. Ik ben verrast en ergens ook wel blij voor hem. Ik heb het idee dat we nu quitte staan en dat ik misschien een poging tot vrede moet ondernemen...
hij had dat nr vast opgeslagen voordat ie m weggooide
pi_75640064
Heb vannacht over mijn ex gedroomd, zoals elke keer als ik droom was dit ook weer een vage droom.
De setting was wel bekend, maar alles klopte gewoon niet.
In de droom voelde het zo vertrouwd om bij haar te zjin
En nog steeds niet gewend om haar als ex te zien en te noemen. Zucht hoop op een druk werkdagje om de droom en vooral het gevoel die er bij zat toen ik wakker werd een beetje naar de achtergrond te drukken.
Het is wel typisch iets om een dipje van te krijgen.
  dinsdag 15 december 2009 @ 08:59:48 #292
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75640597
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 08:23 schreef achi het volgende:
Heb vannacht over mijn ex gedroomd, zoals elke keer als ik droom was dit ook weer een vage droom.
De setting was wel bekend, maar alles klopte gewoon niet.
In de droom voelde het zo vertrouwd om bij haar te zjin
En nog steeds niet gewend om haar als ex te zien en te noemen. Zucht hoop op een druk werkdagje om de droom en vooral het gevoel die er bij zat toen ik wakker werd een beetje naar de achtergrond te drukken.
Het is wel typisch iets om een dipje van te krijgen.
Vage dromen kunnen je dag goed verpesten inderdaad...

Gelukkig heb ik geen vage dromen over haar, maar soms wel over iemand anders. En dat is voor mij extra raar, het overkomt me namelijk vaak dat wat ik droom (wanneer ik het me kan herinneren) ook echt gebeurd... Zulke vage dromen geven me dan weer genoeg stof om over na te denken, dat dan weer wel. Maar toch liever andere afleiding.

Je ex ook echt ex noemen, dat is voor mij ook wennen. Ik doe dat nu steeds heel bewust, ontwijk haar naam of het woord "vriendin".
  dinsdag 15 december 2009 @ 10:04:19 #293
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75641904
Van die dromen word ik ook gek, vannacht ook weer En ben er net achter gekomen dat hij naar tzelfde feest gaat met kerstmis al was dat wel te verwachten..heb nu al de zenuwen
  dinsdag 15 december 2009 @ 13:44:14 #294
278630 Snikch
Living my life
pi_75648628
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 10:04 schreef zwartedoos het volgende:
Van die dromen word ik ook gek, vannacht ook weer En ben er net achter gekomen dat hij naar tzelfde feest gaat met kerstmis al was dat wel te verwachten..heb nu al de zenuwen
Dat is wel heel erg kut ja, zou zelf niet eens meer gaan waarschijnlijk maar eigenlijk is het natuurlijk beter als je je er niet door laat weerhouden. Maar goed, makkelijker gezegd dan gedaan lijkt me.

Die dromen herken ik wel, zit alweer een aantal nachten achter elkaar over mijn ex en haar familie enzo te dromen (kon ik het ook heel goed mee vinden), wordt ik midden in de nacht wakker met een kutgevoel, ga ik weer slapen maar uiteindelijk toch weer een rotgevoel in me maag.

Kijk ook erg op tegen de kerstvakantie!! Als alles mee zit heb ik ongeveer 8 dagen gevuld (inclusief kerst en oud&nieuw enzo.. en dan noem ik een avondje weg ook al een dag gevuld ). dus nog 8 waar ik helemaal niks te doen heb. Aangezien dat ik me nu al niet top voel ben ik bang dat die 8 dagen weer erg leuk zullen worden >.<. Zit op het moment (oa door die dromen) weer de hele tijd met me ex in me maag, ik mis haar echt, niet alleen iemand om bij me te hebben en om van te houden e.d., maar ik mis haar echt..
pi_75650173
Nou laat ik me hier ook maar melden..
Ik heb het een paar weken geleden zelf uitgemaakt omdat het echt niet ging met elkaar.
Verstand en gevoel zijn rare dingen, vooral als ze tegen elkaar ingaan; waar moet je naar luisteren?
Op dat moment maar naar mn verstand geluisterd, maar mn gevoel protesteerde flink.
Gisteren behoorlijke klap gekregen waardoor ik merkte dat ik haar echt nog lang niet verwerkt heb.
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:31:46 #296
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75654854
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef R-Tech het volgende:
Nou laat ik me hier ook maar melden..
Ik heb het een paar weken geleden zelf uitgemaakt omdat het echt niet ging met elkaar.
Verstand en gevoel zijn rare dingen, vooral als ze tegen elkaar ingaan; waar moet je naar luisteren?
Op dat moment maar naar mn verstand geluisterd, maar mn gevoel protesteerde flink.
Gisteren behoorlijke klap gekregen waardoor ik merkte dat ik haar echt nog lang niet verwerkt heb.
Mijn algemene regel is:

Lange termijn zaken: Vooral Verstand
Korte termijn zaken: Vooral Gevoel

Maar goed, gevoel kan zo irritant blijven knagen, ookal houd je je aan deze regels...
  dinsdag 15 december 2009 @ 16:37:31 #297
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_75655096
quote:
Op maandag 14 december 2009 19:23 schreef Swatfire het volgende:

[..]

En nog belangrijker. Je hebt aan niemand verantwoording af te leggen. Geen zin vandaag? Morgen weer een dag
Dat kan ook contraproductief werken... Omdat je aan niemand verantwoording af hoeft te leggen, kom je uiteindelijk ook nergens aan toe. Bij mij werkt dat namelijk wel een beetje zo, heb gewoon af en toe een schop onder mijn reet nodig...

ff weg geweest, heb eigenlijk ook totaal niets meer te zoeken in dit topic, maar hoe doet iedereen het nog?
Don't let my username fool you...
pi_75668624
quote:
Op maandag 14 december 2009 23:08 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

hij had dat nr vast opgeslagen voordat ie m weggooide
Zit er dik in ja, en ik kan er eigenlijk alleen maar om lachen. Achja, stiekem had ik denk ik hetzelfde gedaan, wat is er mis met een telefoonnummer bewaren?
  dinsdag 15 december 2009 @ 22:13:33 #299
278630 Snikch
Living my life
pi_75668992
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 22:04 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Zit er dik in ja, en ik kan er eigenlijk alleen maar om lachen. Achja, stiekem had ik denk ik hetzelfde gedaan, wat is er mis met een telefoonnummer bewaren?
Alleen maar goed dat je er mee kunt lachen op het moment, dat is alleen maar positief ^^!!
Zelf zou ik het ook raar vinden als me partner een nummer zou bewaren van een of andere gast hoor. Alhoewel dat ook wel gebeurd is maar goed, dat terzijde -.-. Maar inderdaad, stiekem toch opslaan ofzo dat merk je toch niet, en achteraf er mee kunnen lachen is dan weer mooi meegenomen toch !
pi_75670335
quote:

ik weet het niet.
Meid, ik heb begrijp je helemaal, want ik zit nu ook in zo'n soort situatie. Hij was ook mijn eerste keer en het was ook van korte duur en ik zie hem ook nog zowat dagelijks.
Mocht je er over willen praten kan je me altijd PM-en.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')