Ik mis d'r elke dag om eerder genoemde redenenquote:Op zondag 13 december 2009 23:15 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Missen jullie je ex of zo en zo iemand. Want dat heb ik heel erg. Mijn ex kan mij gestolen worden.
quote:Op zondag 13 december 2009 23:33 schreef DeuceFour het volgende:
[..]
Ik mis d'r elke dag om eerder genoemde redenen
Ja. Mijn ex en mijn beste vriend.quote:
Na 3,5 jaar nog steedsquote:Op zondag 13 december 2009 23:15 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Missen jullie je ex of zo en zo iemand. Want dat heb ik heel erg. Mijn ex kan mij gestolen worden.
Thnx man, soms wou ik dat ik niet zo'n specifieke 'smaak' hadquote:
Daar ben ik het dus mee eens. Als iemand uit je leven is, is deze ook niet meteen uit je hart.quote:Op zondag 13 december 2009 23:17 schreef Barbusse het volgende:
Een beetje van beide denk ik. Ik wil haar echt niet meer terug. Maar dat betekent natuurlijk niet dat ze helemaal "uit m'n hart" is. En ja, het alleen zijn is ook wennen.
Moggûh!quote:
Goeiemorge,quote:Op maandag 14 december 2009 08:00 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Moggûh!![]()
Zulke momenten hoop ik niet meer te hebben over enkele maanden. Muziek kan dat effect op je hebben, dus ik ontwijk juist alle "oh nee, ik ben alleen, zonder haar...." liedjes. Mijn voorkeur gaat momenteel uit naar "ik heb jou/niemand nodig, flikker maar mooi op" liedjes...
Ik probeer momenteel helemaal niks meer te ontwijken al zoek ik mijn grootste confontatie ook niet op omdat ik het niet nodig vind, durven leven is en must vind ik.quote:Op maandag 14 december 2009 09:08 schreef Snikch het volgende:
[..]
Goeiemorge,
die liedjes ontwijken probeer ik ook inderdaad, maar tijdesn uitgaan of in de stad tijdens kerst inderdaad is dat lastig aangezien je zelf de afspeellijst niet bepaald. En voor mijzelf gesproken gaat het niet alleen om de liedjes, maar inderdaad leuke dingen die je doet of die er gebeuren, al is het nog zoiets kleins of nutteloos wat je elke dag meemaakt maar gewoon leuk vindt, of juist iets groots en moois zoals zo tijdens kerst. Dat zijn gewoon dingen die ik graag met iemand zou willen delen, en ook van diegene horen hoe haar dag was, wat voor leuks ze heeft meegemaakt, en samen nog veel leukere dingen meemaken.
Nou ja je snapt me wel, zal er niet al te diep op in gaan anders blijf ik er weer in hangen ben ik bang. Maar goed, mis gewoon zo iemand, een lief meisje om alles mee te delen, en mis mijn ex zelf ook nog wel hoor want ik zeg al, voor mij was ze bijna perfect helaas..
Wat dat betreft denk ik er net zo over Chev,quote:Op maandag 14 december 2009 10:10 schreef Chev het volgende:
[..]
Ik probeer momenteel helemaal niks meer te ontwijken al zoek ik mijn grootste confontatie ook niet op omdat ik het niet nodig vind, durven leven is en must vind ik.
Wat gebeurd dat gebeurd, bang zijn dat er iets gebeurd ben ik helemaal niet meer, ik heb toch controle over mijn eigen leven, en als ik bijvoorbeeld mijn ex tegen zou komen ergens zou dit puur toeval zijn, ik ga niet meer naar de plekken waar ik samen het haar naar toe ging en ga niet meer om met de mensen waarmee zij nog omgaat, het contact is echt nul al ruim een jaar.
Tja zoeken we allemaal niet iemand om alles mee te delen?
Met vallen en opstaan leer je lopen, met vallen en opstaan leer je van iemand te houden, net zoals ik bij mijn ex probeerde te doen. Op dat moment leek zij bijna perfect voor mij, en in sommige opzichten was ze dat ook, en in anderen opzichten ging het gewoon niet, en dan kan ik zeggen 'je hebt het verpest bitch', of ik kan zeggen, 'bedankt voor de mooie tijd samen', zelfs als ze je iets geflikt heeft.
Ik probeer er niet meer bij stil te staan wat er allemaal gebeurd is, dat kost te veel energie, en ik moet zeggen, dat lukt vrij aardig, maar op 'n moment zoals gisteren met al die kerst pracht en praal denk je toch 'shit, sta ik hier 1 1/2 jaar later alleen' en dan zinkt toch even de moed je in de schoenen voor heel even.
En dan gaat het leven weer verderniet ongelukkig of verdrietig maar wel met een klein gemis van een herinnering aan een mooie tijd van gebondenheid, maar wel met een zee van levenservaring rijker, want stil zitten heb ik zeker niet gedaan
![]()
De eerste weken zijn het zwaarst Achi, gewoon volhouden en steunen op de mensen die om je geven.quote:Op maandag 14 december 2009 10:18 schreef achi het volgende:
Gistermiddag een redelijke goede middag gehad.
Gepraat met een oude vriend, en even de stad in geweest om even ergens wat te drinken.
Deed me wel goed, dacht dat ik de eerste zondagsdip had vermeden en voelde me ook wel positief.
Tot ik weer in bed lag, en de slaap niet kon vatten,dus ik weer lekker gaan nadenken over ons.. Slecht ik weet het, maar soms gaan je gedachtes daar zo naar uit.
En zo graag contact met d'r hebben, en met haar praten, maar het is nog wat te vers daarvoor, nog geen week.![]()
Heb uiteindelijk nog 5 1/2 uurtjes kunnen slapen geloof ik.
Vanavond maar even naar mijn broer wat afleiding zoeken.
Ik weet het, maar weten en voelen zijn 2 verschillende dingen.quote:Op maandag 14 december 2009 10:37 schreef Chev het volgende:
[..]
De eerste weken zijn het zwaarst Achi, gewoon volhouden en steunen op de mensen die om je geven.
Mee eens. Heb gisteren weer in een dipje gezeten maar hier anderen proberen te helpen met hun situatie (die vaak heel erg herkenbaar is) werkt redelijk therapeutischquote:Op maandag 14 december 2009 10:51 schreef achi het volgende:
[..]
Ik weet het, maar weten en voelen zijn 2 verschillende dingen.
Tijd zal leren, en vele geduld hebben. Met haar had ik veel geduld, geduld wat ik nu even moeilijk kan opbrengen. Maar volhouden zal ik zeker.
En wat gekkie ook aangeeft, Boos zijn zou soms makkelijker zijn.
Het geeft toch wel een beetje steun om het zo hier te posten, en wetend dat er mensen zijn die het zelfde ondergaan die je daarin steunen, gewoon door het lezen en/of reageren, en de ervaringen te kunnen uitwisselen.
Jij bent niet de enige die veel steun haalt uit niet alleen het posten van je ervaringen en emoties, maar ook door het (proberen te) helpen van anderen kerel.quote:Op maandag 14 december 2009 11:33 schreef Snikch het volgende:
[..]
Mee eens. Heb gisteren weer in een dipje gezeten maar hier anderen proberen te helpen met hun situatie (die vaak heel erg herkenbaar is) werkt redelijk therapeutisch.
Verder zul je er over een tijd wel anders tegenaan kijken hoor. Ik mis mijn ex ook nogsteeds maar ik ben niet meer het wrak wat ik een maand geleden wel was, en kijk ook al wat objectiever naar onze relatie. Vind nogsteeds dat we het prachtig hadden en zou zoiets graags opnieuw willen, maar heb ondertussen wel geleerd dat er bij haar dus nogsteeds een kant leefde die ik dacht dat ze had afgezworen, blijkbaar heeft ze niet zoveel geleerd als ze zelf zegt en als ik ook dacht.
Maar goed, begin is gewoon moeilijk ja, heeft hoe dan ook tijd nodig (alhoewel het idd wel lijkt alsof dat voor al onze exen niet geldt >.<). Sterkte ermee in ieder geval!!
Dat gebeurt wel vaker hè? Dat men na een lange relatie opeens uiterlijk zo moet veranderen. Om de veranderde situatie te laten zien of zo...ik weet niet precies waarom eigenlijk.quote:Op maandag 14 december 2009 11:58 schreef dick_laurent het volgende:
Ik kreeg zojuist op facebook foto's te zien van mijn ex (bij toeval, ze staat al lang niet meer in mijn vrienden lijst... maar een album van haar waar andere vrienden van mij in voorkwamen verscheen zodoende op mijn muur)
Tja wat kan ik zeggen,... ze zag er anders uit... heel anders... ze was tuttig geworden. Ze droeg kleren die ze werkelijk nooit had gedragen toen wij nog samen waren.
I guess people can actually change.... fast....
Ach ja, hoe ze nu uit ziet is ze mijn type ook helemaal niet meerdat is nog het meest grappig eigenlijk. Dus dat komt de verwerking alleen maar ten goede
Jaahhhhh typisch man. Ik was echt even verbaasd, en tegelijkertijd had ik ook zo'n gevoel van jah... ergens verwachtte ik dit welquote:Op maandag 14 december 2009 12:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat gebeurt wel vaker hè? Dat men na een lange relatie opeens uiterlijk zo moet veranderen. Om de veranderde situatie te laten zien of zo...ik weet niet precies waarom eigenlijk.
Kutwijsneuzen, die papa's....quote:Op maandag 14 december 2009 12:24 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jaahhhhh typisch man. Ik was echt even verbaasd, en tegelijkertijd had ik ook zo'n gevoel van jah... ergens verwachtte ik dit wel
Nou ik ben niet veranderd... kwa uiterlijk dan. Ik heb daar ook geen behoefte aan (en ook geen geld voor nieuwe kleren at the moment).
Toch weer een goede les voor mij, dat ik nooit had verwacht dat zij zo zou veranderen is naïviteit geweest van mij... en mijn paps had fucking gelijk all this time....hahaha godver![]()
hij zei: "je moet je intuïtie gebruiken jongen, dit meisje past eigenlijk helemaal niet bij je"
you were right dad..... you were right....
Ik wil ook nog steeds een pak van Hugo Boss.... maar dat wilde ik idd ook al toen ik nog een relatie had, dus dat staat daar los vanquote:Op maandag 14 december 2009 12:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kutwijsneuzen, die papa's....Die van mij zei het ook.
"Zeg dat dan vóórdat ik "ja, ik wil" zeg, kerel!"
![]()
Ik zou wel wat aan m'n uiterlijk veranderen, als ik het geld zou hebben. Een complete garderobe van Italiaanse maatkostuums zou me best vrolijk maken. Maar dat heeft niks met de relatiebreuk te maken eigenlijk, dat wil ik al tijden.
Haha, herkenbaar! De outfits van Brad Pitt in Ocean's 11, super, wil ik ook!quote:Op maandag 14 december 2009 12:30 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik wil ook nog steeds een pak van Hugo Boss.... maar dat wilde ik idd ook al toen ik nog een relatie had, dus dat staat daar los van
Die kilo's raak ik nu zo'n beetje kwijt denk ik..quote:Op maandag 14 december 2009 12:42 schreef Kwartje7 het volgende:
Jee, ik ben best veel veranderd. Ik vind zelf wel ten goede. En ex ook trouwens. Krijg ontzettend veel complimenten van mensen om mij heen. En ik straal veel meer. Maar dat komt dat ik uit die negatieve sfeer weg ben. Continu die spanning is echt niet goed .
Ben kilo's kwijt. Heb een compleet nieuwe garderobe gekocht. Lekker gevoel was dat zeg, kopen voor een prikkie. En zorg er voor dat ik elke dag goed/verzorgd uitzie. Ook aan hem te laten blijken dat ik wel red zonder hem. En dat gaat mij idd goed af.
.
Dat komt bij jou ook kerel, geloof me maar!quote:Op maandag 14 december 2009 12:53 schreef achi het volgende:
[..]
Die kilo's raak ik nu zo'n beetje kwijt denk ik..Door de stress, en eigenlijk geen normale hap door mijn keel kunnen krijgen.
Maar erg mooi dat je zo positief staat, en uitstraald, houden zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |