Schrijf van je af, ik ben een en al oor!quote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef Liebe het volgende:
en dat ik mezelf niet meer zo haatte.(nu is dat wel erg grof gezegd, maar daar komt het wel op neer.)
quote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef Liebe het volgende:
clichés zijn soms best waar![]()
maar ik zou willen dat ik er al overheen was.
en dat ik mezelf niet meer zo haatte.(nu is dat wel erg grof gezegd, maar daar komt het wel op neer.)
in ieder geval dat ik niet zo streng voor mezelf zou zijn. Bah.
Nog gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op maandag 14 december 2009 17:11 schreef Liebe het volgende:
clichés zijn soms best waar![]()
maar ik zou willen dat ik er al overheen was.
in ieder geval dat ik niet zo streng voor mezelf zou zijn. Bah.
Dit beter dan?quote:Op maandag 14 december 2009 17:34 schreef Barbusse het volgende:
Het was niet zo slim van me om dit nummer te posten vrees ik...
Je hoeft die gedachtes niet te ontwijken, maar je moet je er niet door laten meeslepen. Gevoel is nu echt een slechte raadgever, maar wel eentje die maar blijft aandringen bij je...quote:Op maandag 14 december 2009 17:59 schreef Liebe het volgende:
haha, helden!
dank jullie wel
ik weet het soms gewoon eventjes niet meer. hij zit echt nog constant in mijn hoofd. word soms helemaal gek van mezelf, en dan denk ik dat hij ook wel gek van me moet worden, omdat hij dus de hele tijd aanwezig is. terwijl hij waarschijnlijk helemaal niet meer zo veel aan me denkt, en hij het waarschijnlijk helemaal niet erg vind als ik hem sms. omdat dat niet eens zo vaak is.
Mooi zo! Ik ben blij voor je.quote:Op maandag 14 december 2009 19:09 schreef Swatfire het volgende:
Om even alle negatieve berichten te counteren. Heb een heerlijk weekend achter de rug. Zowel vrijdag als zaterdag geslaagde avond gehad. Beetje jammer dat ik zondag half brak eruit moest om te voetballen
Denk de laatste tijd steeds minder aan me ex. Het feit dat we geen contact hebben doet me eigenlijk wel goed. Af en toe nog wel momentjes waarin ik me afvraag waarom zij in godsnaam zo vreemd gedroeg toen het uitging. Maar heb me er langzamerhand bij neer kunnen leggen dat het gewoon zo gelopen is. Je kan er toch niks meer aan veranderen. Het wordt tijd om vooruit te kijken.
Topquote:Op maandag 14 december 2009 19:21 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Mooi zo! Ik ben blij voor je.
Ik counter ook mee want vandaag heb ik precies hetzelfde gevoel. Single zijn is best tof en een huis verbouwen ookAlles staat nu schots en scheef maar het is in ieder geval niet meer herkenbaar als 'ons' interieur
hij had dat nr vast opgeslagen voordat ie m weggooidequote:Op maandag 14 december 2009 23:06 schreef Snowcold het volgende:
Hij heeft een vriendin.
Een meisje dat hem, tijdens onze relatie, ooit haar telefoonnummer gaf op een kassabon (ze werkte bij de C1000 als cassière). Toendertijd had hij had telefoonnummer een tijdje bewaard, tot dat ik aangaf dat een beetje raar te vinden. Daarna heeft hij het weggegooid, maar toch is hij op een één of andere manier met haar in contact gekomen (hoewel ze daar stopte met werken en naar Maastricht ging). En nu heeft hij sinds kort iets met haar.
Ongeveer tegelijkertijd allebei een nieuwe relatie gekregen.
Ik dacht persoonlijk dat ik er wat meer moeite mee zou hebben, als hij een relatie zou krijgen. Het valt me op dat (naast wat gegrinnik om het feit dat het dát meisje is) ik me er niet echt druk over maak. Ik ben verrast en ergens ook wel blij voor hem. Ik heb het idee dat we nu quitte staan en dat ik misschien een poging tot vrede moet ondernemen...
Vage dromen kunnen je dag goed verpesten inderdaad...quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:23 schreef achi het volgende:
Heb vannacht over mijn ex gedroomd, zoals elke keer als ik droom was dit ook weer een vage droom.
De setting was wel bekend, maar alles klopte gewoon niet.
In de droom voelde het zo vertrouwd om bij haar te zjin![]()
En nog steeds niet gewend om haar als ex te zien en te noemen. Zucht hoop op een druk werkdagje om de droom en vooral het gevoel die er bij zat toen ik wakker werd een beetje naar de achtergrond te drukken.
Het is wel typisch iets om een dipje van te krijgen.
Dat is wel heel erg kut ja, zou zelf niet eens meer gaan waarschijnlijk maar eigenlijk is het natuurlijk beter als je je er niet door laat weerhouden. Maar goed, makkelijker gezegd dan gedaan lijkt me.quote:Op dinsdag 15 december 2009 10:04 schreef zwartedoos het volgende:
Van die dromen word ik ook gek, vannacht ook weerEn ben er net achter gekomen dat hij naar tzelfde feest gaat met kerstmis al was dat wel te verwachten..heb nu al de zenuwen
Mijn algemene regel is:quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:33 schreef R-Tech het volgende:
Nou laat ik me hier ook maar melden..
Ik heb het een paar weken geleden zelf uitgemaakt omdat het echt niet ging met elkaar.
Verstand en gevoel zijn rare dingen, vooral als ze tegen elkaar ingaan; waar moet je naar luisteren?
Op dat moment maar naar mn verstand geluisterd, maar mn gevoel protesteerde flink.
Gisteren behoorlijke klap gekregen waardoor ik merkte dat ik haar echt nog lang niet verwerkt heb.
Dat kan ook contraproductief werken... Omdat je aan niemand verantwoording af hoeft te leggen, kom je uiteindelijk ook nergens aan toe. Bij mij werkt dat namelijk wel een beetje zo, heb gewoon af en toe een schop onder mijn reet nodig...quote:Op maandag 14 december 2009 19:23 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Top![]()
En nog belangrijker. Je hebt aan niemand verantwoording af te leggen. Geen zin vandaag? Morgen weer een dag
Zit er dik in ja, en ik kan er eigenlijk alleen maar om lachen. Achja, stiekem had ik denk ik hetzelfde gedaan, wat is er mis met een telefoonnummer bewaren?quote:Op maandag 14 december 2009 23:08 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hij had dat nr vast opgeslagen voordat ie m weggooide
Alleen maar goed dat je er mee kunt lachen op het moment, dat is alleen maar positief ^^!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:04 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Zit er dik in ja, en ik kan er eigenlijk alleen maar om lachen. Achja, stiekem had ik denk ik hetzelfde gedaan, wat is er mis met een telefoonnummer bewaren?
Meid, ik heb begrijp je helemaal, want ik zit nu ook in zo'n soort situatie. Hij was ook mijn eerste keer en het was ook van korte duur en ik zie hem ook nog zowat dagelijks.quote:Op maandag 14 december 2009 17:05 schreef Liebe het volgende:
is echt een heel lang verhaal,
maar hij is gewoon nogal speciaal voor me, ben voor het eerst naar bed geweest met hem, ook al duurde het maar heel kort en was het eigenlijk al heel snel duidelijk dat het misschien niet zo mooi was als het in het begin leek. maar we zitten in dezelfde vriendengroep, en het is wel heel gezellig, maar ik merk dat ik hoop blijf houden en dat moet ik niet doen. Ik ben gewoon nog verliefd en dat is best wel ruk, zeker omdat ik er al heel veel verdriet over heb gehad.
en daar schaam ik me dus voor. dat ik zo kwetsbaar ben, nog steeds. ook.
ik weet het niet.
bah ! sorry voor mn gezeik hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |