abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75615097
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:29 schreef Chev het volgende:
Hehe gewoon doorgaan tot je tevreden ben kwartje
Shoppen voor een maatje minder blijft leuk!
Nee, Chev. Het is genoeg nu. Ik wil niet het lijf van een 13-jarig meisje krijgen. Er moeten wel rondingen aanzitten, vind je ook niet?.
Vanavond ook maar weer op de crosstrainer gaan staan, buikspieroefeningen, etc. En dan weer net zo gespierd worden, voordat ik ooit zwanger werd. Dat is mijn doel. Hoop dat ik dat ooit weer bereikt. Discipline is niet meer wat het geweest wat.
pi_75615207
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:33 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Nee, Chev. Het is genoeg nu. Ik wil niet het lijf van een 13-jarig meisje krijgen. Er moeten wel rondingen aanzitten, vind je ook niet?.
Vanavond ook maar weer op de crosstrainer gaan staan, buikspieroefeningen, etc. En dan weer net zo gespierd worden, voordat ik ooit zwanger werd. Dat is mijn doel. Hoop dat ik dat ooit weer bereikt. Discipline is niet meer wat het geweest wat.
http://www.becomeaspartan.nl/index.php Je gaat hopelijk niet dit soort dingen doen?
Het zou wel iets voor mij zijn... Maar ook bij mij is de discipline een beetje overboord...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_75615465
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]

http://www.becomeaspartan.nl/index.php Je gaat hopelijk niet dit soort dingen doen?
Het zou wel iets voor mij zijn... Maar ook bij mij is de discipline een beetje overboord...
Voor een vrouw is dit te gespierd. Maar van een man
pi_75616079
quote:
Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Voor een vrouw is dit te gespierd. Maar van een man
Iedere man in dit topic gaat nu als een bezetene aan de slag!
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 14 december 2009 @ 16:13:49 #255
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75616380
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

hou helemaal niet van gespierde mannen Maar ook niet van dikke bierbuiken
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_75616406
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:13 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

hou helemaal niet van gespierde mannen Maar ook niet van dikke bierbuiken
Ik ben zo iel als het maar kan. Daten?
  maandag 14 december 2009 @ 16:15:07 #257
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75616432
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dus echt niet, hé...

Ik zie er al goed uit, beter vind ik niet nodig
pi_75616520
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:15 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Dus echt niet, hé...

Ik zie er al goed uit, beter vind ik niet nodig
Ja, maar jij hebt lang haar....
  Moderator maandag 14 december 2009 @ 16:24:58 #259
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75616762
Ik weet niet of ik er "goed" uit zie... ben niet heel ontevreden met mijn uiterlijk.... perfect is het natuurlijk niet, maar het kan vast ook slechter I guess....

Ik ben toch een beetje shocked door de foto's die ik vanmorgen heb gezien van mn ex.
In die zin dat ik gewoon verbaasd ben dat ze zo snel zo is veranderd. Het is alsof ik geen idee meer heb wie zij is... terwijl we zo lang bij elkaar zijn geweest. Voelt gewoon vreemd.... beetje zo van, was het dan allemaal een show? Ahja fuck it... boeit inmiddels niet meer. Maar toch, het is opmerkelijk....
  maandag 14 december 2009 @ 16:31:08 #260
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75616958
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, maar jij hebt lang haar....
In de meerderheid van de man/vrouw relaties heeft de man kort haar... Dus het hebben van lang haar is geen voorwaarde voor er goed uitzien, of het krijgen van een relatie...
pi_75617015
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:31 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

In de meerderheid van de man/vrouw relaties heeft de man kort haar... Dus het hebben van lang haar is geen voorwaarde voor er goed uitzien, of het krijgen van een relatie...
Ga er vooral rationeel op in kerel.
pi_75617105
Wanneer is de volgende meeting Ben er dan bij met al die mooie mensen met gespierde lichamen.
  maandag 14 december 2009 @ 16:35:43 #263
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75617108
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ga er vooral rationeel op in kerel.
Graag gedaan!
pi_75617253
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:35 schreef Kwartje7 het volgende:
Wanneer is de volgende meeting Ben er dan bij met al die mooie mensen met gespierde lichamen.
Over 16 weken.
  Moderator maandag 14 december 2009 @ 16:41:16 #265
Dick Laurent Is Dead
pi_75617296
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:39 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Over 16 weken.
dolletjes... ik verheug me er nu al op
  maandag 14 december 2009 @ 16:43:47 #266
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75617397
Komen er dan ook leuke vrouwen...?
pi_75617437
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:41 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

dolletjes... ik verheug me er nu al op
Gaan we ook schreeuwen: this is....LUDDEVUDUUUUUUUAAARGGGHHHHHHHH!
  maandag 14 december 2009 @ 16:45:34 #268
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_75617443
Pfff.. ik schaam me zo voor mezelf, voor alles wat ik doe, smsjes die ik nog steeds stuur, dingen die ik zeg.. gewoon, omdat ze stom, niet grappig en oninteressant zijn. Sowieso vind ik mezelf helemaal niet meer leuk nu, alles gaat stroef, ik ben niet meer grappig, vind mezelf dik en lelijk, enzovoorts.

en ik schaam me voor mijn onboeiende leven en ik wil hem gewoon echt keihard terug! maar ik ben zo bang dat hij mij een irritant wijf vind en helemaal niks meer met mij te maken wil hebben.
en ik schaam me omdat ik er niet mee om kan gaan,
en omdat ik me er zo door laat beinvloeden.

zo :p. Met jullie alles goed?
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  maandag 14 december 2009 @ 16:48:56 #269
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75617581
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:45 schreef Liebe het volgende:
Pfff.. ik schaam me zo voor mezelf, voor alles wat ik doe, smsjes die ik nog steeds stuur, dingen die ik zeg.. gewoon, omdat ze stom, niet grappig en oninteressant zijn. Sowieso vind ik mezelf helemaal niet meer leuk nu, alles gaat stroef, ik ben niet meer grappig, vind mezelf dik en lelijk, enzovoorts.

en ik schaam me voor mijn onboeiende leven en ik wil hem gewoon echt keihard terug! maar ik ben zo bang dat hij mij een irritant wijf vind en helemaal niks meer met mij te maken wil hebben.

Vertel eens wat meer... Het is vast niet zo erg als het nu lijkt...
  Moderator maandag 14 december 2009 @ 16:49:25 #270
Dick Laurent Is Dead
pi_75617603
quote:
Op maandag 14 december 2009 16:45 schreef Liebe het volgende:

Hoi

Ja ik zou hier een heleboel op kunnen zeggen maar ehhm... ik denk niet dat dat veel zin heeft. Als je je kut voelt, dan doe je daar vrij weinig tegen.... moet je gewoon doorheen, hoe vervelend het ook is. Het cliché is waar: Tijd heelt alle wonden... (ik weet niet hoe lang het al uit is, maar zo te horen nog maar net?)
pi_75617811
Zo lang? Zat vanmiddag ff het 'na je ex komt..' oude topic te lezen, Maaar daarin zijn der nog ruige plannen voor een dikke party! Is er ook niet echt meer van gekomen heh?!
Ik ben gelukkig weer beetje over me dipje heen... Moest het allemaal weer even in perspectief zien ofzo.
Mis het wel dat er niet meer 'someone special' is, maar ach, die heb ik daarvoor ook lang niet gehad... En tja, het is kut dat hij dat al bij een ander heeft, naja prima... Komt voor mij vast wel weer iemand die veeeel leuker is dan hij...
Daarbij wil ik niet dat het van iemand anders afhangt of ik wel of niet gelukkig ben en een leuk leven heb.. Daarvoor ben ik toch echt zelf aangenomen

DUS leuke dingen doen

ik moet naar de supermarkt maar heb geen zinnn
  maandag 14 december 2009 @ 17:05:50 #272
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_75618204
is echt een heel lang verhaal,

maar hij is gewoon nogal speciaal voor me, ben voor het eerst naar bed geweest met hem, ook al duurde het maar heel kort en was het eigenlijk al heel snel duidelijk dat het misschien niet zo mooi was als het in het begin leek. maar we zitten in dezelfde vriendengroep, en het is wel heel gezellig, maar ik merk dat ik hoop blijf houden en dat moet ik niet doen. Ik ben gewoon nog verliefd en dat is best wel ruk, zeker omdat ik er al heel veel verdriet over heb gehad.

en daar schaam ik me dus voor. dat ik zo kwetsbaar ben, nog steeds. ook.
ik weet het niet.
bah ! sorry voor mn gezeik hoor.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  maandag 14 december 2009 @ 17:08:01 #273
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75618273
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:05 schreef Liebe het volgende:

maar hij is gewoon nogal speciaal voor me, ben voor het eerst naar bed geweest met hem, ook al duurde het maar heel kort en was het eigenlijk al heel snel duidelijk dat het misschien niet zo mooi was als het in het begin leek. maar we zitten in dezelfde vriendengroep, en het is wel heel gezellig, maar ik merk dat ik hoop blijf houden en dat moet ik niet doen. Ik ben gewoon nog verliefd en dat is best wel ruk, zeker omdat ik er al heel veel verdriet over heb gehad.

ik weet het niet.
Dit is niks om je voor te verontschuldigen. Dit is gewoon het begin van een klote-periode waar je helaas door moet. Het is erg naar dat je in dezelfde vriendengroep zit, en het is logisch dat hij speciaal voor je is. Maar je komt er wel doorheen, en dan ben je nog sterker dan voorheen! Buiten dat dit cliché-geblaat is is het ook nog eens waar...
  maandag 14 december 2009 @ 17:11:06 #274
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_75618380
clichés zijn soms best waar
maar ik zou willen dat ik er al overheen was.
en dat ik mezelf niet meer zo haatte. (nu is dat wel erg grof gezegd, maar daar komt het wel op neer.)

in ieder geval dat ik niet zo streng voor mezelf zou zijn. Bah.
pi_75618554
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:05 schreef Liebe het volgende:

ik weet het niet.
Moet je je niet voor schamen en sorry zeggen is ook niet nodig, daar is dit topic voor!
Wel shitsituatie, vooral als jullie dezelfde vriendeingroep hebben! Schrijf het gerust van je af, dat kan goed helpen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')