Nee, Chev. Het is genoeg nu. Ik wil niet het lijf van een 13-jarig meisje krijgen. Er moeten wel rondingen aanzitten, vind je ook niet?.quote:Op maandag 14 december 2009 15:29 schreef Chev het volgende:
Hehe gewoon doorgaan tot je tevreden ben kwartje
Shoppen voor een maatje minder blijft leuk!
http://www.becomeaspartan.nl/index.php Je gaat hopelijk niet dit soort dingen doen?quote:Op maandag 14 december 2009 15:33 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Nee, Chev. Het is genoeg nu. Ik wil niet het lijf van een 13-jarig meisje krijgen. Er moeten wel rondingen aanzitten, vind je ook niet?.
Vanavond ook maar weer op de crosstrainer gaan staan, buikspieroefeningen, etc. En dan weer net zo gespierd worden, voordat ik ooit zwanger werd. Dat is mijn doel. Hoop dat ik dat ooit weer bereikt. Discipline is niet meer wat het geweest wat.
Voor een vrouw is dit te gespierd. Maar van een manquote:Op maandag 14 december 2009 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
http://www.becomeaspartan.nl/index.php Je gaat hopelijk niet dit soort dingen doen?![]()
Het zou wel iets voor mij zijn...Maar ook bij mij is de discipline een beetje overboord...
Iedere man in dit topic gaat nu als een bezetene aan de slag!quote:Op maandag 14 december 2009 15:45 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Voor een vrouw is dit te gespierd. Maar van een man
hou helemaal niet van gespierde mannenquote:Op maandag 14 december 2009 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedere man in dit topic gaat nu als een bezetene aan de slag!
Ik ben zo iel als het maar kan. Daten?quote:Op maandag 14 december 2009 16:13 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
hou helemaal niet van gespierde mannenMaar ook niet van dikke bierbuiken
Dus echt niet, hé...quote:Op maandag 14 december 2009 16:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Iedere man in dit topic gaat nu als een bezetene aan de slag!
Ja, maar jij hebt lang haar....quote:Op maandag 14 december 2009 16:15 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Dus echt niet, hé...
Ik zie er al goed uit, beter vind ik niet nodig
In de meerderheid van de man/vrouw relaties heeft de man kort haar... Dus het hebben van lang haar is geen voorwaarde voor er goed uitzien, of het krijgen van een relatie...quote:
Ga er vooral rationeel op in kerel.quote:Op maandag 14 december 2009 16:31 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
In de meerderheid van de man/vrouw relaties heeft de man kort haar... Dus het hebben van lang haar is geen voorwaarde voor er goed uitzien, of het krijgen van een relatie...
Graag gedaan!quote:Op maandag 14 december 2009 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga er vooral rationeel op in kerel.
Over 16 weken.quote:Op maandag 14 december 2009 16:35 schreef Kwartje7 het volgende:
Wanneer is de volgende meetingBen er dan bij
met al die mooie mensen met gespierde lichamen.
Gaan we ook schreeuwen: this is....LUDDEVUDUUUUUUUAAARGGGHHHHHHHH!quote:Op maandag 14 december 2009 16:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
dolletjes... ik verheug me er nu al op
Vertel eens wat meer... Het is vast niet zo erg als het nu lijkt...quote:Op maandag 14 december 2009 16:45 schreef Liebe het volgende:
Pfff.. ik schaam me zo voor mezelf, voor alles wat ik doe, smsjes die ik nog steeds stuur, dingen die ik zeg.. gewoon, omdat ze stom, niet grappig en oninteressant zijn. Sowieso vind ik mezelf helemaal niet meer leuk nu, alles gaat stroef, ik ben niet meer grappig, vind mezelf dik en lelijk, enzovoorts.
en ik schaam me voor mijn onboeiende leven en ik wil hem gewoon echt keihard terug! maar ik ben zo bang dat hij mij een irritant wijf vind en helemaal niks meer met mij te maken wil hebben.
en ik schaam me omdat ik er niet mee om kan gaan,
en omdat ik me er zo door laat beinvloeden.
zo :p. Met jullie alles goed?
Hoiquote:Op maandag 14 december 2009 16:45 schreef Liebe het volgende:
Pfff.. ik schaam me zo voor mezelf, voor alles wat ik doe, smsjes die ik nog steeds stuur, dingen die ik zeg.. gewoon, omdat ze stom, niet grappig en oninteressant zijn. Sowieso vind ik mezelf helemaal niet meer leuk nu, alles gaat stroef, ik ben niet meer grappig, vind mezelf dik en lelijk, enzovoorts.
en ik schaam me voor mijn onboeiende leven en ik wil hem gewoon echt keihard terug! maar ik ben zo bang dat hij mij een irritant wijf vind en helemaal niks meer met mij te maken wil hebben.
en ik schaam me omdat ik er niet mee om kan gaan,
en omdat ik me er zo door laat beinvloeden.
zo :p. Met jullie alles goed?
Dit is niks om je voor te verontschuldigen. Dit is gewoon het begin van een klote-periode waar je helaas door moet. Het is erg naar dat je in dezelfde vriendengroep zit, en het is logisch dat hij speciaal voor je is. Maar je komt er wel doorheen, en dan ben je nog sterker dan voorheen! Buiten dat dit cliché-geblaat is is het ook nog eens waar...quote:Op maandag 14 december 2009 17:05 schreef Liebe het volgende:
is echt een heel lang verhaal,
maar hij is gewoon nogal speciaal voor me, ben voor het eerst naar bed geweest met hem, ook al duurde het maar heel kort en was het eigenlijk al heel snel duidelijk dat het misschien niet zo mooi was als het in het begin leek. maar we zitten in dezelfde vriendengroep, en het is wel heel gezellig, maar ik merk dat ik hoop blijf houden en dat moet ik niet doen. Ik ben gewoon nog verliefd en dat is best wel ruk, zeker omdat ik er al heel veel verdriet over heb gehad.
en daar schaam ik me dus voor. dat ik zo kwetsbaar ben, nog steeds. ook.
ik weet het niet.
bah ! sorry voor mn gezeik hoor.
Moet je je niet voor schamen en sorry zeggen is ook niet nodig, daar is dit topic voor!quote:Op maandag 14 december 2009 17:05 schreef Liebe het volgende:
is echt een heel lang verhaal,
maar hij is gewoon nogal speciaal voor me, ben voor het eerst naar bed geweest met hem, ook al duurde het maar heel kort en was het eigenlijk al heel snel duidelijk dat het misschien niet zo mooi was als het in het begin leek. maar we zitten in dezelfde vriendengroep, en het is wel heel gezellig, maar ik merk dat ik hoop blijf houden en dat moet ik niet doen. Ik ben gewoon nog verliefd en dat is best wel ruk, zeker omdat ik er al heel veel verdriet over heb gehad.
en daar schaam ik me dus voor. dat ik zo kwetsbaar ben, nog steeds. ook.
ik weet het niet.
bah ! sorry voor mn gezeik hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |