abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 december 2009 @ 20:45:22 #126
278630 Snikch
Living my life
pi_75590354
@kwartje7 en evil_alex: good for you!! Hoe minder dipjes hoe beter, zijn er in ieder geval nog wat compleet positieve gezichten te vinden hier . Alhoewel iedereen zijn best doet natuurlijk, ik ook ondanks dat ik eht dipje nog voel borrelen maar goed .

@Dick_laurent: Ken het gevoel. Het idee om sociale kring wat uit te breiden (en dan vooral de vrouwelijke contacten, wat ik al zeg: puur vriendschappelijk hoor) is heel leuk. Maar of het wilt lukken is nog een compleet ander verhaal. Bij mij schiet het ook niet zo op hoor, en weet ook niet goed hoe ik dat zou kunnen doen zo gauw.
For as he thinks within himself, so he is
  zondag 13 december 2009 @ 20:55:31 #127
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75590889
Ik stap eigenlijk nooit op iemand af, maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat de meeste dames die ik in het nachtleven zie niet mijn type lijken te zijn...
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 21:01:53 #128
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75591218
quote:
Op zondag 13 december 2009 20:55 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik stap eigenlijk nooit op iemand af, maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat de meeste dames die ik in het nachtleven zie niet mijn type lijken te zijn...
Ik zie bij het uitgaan vaak zat mooie/interessante vrouwen. Helaas heeft 80% al een vriend (of op zijn minst al een aantal jongens om zich heen staan, wat ze aanspreken zo goed als onmogelijk maakt) en de overige 20% komen vaak zo arrogant over dat op ze afstappen eigenlijk van tevoren al je eigen graf graven betekent....
pi_75591462
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik zie bij het uitgaan vaak zat mooie/interessante vrouwen. Helaas heeft 80% al een vriend (of op zijn minst al een aantal jongens om zich heen staan, wat ze aanspreken zo goed als onmogelijk maakt) en de overige 20% komen vaak zo arrogant over dat op ze afstappen eigenlijk van tevoren al je eigen graf graven betekent....
Ik zie bij het uitgaan nooit iemand als m'n lieve exje Die arrogante zijn het meest onzeker en die jongens eromheen die kunnen toch niet zo goed versieren als jij dick_laurent
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 21:09:29 #130
Dick Laurent Is Dead
pi_75591609
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:07 schreef DeuceFour het volgende:

[..]

Ik zie bij het uitgaan nooit iemand als m'n lieve exje Die arrogante zijn het meest onzeker en die jongens eromheen die kunnen toch niet zo goed versieren als jij dick_laurent
whahaha bedankt voor je compliment, maar volgens mij zijn mijn versier skills niet al te best hoor
pi_75591727
quote:

[..]

Hoe herkenbaar ook.. Altijd gezellig zat met uitgaan, genoeg moois te zien. Alleen meestal zo arrogant , of net zo benauwd als ik.. en dat werkt ook niet echt
pi_75591733
Godverdomme!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 13 december 2009 @ 21:12:30 #133
278630 Snikch
Living my life
pi_75591784
quote:

[..]

Dat ja. Zijn zat knappe meiden hoor, en zijn ook een aantal die best leuk overkomen op het eerste gezicht. Maar ten eerste hebben de meeste daarvan al een vriend en ten tweede en meeste belangrijke: ze vallen allemaal in het niets bij mijn ex.. Ik geloof wel dat mijn ex niet perfect was (wel voor mij trouwens, ik kon ondanks de kleine foutjes echt wel gelukkig oud worden met haar), maar er is nou eenmaal niemand perfect, en zij kwam toch echt het dichtst in de buurt bij perfectie in mijn ogen!!

Edit:
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:11 schreef vosss het volgende:
Godverdomme!
Wil je iets kwijt vosss??
pi_75591963
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:12 schreef Snikch het volgende:
Wil je iets kwijt vosss??
Kwijt? Ik wilde in eerste instantie al niks kwijt.

En ja, ik voel me kut ja. Ik sta maar mn best te doen om als vrienden etc en madam moet zo nodig met mn beste vriend aan de haal gaan.

Ik voel me 2x kut zegmaar
vosss is de naam,
pi_75592053
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:15 schreef vosss het volgende:

[..]

Kwijt? ik wilde in eerste instantie al niks kwijt.

En ja, ik voel me kut ja./ Ik sta maar mn best te doen om als vrienden etc en madam moet zo nodig met mn beste vriend aan de haal gaan.

Oei dat is dubbel zuur
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 21:17:26 #136
Dick Laurent Is Dead
pi_75592089
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:12 schreef Snikch het volgende:

[..]

Dat ja. Zijn zat knappe meiden hoor, en zijn ook een aantal die best leuk overkomen op het eerste gezicht. Maar ten eerste hebben de meeste daarvan al een vriend en ten tweede en meeste belangrijke: ze vallen allemaal in het niets bij mijn ex.. Ik geloof wel dat mijn ex niet perfect was (wel voor mij trouwens, ik kon ondanks de kleine foutjes echt wel gelukkig oud worden met haar), maar er is nou eenmaal niemand perfect, en zij kwam toch echt het dichtst in de buurt bij perfectie in mijn ogen!!

Hmm dat heb ik dan weer niet. Ik gaf heel veel om mijn ex.... en ik mis haar soms nog steeds heel erg. Maar ik ben er wel van overtuigd dat er meisjes rondlopen die even goed, zo niet beter, bij me passen dan mijn ex.
  zondag 13 december 2009 @ 21:18:18 #137
278630 Snikch
Living my life
pi_75592158
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:15 schreef vosss het volgende:

[..]

Kwijt? Ik wilde in eerste instantie al niks kwijt.

En ja, ik voel me kut ja. Ik sta maar mn best te doen om als vrienden etc en madam moet zo nodig met mn beste vriend aan de haal gaan.

Heel begrijpelijk. Misschien beter voor jezelf om even wat afstand van je ex te nemen?? Wordt lastig als ze met jouw beste vriend bezig is inderdaad maar het is een poging waard lijkt me. En heb je er al met je vriend over gepraat? Als hij echt je beste vriend is ziet hij toch neem ik aan ook wel dat jij hier aan onderdoor gaat :S?
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Hmm dat heb ik dan weer niet. Ik gaf heel veel om mijn ex.... en ik mis haar soms nog steeds heel erg. Maar ik ben er wel van overtuigd dat er meisjes rondlopen die even goed, zo niet beter, bij me passen dan mijn ex.
Nee dat heb ik dan weer niet. Wij waren echt het perfecte koppel (iedereen zei het ook, inclusief wij zelf, zagen altijd hoe andere koppels ruzie maakten en wij begrepen dan niet waar ze mee bezig waren). Daarom snap ik ook niet dat ze het uit heeft gemaakt .. Alles leek geweldig, ook van haar kant hoor want ze zei het een week voordat ze het uitmaakte nog tegen meerdere mensen die dicht bij haar stonden!!
Maar goed daar moet ik nu niet weer aan gaan denken. Komt er op neer dat ik van geluk mag spreken als ik zo een zelfde relatie ooit weer met een ander krijg. Ik weet dat mensen zeggen dat elke relatie anders is (is het ook, logisch), en dat dat niet noodzakelijk slecht hoeft te zijn. Maar wat wij hadden was in mijn ogen perfect, het zijn echt miniscule dingen waar ik wel eens ge-ergerd door werd, maar niemand is perfect, ik heb veel grotere fouten gemaakt. Zij was alles wat ik ooit heb gewild, onze relatie was precies wat ik altijd voor ogen had. En dat ben ik nu dus kwijt.. En zo zullen er helaas niet veel meisjes rondlopen ben ik bang, laat staan dat ik ze dan nog leer kennen en dat ze dan nog geinteresseerd zijn in mij ook
  zondag 13 december 2009 @ 21:22:37 #138
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75592428
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Nu zit ik wel in Enschede, dat kan ook het slechte aanbod verklaren. Maar ik ben het eens met deze man! Voor mij geen vriendin om het hebben van een vriendin.
pi_75592520
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:18 schreef Snikch het volgende:

[..]

Heel begrijpelijk. Misschien beter voor jezelf om even wat afstand van je ex te nemen?? Wordt lastig als ze met jouw beste vriend bezig is inderdaad maar het is een poging waard lijkt me. En heb je er al met je vriend over gepraat? Als hij echt je beste vriend is ziet hij toch neem ik aan ook wel dat jij hier aan onderdoor gaat :S?
Die afstand is er al en die so called beste vriend heeft niks van zich laten horen.
Laffe zak.

Dinsdag issie van mij
vosss is de naam,
pi_75592832
quote:

[..]

[..]

Nee dat heb ik dan weer niet. Wij waren echt het perfecte koppel (iedereen zei het ook, inclusief wij zelf, zagen altijd hoe andere koppels ruzie maakten en wij begrepen dan niet waar ze mee bezig waren). Daarom snap ik ook niet dat ze het uit heeft gemaakt .. Alles leek geweldig, ook van haar kant hoor want ze zei het een week voordat ze het uitmaakte nog tegen meerdere mensen die dicht bij haar stonden!!
Maar goed daar moet ik nu niet weer aan gaan denken. Komt er op neer dat ik van geluk mag spreken als ik zo een zelfde relatie ooit weer met een ander krijg. Ik weet dat mensen zeggen dat elke relatie anders is (is het ook, logisch), en dat dat niet noodzakelijk slecht hoeft te zijn. Maar wat wij hadden was in mijn ogen perfect, het zijn echt miniscule dingen waar ik wel eens ge-ergerd door werd, maar niemand is perfect, ik heb veel grotere fouten gemaakt. Zij was alles wat ik ooit heb gewild, onze relatie was precies wat ik altijd voor ogen had. En dat ben ik nu dus kwijt.. En zo zullen er helaas niet veel meisjes rondlopen ben ik bang, laat staan dat ik ze dan nog leer kennen en dat ze dan nog geinteresseerd zijn in mij ook
Zo perfect is ze blijkbaar niet, anders was ze niet bij je weggegaan Snap je wat ik bedoel?

Ik vond m'n ex ook geniaal, maar nu heb ik door hoe ze eigenlijk is... dat krijg je er niet uit. Zo perfect is ze dus niet, aangezien ze me zo keihard heeft gedumpt. Geen traan of iets, nee gewoon verder met een andere gast en ook een week ervoor nog zeggen hoe leuk ze onze relatie vind.. bah.. Er zijn zeker wel betere meisjes op deze wereld.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 21:30:33 #141
Dick Laurent Is Dead
pi_75592906
quote:

Wow dude..... take it easy

Hoe lang heb je wat gehad?

Ik heb bijna 7 jaar een relatie met haar gehad. En de eerste 3 jaar waren we onafscheidelijk! Elke dag waren we samen en als we elkaar even niet konden zien stuurden we meteen 100 mailtjes of smsjes.
Vrienden, familie etc zeiden ook dat ze het prachtig vonden hoe close wij waren.... Mijn pa zei me zelfs dat hij in zijn hele leven nog nooit zo close met een meisje was geweest als ik met mijn ex (en dat zegt wat, want hij heeft flink wat vriendinnetjes gehad )

Toch is er ergens een omslag punt gekomen..... we gingen elkaar als vanzelfsprekend zien. We hadden het nog wel leuk samen en waren nog wel lief voor elkaar, maar er kwamen vaker en vaker ruzies en ik werd ook erg onverschillig naar haar (iets waar ik trouwens achteraf nu wel spijt van heb).

Anyway, hoe het allemaal uit is gegaan is echt vreselijk geweest vind ik, en ik had ook nooit durven dromen dat het uiteindelijk zo abrupt en bruut over zou zijn.

Ik heb in ieder geval de afgelopen maanden heeeeeeeeeeel veel kunnen nadenken, en dan worden bepaalde zaken opeens toch duidelijk en ga je anders naar dingen kijken.

Maar goed, om even een lang verhaal kort te maken ik denk dat je uiteindelijk dat wat je met je ex hebt gehad ook weer met een ander meisje zal krijgen. Natuurlijk zal het anders worden, want het zal een ander persoon zijn... maar dat betekent niet dat je niet weer heel gelukkig kan worden met iemand.
Ik geloof ook echt dat ik ooit weer heel gelukkig kan worden met een andere chick

ook al zou het wel eens heel lang kunnen gaan duren voor ik haar tegen kom, maar dat terzijde
pi_75593046
quote:
Op zondag 13 december 2009 20:04 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Tja...waarom jezelf zo vastpinnen aan een bepaalde houding/gedachte. Zo van ik ga niets met vrouwen te maken hebben? Haha.... waarom? Dat snap ik niet zo.....

Je moet gewoon lekker je dingen blijven doen, en als er iemand op je pad komt...dan merk je dat wel.
Inderdaad, nu wanhopig op zoek gaan naar iets gaat ws niet werken. Dus dat moet je inderdaad niet doen... maar jezelf van alles afsluiten zou ik ook niet doen, is nergens goed voor.
Als ik echt een leuk meisje tegenkomt waarmee het klikt zal ik heus m'n oogkleppen wel af doen Maar voorlopig denk ik dat het verstandiger is dat ik niet al te veel moeite doe die tegen te komen. Ik ga dan allemaal eigenschappen van m'n ex op haar projecteren en kom niet aan mezelf toe. Na jaren een relatie wil ik ook wel eens weten hoe ik als 'loner' in de wereld sta..
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 21:37:16 #143
Dick Laurent Is Dead
pi_75593328
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:32 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Als ik echt een leuk meisje tegenkomt waarmee het klikt zal ik heus m'n oogkleppen wel af doen Maar voorlopig denk ik dat het verstandiger is dat ik niet al te veel moeite doe die tegen te komen. Ik ga dan allemaal eigenschappen van m'n ex op haar projecteren en kom niet aan mezelf toe. Na jaren een relatie wil ik ook wel eens weten hoe ik als 'loner' in de wereld sta..
Ok, nu snap ik je beter
  zondag 13 december 2009 @ 21:41:26 #144
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75593564
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:32 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ik deel die instellingen, misschien ben ik zelfs nog iets strenger voor mezelf. Ik sluit me af voor vrouwen de eerste 3 maanden, minimaal. Bij alle situaties wil ik steeds nog zeggen: Ja, dat heb ik ook met mijn ex gedan, blablabla...
pi_75593698
jeej, via msn de spullen aan het verdelen
  zondag 13 december 2009 @ 21:44:18 #146
278630 Snikch
Living my life
pi_75593722
Dank je dat jullie me weer even met beide voeten op de grond hebben gezet .
Jullie hebben ook gelijk, met een ander meisje kan net zo mooi zijn. En je hebt gelijk, ze heeft iets fouts in zich wat er nu weer uitkomt en wat ze voor onze relatie ook al had.. dit is ook het enige knelpunt voor mij binnen de relatie geweest. Maar het probleem is dat ze van die kant eigenlijk niks of nauwelijks niks heeft laten zien toen wij wat hadden (na het eerste half jaar pas hoor, daar voor wel maar toen leerde we elkaar ook eigenlijk pas kennen). Dus in mijn ogen was zij tijdens onze relatie perfect. Maar inderdaad, dat wat nogsteeds in haar zat heeft haar denk ik weten te overtuigen om het uit te maken. Ik heb zat fouten gemaakt maar niets doorslaggevends volgens mij hoor, laat staan iets dat zo plotseling was.
Maar inderdaad, moet weer verder gaan. Het is hoe dan ook over, al leek het nog zo perfect. Moeten er de volgende keer maar weer het beste van maken he.
pi_75593935
Mijn ex heeft 6 jaar haar aard "verborgen gehouden"... ik dacht dat het er wel uit was, maar nee.. Volgende keer laat ik m'n vrienden me waarschuwen als ik weer met zo'n labiel wijf iets begin.
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 21:49:29 #148
Dick Laurent Is Dead
pi_75593991
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:48 schreef rijsttafel het volgende:
Mijn ex heeft 6 jaar haar aard "verborgen gehouden"... ik dacht dat het er wel uit was, maar nee.. Volgende keer laat ik m'n vrienden me waarschuwen als ik weer met zo'n labiel wijf iets begin.
hehe als ze zo labiel is, vind ik het toch knap dat jullie nog 6 jaar samen geweest zijn
  zondag 13 december 2009 @ 21:57:32 #149
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75594401
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:48 schreef rijsttafel het volgende:
Labiliteit kan ze niet 6 jaar voor je verbergen, of je moet elkaar wel héél weinig zien...

Emotionele instabiliteit doet bij mij alle alarmbellen rinkelen! Ik heb er inmiddels een 6e zintuig voor, maar bizar genoeg ben ik als vliegenpapier voor die instabiele figuren omdat ik "rust" uitstraal...
pi_75594521
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

hehe als ze zo labiel is, vind ik het toch knap dat jullie nog 6 jaar samen geweest zijn
ja.. het ging ook 6 jaar goed, maar toen er eenmaal een paar probleempjes in de relatie kwamen is ze er gelijk vandoor gegaan.. Zonder er moeite voor te doen.. En haar troost zoekt ze nu bij iemand anders... Dat noem ik niet echt stabiel. Misschien is labiel een verkeerd woord.. maar dit heeft er in ieder geval altijd al ingezeten en daar was ik blind voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')