abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75574438
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:45 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ik ga zeker gewoon m'n eigen leven weer oppakken. Was ik al een beetje mee bezig. Heb me opgegeven voor Zumba, 6 januari heb ik de eerste les. Vanaf dan minimaal 1, hopelijk 2, keer per week sporten. Heb er écht zin in. Ga helemaal alleen want vrienden kreeg ik niet mee (te druk, geen zin, te lui.. etc. ), en vind dat wel een overwinning eigenlijk voor mezelf, haha.

Dat denk ik ook wel, dat een groot deel van de mensen in dit topic er tegenop kijken! Wat dat betreft staat daarin dus niemand hier echt 'alleen'.
Knap van je hoor
Gewoon doen, alleen doe je veel sneller nieuwe contacten op!

En daarna kun je alles weer delen met je fok-vriendjes
  zondag 13 december 2009 @ 13:07:31 #102
278630 Snikch
Living my life
pi_75574475
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:01 schreef gekkie_ het volgende:

[..]

Zo dat klinkt wel lekker! Toch weer een beetje inspiratie dankjewel
En lekker eten helpt altijd

Ik zit al het hele weekend in een dipje,
ben het hele weekend niet buiten geweest, op een boodschap na dan.
Aanbiedingen om weg te gaan genoeg, maar ik heb gewoon nergens zin in.
Ik krijg weer de ene klap na de andere
Net nu ik dacht dat het allemaal zo lekker ging!
Het lijkt soms wel of mensen dat aan je zien en je dan zo snel mgl weer de afgrond in willen trappen!
Wat is dat afgunst of zo?

Het is ook m'n eigen schuld, hoe kan ik m'n ex nou vergeten dmv een nieuwe vlam, die in het niets valt bij hem! Echt heel dom van me om te denken er zo wel overheen te komen.
Maar wat moet ik dan, heb alles al geprobeerd
Waarschijnlijk ligt het toch aan mij en ben ik idd niet geschikt voor relaties

Nou ja lekker bakje troost, opstaan en weer doorgaan!
In 2010 word het allemaal veel beter... toch?
Gekkie, even voor de duidelijkheid, dat heeft niets te maken dat jij wel of niet geschikt bent voor relaties!! Iedereen is geschikt voor relaties maar elke relatie is anders, de een voelt zich beter bij de ene vorm van een relatie en de ander bij een andere vorm ervan, en dat weet jij zelf ook wel !!

Verder denk ik inderdaad dat een nieuwe vlam zoeken niet de methode is om er overheen te komen. Snap wel dat je het geprobeerd hebt hoor, maar wilt niet zeggen dat omdat dat niet werkt dat niks gaat lukken. Het feit is dat je gewoon tijd voor jezelf nodig hebt om er overheen te komen, lekker tijd met jezelf doorbrengen en je vrienden, gelukkig worden met alles wat je nu hebt en zien dat je ook zonder relatie kunt. Wanneer je zover bent, dan ben je pas weer toe aan een nieuwe vlam want dan zul je hem ook niet gaan vergelijken met je ex. Dat vergelijken zullen de meeste mannen op dit moment toch verliezen in jouw ogen dus waarom proberen?

En inderdaad, elke keer als het beter lijkt te gaan krijg je toch weer een schop na uit een onverwachte hoek vaak. Maar dit is nou eenmaal hoe het gaat, hebben we allemaal hier wel denk ik. Maar als je nou eens kijkt naar hoe je was de dagen nadat het uit ging en hoe dat je nu bent (of voordat je dit dipje kreeg iig). Volgens mij zie je dan al een hoop vooruitgang of niet soms? Het heeft gewoon tijd nodig, 2 stappen vooruit, 1 terug.. maar uiteindelijk kom je er wel !!

2010 gaat vast beter worden ja, en tot die tijd gewoon het beste ervan maken
For as he thinks within himself, so he is
pi_75575680
quote:
Op zondag 13 december 2009 13:07 schreef Snikch het volgende:

[..]

Gekkie, even voor de duidelijkheid, dat heeft niets te maken dat jij wel of niet geschikt bent voor relaties!! Iedereen is geschikt voor relaties maar elke relatie is anders, de een voelt zich beter bij de ene vorm van een relatie en de ander bij een andere vorm ervan, en dat weet jij zelf ook wel !!

Verder denk ik inderdaad dat een nieuwe vlam zoeken niet de methode is om er overheen te komen. Snap wel dat je het geprobeerd hebt hoor, maar wilt niet zeggen dat omdat dat niet werkt dat niks gaat lukken. Het feit is dat je gewoon tijd voor jezelf nodig hebt om er overheen te komen, lekker tijd met jezelf doorbrengen en je vrienden, gelukkig worden met alles wat je nu hebt en zien dat je ook zonder relatie kunt. Wanneer je zover bent, dan ben je pas weer toe aan een nieuwe vlam want dan zul je hem ook niet gaan vergelijken met je ex. Dat vergelijken zullen de meeste mannen op dit moment toch verliezen in jouw ogen dus waarom proberen?

En inderdaad, elke keer als het beter lijkt te gaan krijg je toch weer een schop na uit een onverwachte hoek vaak. Maar dit is nou eenmaal hoe het gaat, hebben we allemaal hier wel denk ik. Maar als je nou eens kijkt naar hoe je was de dagen nadat het uit ging en hoe dat je nu bent (of voordat je dit dipje kreeg iig). Volgens mij zie je dan al een hoop vooruitgang of niet soms? Het heeft gewoon tijd nodig, 2 stappen vooruit, 1 terug.. maar uiteindelijk kom je er wel !!

2010 gaat vast beter worden ja, en tot die tijd gewoon het beste ervan maken
Dankjewel Snikch!
Jij bent iig een stuk vooruitgegaan!
En ff over vrouwen aanspreken, de meeste zijn net zo verlegen als jou en niet geschoten is altijd mis!
Wij houden er altijd van om aandacht te krijgen, begin gewoon over de muziek of over t weer of zo

Soms vraag ik me toch echt zwaar af, of ik geschikt ben voor relaties!
Ik heb echt de perfecte achtergrond om gedoemd te zijn voor relaties en m'n ex'en weten me dit ook altijd heel goed in te wrijven.
Bijv. " Nou snap ik wel waarom je ex je sloeg!! "

Ik heb heel slecht contact met m'n familie, heb ernstige zorgen, waar ik alleen voor sta, maar daar ben ik aan gewend geraakt en kan het wel goed handelen.
Ik kom bij iedereen ook heel verzekerd en vrolijk over
ben ook altijd heel open en schaam me niet voor m'n verleden,
mensen moeten me maar nemen zoals ik ben en anders pech!

Ik denk dat het nu voor mij belangrijk is dat ik eindelijk is voor mezelf ga zorgen in plaats van voor andere,
dat word lastig, want dat doe ik al bijna m'n hele leven.
Maar alles kun je jezelf aanleren en dat is m'n nieuwe doel
Daarom ga in 2010 lekker aan m'n toekomst werken, lekker terug naar school
Geen mannen meer voor mij, die leiden me alleen maar af van m'n doel
pi_75577447
quote:
Op zondag 13 december 2009 10:58 schreef Snikch het volgende:
Damn, ik voel het zondagdipje gewoon alweer opkomen.

Gisteren avond topavond gehad, reuze gezellig met me vrienden. Maar af en toe kwam er van die kutmuziek voorbij waar me ex van houdt en op doet schuren enzo. Dus kreeg gelijk weer een beeld in me hoofd hoe zij nu bij andere kerels staat te schure terwijl ik daar in 't cafe met me maten sta en nog geen 'hoi' tegen een leuk meisje kan/durf te zeggen.

Zit er trouwens ook mee dat ik niet zou weten wat ik zou moeten zeggen tegen een groep meiden. Veel zeggen: 'gewoon op afstappen en hoi zeggen'. Maar dan zullen de meeste ook raar staan te kijken ben ik bang, en hoe zet je dan een gesprek voort? En verzonnen openers is ook niet echt mijn ding. Weet er wel één leuke maar daar moet je ook het lef en overtuigingskracht voor hebben, beide niet aanwezig hier. Wou echt dat ik gewoon weer wat leuke meisjes ook tegenkwam, dat ik in ieder geval weet dat ik verder kan. En ja ik weet het, geluk hoort niet van een meisje af te hangen maar het feit dat mijn ex zo weer aan de (foute) man is terwijl ik hier alleen met mijn verdriet zit is echt gewoon een kutgevoel!!

En vandaag, of vanochtend in ieder geval blijft dat beeld van gisterenavond een beetje in mijn hoofd rondspoken. Gaat geen fijne dag worden ben ik bang .. Waarom moest het ook uitgaan.. Waarom heb ik dat geweldige meisje uit mijn handen laten glippen.. En waarom ben ik zo'n kluns dat ik geen leuke meisjes ken of tegenkom die me tenminste nog wat hoop geven voor de toekomst..
Nou niet zo negatief hè Maar ik herken het wel, dat je je achteraf gewoon heel klote voelt omdat je een doel hebt gesteld maar dat niet heb behaald. Ik denk dat het beter is om van tevoren niks te verwachten, en als je je zelfverzekerd voelt dan voelen anderen dat aan en zul je merken dat je makkelijker contact maakt (jezelf 'open' stellen zeg maar). En dat van je ex moet je proberen te vergeten, dat zij dat nu doet betekent niet dat jij hetzelfde moet doen. Het geeft al aan dat jij een sterker persoon bent en aan jezelf wilt werken. Zij kiest de 'makkelijke' manier en vervalt in oud (misschien verkeerd) gedrag. Dat is erg zwak van haar. Ik merkte dat toen ik een vriendin had dat ik toen zoveel geluk en zelfverzekerdheid uitstraalde dat contact maken gewoon makkelijker was, en meiden zelfs naar mij toe kwamen. Ik kan me nog herinneren dat een jongedame (ze was best leuk trouwens ) wel teleurgesteld keek toen een kennis (lang verhaal..) waarmee ik en een vriend uit waren per ongeluk zei dat ik een vriendin had . Zulke dingen zijn wel goed voor je zelfverzekerdheid.

Die gedachten die je beschrijft van 'waarom' heb ik ook nog wel, maar met de tijd gaat het wel beter en kun je dat loslaten. Ik droomde vannacht wéér over haar maar het doet me nu minder merk ik. Maar had je verwacht dat je die relatie zou hebben voordat je die had? Lijkt me niet. Dus zie de toekomst positief in en blijf aan jezelf werken door afleiding te zoeken en nieuwe dingen te doen. Wanneer je je ex los hebt gelaten zul je je veel beter voelen, zelfverzekerd, met een positief toekomstbeeld, en andere mensen (meiden) voelen dat aan, en dan zul je echt wel een nieuwe (veel leukere en 'betere'!) vriendin vinden!

Edit: gvd begin ook dip te krijgen en 'ze was het perfecte meisje' gedachten.... gelukkig zo sporten om gedachten af te leiden

[ Bericht 1% gewijzigd door DeuceFour op 13-12-2009 17:15:03 ]
pi_75587202
Ligt het aan mij of is "Dat klopt helemaal, als jullie bij elkaar horen dan vind je elkaar vanzelf wel weer" gewoon een gare uitspraak...
pi_75587413
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:33 schreef wht het volgende:
Ligt het aan mij of is "Dat klopt helemaal, als jullie bij elkaar horen dan vind je elkaar vanzelf wel weer" gewoon een gare uitspraak...
Ligt eraan of je daarin gelooft hè.

Ikzelf geloof daar wel in.
In de huidige situatie zijn een aantal factoren die het onmogelijk maken voor ons om OP DIT MOMENT samen te zijn.
  zondag 13 december 2009 @ 19:42:55 #107
278630 Snikch
Living my life
pi_75587553
Ik probeerde er iig alleen maar mee te zeggen dat maartjeh zich hier nu niet op moet focussen volgens mij. Maar geld voor iedereen, zullen er wel meer zijn die datzelfde gevoel hebben.
Gaat erom om nu door te gaan met je leven en die vraag wordt vanzelf wel beantwoord. Je zult inderdaad niet zomaar weer bij elkaar op de bank zitten uit het niets maar wat ik al zeg, ging er meer om om de nadruk op andere aspecten te leggen .
pi_75587565
Rijsttafel is ook weer thuis! Was een leuk weekend, maar wel een beetje overschaduwd door dipjes. Baal er nog steeds van dat ze zo snel met iemand anders is terwijl ze nog zei dat het wel goed kwam tussen ons.. Maar ik heb het weer naar me zin gehad zonder haar, dus dat kan wél

Komt wel goed, maar het is wel ff wennen..
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  zondag 13 december 2009 @ 19:47:13 #109
278630 Snikch
Living my life
pi_75587715
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:43 schreef rijsttafel het volgende:
Rijsttafel is ook weer thuis! Was een leuk weekend, maar wel een beetje overschaduwd door dipjes. Baal er nog steeds van dat ze zo snel met iemand anders is terwijl ze nog zei dat het wel goed kwam tussen ons.. Maar ik heb het weer naar me zin gehad zonder haar, dus dat kan wél

Komt wel goed, maar het is wel ff wennen..
Goed om te zien dat je een leuk weekend heb gehad . Zoals hier terug te lezen is ben je niet de enige denk ik met wat dipjes tussendoor. Slaan we ons wel weer doorheen, toch ? Moet wel, hebben toch weinig keus eigenlijk he.

En inderdaad, zonder vriendin zijn er ook wel leuke momenten, gisteren avond ook reuze gezellig gehad. Maar ik weet niet, voor mij ontbreekt er gewoon iets, en die leuke momenten laten altijd weer lang op zich wachten lijkt wel. Ach goed, komt wel weer .
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 19:47:43 #110
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75587740

daaaaaaaaamn..... het is zondag

waarom zijn er nou nooit feestjes op zondag gvd
pi_75587855
Zo dat was weer een mega dip...

Ik mis haar
  zondag 13 december 2009 @ 19:52:55 #112
278630 Snikch
Living my life
pi_75587930
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:50 schreef PLUE het volgende:
Zo dat was weer een mega dip...

Ik mis haar
join the club mate.. join the club..
pi_75588019
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:42 schreef Snikch het volgende:
Ik probeerde er iig alleen maar mee te zeggen dat maartjeh zich hier nu niet op moet focussen volgens mij. Maar geld voor iedereen, zullen er wel meer zijn die datzelfde gevoel hebben.
Gaat erom om nu door te gaan met je leven en die vraag wordt vanzelf wel beantwoord. Je zult inderdaad niet zomaar weer bij elkaar op de bank zitten uit het niets maar wat ik al zeg, ging er meer om om de nadruk op andere aspecten te leggen .
En dat doe ik ook zéker niet. Ik denk juist dat je je leven weer op moet pakken. Gewoon veel leuke dingen doen, lekker sporten, eventueel een nieuwe uitdaging aangaan.. Als het 'ment to be' is, dan komt dat vanzelf wel weer. Ik geloof ook niet dat zitten wachten zin heeft.
pi_75588081
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:47 schreef Snikch het volgende:

[..]

Goed om te zien dat je een leuk weekend heb gehad . Zoals hier terug te lezen is ben je niet de enige denk ik met wat dipjes tussendoor. Slaan we ons wel weer doorheen, toch ? Moet wel, hebben toch weinig keus eigenlijk he.

En inderdaad, zonder vriendin zijn er ook wel leuke momenten, gisteren avond ook reuze gezellig gehad. Maar ik weet niet, voor mij ontbreekt er gewoon iets, en die leuke momenten laten altijd weer lang op zich wachten lijkt wel. Ach goed, komt wel weer .
Ja, iedereen heeft die dipjes. Het is dan een opluchting dat ik het hier even kan delen met mensen die dezelfde ervaringen hebben. We slaan ons er wel doorheen! Ik heb trouwens precies dezelfde gevoelens als jij, er lijkt iets te missen.

Maar ik heb besloten dat ik m'n neigingen om een nieuwe relatie te beginnen ga negeren. Op meisjes afstappen vind ik niet moeilijk (is het ook niet hoor Snikck, gewoon doen ), maar ik ga een lange tijd voor mezelf nemen. Gewoon vrijgezel zijn en helemaal NIETS met vrouwen te maken hebben. Op dit moment heb ik nog het gevoel dat ik een nieuwe relatie wil grotendeels om over m'n oude heen te komen. En dan doe ik precies hetzelfde als m'n ex, en dat laat ik dus niet gebeuren. Ik ga het wel verstandig aanpakken.

Ik voel me nu vaak eenzaam, maar ik hoop dat ik daar wel overheen kan komen. Dan sta ik weer sterker in m'n schoenen en kan ik eens een écht leuk meisje uitzoeken i.p.v. de eerste de beste, wat ik nu eerlijk gezegd wel eens geneigd ben te doen Of ik blijf gewoon vrijgezel natuurlijk
pi_75588089
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:52 schreef Snikch het volgende:

[..]

join the club mate.. join the club..
Iig fijn om te merken dat er meer zich zo voelen.. Het is nu iets meer dan 24 uur geleden
pi_75588137
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:57 schreef PLUE het volgende:

[..]

Iig fijn om te merken dat er meer zich zo voelen.. Het is nu iets meer dan 24 uur geleden
Mag ik ook bij de club?
pi_75588241
Crap.. nu heb ik het jubileum topic gemist..

Het gaat gelukkig ook wel steeds beter.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_75588329
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:58 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Mag ik ook bij de club?
Hoe meer zielen, hoe meer.... verdriet?
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 20:04:47 #119
Dick Laurent Is Dead
pi_75588435
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:56 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ja, iedereen heeft die dipjes. Het is dan een opluchting dat ik het hier even kan delen met mensen die dezelfde ervaringen hebben. We slaan ons er wel doorheen! Ik heb trouwens precies dezelfde gevoelens als jij, er lijkt iets te missen.

Maar ik heb besloten dat ik m'n neigingen om een nieuwe relatie te beginnen ga negeren. Op meisjes afstappen vind ik niet moeilijk (is het ook niet hoor Snikck, gewoon doen ), maar ik ga een lange tijd voor mezelf nemen. Gewoon vrijgezel zijn en helemaal NIETS met vrouwen te maken hebben. Op dit moment heb ik nog het gevoel dat ik een nieuwe relatie wil grotendeels om over m'n oude heen te komen. En dan doe ik precies hetzelfde als m'n ex, en dat laat ik dus niet gebeuren. Ik ga het wel verstandig aanpakken.

Ik voel me nu vaak eenzaam, maar ik hoop dat ik daar wel overheen kan komen. Dan sta ik weer sterker in m'n schoenen en kan ik eens een écht leuk meisje uitzoeken i.p.v. de eerste de beste, wat ik nu eerlijk gezegd wel eens geneigd ben te doen Of ik blijf gewoon vrijgezel natuurlijk
Tja...waarom jezelf zo vastpinnen aan een bepaalde houding/gedachte. Zo van ik ga niets met vrouwen te maken hebben? Haha.... waarom? Dat snap ik niet zo.....

Je moet gewoon lekker je dingen blijven doen, en als er iemand op je pad komt...dan merk je dat wel.
Inderdaad, nu wanhopig op zoek gaan naar iets gaat ws niet werken. Dus dat moet je inderdaad niet doen... maar jezelf van alles afsluiten zou ik ook niet doen, is nergens goed voor.
  zondag 13 december 2009 @ 20:06:44 #120
278630 Snikch
Living my life
pi_75588525
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:55 schreef maartjeh het volgende:

[..]

En dat doe ik ook zéker niet. Ik denk juist dat je je leven weer op moet pakken. Gewoon veel leuke dingen doen, lekker sporten, eventueel een nieuwe uitdaging aangaan.. Als het 'ment to be' is, dan komt dat vanzelf wel weer. Ik geloof ook niet dat zitten wachten zin heeft.
Nee dat is precies wat ik bedoeld, niet gaan zitten wachten, lekker verder gaan, je eigen ding doen, komt helemaal goed zo te horen !
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:56 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Klopt, als je nu een nieuwe relatie induikt dan kom je er toch als verliezer uit waarschijnlijk. Beter wat tijd voor jezelf nemen tot je er aan toe bent. Dit heb ik trouwens ook nodig hoor, wat tijd voor mezelf. Maar wil wel aan mezelf werken i.v.m. het feit dat ik straks toch weer een nieuwe vriendin wil natuurlijk. En dan moet je dus inderdaad wel op een meisje af kunnen stappen he . Maar inderdaad, nieuwe relatie zou alleen zijn om die leegte te vullen terwijl het eigenlijk hoort te zijn om je geluk met iemand te kunnen delen imo. En je hebt gelijk, zou ik hetzelfde doen als mijn ex, eigenlijk ook niet goed aangezien ik het van haar afkeur.

Je zult wel over die eenzaamheid heenkomen , als je gewoon zo positief blijft denken als nu komt dat wel goed. Je weet in ieder geval met je verstand goed waar je mee bezig bent, dan komt het met je gevoelens ook wel goed!
quote:
Op zondag 13 december 2009 19:58 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Mag ik ook bij de club?
10 euro intreegeld plx O.o!!
pi_75588809
Snikch, ook ik stap niet zo snel op een meid af. Zeker niet in publieke dingen zoals uitgaan.. Misschien wat meer in prive daten? Als je een beetje kunt koken, kook eens voor een meisje.. Of samen (thuis) een film kijken?

Ik was (vooral in het begin) zo blij met haar... die jongen die nooit op meiden durfte af te stappen, had een lieve vriendin! Maarja 4 maanden later...
  zondag 13 december 2009 @ 20:19:20 #122
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75589117
* EviL_AleX is zondagsdipvrij!

Dat is wel een feestje waard
  zondag 13 december 2009 @ 20:30:05 #123
278630 Snikch
Living my life
pi_75589648
quote:
Op zondag 13 december 2009 20:12 schreef PLUE het volgende:
Snikch, ook ik stap niet zo snel op een meid af. Zeker niet in publieke dingen zoals uitgaan.. Misschien wat meer in prive daten? Als je een beetje kunt koken, kook eens voor een meisje.. Of samen (thuis) een film kijken?

Ik was (vooral in het begin) zo blij met haar... die jongen die nooit op meiden durfte af te stappen, had een lieve vriendin! Maarja 4 maanden later...
Idemdito, alleen bij mij was het 2 jaar later.. dacht echt in één keer de ware gevonden te hebben..
Maar het probleem is dat ik geen leuke meiden heb om uit te nodigen . Want koken kan ik toevallig als de beste ja ^^. Dus dat is het hem een beetje, moet wat vrouwelijke contacten opbouwen, al is het maar vriendschappelijk hoor want ik zeg al, zoek nu nog niks, zou k gewoon gezellig en fijn vinden.
pi_75589738
quote:
Op zondag 13 december 2009 20:19 schreef EviL_AleX het volgende:
* EviL_AleX is zondagsdipvrij!

Dat is wel een feestje waard
Ik heb ook geen zondagsdip. Mag ik meevieren .
Gewoon een superdag gehad. Dip is sinds gisteren weg. De sterke MIJ is weer terug. Dips alsjeblieft wegblijven .

Morgen zal ik zsm een afspraak maken met de advocaat. En dan alle communicatie via de advocaten laten lopen. Zal wel wat euro's gaan kosten, maar een hoop gezeik minder. Helaas voor mijn ex en zijn familie zullen ze nu geen leuke kant van mij gaan ontdekken. Ze kunnen aan mijn voorwaarden voldoen en anders hebben ze pech. Ze kunnen kiezen tussen twee keuzes en voor de rest niet. Ik hoop alleen dat de kids niet nog meer de dupe worden .
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 20:32:16 #125
Dick Laurent Is Dead
pi_75589752
quote:
Op zondag 13 december 2009 20:30 schreef Snikch het volgende:

[..]

Idemdito, alleen bij mij was het 2 jaar later.. dacht echt in één keer de ware gevonden te hebben..
Maar het probleem is dat ik geen leuke meiden heb om uit te nodigen . Want koken kan ik toevallig als de beste ja ^^. Dus dat is het hem een beetje, moet wat vrouwelijke contacten opbouwen, al is het maar vriendschappelijk hoor want ik zeg al, zoek nu nog niks, zou k gewoon gezellig en fijn vinden.
dat probeer ik ook.... vrouwelijke contacten op te bouwen....

so far, gaat het nogal moeizaam
  zondag 13 december 2009 @ 20:45:22 #126
278630 Snikch
Living my life
pi_75590354
@kwartje7 en evil_alex: good for you!! Hoe minder dipjes hoe beter, zijn er in ieder geval nog wat compleet positieve gezichten te vinden hier . Alhoewel iedereen zijn best doet natuurlijk, ik ook ondanks dat ik eht dipje nog voel borrelen maar goed .

@Dick_laurent: Ken het gevoel. Het idee om sociale kring wat uit te breiden (en dan vooral de vrouwelijke contacten, wat ik al zeg: puur vriendschappelijk hoor) is heel leuk. Maar of het wilt lukken is nog een compleet ander verhaal. Bij mij schiet het ook niet zo op hoor, en weet ook niet goed hoe ik dat zou kunnen doen zo gauw.
  zondag 13 december 2009 @ 20:55:31 #127
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75590889
Ik stap eigenlijk nooit op iemand af, maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat de meeste dames die ik in het nachtleven zie niet mijn type lijken te zijn...
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 21:01:53 #128
Dick Laurent Is Dead
pi_75591218
quote:
Op zondag 13 december 2009 20:55 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik stap eigenlijk nooit op iemand af, maar dat kan ook te maken hebben met het feit dat de meeste dames die ik in het nachtleven zie niet mijn type lijken te zijn...
Ik zie bij het uitgaan vaak zat mooie/interessante vrouwen. Helaas heeft 80% al een vriend (of op zijn minst al een aantal jongens om zich heen staan, wat ze aanspreken zo goed als onmogelijk maakt) en de overige 20% komen vaak zo arrogant over dat op ze afstappen eigenlijk van tevoren al je eigen graf graven betekent....
pi_75591462
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:01 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik zie bij het uitgaan vaak zat mooie/interessante vrouwen. Helaas heeft 80% al een vriend (of op zijn minst al een aantal jongens om zich heen staan, wat ze aanspreken zo goed als onmogelijk maakt) en de overige 20% komen vaak zo arrogant over dat op ze afstappen eigenlijk van tevoren al je eigen graf graven betekent....
Ik zie bij het uitgaan nooit iemand als m'n lieve exje Die arrogante zijn het meest onzeker en die jongens eromheen die kunnen toch niet zo goed versieren als jij dick_laurent
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 21:09:29 #130
Dick Laurent Is Dead
pi_75591609
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:07 schreef DeuceFour het volgende:

[..]

Ik zie bij het uitgaan nooit iemand als m'n lieve exje Die arrogante zijn het meest onzeker en die jongens eromheen die kunnen toch niet zo goed versieren als jij dick_laurent
whahaha bedankt voor je compliment, maar volgens mij zijn mijn versier skills niet al te best hoor
pi_75591727
quote:

[..]

Hoe herkenbaar ook.. Altijd gezellig zat met uitgaan, genoeg moois te zien. Alleen meestal zo arrogant , of net zo benauwd als ik.. en dat werkt ook niet echt
pi_75591733
Godverdomme!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 13 december 2009 @ 21:12:30 #133
278630 Snikch
Living my life
pi_75591784
quote:

[..]

Dat ja. Zijn zat knappe meiden hoor, en zijn ook een aantal die best leuk overkomen op het eerste gezicht. Maar ten eerste hebben de meeste daarvan al een vriend en ten tweede en meeste belangrijke: ze vallen allemaal in het niets bij mijn ex.. Ik geloof wel dat mijn ex niet perfect was (wel voor mij trouwens, ik kon ondanks de kleine foutjes echt wel gelukkig oud worden met haar), maar er is nou eenmaal niemand perfect, en zij kwam toch echt het dichtst in de buurt bij perfectie in mijn ogen!!

Edit:
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:11 schreef vosss het volgende:
Godverdomme!
Wil je iets kwijt vosss??
pi_75591963
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:12 schreef Snikch het volgende:
Wil je iets kwijt vosss??
Kwijt? Ik wilde in eerste instantie al niks kwijt.

En ja, ik voel me kut ja. Ik sta maar mn best te doen om als vrienden etc en madam moet zo nodig met mn beste vriend aan de haal gaan.

Ik voel me 2x kut zegmaar
vosss is de naam,
pi_75592053
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:15 schreef vosss het volgende:

[..]

Kwijt? ik wilde in eerste instantie al niks kwijt.

En ja, ik voel me kut ja./ Ik sta maar mn best te doen om als vrienden etc en madam moet zo nodig met mn beste vriend aan de haal gaan.

Oei dat is dubbel zuur
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 21:17:26 #136
Dick Laurent Is Dead
pi_75592089
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:12 schreef Snikch het volgende:

[..]

Dat ja. Zijn zat knappe meiden hoor, en zijn ook een aantal die best leuk overkomen op het eerste gezicht. Maar ten eerste hebben de meeste daarvan al een vriend en ten tweede en meeste belangrijke: ze vallen allemaal in het niets bij mijn ex.. Ik geloof wel dat mijn ex niet perfect was (wel voor mij trouwens, ik kon ondanks de kleine foutjes echt wel gelukkig oud worden met haar), maar er is nou eenmaal niemand perfect, en zij kwam toch echt het dichtst in de buurt bij perfectie in mijn ogen!!

Hmm dat heb ik dan weer niet. Ik gaf heel veel om mijn ex.... en ik mis haar soms nog steeds heel erg. Maar ik ben er wel van overtuigd dat er meisjes rondlopen die even goed, zo niet beter, bij me passen dan mijn ex.
  zondag 13 december 2009 @ 21:18:18 #137
278630 Snikch
Living my life
pi_75592158
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:15 schreef vosss het volgende:

[..]

Kwijt? Ik wilde in eerste instantie al niks kwijt.

En ja, ik voel me kut ja. Ik sta maar mn best te doen om als vrienden etc en madam moet zo nodig met mn beste vriend aan de haal gaan.

Heel begrijpelijk. Misschien beter voor jezelf om even wat afstand van je ex te nemen?? Wordt lastig als ze met jouw beste vriend bezig is inderdaad maar het is een poging waard lijkt me. En heb je er al met je vriend over gepraat? Als hij echt je beste vriend is ziet hij toch neem ik aan ook wel dat jij hier aan onderdoor gaat :S?
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Hmm dat heb ik dan weer niet. Ik gaf heel veel om mijn ex.... en ik mis haar soms nog steeds heel erg. Maar ik ben er wel van overtuigd dat er meisjes rondlopen die even goed, zo niet beter, bij me passen dan mijn ex.
Nee dat heb ik dan weer niet. Wij waren echt het perfecte koppel (iedereen zei het ook, inclusief wij zelf, zagen altijd hoe andere koppels ruzie maakten en wij begrepen dan niet waar ze mee bezig waren). Daarom snap ik ook niet dat ze het uit heeft gemaakt .. Alles leek geweldig, ook van haar kant hoor want ze zei het een week voordat ze het uitmaakte nog tegen meerdere mensen die dicht bij haar stonden!!
Maar goed daar moet ik nu niet weer aan gaan denken. Komt er op neer dat ik van geluk mag spreken als ik zo een zelfde relatie ooit weer met een ander krijg. Ik weet dat mensen zeggen dat elke relatie anders is (is het ook, logisch), en dat dat niet noodzakelijk slecht hoeft te zijn. Maar wat wij hadden was in mijn ogen perfect, het zijn echt miniscule dingen waar ik wel eens ge-ergerd door werd, maar niemand is perfect, ik heb veel grotere fouten gemaakt. Zij was alles wat ik ooit heb gewild, onze relatie was precies wat ik altijd voor ogen had. En dat ben ik nu dus kwijt.. En zo zullen er helaas niet veel meisjes rondlopen ben ik bang, laat staan dat ik ze dan nog leer kennen en dat ze dan nog geinteresseerd zijn in mij ook
  zondag 13 december 2009 @ 21:22:37 #138
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75592428
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:17 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Nu zit ik wel in Enschede, dat kan ook het slechte aanbod verklaren. Maar ik ben het eens met deze man! Voor mij geen vriendin om het hebben van een vriendin.
pi_75592520
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:18 schreef Snikch het volgende:

[..]

Heel begrijpelijk. Misschien beter voor jezelf om even wat afstand van je ex te nemen?? Wordt lastig als ze met jouw beste vriend bezig is inderdaad maar het is een poging waard lijkt me. En heb je er al met je vriend over gepraat? Als hij echt je beste vriend is ziet hij toch neem ik aan ook wel dat jij hier aan onderdoor gaat :S?
Die afstand is er al en die so called beste vriend heeft niks van zich laten horen.
Laffe zak.

Dinsdag issie van mij
vosss is de naam,
pi_75592832
quote:

[..]

[..]

Nee dat heb ik dan weer niet. Wij waren echt het perfecte koppel (iedereen zei het ook, inclusief wij zelf, zagen altijd hoe andere koppels ruzie maakten en wij begrepen dan niet waar ze mee bezig waren). Daarom snap ik ook niet dat ze het uit heeft gemaakt .. Alles leek geweldig, ook van haar kant hoor want ze zei het een week voordat ze het uitmaakte nog tegen meerdere mensen die dicht bij haar stonden!!
Maar goed daar moet ik nu niet weer aan gaan denken. Komt er op neer dat ik van geluk mag spreken als ik zo een zelfde relatie ooit weer met een ander krijg. Ik weet dat mensen zeggen dat elke relatie anders is (is het ook, logisch), en dat dat niet noodzakelijk slecht hoeft te zijn. Maar wat wij hadden was in mijn ogen perfect, het zijn echt miniscule dingen waar ik wel eens ge-ergerd door werd, maar niemand is perfect, ik heb veel grotere fouten gemaakt. Zij was alles wat ik ooit heb gewild, onze relatie was precies wat ik altijd voor ogen had. En dat ben ik nu dus kwijt.. En zo zullen er helaas niet veel meisjes rondlopen ben ik bang, laat staan dat ik ze dan nog leer kennen en dat ze dan nog geinteresseerd zijn in mij ook
Zo perfect is ze blijkbaar niet, anders was ze niet bij je weggegaan Snap je wat ik bedoel?

Ik vond m'n ex ook geniaal, maar nu heb ik door hoe ze eigenlijk is... dat krijg je er niet uit. Zo perfect is ze dus niet, aangezien ze me zo keihard heeft gedumpt. Geen traan of iets, nee gewoon verder met een andere gast en ook een week ervoor nog zeggen hoe leuk ze onze relatie vind.. bah.. Er zijn zeker wel betere meisjes op deze wereld.
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 21:30:33 #141
Dick Laurent Is Dead
pi_75592906
quote:

Wow dude..... take it easy

Hoe lang heb je wat gehad?

Ik heb bijna 7 jaar een relatie met haar gehad. En de eerste 3 jaar waren we onafscheidelijk! Elke dag waren we samen en als we elkaar even niet konden zien stuurden we meteen 100 mailtjes of smsjes.
Vrienden, familie etc zeiden ook dat ze het prachtig vonden hoe close wij waren.... Mijn pa zei me zelfs dat hij in zijn hele leven nog nooit zo close met een meisje was geweest als ik met mijn ex (en dat zegt wat, want hij heeft flink wat vriendinnetjes gehad )

Toch is er ergens een omslag punt gekomen..... we gingen elkaar als vanzelfsprekend zien. We hadden het nog wel leuk samen en waren nog wel lief voor elkaar, maar er kwamen vaker en vaker ruzies en ik werd ook erg onverschillig naar haar (iets waar ik trouwens achteraf nu wel spijt van heb).

Anyway, hoe het allemaal uit is gegaan is echt vreselijk geweest vind ik, en ik had ook nooit durven dromen dat het uiteindelijk zo abrupt en bruut over zou zijn.

Ik heb in ieder geval de afgelopen maanden heeeeeeeeeeel veel kunnen nadenken, en dan worden bepaalde zaken opeens toch duidelijk en ga je anders naar dingen kijken.

Maar goed, om even een lang verhaal kort te maken ik denk dat je uiteindelijk dat wat je met je ex hebt gehad ook weer met een ander meisje zal krijgen. Natuurlijk zal het anders worden, want het zal een ander persoon zijn... maar dat betekent niet dat je niet weer heel gelukkig kan worden met iemand.
Ik geloof ook echt dat ik ooit weer heel gelukkig kan worden met een andere chick

ook al zou het wel eens heel lang kunnen gaan duren voor ik haar tegen kom, maar dat terzijde
pi_75593046
quote:
Op zondag 13 december 2009 20:04 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Tja...waarom jezelf zo vastpinnen aan een bepaalde houding/gedachte. Zo van ik ga niets met vrouwen te maken hebben? Haha.... waarom? Dat snap ik niet zo.....

Je moet gewoon lekker je dingen blijven doen, en als er iemand op je pad komt...dan merk je dat wel.
Inderdaad, nu wanhopig op zoek gaan naar iets gaat ws niet werken. Dus dat moet je inderdaad niet doen... maar jezelf van alles afsluiten zou ik ook niet doen, is nergens goed voor.
Als ik echt een leuk meisje tegenkomt waarmee het klikt zal ik heus m'n oogkleppen wel af doen Maar voorlopig denk ik dat het verstandiger is dat ik niet al te veel moeite doe die tegen te komen. Ik ga dan allemaal eigenschappen van m'n ex op haar projecteren en kom niet aan mezelf toe. Na jaren een relatie wil ik ook wel eens weten hoe ik als 'loner' in de wereld sta..
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 21:37:16 #143
Dick Laurent Is Dead
pi_75593328
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:32 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Als ik echt een leuk meisje tegenkomt waarmee het klikt zal ik heus m'n oogkleppen wel af doen Maar voorlopig denk ik dat het verstandiger is dat ik niet al te veel moeite doe die tegen te komen. Ik ga dan allemaal eigenschappen van m'n ex op haar projecteren en kom niet aan mezelf toe. Na jaren een relatie wil ik ook wel eens weten hoe ik als 'loner' in de wereld sta..
Ok, nu snap ik je beter
  zondag 13 december 2009 @ 21:41:26 #144
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75593564
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:32 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ik deel die instellingen, misschien ben ik zelfs nog iets strenger voor mezelf. Ik sluit me af voor vrouwen de eerste 3 maanden, minimaal. Bij alle situaties wil ik steeds nog zeggen: Ja, dat heb ik ook met mijn ex gedan, blablabla...
pi_75593698
jeej, via msn de spullen aan het verdelen
  zondag 13 december 2009 @ 21:44:18 #146
278630 Snikch
Living my life
pi_75593722
Dank je dat jullie me weer even met beide voeten op de grond hebben gezet .
Jullie hebben ook gelijk, met een ander meisje kan net zo mooi zijn. En je hebt gelijk, ze heeft iets fouts in zich wat er nu weer uitkomt en wat ze voor onze relatie ook al had.. dit is ook het enige knelpunt voor mij binnen de relatie geweest. Maar het probleem is dat ze van die kant eigenlijk niks of nauwelijks niks heeft laten zien toen wij wat hadden (na het eerste half jaar pas hoor, daar voor wel maar toen leerde we elkaar ook eigenlijk pas kennen). Dus in mijn ogen was zij tijdens onze relatie perfect. Maar inderdaad, dat wat nogsteeds in haar zat heeft haar denk ik weten te overtuigen om het uit te maken. Ik heb zat fouten gemaakt maar niets doorslaggevends volgens mij hoor, laat staan iets dat zo plotseling was.
Maar inderdaad, moet weer verder gaan. Het is hoe dan ook over, al leek het nog zo perfect. Moeten er de volgende keer maar weer het beste van maken he.
pi_75593935
Mijn ex heeft 6 jaar haar aard "verborgen gehouden"... ik dacht dat het er wel uit was, maar nee.. Volgende keer laat ik m'n vrienden me waarschuwen als ik weer met zo'n labiel wijf iets begin.
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 21:49:29 #148
Dick Laurent Is Dead
pi_75593991
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:48 schreef rijsttafel het volgende:
Mijn ex heeft 6 jaar haar aard "verborgen gehouden"... ik dacht dat het er wel uit was, maar nee.. Volgende keer laat ik m'n vrienden me waarschuwen als ik weer met zo'n labiel wijf iets begin.
hehe als ze zo labiel is, vind ik het toch knap dat jullie nog 6 jaar samen geweest zijn
  zondag 13 december 2009 @ 21:57:32 #149
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75594401
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:48 schreef rijsttafel het volgende:
Labiliteit kan ze niet 6 jaar voor je verbergen, of je moet elkaar wel héél weinig zien...

Emotionele instabiliteit doet bij mij alle alarmbellen rinkelen! Ik heb er inmiddels een 6e zintuig voor, maar bizar genoeg ben ik als vliegenpapier voor die instabiele figuren omdat ik "rust" uitstraal...
pi_75594521
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:49 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

hehe als ze zo labiel is, vind ik het toch knap dat jullie nog 6 jaar samen geweest zijn
ja.. het ging ook 6 jaar goed, maar toen er eenmaal een paar probleempjes in de relatie kwamen is ze er gelijk vandoor gegaan.. Zonder er moeite voor te doen.. En haar troost zoekt ze nu bij iemand anders... Dat noem ik niet echt stabiel. Misschien is labiel een verkeerd woord.. maar dit heeft er in ieder geval altijd al ingezeten en daar was ik blind voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')