Knap van je hoorquote:Op zondag 13 december 2009 12:45 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik ga zeker gewoon m'n eigen leven weer oppakken. Was ik al een beetje mee bezig. Heb me opgegeven voor Zumba, 6 januari heb ik de eerste les. Vanaf dan minimaal 1, hopelijk 2, keer per week sporten. Heb er écht zin in. Ga helemaal alleen want vrienden kreeg ik niet mee (te druk, geen zin, te lui.. etc.), en vind dat wel een overwinning eigenlijk voor mezelf, haha.
![]()
Dat denk ik ook wel, dat een groot deel van de mensen in dit topic er tegenop kijken! Wat dat betreft staat daarin dus niemand hier echt 'alleen'.
Gekkie, even voor de duidelijkheid, dat heeft niets te maken dat jij wel of niet geschikt bent voor relaties!! Iedereen is geschikt voor relaties maar elke relatie is anders, de een voelt zich beter bij de ene vorm van een relatie en de ander bij een andere vorm ervan, en dat weet jij zelf ook welquote:Op zondag 13 december 2009 13:01 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Zo dat klinkt wel lekker! Toch weer een beetje inspiratie dankjewel
En lekker eten helpt altijd![]()
Ik zit al het hele weekend in een dipje,
ben het hele weekend niet buiten geweest, op een boodschap na dan.
Aanbiedingen om weg te gaan genoeg, maar ik heb gewoon nergens zin in.
Ik krijg weer de ene klap na de andere![]()
Net nu ik dacht dat het allemaal zo lekker ging!
Het lijkt soms wel of mensen dat aan je zien en je dan zo snel mgl weer de afgrond in willen trappen!
Wat is dat afgunst of zo?
Het is ook m'n eigen schuld, hoe kan ik m'n ex nou vergeten dmv een nieuwe vlam, die in het niets valt bij hem! Echt heel dom van me om te denken er zo wel overheen te komen.
Maar wat moet ik dan, heb alles al geprobeerd
Waarschijnlijk ligt het toch aan mij en ben ik idd niet geschikt voor relaties
Nou ja lekker bakje troost, opstaan en weer doorgaan!
In 2010 word het allemaal veel beter... toch?
Dankjewel Snikch!quote:Op zondag 13 december 2009 13:07 schreef Snikch het volgende:
[..]
Gekkie, even voor de duidelijkheid, dat heeft niets te maken dat jij wel of niet geschikt bent voor relaties!! Iedereen is geschikt voor relaties maar elke relatie is anders, de een voelt zich beter bij de ene vorm van een relatie en de ander bij een andere vorm ervan, en dat weet jij zelf ook wel!!
Verder denk ik inderdaad dat een nieuwe vlam zoeken niet de methode is om er overheen te komen. Snap wel dat je het geprobeerd hebt hoor, maar wilt niet zeggen dat omdat dat niet werkt dat niks gaat lukken. Het feit is dat je gewoon tijd voor jezelf nodig hebt om er overheen te komen, lekker tijd met jezelf doorbrengen en je vrienden, gelukkig worden met alles wat je nu hebt en zien dat je ook zonder relatie kunt. Wanneer je zover bent, dan ben je pas weer toe aan een nieuwe vlam want dan zul je hem ook niet gaan vergelijken met je ex. Dat vergelijken zullen de meeste mannen op dit moment toch verliezen in jouw ogen dus waarom proberen?
En inderdaad, elke keer als het beter lijkt te gaan krijg je toch weer een schop na uit een onverwachte hoek vaak. Maar dit is nou eenmaal hoe het gaat, hebben we allemaal hier wel denk ik. Maar als je nou eens kijkt naar hoe je was de dagen nadat het uit ging en hoe dat je nu bent (of voordat je dit dipje kreeg iig). Volgens mij zie je dan al een hoop vooruitgang of niet soms? Het heeft gewoon tijd nodig, 2 stappen vooruit, 1 terug.. maar uiteindelijk kom je er wel!!
2010 gaat vast beter worden ja, en tot die tijd gewoon het beste ervan maken
Nou niet zo negatief hèquote:Op zondag 13 december 2009 10:58 schreef Snikch het volgende:
Damn, ik voel het zondagdipje gewoon alweer opkomen.
Gisteren avond topavond gehad, reuze gezellig met me vrienden. Maar af en toe kwam er van die kutmuziek voorbij waar me ex van houdt en op doet schuren enzo. Dus kreeg gelijk weer een beeld in me hoofd hoe zij nu bij andere kerels staat te schure terwijl ik daar in 't cafe met me maten sta en nog geen 'hoi' tegen een leuk meisje kan/durf te zeggen.
Zit er trouwens ook mee dat ik niet zou weten wat ik zou moeten zeggen tegen een groep meiden. Veel zeggen: 'gewoon op afstappen en hoi zeggen'. Maar dan zullen de meeste ook raar staan te kijken ben ik bang, en hoe zet je dan een gesprek voort? En verzonnen openers is ook niet echt mijn ding. Weet er wel één leuke maar daar moet je ook het lef en overtuigingskracht voor hebben, beide niet aanwezig hier. Wou echt dat ik gewoon weer wat leuke meisjes ook tegenkwam, dat ik in ieder geval weet dat ik verder kan. En ja ik weet het, geluk hoort niet van een meisje af te hangen maar het feit dat mijn ex zo weer aan de (foute) man is terwijl ik hier alleen met mijn verdriet zit is echt gewoon een kutgevoel!!
En vandaag, of vanochtend in ieder geval blijft dat beeld van gisterenavond een beetje in mijn hoofd rondspoken. Gaat geen fijne dag worden ben ik bang.. Waarom moest het ook uitgaan.. Waarom heb ik dat geweldige meisje uit mijn handen laten glippen.. En waarom ben ik zo'n kluns dat ik geen leuke meisjes ken of tegenkom die me tenminste nog wat hoop geven voor de toekomst..
Ligt eraan of je daarin gelooft hè.quote:Op zondag 13 december 2009 19:33 schreef wht het volgende:
Ligt het aan mij of is "Dat klopt helemaal, als jullie bij elkaar horen dan vind je elkaar vanzelf wel weer" gewoon een gare uitspraak...
Goed om te zien dat je een leuk weekend heb gehadquote:Op zondag 13 december 2009 19:43 schreef rijsttafel het volgende:
Rijsttafel is ook weer thuis! Was een leuk weekend, maar wel een beetje overschaduwd door dipjes. Baal er nog steeds van dat ze zo snel met iemand anders is terwijl ze nog zei dat het wel goed kwam tussen ons.. Maar ik heb het weer naar me zin gehad zonder haar, dus dat kan wél![]()
Komt wel goed, maar het is wel ff wennen..
join the club mate.. join the club..quote:Op zondag 13 december 2009 19:50 schreef PLUE het volgende:
Zo dat was weer een mega dip...![]()
Ik mis haar
En dat doe ik ook zéker niet. Ik denk juist dat je je leven weer op moet pakken. Gewoon veel leuke dingen doen, lekker sporten, eventueel een nieuwe uitdaging aangaan.. Als het 'ment to be' is, dan komt dat vanzelf wel weer. Ik geloof ook niet dat zitten wachten zin heeft.quote:Op zondag 13 december 2009 19:42 schreef Snikch het volgende:
Ik probeerde er iig alleen maar mee te zeggen dat maartjeh zich hier nu niet op moet focussen volgens mij. Maar geld voor iedereen, zullen er wel meer zijn die datzelfde gevoel hebben.
Gaat erom om nu door te gaan met je leven en die vraag wordt vanzelf wel beantwoord. Je zult inderdaad niet zomaar weer bij elkaar op de bank zitten uit het niets maar wat ik al zeg, ging er meer om om de nadruk op andere aspecten te leggen.
Ja, iedereen heeft die dipjes. Het is dan een opluchting dat ik het hier even kan delen met mensen die dezelfde ervaringen hebben. We slaan ons er wel doorheen! Ik heb trouwens precies dezelfde gevoelens als jij, er lijkt iets te missen.quote:Op zondag 13 december 2009 19:47 schreef Snikch het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je een leuk weekend heb gehad. Zoals hier terug te lezen is ben je niet de enige denk ik met wat dipjes tussendoor. Slaan we ons wel weer doorheen, toch
? Moet wel, hebben toch weinig keus eigenlijk he.
En inderdaad, zonder vriendin zijn er ook wel leuke momenten, gisteren avond ook reuze gezellig gehad. Maar ik weet niet, voor mij ontbreekt er gewoon iets, en die leuke momenten laten altijd weer lang op zich wachten lijkt wel. Ach goed, komt wel weer.
Iig fijn om te merken dat er meer zich zo voelen.. Het is nu iets meer dan 24 uur geledenquote:Op zondag 13 december 2009 19:52 schreef Snikch het volgende:
[..]
join the club mate.. join the club..
Mag ik ook bij de club?quote:Op zondag 13 december 2009 19:57 schreef PLUE het volgende:
[..]
Iig fijn om te merken dat er meer zich zo voelen.. Het is nu iets meer dan 24 uur geleden
Tja...waarom jezelf zo vastpinnen aan een bepaalde houding/gedachte. Zo van ik ga niets met vrouwen te maken hebben? Haha.... waarom? Dat snap ik niet zo.....quote:Op zondag 13 december 2009 19:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, iedereen heeft die dipjes. Het is dan een opluchting dat ik het hier even kan delen met mensen die dezelfde ervaringen hebben. We slaan ons er wel doorheen! Ik heb trouwens precies dezelfde gevoelens als jij, er lijkt iets te missen.
Maar ik heb besloten dat ik m'n neigingen om een nieuwe relatie te beginnen ga negeren. Op meisjes afstappen vind ik niet moeilijk (is het ook niet hoor Snikck, gewoon doen), maar ik ga een lange tijd voor mezelf nemen. Gewoon vrijgezel zijn en helemaal NIETS met vrouwen te maken hebben. Op dit moment heb ik nog het gevoel dat ik een nieuwe relatie wil grotendeels om over m'n oude heen te komen. En dan doe ik precies hetzelfde als m'n ex, en dat laat ik dus niet gebeuren. Ik ga het wel verstandig aanpakken.
Ik voel me nu vaak eenzaam, maar ik hoop dat ik daar wel overheen kan komen. Dan sta ik weer sterker in m'n schoenen en kan ik eens een écht leuk meisje uitzoeken i.p.v. de eerste de beste, wat ik nu eerlijk gezegd wel eens geneigd ben te doenOf ik blijf gewoon vrijgezel natuurlijk
Nee dat is precies wat ik bedoeld, niet gaan zitten wachten, lekker verder gaan, je eigen ding doen, komt helemaal goed zo te horenquote:Op zondag 13 december 2009 19:55 schreef maartjeh het volgende:
[..]
En dat doe ik ook zéker niet. Ik denk juist dat je je leven weer op moet pakken. Gewoon veel leuke dingen doen, lekker sporten, eventueel een nieuwe uitdaging aangaan.. Als het 'ment to be' is, dan komt dat vanzelf wel weer. Ik geloof ook niet dat zitten wachten zin heeft.
Klopt, als je nu een nieuwe relatie induikt dan kom je er toch als verliezer uit waarschijnlijk. Beter wat tijd voor jezelf nemen tot je er aan toe bent. Dit heb ik trouwens ook nodig hoor, wat tijd voor mezelf. Maar wil wel aan mezelf werken i.v.m. het feit dat ik straks toch weer een nieuwe vriendin wil natuurlijk. En dan moet je dus inderdaad wel op een meisje af kunnen stappen hequote:Op zondag 13 december 2009 19:56 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, iedereen heeft die dipjes. Het is dan een opluchting dat ik het hier even kan delen met mensen die dezelfde ervaringen hebben. We slaan ons er wel doorheen! Ik heb trouwens precies dezelfde gevoelens als jij, er lijkt iets te missen.
Maar ik heb besloten dat ik m'n neigingen om een nieuwe relatie te beginnen ga negeren. Op meisjes afstappen vind ik niet moeilijk (is het ook niet hoor Snikck, gewoon doen), maar ik ga een lange tijd voor mezelf nemen. Gewoon vrijgezel zijn en helemaal NIETS met vrouwen te maken hebben. Op dit moment heb ik nog het gevoel dat ik een nieuwe relatie wil grotendeels om over m'n oude heen te komen. En dan doe ik precies hetzelfde als m'n ex, en dat laat ik dus niet gebeuren. Ik ga het wel verstandig aanpakken.
Ik voel me nu vaak eenzaam, maar ik hoop dat ik daar wel overheen kan komen. Dan sta ik weer sterker in m'n schoenen en kan ik eens een écht leuk meisje uitzoeken i.p.v. de eerste de beste, wat ik nu eerlijk gezegd wel eens geneigd ben te doenOf ik blijf gewoon vrijgezel natuurlijk
10 euro intreegeld plx O.o!!quote:
Idemdito, alleen bij mij was het 2 jaar later.. dacht echt in één keer de ware gevonden te hebben..quote:Op zondag 13 december 2009 20:12 schreef PLUE het volgende:
Snikch, ook ik stap niet zo snel op een meid af. Zeker niet in publieke dingen zoals uitgaan.. Misschien wat meer in prive daten? Als je een beetje kunt koken, kook eens voor een meisje.. Of samen (thuis) een film kijken?
Ik was (vooral in het begin) zo blij met haar... die jongen die nooit op meiden durfte af te stappen, had een lieve vriendin! Maarja 4 maanden later...
Ik heb ook geen zondagsdip. Mag ik meevierenquote:Op zondag 13 december 2009 20:19 schreef EviL_AleX het volgende:
* EviL_AleX is zondagsdipvrij!
Dat is wel een feestje waard
dat probeer ik ook.... vrouwelijke contacten op te bouwen....quote:Op zondag 13 december 2009 20:30 schreef Snikch het volgende:
[..]
Idemdito, alleen bij mij was het 2 jaar later.. dacht echt in één keer de ware gevonden te hebben..
Maar het probleem is dat ik geen leuke meiden heb om uit te nodigen. Want koken kan ik toevallig als de beste ja ^^. Dus dat is het hem een beetje, moet wat vrouwelijke contacten opbouwen, al is het maar vriendschappelijk hoor want ik zeg al, zoek nu nog niks, zou k gewoon gezellig en fijn vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |