Bekend..quote:Op vrijdag 11 december 2009 16:11 schreef Chev het volgende:Hoop tegenstrijdigheden allemaal, zoals altijd lijkt wel als een relatie kapot gaat, maar alles gebeurd voor een reden.
1 1/2 jaar later weet ik nu dat die relatie gedoemd was om te mislukken, alleen al om het feit dat ik zelf té veel gaf en te weinig om mezelf dacht
Deeltje 101quote:Op vrijdag 11 december 2009 15:55 schreef formerjellybean het volgende:
weet je wat het rare is ?? Die vriend van me die zelfmoord heeft gepleegd van de week, die had het voor een grote reden gedaan omdat die niet kon verkroppen dat het uit was met zijn ex en die net deed alsof die niet bestond.
Aan een kant bizar , dat bij mij door dit dingen weer in perspectief vallen maar aan de andere kant ook bizar dat iemand zijn leven beeindigd vanwege een ex.
Ja, het poolen was wel leuk. Maar dan houdt het snel op. En het meeste grut zat toch nog echt op de middelbare school.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
heyhey, Doetinchem is best geweldig, er is alleen geen klap te doen
zolang je die onzekerheid uitstraalt zal je ook geen leuk meisje tegenkomen, of ik bedoel ze zullen je iig niet zo snel aanspreken...je kan t nu eenmaal niet afdwingen..t heeft tijd nodig. En bij de 1 meer dan bij de anderquote:Op zondag 13 december 2009 10:58 schreef Snikch het volgende:
Damn, ik voel het zondagdipje gewoon alweer opkomen.
Gisteren avond topavond gehad, reuze gezellig met me vrienden. Maar af en toe kwam er van die kutmuziek voorbij waar me ex van houdt en op doet schuren enzo. Dus kreeg gelijk weer een beeld in me hoofd hoe zij nu bij andere kerels staat te schure terwijl ik daar in 't cafe met me maten sta en nog geen 'hoi' tegen een leuk meisje kan/durf te zeggen.
Zit er trouwens ook mee dat ik niet zou weten wat ik zou moeten zeggen tegen een groep meiden. Veel zeggen: 'gewoon op afstappen en hoi zeggen'. Maar dan zullen de meeste ook raar staan te kijken ben ik bang, en hoe zet je dan een gesprek voort? En verzonnen openers is ook niet echt mijn ding. Weet er wel één leuke maar daar moet je ook het lef en overtuigingskracht voor hebben, beide niet aanwezig hier. Wou echt dat ik gewoon weer wat leuke meisjes ook tegenkwam, dat ik in ieder geval weet dat ik verder kan. En ja ik weet het, geluk hoort niet van een meisje af te hangen maar het feit dat mijn ex zo weer aan de (foute) man is terwijl ik hier alleen met mijn verdriet zit is echt gewoon een kutgevoel!!
En vandaag, of vanochtend in ieder geval blijft dat beeld van gisterenavond een beetje in mijn hoofd rondspoken. Gaat geen fijne dag worden ben ik bang.. Waarom moest het ook uitgaan.. Waarom heb ik dat geweldige meisje uit mijn handen laten glippen.. En waarom ben ik zo'n kluns dat ik geen leuke meisjes ken of tegenkom die me tenminste nog wat hoop geven voor de toekomst..
Goh dat gevoel ga ik denk ik de komende tijd denk ik ook wel vaker tegenkomen bij mezelf, mij kennende.quote:Op zondag 13 december 2009 10:58 schreef Snikch het volgende:Waarom moest het ook uitgaan.. Waarom heb ik dat geweldige meisje uit mijn handen laten glippen.. En waarom ben ik zo'n kluns dat ik geen leuke meisjes ken of tegenkom die me tenminste nog wat hoop geven voor de toekomst..
quote:Op zondag 13 december 2009 11:20 schreef vosss het volgende:
Nou, gister was het zusje van mn ex hier en die vertelde me dat mn ex me nooit meer wilde zien, want ik had maar moeten bellen en mn excuses moeten maken.
Like WTF, jij ligt te vozen met mijn beste vriend en dan moet ik mn excuses maken?
Nouja, die vriendschap is dus naar de klote. Jammer. En jammer ook dat ik de stekker er niet uit kon trekken en dat ze me voor was.
Maakt ook niet uit, resultaat is hetzelfde.
Ja ik weet het. Maar het rare is, ik straalde echt compleet geen onzekerheid uit hoor. Heb meer met mijn vrienden kunnen lachen dan in een heel lange tijd, en stond er ook redelijk zelfverzekerd bij. Het was pas weer tegen het einde van de avond (toen ze dus opeens van die klote sexmuziek ofzo gingen draaien, vraag me niet waarom ze dat doen in een rockcafe -.-) dat die gedachtes aan me ex bovenkwamen, en ik heb daar toen niks van laten merken hoor maar zit er nu vandaag weer mee in me hoofd.quote:Op zondag 13 december 2009 11:29 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
zolang je die onzekerheid uitstraalt zal je ook geen leuk meisje tegenkomen, of ik bedoel ze zullen je iig niet zo snel aanspreken...je kan t nu eenmaal niet afdwingen..t heeft tijd nodig. En bij de 1 meer dan bij de ander
Nu nog even voor- tussen- en nagerechten verzinnen.quote:Op zondag 13 december 2009 11:45 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Jezus wat een randdebiel is die ex van jou zeg. Probeer de eer nu maar aan jezelf te houden!
Ik ben ook weer even met m'n neus op de feiten gedrukt door m'n ex, zojuist.![]()
&Klinkt goed Barbusse!Krijg er trek van!
Goed bezig! Voor; carpaccio met rucola en pijnboompitjes, met parmezaanse kaas en honing-mosterddressing? Of wordt dat té veel vlees?quote:Op zondag 13 december 2009 11:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu nog even voor- tussen- en nagerechten verzinnen.![]()
En wat heeft 'ie nu weer gedaan?
quote:Op zondag 13 december 2009 12:02 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Goed bezig! Voor; carpaccio met rucola en pijnboompitjes, met parmezaanse kaas en honing-mosterddressing? Of wordt dat té veel vlees?
Ach, donderdagavond heb ik hem even gesproken, wilde nu wel eens uit zijn mond horen dat hij er écht klaar mee was. Was dus een vrij kort gesprek en na 2 minuten ben ik weggelopen. Gezegd dat ik niet wilde dat hij me ooit nog zou SMS-en of bellen en dat het nu écht klaar is, dat zijn keuze duidelijk was en de mijne ook.
Smst hij me vrijdag, dat hij me wil zien en dat ik niet moet vragen waarom. Dus ik reageerde met een '20.30 -plaats'. Was dus duidelijk geen vraag óf hij daar wilde zijn op dat tijdstip, maar een mededeling van mijn kant. Maar nee meneer had het opeens te druk bladiebla. (Vroeg me al af of het niet beter was om het gewoon te negeren, maar de nieuwsgierigheid nam de overhand.)
Goed, ik sms hem gisteravond of hij nog van plan was om te gaan zeggen wat hij wilde zeggen. Smst hij me, of ik het oké vond of hij bij mij thuis langs zou komen? Heb hem even heel goed duidelijk gemaakt dat hij hier dus écht niet meer in huis hoeft te komen, en dat hij het best nog mocht vertellen, maar dus niet hier.
Was meneer gekwetst.Ach, ik verwoordde het ook best bot, maar so be it. Ik ben er klaar mee en dat heb ik hem gezegd.
Smst hij me net, dat het niet meer nodig is, dat hij het niet meer wil vertellen. Oké, ook prima, maar dan ben ik er nu dus écht klaar mee. Heb hem dat ook gezegd. Heb het zó gehad. Ben er meer klaar mee dan OOIT.
Ook weer lekker van 'm, al die duidelijkheid :S. In ieder geval goed voor jezelf dat je nu ongeveer zeker weet dat je er klaar mee bent. Kun je het in ieder geval af proberen te sluiten, weet niet wat hij te zeggen had maar had het misschien alleen maar moeilijker gemaakt.quote:Op zondag 13 december 2009 12:02 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ach, donderdagavond heb ik hem even gesproken, wilde nu wel eens uit zijn mond horen dat hij er écht klaar mee was. Was dus een vrij kort gesprek en na 2 minuten ben ik weggelopen. Gezegd dat ik niet wilde dat hij me ooit nog zou SMS-en of bellen en dat het nu écht klaar is, dat zijn keuze duidelijk was en de mijne ook.
Smst hij me vrijdag, dat hij me wil zien en dat ik niet moet vragen waarom. Dus ik reageerde met een '20.30 -plaats'. Was dus duidelijk geen vraag óf hij daar wilde zijn op dat tijdstip, maar een mededeling van mijn kant. Maar nee meneer had het opeens te druk bladiebla. (Vroeg me al af of het niet beter was om het gewoon te negeren, maar de nieuwsgierigheid nam de overhand.)
Goed, ik sms hem gisteravond of hij nog van plan was om te gaan zeggen wat hij wilde zeggen. Smst hij me, of ik het oké vond of hij bij mij thuis langs zou komen? Heb hem even heel goed duidelijk gemaakt dat hij hier dus écht niet meer in huis hoeft te komen, en dat hij het best nog mocht vertellen, maar dus niet hier.
Was meneer gekwetst.Ach, ik verwoordde het ook best bot, maar so be it. Ik ben er klaar mee en dat heb ik hem gezegd.
Smst hij me net, dat het niet meer nodig is, dat hij het niet meer wil vertellen. Oké, ook prima, maar dan ben ik er nu dus écht klaar mee. Heb hem dat ook gezegd. Heb het zó gehad. Ben er meer klaar mee dan OOIT.
Ja nogal.quote:Op zondag 13 december 2009 12:05 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat een gare joker...
![]()
En carpaccio is heerlijk, maar wel weer veul vlees ja...maar ik zal 'm onthouden, thanks!
Ik had gedacht dat ik me na dat eerste gesprek van ons rot zou voelen omdat het gewoon écht over was vanaf dat moment. Maar dat viel me eigenlijk wel mee. Natuurlijk voelt het niet leuk, maar less worse dan ik verwacht had. Het is gewoon beter, sowieso voor nu. Het werkt nu niet tussen ons, en als het ment to be is dan komt het vanzelf wel weer goed, maar daar ga ík niet vanuit.quote:Op zondag 13 december 2009 12:14 schreef Snikch het volgende:
[..]
Ook weer lekker van 'm, al die duidelijkheid :S. In ieder geval goed voor jezelf dat je nu ongeveer zeker weet dat je er klaar mee bent. Kun je het in ieder geval af proberen te sluiten, weet niet wat hij te zeggen had maar had het misschien alleen maar moeilijker gemaakt.
Je bent in ieder geval goed bezig volgens mij dus ga zo door. Als hij er moeilijk over wilt doen is dat zijn probleem, je hebt'm in ieder geval niet nodig merk je wel, good for you
.
Dat klopt helemaal, als jullie bij elkaar horen dan vind je elkaar vanzelf wel weer. Maar tot dan moet je gewoon lekker je eigen leven leiden en verder gaan zonder verwachtingen.quote:Op zondag 13 december 2009 12:20 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat ik me na dat eerste gesprek van ons rot zou voelen omdat het gewoon écht over was vanaf dat moment. Maar dat viel me eigenlijk wel mee. Natuurlijk voelt het niet leuk, maar less worse dan ik verwacht had. Het is gewoon beter, sowieso voor nu. Het werkt nu niet tussen ons, en als het ment to be is dan komt het vanzelf wel weer goed, maar daar ga ík niet vanuit.
Ik heb er wel een flauw vermoeden van wat hij te zeggen, of moet ik zeggen doen?, had. Waarschijnlijk wilde hij me gewoon proberen te zoenen en daarmee aftasten of ik er wel écht klaar mee was. Ik voel me nu iig sterk genoeg om hem in die situatie weg te duwen en te zeggen waar het op staat en dat voelt goed.![]()
De feestdagen komen eraan en hoewel ik er wel een beetje tegenop zag na alles met m'n ex, ga ik er gewoon iets gezelligs van proberen te maken.
Dankjewel voor je fijne berichtje! Doet me goed!![]()
Heerlijk nummer zo op de dipzondag!quote:Op zondag 13 december 2009 11:29 schreef Barbusse het volgende:
...
En dan deze muziek op de achtergrond:
Wat is dit voor een Freudiaanse verspreking?quote:Op zondag 13 december 2009 12:32 schreef Snikch het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, als jullie bij elkaar horen dan vind je elkaar vanzelf wel weer. Maar tot dan moet je gewoon lekker je eigen leven lijden en verder gaan zonder verwachtingen.
En inderdaad, lijkt me ook dat het zoiets geweest zal zijn, ken hem niet natuurlijk maar ligt beetje voor de hand. Weet je in ieder geval dat je inderdaad sterk genoeg bent om er niet voor te vallen want dat lijkt me wel echt moeilijk hoor, dus knap van je
!!
Denk btw dat de meeste in dit topic wel een beetje tegen de feestdagen opkijken hoor, maar we komen ze allemaal wel weer door. Gewoon proberen van elk klein moment te genieten, en vast te houden aan dat gevoel dat je echt wel sterk in je schoenen staat
!
En graag gedaan btw, ben blij dat'k iemand z'n zondag nog een beetje kan opvrolijke. Herken ook veel van je verhaal hoor dus begrijp't best goed dat't echt kut is
, maar je komt er wel doorheen, dat zeker
!!
Het is zondag ochtend okeequote:Op zondag 13 december 2009 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is dit voor een Freudiaanse verspreking?Lijden? Met korte ei graag in dit geval ja!
quote:
Ik ga zeker gewoon m'n eigen leven weer oppakken. Was ik al een beetje mee bezig. Heb me opgegeven voor Zumba, 6 januari heb ik de eerste les. Vanaf dan minimaal 1, hopelijk 2, keer per week sporten. Heb er écht zin in. Ga helemaal alleen want vrienden kreeg ik niet mee (te druk, geen zin, te lui.. etc.quote:Op zondag 13 december 2009 12:32 schreef Snikch het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal, als jullie bij elkaar horen dan vind je elkaar vanzelf wel weer. Maar tot dan moet je gewoon lekker je eigen leven leiden en verder gaan zonder verwachtingen.
En inderdaad, lijkt me ook dat het zoiets geweest zal zijn, ken hem niet natuurlijk maar ligt beetje voor de hand. Weet je in ieder geval dat je inderdaad sterk genoeg bent om er niet voor te vallen want dat lijkt me wel echt moeilijk hoor, dus knap van je
!!
Denk btw dat de meeste in dit topic wel een beetje tegen de feestdagen opkijken hoor, maar we komen ze allemaal wel weer door. Gewoon proberen van elk klein moment te genieten, en vast te houden aan dat gevoel dat je echt wel sterk in je schoenen staat
!
En graag gedaan btw, ben blij dat'k iemand z'n zondag nog een beetje kan opvrolijke. Herken ook veel van je verhaal hoor dus begrijp't best goed dat't echt kut is
, maar je komt er wel doorheen, dat zeker
!!
Klote is dat zeg.. Maar probeer inderdaad positief te blijven! Dat veel fruit eten herken ik wel. Is ook goed voor je, die vitamientjes. Zeker nu.quote:Op zondag 13 december 2009 12:56 schreef achi het volgende:
De feestdagen zijn ook zo fijn inderdaad. Ik keek er naar uit om dit samen te vieren.
vorige week hadden mijn ex en ik het er nog over hoe we het met kerst zouden regelen met de familie ed.
Dat was nu geregeld, en nu hoeft dat niet meer..
Maar positief blijven, dan gaan we gewoon kerst met de eigen fam vieren, naja vieren.
Mijn eetlust komt nu een heel klein beetje terug, heb gewoon veel fruit gekocht, en dwing me genoeg daarvan te eten.
Heb geloof ik de afgelopen dagen 2kg verloren
Zo dat klinkt wel lekker! Toch weer een beetje inspiratie dankjewelquote:Op zondag 13 december 2009 11:29 schreef Barbusse het volgende:
Geen zondagdipje voor Barbusse.Tenminste, dat hoop ik dan.
![]()
De benodigde ingrediënten:
* 400 gram riblappen
* 50 gram mager rookspek in blokjes
* 25 gram boter
* 1 ui
* peper
* zout
* tijm
* laurier
* 200 gram champignons
* selderij
* 2 dl bouillon
* 1 dl rode wijn
* 30 gram bloem
Snijd het vlees in dobbelstenen en bestrooi het met peper en zout. Maak de ui schoon en snipper hem. Maak de champignons schoon, was ze en snijd ze in vieren. Smelt de spekblokjes in een braadpan, voeg de boter toe en fruit hierin de ui. Doe het vlees erbij en bak het even aan. Voeg nu de kruiden toe, de hete bouillon, de rode wijn en de champignons. Stoof het gerecht anderhalf tot twee uur op een laag vuur. Meng de bloem aan met wat water en bind hiermee het vocht. Strooi voor het opdienen de gewassen en kleingesneden selderij erover.
Bon appetite!
En dan deze muziek op de achtergrond:
Hahaha, nou ook heel goed dat je er gewoon voor gaat, lekker doen wat je zelf leuk vindtquote:Op zondag 13 december 2009 12:45 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik ga zeker gewoon m'n eigen leven weer oppakken. Was ik al een beetje mee bezig. Heb me opgegeven voor Zumba, 6 januari heb ik de eerste les. Vanaf dan minimaal 1, hopelijk 2, keer per week sporten. Heb er écht zin in. Ga helemaal alleen want vrienden kreeg ik niet mee (te druk, geen zin, te lui.. etc.), en vind dat wel een overwinning eigenlijk voor mezelf, haha.
![]()
Dat denk ik ook wel, dat een groot deel van de mensen in dit topic er tegenop kijken! Wat dat betreft staat daarin dus niemand hier echt 'alleen'.
Inderdaad, gewoon positief blijven, je zit in ieder geval niet alleen en dat is ook al heel wat!! Natuurlijk, wanneer het zover is zal het best nog wel een keer slikken zijn maar je komt er wel doorheen.quote:Op zondag 13 december 2009 12:56 schreef achi het volgende:
De feestdagen zijn ook zo fijn inderdaad. Ik keek er naar uit om dit samen te vieren.
vorige week hadden mijn ex en ik het er nog over hoe we het met kerst zouden regelen met de familie ed.
Dat was nu geregeld, en nu hoeft dat niet meer..
Maar positief blijven, dan gaan we gewoon kerst met de eigen fam vieren, naja vieren.
Mijn eetlust komt nu een heel klein beetje terug, heb gewoon veel fruit gekocht, en dwing me genoeg daarvan te eten.
Heb geloof ik de afgelopen dagen 2kg verloren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |