abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 12 december 2009 @ 16:17:47 #61
278630 Snikch
Living my life
pi_75551238
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:37 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ik probeer het zeker los te laten, en vaak lukt dat ook gewoon. Maar omdat ik er eergisteren achter ben gekomen dat ze nu inderdaad met die andere gast is gaat het weer wat zwaarder. Goed dat je die DVD toch hebt gekocht! Ik vermijdt confrontaties ook niet, sterker nog.. ik woon nog in het huis waar we 3 jaar hebben gedeeld. Gelukkig doet dat me niet perse aan haar denken. Ik mis haar ook niet echt eigenlijk.. daarvoor is ze te bot geweest. Maar ik mis die tijd wel. Het is gewoon onwennig.. Ik slaap sinds een paar dagen pas in het midden van het bed

Vanavond ga ik ook weer weg.. hopelijk gaat het beter En zondag heb ik ook wat te doen met een vriend. Zorgen voor afleiding is geen probleem gelukkig. Alleen soms werkt het niet zo goed
Goed om te horen dat je in ieder geval genoeg afleiding weet te vinden. Inderdaad soms helpt het niet, vorige week toen ik weg was met vrienden kreeg ik ook een dip, klote situatie. Maar goed, over het algemeen is het beter als thuis te zitten en dan in je eentje die dip krijgen vind ik.

Ik vermijdt confrontaties tot op zekere hoogte. Ik kom nu dus echt niet in de buurt van waar zij zou kunnen zijn (ga dus bijvoorbeeld niet uit in steden waar ze misschien ook is, of met de bus reis ik liever even om als het moet, is nog maar 1x gebeurd want ze woont dus een eindje weg gelukkig.. maar je snapt wat ik bedoel). Maar inderdaad, met dat soort dingen is het eigenlijk onzin, als ik haar nooit had leren kennen had ik die film vast ook wel in de bios gezien, maar nu hangt er alleen een andere herinnering aan. Moet ik gewoon even loslaten want heeft eigenlijk niks met die film te maken, dat is gewoon een herinnering van haar en mij, even lastig..
Hoop in ieder geval dat vanavond nog doorgaat, ben als de doods dat ik alsnog gebeld wordt dat ze niet kunnen of iets dergelijks. Slaat natuurlijk nergens op maar goed, zou ook niet de eerste keer zijn opzich dus let's hope everything goes alright.
For as he thinks within himself, so he is
pi_75553194
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:37 schreef rijsttafel het volgende:

Ik slaap sinds een paar dagen pas in het midden van het bed
Haha prachtig voorbeeld. Ik slaap nog steeds aan rechter kant. Daar heb ik 3 jaar geslapen met haar en daar blijf ik ook liggen. Misschien ook wel beetje praktisch gezien sinds ik 1.60m bed heb met 2 matrassen dus precies in het midden ligt iets minder lekker
  zaterdag 12 december 2009 @ 18:49:28 #63
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75555609
Ik ga vanavond stappen in het "geweldige" Doetinchem... Ben benieuwd of ik nog oude bekenden tegen zal komen. Ik heb er wel zin in!

Ik begin het nu echt emotioneel ook los te laten. Zal eens tijd worden! De laatste 2 maanden duurde me al te lang
pi_75558248
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 18:49 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik ga vanavond stappen in het "geweldige" Doetinchem... Ben benieuwd of ik nog oude bekenden tegen zal komen. Ik heb er wel zin in!

Ik begin het nu echt emotioneel ook los te laten. Zal eens tijd worden! De laatste 2 maanden duurde me al te lang
heyhey, Doetinchem is best geweldig, er is alleen geen klap te doen
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
pi_75558643
Ik ga vanavond geweldig alleen een filmpje kijken
  zaterdag 12 december 2009 @ 20:34:47 #66
278630 Snikch
Living my life
pi_75558877
daaamn. Ga zo weg en heb er wel zin in maar zit alweer de hele dag (al paar dagen.. al sinds vorige week vrijdag eigenlijk) met me ex in mijn maag, en dat zij zo snel verder is kunnen gaan..
Hopelijk wordt het toch een beetje gezellig. Ja ik weet het, moet het zelf gezellig maken maar goed, helpt als je leuke mensen tegenkomt in de stad .
  Moderator zaterdag 12 december 2009 @ 20:36:25 #67
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75558923
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 20:26 schreef DeuceFour het volgende:
Ik ga vanavond geweldig alleen een filmpje kijken
op de zondag avond

op de zaterdag avond
  Moderator zaterdag 12 december 2009 @ 20:38:15 #68
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75558972
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 20:34 schreef Snikch het volgende:
daaamn. Ga zo weg en heb er wel zin in maar zit alweer de hele dag (al paar dagen.. al sinds vorige week vrijdag eigenlijk) met me ex in mijn maag, en dat zij zo snel verder is kunnen gaan..
Hopelijk wordt het toch een beetje gezellig. Ja ik weet het, moet het zelf gezellig maken maar goed, helpt als je leuke mensen tegenkomt in de stad .
mijn ex heeft me ook vanaf day one laten vallen alsof ik niet meer bestond.....

word je hard van zal ik maar zeggen

Gewoon lol maken vanavond! Laat je ex lekker kapot vallen.... heeft ze toch ook bij jou gedaan?
pi_75558991
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 20:36 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

op de zondag avond

op de zaterdag avond
Beide haha..ja saai op zaterdag i know Het voelt alsof ik eindelijk uit een negatieve spiraal van in het verleden blijven hangen en somber zijn ben gekomen sinds drie dagen. Ben toekomstgericht, en ik kan nu al een paar dagen zeggen dat ik minder aan m'n ex heb gedacht en in mijn eentje gelukkig ben, maar ook weer plannen maak om aan mezelf te werken en om een potentiële vriendin te ontmoeten
pi_75558994
Ik heb ook geluk. Mijn zus en wederzijdse vriendin zijn onderweg. Zit ik niet alleen

Hopelijk gaat de dip dan helemaal weg. (Helaas nog steeds aanwezig.) Ze zijn altijd zo gezellig
pi_75563453
Das mooi voor je kwartje7, ken je je gedachte even leke o pzij zetten.
Ik heb net ook nog ff een kameraad langs gehad, deed me wel goed, ff de frustraties eruit lullen/kletsen.
Maar heb net nog ff wat stoms gedaan, even op haar hyves gekeken , heeft ze vandaag al onze fotos samen vervangen grr zit ik nu weer even in een dip daardoor terwijl het ergens toch wel logisch is dat ze dat doet..
Tja had ik maar niet zo nieuwsgierig moeten zijn
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
pi_75567350
Zo zondagsdip gaat niet komen.

Morgen, sorry strakjes, richting Arnhem naar de dierentuin. Mijn zus had nog twee kaarten over. En de jongste is nog gratis. Dus een leuke dag voor weinig geld.

Voor degene die het straks wel moeilijk krijgen. De, helaas, bekende zondagsdip, sterkte allemaal.
pi_75570272
Sinds gister vrijgezel.. zal vandaag niks worden gok ik zo. Weinig geslapen vannacht..

Wordt je hard van zeggen ze dan..
pi_75570284
quote:
Op zondag 13 december 2009 08:10 schreef PLUE het volgende:
Sinds gister vrijgezel.. zal vandaag niks worden gok ik zo. Weinig geslapen vannacht..

Wordt je hard van zeggen ze dan..
Harder weet ik niet, helaas meestal wel. Maar je wordt er wel sterker door. Heel veel sterkte.
pi_75570359
quote:
Op zondag 13 december 2009 08:16 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Harder weet ik niet, helaas meestal wel. Maar je wordt er wel sterker door. Heel veel sterkte.
Dank je.. we smsen nu haast meer dan tijdens de relatie.. is het wel goed om troost bij elkaar te zoeken? Tis opt moment 1 grote chaos, en toch zo leeg
pi_75570386
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 16:11 schreef Chev het volgende:Hoop tegenstrijdigheden allemaal, zoals altijd lijkt wel als een relatie kapot gaat, maar alles gebeurd voor een reden.
1 1/2 jaar later weet ik nu dat die relatie gedoemd was om te mislukken, alleen al om het feit dat ik zelf té veel gaf en te weinig om mezelf dacht
Bekend..

[ Bericht 31% gewijzigd door PLUE op 13-12-2009 09:07:07 ]
pi_75570470
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:55 schreef formerjellybean het volgende:
weet je wat het rare is ?? Die vriend van me die zelfmoord heeft gepleegd van de week, die had het voor een grote reden gedaan omdat die niet kon verkroppen dat het uit was met zijn ex en die net deed alsof die niet bestond.

Aan een kant bizar , dat bij mij door dit dingen weer in perspectief vallen maar aan de andere kant ook bizar dat iemand zijn leven beeindigd vanwege een ex.
Deeltje 101
Wat een succesvolle reeks.. Tja, de één zijn stress is de ander zijn succes.

Maar wat die vriend betreft: Ik heb me laten vertellen dat mensen nooit om één reden zelfmoord plegen. Het gaat altijd om een culminatie van een heleboel dingen.
Als ie vanwege zijn ex iets doms heeft gedaan, dan stond ie waarschijnlijk al op het randje.
Sterkte met je perikelen en het verlies van je vriend..
  zondag 13 december 2009 @ 10:50:34 #78
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75571174
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 20:13 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

heyhey, Doetinchem is best geweldig, er is alleen geen klap te doen
Ja, het poolen was wel leuk. Maar dan houdt het snel op. En het meeste grut zat toch nog echt op de middelbare school.

Tienermeisjes...

Maar het was toch beter dan gewoon thuis te zitten. Ik heb de avond doorgebracht met een vriend die inmiddels weer verliefd is en zijn chick mist.
  zondag 13 december 2009 @ 10:58:49 #79
278630 Snikch
Living my life
pi_75571288
Damn, ik voel het zondagdipje gewoon alweer opkomen.

Gisteren avond topavond gehad, reuze gezellig met me vrienden. Maar af en toe kwam er van die kutmuziek voorbij waar me ex van houdt en op doet schuren enzo. Dus kreeg gelijk weer een beeld in me hoofd hoe zij nu bij andere kerels staat te schure terwijl ik daar in 't cafe met me maten sta en nog geen 'hoi' tegen een leuk meisje kan/durf te zeggen.

Zit er trouwens ook mee dat ik niet zou weten wat ik zou moeten zeggen tegen een groep meiden. Veel zeggen: 'gewoon op afstappen en hoi zeggen'. Maar dan zullen de meeste ook raar staan te kijken ben ik bang, en hoe zet je dan een gesprek voort? En verzonnen openers is ook niet echt mijn ding. Weet er wel één leuke maar daar moet je ook het lef en overtuigingskracht voor hebben, beide niet aanwezig hier. Wou echt dat ik gewoon weer wat leuke meisjes ook tegenkwam, dat ik in ieder geval weet dat ik verder kan. En ja ik weet het, geluk hoort niet van een meisje af te hangen maar het feit dat mijn ex zo weer aan de (foute) man is terwijl ik hier alleen met mijn verdriet zit is echt gewoon een kutgevoel!!

En vandaag, of vanochtend in ieder geval blijft dat beeld van gisterenavond een beetje in mijn hoofd rondspoken. Gaat geen fijne dag worden ben ik bang .. Waarom moest het ook uitgaan.. Waarom heb ik dat geweldige meisje uit mijn handen laten glippen.. En waarom ben ik zo'n kluns dat ik geen leuke meisjes ken of tegenkom die me tenminste nog wat hoop geven voor de toekomst..
pi_75571664
Nou, gister was het zusje van mn ex hier en die vertelde me dat mn ex me nooit meer wilde zien, want ik had maar moeten bellen en mn excuses moeten maken.

Like WTF, jij ligt te vozen met mijn beste vriend en dan moet ik mn excuses maken?

Nouja, die vriendschap is dus naar de klote. Jammer. En jammer ook dat ik de stekker er niet uit kon trekken en dat ze me voor was.

Maakt ook niet uit, resultaat is hetzelfde.

De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75571866
Geen zondagdipje voor Barbusse. Tenminste, dat hoop ik dan.

De benodigde ingrediënten:
* 400 gram riblappen
* 50 gram mager rookspek in blokjes
* 25 gram boter
* 1 ui
* peper
* zout
* tijm
* laurier
* 200 gram champignons
* selderij
* 2 dl bouillon
* 1 dl rode wijn
* 30 gram bloem

Snijd het vlees in dobbelstenen en bestrooi het met peper en zout. Maak de ui schoon en snipper hem. Maak de champignons schoon, was ze en snijd ze in vieren. Smelt de spekblokjes in een braadpan, voeg de boter toe en fruit hierin de ui. Doe het vlees erbij en bak het even aan. Voeg nu de kruiden toe, de hete bouillon, de rode wijn en de champignons. Stoof het gerecht anderhalf tot twee uur op een laag vuur. Meng de bloem aan met wat water en bind hiermee het vocht. Strooi voor het opdienen de gewassen en kleingesneden selderij erover.

Bon appetite!

En dan deze muziek op de achtergrond:
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zondag 13 december 2009 @ 11:29:40 #82
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75571867
quote:
Op zondag 13 december 2009 10:58 schreef Snikch het volgende:
Damn, ik voel het zondagdipje gewoon alweer opkomen.

Gisteren avond topavond gehad, reuze gezellig met me vrienden. Maar af en toe kwam er van die kutmuziek voorbij waar me ex van houdt en op doet schuren enzo. Dus kreeg gelijk weer een beeld in me hoofd hoe zij nu bij andere kerels staat te schure terwijl ik daar in 't cafe met me maten sta en nog geen 'hoi' tegen een leuk meisje kan/durf te zeggen.

Zit er trouwens ook mee dat ik niet zou weten wat ik zou moeten zeggen tegen een groep meiden. Veel zeggen: 'gewoon op afstappen en hoi zeggen'. Maar dan zullen de meeste ook raar staan te kijken ben ik bang, en hoe zet je dan een gesprek voort? En verzonnen openers is ook niet echt mijn ding. Weet er wel één leuke maar daar moet je ook het lef en overtuigingskracht voor hebben, beide niet aanwezig hier. Wou echt dat ik gewoon weer wat leuke meisjes ook tegenkwam, dat ik in ieder geval weet dat ik verder kan. En ja ik weet het, geluk hoort niet van een meisje af te hangen maar het feit dat mijn ex zo weer aan de (foute) man is terwijl ik hier alleen met mijn verdriet zit is echt gewoon een kutgevoel!!

En vandaag, of vanochtend in ieder geval blijft dat beeld van gisterenavond een beetje in mijn hoofd rondspoken. Gaat geen fijne dag worden ben ik bang .. Waarom moest het ook uitgaan.. Waarom heb ik dat geweldige meisje uit mijn handen laten glippen.. En waarom ben ik zo'n kluns dat ik geen leuke meisjes ken of tegenkom die me tenminste nog wat hoop geven voor de toekomst..
zolang je die onzekerheid uitstraalt zal je ook geen leuk meisje tegenkomen, of ik bedoel ze zullen je iig niet zo snel aanspreken...je kan t nu eenmaal niet afdwingen..t heeft tijd nodig. En bij de 1 meer dan bij de ander
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_75571910
quote:
Op zondag 13 december 2009 10:58 schreef Snikch het volgende:Waarom moest het ook uitgaan.. Waarom heb ik dat geweldige meisje uit mijn handen laten glippen.. En waarom ben ik zo'n kluns dat ik geen leuke meisjes ken of tegenkom die me tenminste nog wat hoop geven voor de toekomst..
Goh dat gevoel ga ik denk ik de komende tijd denk ik ook wel vaker tegenkomen bij mezelf, mij kennende.
Terwijl je eigenlijk wel weet dat zulke gedachtes helemaal niet helpen.
sterket ermee.
Ik zit de afgelopen dagen mezelf ook op te naaien waarom het uit moest gaan, maarja moet er maar mee leren leven en omgaan denk ik, anders wordt het wel zwaar.
Heb nog steed erg de behoeft om met mar te bellen smsen of te mailen, maar lat ik dat maar niet doen, even proberen wat afstand te houden, waarschijnlijk wel beter voor ons beiden
Heb in elk geval de komende week redelijk vol gepland met vrienden en familie om langs te gaan.
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
pi_75572195
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:20 schreef vosss het volgende:
Nou, gister was het zusje van mn ex hier en die vertelde me dat mn ex me nooit meer wilde zien, want ik had maar moeten bellen en mn excuses moeten maken.

Like WTF, jij ligt te vozen met mijn beste vriend en dan moet ik mn excuses maken?

Nouja, die vriendschap is dus naar de klote. Jammer. En jammer ook dat ik de stekker er niet uit kon trekken en dat ze me voor was.

Maakt ook niet uit, resultaat is hetzelfde.

Jezus wat een randdebiel is die ex van jou zeg. Probeer de eer nu maar aan jezelf te houden!

Ik ben ook weer even met m'n neus op de feiten gedrukt door m'n ex, zojuist.

&Klinkt goed Barbusse! Krijg er trek van!
  zondag 13 december 2009 @ 11:46:22 #85
278630 Snikch
Living my life
pi_75572204
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:29 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

zolang je die onzekerheid uitstraalt zal je ook geen leuk meisje tegenkomen, of ik bedoel ze zullen je iig niet zo snel aanspreken...je kan t nu eenmaal niet afdwingen..t heeft tijd nodig. En bij de 1 meer dan bij de ander
Ja ik weet het. Maar het rare is, ik straalde echt compleet geen onzekerheid uit hoor. Heb meer met mijn vrienden kunnen lachen dan in een heel lange tijd, en stond er ook redelijk zelfverzekerd bij. Het was pas weer tegen het einde van de avond (toen ze dus opeens van die klote sexmuziek ofzo gingen draaien, vraag me niet waarom ze dat doen in een rockcafe -.-) dat die gedachtes aan me ex bovenkwamen, en ik heb daar toen niks van laten merken hoor maar zit er nu vandaag weer mee in me hoofd.
Ik weet ook dat het tijd nodig heeft maar wat ik al zeg, dat zij zo makkelijk verder kan en dat ik dus zo onzeker ben over de toekomst (ja ik weet het, moet in het nu leven, niet in de toekomst.. maar is lastig) maakt het echt moeilijk.

@ achi: Inderdaad die gedachtes helpen niet, probeer ze ook zoveel mogelijk te verdringen maar is lastig als er zo een beeld opeens in je hoofd ontstaat om er dan opeens niet meer aan te denken. Maar dat probleem ken je zelf waarschijnlijk ook wel helaas.
pi_75572259
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:45 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Jezus wat een randdebiel is die ex van jou zeg. Probeer de eer nu maar aan jezelf te houden!

Ik ben ook weer even met m'n neus op de feiten gedrukt door m'n ex, zojuist.

&Klinkt goed Barbusse! Krijg er trek van!
Nu nog even voor- tussen- en nagerechten verzinnen.

En wat heeft 'ie nu weer gedaan?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_75572587
quote:
Op zondag 13 december 2009 11:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nu nog even voor- tussen- en nagerechten verzinnen.

En wat heeft 'ie nu weer gedaan?
Goed bezig! Voor; carpaccio met rucola en pijnboompitjes, met parmezaanse kaas en honing-mosterddressing? Of wordt dat té veel vlees?

Ach, donderdagavond heb ik hem even gesproken, wilde nu wel eens uit zijn mond horen dat hij er écht klaar mee was. Was dus een vrij kort gesprek en na 2 minuten ben ik weggelopen. Gezegd dat ik niet wilde dat hij me ooit nog zou SMS-en of bellen en dat het nu écht klaar is, dat zijn keuze duidelijk was en de mijne ook.

Smst hij me vrijdag, dat hij me wil zien en dat ik niet moet vragen waarom. Dus ik reageerde met een '20.30 -plaats'. Was dus duidelijk geen vraag óf hij daar wilde zijn op dat tijdstip, maar een mededeling van mijn kant. Maar nee meneer had het opeens te druk bladiebla. (Vroeg me al af of het niet beter was om het gewoon te negeren, maar de nieuwsgierigheid nam de overhand. )

Goed, ik sms hem gisteravond of hij nog van plan was om te gaan zeggen wat hij wilde zeggen. Smst hij me, of ik het oké vond of hij bij mij thuis langs zou komen? Heb hem even heel goed duidelijk gemaakt dat hij hier dus écht niet meer in huis hoeft te komen, en dat hij het best nog mocht vertellen, maar dus niet hier.
Was meneer gekwetst. Ach, ik verwoordde het ook best bot, maar so be it. Ik ben er klaar mee en dat heb ik hem gezegd.

Smst hij me net, dat het niet meer nodig is, dat hij het niet meer wil vertellen. Oké, ook prima, maar dan ben ik er nu dus écht klaar mee. Heb hem dat ook gezegd. Heb het zó gehad. Ben er meer klaar mee dan OOIT.
pi_75572656
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:02 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Goed bezig! Voor; carpaccio met rucola en pijnboompitjes, met parmezaanse kaas en honing-mosterddressing? Of wordt dat té veel vlees?

Ach, donderdagavond heb ik hem even gesproken, wilde nu wel eens uit zijn mond horen dat hij er écht klaar mee was. Was dus een vrij kort gesprek en na 2 minuten ben ik weggelopen. Gezegd dat ik niet wilde dat hij me ooit nog zou SMS-en of bellen en dat het nu écht klaar is, dat zijn keuze duidelijk was en de mijne ook.

Smst hij me vrijdag, dat hij me wil zien en dat ik niet moet vragen waarom. Dus ik reageerde met een '20.30 -plaats'. Was dus duidelijk geen vraag óf hij daar wilde zijn op dat tijdstip, maar een mededeling van mijn kant. Maar nee meneer had het opeens te druk bladiebla. (Vroeg me al af of het niet beter was om het gewoon te negeren, maar de nieuwsgierigheid nam de overhand. )

Goed, ik sms hem gisteravond of hij nog van plan was om te gaan zeggen wat hij wilde zeggen. Smst hij me, of ik het oké vond of hij bij mij thuis langs zou komen? Heb hem even heel goed duidelijk gemaakt dat hij hier dus écht niet meer in huis hoeft te komen, en dat hij het best nog mocht vertellen, maar dus niet hier.
Was meneer gekwetst. Ach, ik verwoordde het ook best bot, maar so be it. Ik ben er klaar mee en dat heb ik hem gezegd.

Smst hij me net, dat het niet meer nodig is, dat hij het niet meer wil vertellen. Oké, ook prima, maar dan ben ik er nu dus écht klaar mee. Heb hem dat ook gezegd. Heb het zó gehad. Ben er meer klaar mee dan OOIT.
Wat een gare joker...
En carpaccio is heerlijk, maar wel weer veul vlees ja...maar ik zal 'm onthouden, thanks!
  zondag 13 december 2009 @ 12:14:02 #89
278630 Snikch
Living my life
pi_75572861
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:02 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ook weer lekker van 'm, al die duidelijkheid :S. In ieder geval goed voor jezelf dat je nu ongeveer zeker weet dat je er klaar mee bent. Kun je het in ieder geval af proberen te sluiten, weet niet wat hij te zeggen had maar had het misschien alleen maar moeilijker gemaakt.
Je bent in ieder geval goed bezig volgens mij dus ga zo door . Als hij er moeilijk over wilt doen is dat zijn probleem, je hebt'm in ieder geval niet nodig merk je wel, good for you .
pi_75573051
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:05 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Wat een gare joker...
En carpaccio is heerlijk, maar wel weer veul vlees ja...maar ik zal 'm onthouden, thanks!
Ja nogal.
Geen probleem.
quote:
Op zondag 13 december 2009 12:14 schreef Snikch het volgende:

[..]

Ook weer lekker van 'm, al die duidelijkheid :S. In ieder geval goed voor jezelf dat je nu ongeveer zeker weet dat je er klaar mee bent. Kun je het in ieder geval af proberen te sluiten, weet niet wat hij te zeggen had maar had het misschien alleen maar moeilijker gemaakt.
Je bent in ieder geval goed bezig volgens mij dus ga zo door . Als hij er moeilijk over wilt doen is dat zijn probleem, je hebt'm in ieder geval niet nodig merk je wel, good for you .
Ik had gedacht dat ik me na dat eerste gesprek van ons rot zou voelen omdat het gewoon écht over was vanaf dat moment. Maar dat viel me eigenlijk wel mee. Natuurlijk voelt het niet leuk, maar less worse dan ik verwacht had. Het is gewoon beter, sowieso voor nu. Het werkt nu niet tussen ons, en als het ment to be is dan komt het vanzelf wel weer goed, maar daar ga ík niet vanuit.

Ik heb er wel een flauw vermoeden van wat hij te zeggen, of moet ik zeggen doen?, had. Waarschijnlijk wilde hij me gewoon proberen te zoenen en daarmee aftasten of ik er wel écht klaar mee was. Ik voel me nu iig sterk genoeg om hem in die situatie weg te duwen en te zeggen waar het op staat en dat voelt goed.
De feestdagen komen eraan en hoewel ik er wel een beetje tegenop zag na alles met m'n ex, ga ik er gewoon iets gezelligs van proberen te maken.
Dankjewel voor je fijne berichtje! Doet me goed!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')