9 uur 's avonds? Maar dan ben je weer zo vroeg wakker, dat heb ik weer altijdquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaag nog wat later gemaakt, om half 7 lag ik in bed.M'n ritme is door al dat december-gedip echt zwaar naar de klote zeg... Ik denk dat ik vandaag maar om 9 uur naar bed ga om het enigszins in balans te houden..
Ja, maar ik merk wel dat van 7 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags slapen m'n humeur niet echt goed doet...quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:35 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
9 uur 's avonds? Maar dan ben je weer zo vroeg wakker, dat heb ik weer altijd
Ga je toch om iets schappelijkere tijd slapen? Uurtje of 12 ofzo? Wordt je uur of 8-9 wakker perfect voor het weekend.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar ik merk wel dat van 7 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags slapen m'n humeur niet echt goed doet...
Dat noemen we inderdaad vooruitgangquote:
Ja, zeer zeker! Goed bezigquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:50 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Ga je toch om iets schappelijkere tijd slapen? Uurtje of 12 ofzo? Wordt je uur of 8-9 wakker perfect voor het weekend.
Gisteren leuk avondje gehad. Eerst gezellig met wat vrienden. Een aantal gingen naar huis tot we nog met ze 3e waren. Tegen sluitingstijd kwam en leuke meid met ons lullen. Uiteindelijk 20min met haar alleen staan lullen tot de kroeg dicht ging. Moet zeggen dat me best wel goed heeft gedaan. Voor het eerst sinds het uit is(3maanden) een leuk gesprek gehad met onbekende meid. Noemen we dat vooruitgang?
Ik doe m'n best!quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:50 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Ga je toch om iets schappelijkere tijd slapen? Uurtje of 12 ofzo? Wordt je uur of 8-9 wakker perfect voor het weekend.
Gisteren leuk avondje gehad. Eerst gezellig met wat vrienden. Een aantal gingen naar huis tot we nog met ze 3e waren. Tegen sluitingstijd kwam en leuke meid met ons lullen. Uiteindelijk 20min met haar alleen staan lullen tot de kroeg dicht ging. Moet zeggen dat me best wel goed heeft gedaan. Voor het eerst sinds het uit is(3maanden) een leuk gesprek gehad met onbekende meid. Noemen we dat vooruitgang?
Hey Rijsttafel, snap heel goed wat je bedoeld. Wat ik al zei gisteren, vandaag ben ik overdag weggeweest en was bang me ex tegen te komen. En alles wat ik zag deed me aan haar denken, ondanks dat ik haar gelukkig niet tegengekomen ben, maar het heeft echt me dag vergald daar.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:12 schreef rijsttafel het volgende:
Even een post in dit topic plaatsen, voordat ie weer vol is
Gisteren uitgegaan, was leuk, maar ik kon er niet helemaal van genieten. Ik liet me een beetje tegenhouden doordat ik best vaak aan haar moest denken en vandaag doe ik dat ook al de hele dag..
Ik snap echt niet hoe ze na 6 jaar een mooie relatie zo snel met een ander door kan gaan
Ik probeer het zeker los te laten, en vaak lukt dat ook gewoon. Maar omdat ik er eergisteren achter ben gekomen dat ze nu inderdaad met die andere gast is gaat het weer wat zwaarder. Goed dat je die DVD toch hebt gekocht! Ik vermijdt confrontaties ook niet, sterker nog.. ik woon nog in het huis waar we 3 jaar hebben gedeeld. Gelukkig doet dat me niet perse aan haar denken. Ik mis haar ook niet echt eigenlijk.. daarvoor is ze te bot geweest. Maar ik mis die tijd wel. Het is gewoon onwennig.. Ik slaap sinds een paar dagen pas in het midden van het bedquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:16 schreef Snikch het volgende:
[..]
Hey Rijsttafel, snap heel goed wat je bedoeld. Wat ik al zei gisteren, vandaag ben ik overdag weggeweest en was bang me ex tegen te komen. En alles wat ik zag deed me aan haar denken, ondanks dat ik haar gelukkig niet tegengekomen ben, maar het heeft echt me dag vergald daar.
Hopelijk kan ik het vanavond een beetje los laten en plezier hebben met een paar vrienden van me want daar ben ik nu wel aan toe.
Enige tip die ik kan geven is: probeer het los te laten. Ik stond daarstraks ook te twijfelen bij een kraampje over een dvd, die film hadden ik en me ex namelijk in de bios gezien samen en dat was een geweldige avond!! Dus was bang dat als ik hem kocht hij me teveel aan die avond en aan haar zou laten denken. Maar ik heb besloten hem toch te halen puur omdat ik mijn leven niet wil laten leiden door de (foute) keuze van mijn ex om het uit te maken. Zij is 2 jaar lang mijn leven geweest dus als ik naar alles moet kijken wat we samen deden dan zou ik 99 van de 100 gerechten niet eens meer kunnen eten, zou toch lastig worden he.
Goed om te horen dat je in ieder geval genoeg afleiding weet te vinden. Inderdaad soms helpt het niet, vorige week toen ik weg was met vrienden kreeg ik ook een dip, klote situatie. Maar goed, over het algemeen is het beter als thuis te zitten en dan in je eentje die dip krijgen vind ik.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:37 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik probeer het zeker los te laten, en vaak lukt dat ook gewoon. Maar omdat ik er eergisteren achter ben gekomen dat ze nu inderdaad met die andere gast is gaat het weer wat zwaarder. Goed dat je die DVD toch hebt gekocht! Ik vermijdt confrontaties ook niet, sterker nog.. ik woon nog in het huis waar we 3 jaar hebben gedeeld. Gelukkig doet dat me niet perse aan haar denken. Ik mis haar ook niet echt eigenlijk.. daarvoor is ze te bot geweest. Maar ik mis die tijd wel. Het is gewoon onwennig.. Ik slaap sinds een paar dagen pas in het midden van het bed
Vanavond ga ik ook weer weg.. hopelijk gaat het beterEn zondag heb ik ook wat te doen met een vriend. Zorgen voor afleiding is geen probleem gelukkig. Alleen soms werkt het niet zo goed
![]()
Haha prachtig voorbeeld. Ik slaap nog steeds aan rechter kant. Daar heb ik 3 jaar geslapen met haar en daar blijf ik ook liggen. Misschien ook wel beetje praktisch gezien sinds ik 1.60m bed heb met 2 matrassen dus precies in het midden ligt iets minder lekkerquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:37 schreef rijsttafel het volgende:
Ik slaap sinds een paar dagen pas in het midden van het bed
heyhey, Doetinchem is best geweldig, er is alleen geen klap te doenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:49 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik ga vanavond stappen in het "geweldige" Doetinchem... Ben benieuwd of ik nog oude bekenden tegen zal komen. Ik heb er wel zin in!
Ik begin het nu echt emotioneel ook los te laten. Zal eens tijd worden! De laatste 2 maanden duurde me al te lang
op de zondag avondquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:26 schreef DeuceFour het volgende:
Ik ga vanavond geweldig alleen een filmpje kijken![]()
mijn ex heeft me ook vanaf day one laten vallen alsof ik niet meer bestond.....quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:34 schreef Snikch het volgende:
daaamn. Ga zo weg en heb er wel zin in maar zit alweer de hele dag (al paar dagen.. al sinds vorige week vrijdag eigenlijk) met me ex in mijn maag, en dat zij zo snel verder is kunnen gaan..
Hopelijk wordt het toch een beetje gezellig. Ja ik weet het, moet het zelf gezellig maken maar goed, helpt als je leuke mensen tegenkomt in de stad.
Beide haha..ja saai op zaterdag i knowquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
op de zondag avond![]()
op de zaterdag avond
Harder weet ik niet, helaas meestal wel. Maar je wordt er wel sterker door. Heel veel sterkte.quote:Op zondag 13 december 2009 08:10 schreef PLUE het volgende:
Sinds gister vrijgezel.. zal vandaag niks worden gok ik zo. Weinig geslapen vannacht..
Wordt je hard van zeggen ze dan..
Dank je.. we smsen nu haast meer dan tijdens de relatie.. is het wel goed om troost bij elkaar te zoeken? Tis opt moment 1 grote chaos, en toch zo leegquote:Op zondag 13 december 2009 08:16 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Harder weet ik niet, helaas meestal wel. Maar je wordt er wel sterker door. Heel veel sterkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |