Heyy, ben je dr ook weerquote:Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef Barbusse het volgende:
Dipjesvrij hier!![]()
![]()
![]()
Maar ja, ik heb dan ook de hele dag lopen koken en de hele avond lopen eten. Ben nu bijna misselijk.
quote:Op zondag 13 december 2009 22:10 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Goed gedaan. Kan je meevieren met Alex en mij.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 22:11 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik ga gitaar leren spelen, kom ik nu ook aan toe
Andere leuke dingen doen in plaats van wat ik voorheen deed...! Helpt ook als afleiding en de gitaar hoort bij een vent met lang haar.
Inderdaad, en dan moet je in een black metal band gaan spelen, en als je dan optreedt... moet je altijd een grote ventilator voor je hebben staan zodat je haar mooi wappertquote:Op zondag 13 december 2009 22:11 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik ga gitaar leren spelen, kom ik nu ook aan toe
Andere leuke dingen doen in plaats van wat ik voorheen deed...! Helpt ook als afleiding en de gitaar hoort bij een vent met lang haar.
Geen blues en zelfreflecterende gay-singer-songwriterszooi mag ik hopen?quote:Op zondag 13 december 2009 22:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Ik zit ook al heel de avond met de gitaar op m'n schoot
Je bent in de war met shampooreclames en Jan Vaine, en die speelt piano.quote:Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan moet je in een black metal band gaan spelen, en als je dan optreedt... moet je altijd een grote ventilator voor je hebben staan zodat je haar mooi wappert
Dan toch liever melodic death metal voor mij...quote:Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan moet je in een black metal band gaan spelen, en als je dan optreedt... moet je altijd een grote ventilator voor je hebben staan zodat je haar mooi wappert
Ik heb heel mooi schaamhaar... alleen weet niemand datquote:Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Dan toch liever melodic death metal voor mij...
Maar Spaanse akoestische gitaar is ook erg mooi!
Mijn haar is zonder wind al kei-mooi, vriendinnen van me zijn er jaloers op en de kapster geilt er zwaar op... Bizar, eigenlijk...
Hey, het waren zinvolle bijdrages, stuk voor stuk. Allemaal zieleroerselen èn tips om de zondagdip te voorkomen. Wat willen we nog meer?quote:Op zondag 13 december 2009 22:16 schreef Kwartje7 het volgende:
We worden zo weer op onze vingers getikt hoor
Heb je even bekeken. Enne ... je haar mag er zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Dan toch liever melodic death metal voor mij...
Maar Spaanse akoestische gitaar is ook erg mooi!
Mijn haar is zonder wind al kei-mooi, vriendinnen van me zijn er jaloers op en de kapster geilt er zwaar op... Bizar, eigenlijk...
En nu denk ik dus liever wel aan mijn ex dan aan dat stukje info... Dank je, dickie...quote:Op zondag 13 december 2009 22:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb heel mooi schaamhaar... alleen weet niemand dat
quote:Op zondag 13 december 2009 22:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb heel mooi schaamhaar... alleen weet niemand dat
Dank u! Complimenten van vrouwen zijn altijd welkom!quote:Op zondag 13 december 2009 22:18 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Heb je even bekeken. Enne ... je haar mag er zijn.
"hey baby... ik heb heel mooi schaamhaar.... wanna see?"quote:Op zondag 13 december 2009 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WTF dude....dit is toch niet de manier waarop je vrouwen op de dansvloer probeert te betoveren mag ik hopen?
Neen, gewoon punk.quote:Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen blues en zelfreflecterende gay-singer-songwriterszooi mag ik hopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |