Heyy, ben je dr ook weerquote:Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef Barbusse het volgende:
Dipjesvrij hier!![]()
![]()
![]()
Maar ja, ik heb dan ook de hele dag lopen koken en de hele avond lopen eten. Ben nu bijna misselijk.
quote:Op zondag 13 december 2009 22:10 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Goed gedaan. Kan je meevieren met Alex en mij.![]()
![]()
quote:Op zondag 13 december 2009 22:11 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik ga gitaar leren spelen, kom ik nu ook aan toe
Andere leuke dingen doen in plaats van wat ik voorheen deed...! Helpt ook als afleiding en de gitaar hoort bij een vent met lang haar.
Inderdaad, en dan moet je in een black metal band gaan spelen, en als je dan optreedt... moet je altijd een grote ventilator voor je hebben staan zodat je haar mooi wappertquote:Op zondag 13 december 2009 22:11 schreef EviL_AleX het volgende:
Ik ga gitaar leren spelen, kom ik nu ook aan toe
Andere leuke dingen doen in plaats van wat ik voorheen deed...! Helpt ook als afleiding en de gitaar hoort bij een vent met lang haar.
Geen blues en zelfreflecterende gay-singer-songwriterszooi mag ik hopen?quote:Op zondag 13 december 2009 22:12 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
![]()
Ik zit ook al heel de avond met de gitaar op m'n schoot
Je bent in de war met shampooreclames en Jan Vaine, en die speelt piano.quote:Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan moet je in een black metal band gaan spelen, en als je dan optreedt... moet je altijd een grote ventilator voor je hebben staan zodat je haar mooi wappert
Dan toch liever melodic death metal voor mij...quote:Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan moet je in een black metal band gaan spelen, en als je dan optreedt... moet je altijd een grote ventilator voor je hebben staan zodat je haar mooi wappert
Ik heb heel mooi schaamhaar... alleen weet niemand datquote:Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Dan toch liever melodic death metal voor mij...
Maar Spaanse akoestische gitaar is ook erg mooi!
Mijn haar is zonder wind al kei-mooi, vriendinnen van me zijn er jaloers op en de kapster geilt er zwaar op... Bizar, eigenlijk...
Hey, het waren zinvolle bijdrages, stuk voor stuk. Allemaal zieleroerselen èn tips om de zondagdip te voorkomen. Wat willen we nog meer?quote:Op zondag 13 december 2009 22:16 schreef Kwartje7 het volgende:
We worden zo weer op onze vingers getikt hoor
Heb je even bekeken. Enne ... je haar mag er zijn.quote:Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Dan toch liever melodic death metal voor mij...
Maar Spaanse akoestische gitaar is ook erg mooi!
Mijn haar is zonder wind al kei-mooi, vriendinnen van me zijn er jaloers op en de kapster geilt er zwaar op... Bizar, eigenlijk...
En nu denk ik dus liever wel aan mijn ex dan aan dat stukje info... Dank je, dickie...quote:Op zondag 13 december 2009 22:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb heel mooi schaamhaar... alleen weet niemand dat
quote:Op zondag 13 december 2009 22:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik heb heel mooi schaamhaar... alleen weet niemand dat
Dank u! Complimenten van vrouwen zijn altijd welkom!quote:Op zondag 13 december 2009 22:18 schreef Kwartje7 het volgende:
[..]
Heb je even bekeken. Enne ... je haar mag er zijn.
"hey baby... ik heb heel mooi schaamhaar.... wanna see?"quote:Op zondag 13 december 2009 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
WTF dude....dit is toch niet de manier waarop je vrouwen op de dansvloer probeert te betoveren mag ik hopen?
Neen, gewoon punk.quote:Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen blues en zelfreflecterende gay-singer-songwriterszooi mag ik hopen?
quote:Op zondag 13 december 2009 22:23 schreef vosss het volgende:
Gratis tip voor iedereen. Candlelight is echt een KUTzender![]()
Nee, een viezerikquote:Op zondag 13 december 2009 22:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
"hey baby... ik heb heel mooi schaamhaar.... wanna see?"
![]()
echt, als je met zo'n opener komt ben je stiekem wel een held
of gewoon iTunes luisteren en mijn eigen muziek uit kiezen ipv luisteren naar de boring ass middenmoot die de NL radio draaitquote:Op zondag 13 december 2009 22:24 schreef vosss het volgende:
Dus gewoon even 3fm of elke andere zender opzetten
In het universum van Stifler misschien.quote:Op zondag 13 december 2009 22:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
"hey baby... ik heb heel mooi schaamhaar.... wanna see?"
![]()
echt, als je met zo'n opener komt ben je stiekem wel een held
Héél verstandig!quote:
Zet Cubaanse son op. Lui, relaxed en loom, maar erg vrolijk en zonnig!quote:Op zondag 13 december 2009 22:23 schreef vosss het volgende:
Gratis tip voor iedereen. Candlelight is echt een KUTzender![]()
Maar dan wel eentje met humor!quote:
Ik ben geen gitaar gaan spelen.... maar daarintegen kan ik al drummen. Niet dat ik een band heb.... ooit had ik een band.... ooit had ik ook een vriendin.....quote:Op zondag 13 december 2009 22:29 schreef Snikch het volgende:
Hahaha, ow hier gaat het ook weer nergens over.. mooie opener dick.
Is btw iedereen heir gitaar gaan spelen sinds ze weer single zijn O.o?? Was ook het eerste wat ik ging doen een ruime maand geleden. Alhoewel, heb me ingeschreven, sta op de wachtlijst -.-.. Maar ken al wat dus zit al wel wat te tokkele af en toe or
Edit: Brutal Death Metal for the win ^^
Als je gitaar speelt heb je tenminste nog een mooie body tegen je aanquote:Op zondag 13 december 2009 22:29 schreef Snikch het volgende:
Is btw iedereen heir gitaar gaan spelen sinds ze weer single zijn O.o?? Was ook het eerste wat ik ging doen een ruime maand geleden. Alhoewel, heb me ingeschreven, sta op de wachtlijst -.-.. Maar ken al wat dus zit al wel wat te tokkele af en toe or
Edit: Brutal Death Metal for the win ^^
Nee, ik kook. Dat kan ik tenminste een beetje. Ik ben zo a-muzikaal als wat, dus de enige symfonie die je mij zult horen spelen is de "wurg-de-kat"-overture in D-mineur.quote:Op zondag 13 december 2009 22:29 schreef Snikch het volgende:
quote:
Lang duren met verwerken? Och, dat hangt ervan af ook hoe intensief je ermee bezig bent denk ik. En of de duur van de relatie er mee te maken heeft weet ik niet hoor. Ik heb ruim 10 jaar achter de rug. En als ik nu zou concluderen dat ik ècht HELEMAAL over haar heen zou zijn verklaar ik mezelf direct emotioneel dood.quote:Op zondag 13 december 2009 22:33 schreef EviL_AleX het volgende:
Net zoals bij de Singles zouden we een chat moeten hebben. Ironisch genoeg horen de leuke melige momenten niet thuis in dit topic...
OT:
Ik vind het allemaal lang duren met verwerken, maar misschien verwacht ik te veel. Een relatie van 3.5 jaar waarbij we allebei nog supergelukkig waren naar de eerste 3 jaar, en dat dan willen verwerken in minder dan een kwartaal... En toch gaat het bruut snel, denk ik nu.
Ga je nu tegen mij beginnen.quote:Op zondag 13 december 2009 22:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar dan wel eentje met humor!Misschien niet jouw humor, dat zou natuurlijk kunnen...
true... hoe langer de relatie, hoe langer het verwerken duurt....quote:Op zondag 13 december 2009 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lang duren met verwerken? Och, dat hangt ervan af ook hoe intensief je ermee bezig bent denk ik. En of de duur van de relatie er mee te maken heeft weet ik niet hoor. Ik heb ruim 10 jaar achter de rug. En als ik nu zou concluderen dat ik ècht HELEMAAL over haar heen zou zijn verklaar ik mezelf direct emotioneel dood.
Ik ben iemand die een goed geheugen heeft en alles tot op het bot ontleedt. Dus dan ben ik er heel intensief mee bezig. Ik dip me dan ook bewust onder in de pijn in plaats van het te ontlopen. Dan zit ik eerder aan mijn quotum verplichte pijn van verwerking.quote:Op zondag 13 december 2009 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lang duren met verwerken? Och, dat hangt ervan af ook hoe intensief je ermee bezig bent denk ik. En of de duur van de relatie er mee te maken heeft weet ik niet hoor. Ik heb ruim 10 jaar achter de rug. En als ik nu zou concluderen dat ik ècht HELEMAAL over haar heen zou zijn verklaar ik mezelf direct emotioneel dood.
Ik zou niet durven meid.quote:
Kop op! Het is zwaar, maar je moet het gehad hebben...quote:Op zondag 13 december 2009 22:44 schreef rijsttafel het volgende:
pfff... msn gesprek met m'n ex wat eerst over het verdelen van spullen ging wordt een beetje persoonlijker.. zwaar
Ja, ik moet het zeker gehad hebben! Er waren ook nog wat dingen die ik kwijt moest en dat lucht wel op.quote:Op zondag 13 december 2009 22:45 schreef EviL_AleX het volgende:
[..]
Kop op! Het is zwaar, maar je moet het gehad hebben...
* EviL_AleX schenkt rijsttafel wat mentale kracht
ik heb mijn ex sinds het uit is gegaan 4 maanden geleden één keer gesproken..... en dat was 't.....quote:Op zondag 13 december 2009 22:44 schreef rijsttafel het volgende:
pfff... msn gesprek met m'n ex wat eerst over het verdelen van spullen ging wordt een beetje persoonlijker.. zwaar
Ja, ik woon nog in ons huis met onze spullen erin, dus we zijn wel gedwongen te praten.. Ergens ben ik daar wel blij om, maar het mag ook snel achter de rug zijn allemaal.quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ik heb mijn ex sinds het uit is gegaan 4 maanden geleden één keer gesproken..... en dat was 't.....
Succes kerel...quote:Op zondag 13 december 2009 22:44 schreef rijsttafel het volgende:
Ik heb haar 1 maand nadat het uit was gesproken, en daarna helemaal niks meer... Het zal er ooit wel van moeten komen want ze heeft nog 1 ding van me dat ik terug wil: mijn scanner. Misschien meer, maar dat kan ik me niet meer herinneren. Ik zag het einde al komen dus ik heb haar op dezelfde dag meteen alles teruggegeven.quote:Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ik heb mijn ex sinds het uit is gegaan 4 maanden geleden één keer gesproken..... en dat was 't.....
Dat heb ik ook... En ik vrees dat het gezeik nog wel even gaat duren, gezien de woningmarkt.quote:Op zondag 13 december 2009 22:48 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, ik woon nog in ons huis met onze spullen erin, dus we zijn wel gedwongen te praten.. Ergens ben ik daar wel blij om, maar het mag ook snel achter de rug zijn allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |