abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75594801
Wat is zondag toch een grafdag.... Sorry voor de nutteloze toevoeging aan deze pagina
pi_75594819
Jee, is het mannenavond vanavond.

Een relatie gaat niet over omdat er één fout is geweest. Er zijn altijd twee schuldig. Alleen omdat wij verlaten zijn. En onze exen bijna allemaal gelijk een ander hebben (gehad), zijn wij het "slachtoffer". Leer van je fouten. Dat ga ik zeker doen.

Ik kan jullie vertellen en een aantal kunnen dit zeker beamen, dat ik het verschikkelijk vond toen mijn ex mij verliet. Maar nu, ik mag die vrouw wel dankbaar zijn dat ze hem van mij hebt afgepakt.
Ik voel mij veel gelukkiger, lach veel meer, voel mij vrij en zie er zelf beter uit. Dankzij die vele kilo's die ik heb verloren.
Tuurlijk is de financiële afwikkeling verschikkelijk en daarnaast de ouderschap over de kids wordt niet makkelijk. Zeker hoe wij nu tegenover elkaar staan. Maar ondanks dit alles, ben ik echt blij dat mijn relatie over is.
pi_75594972
Dipjesvrij hier!

Maar ja, ik heb dan ook de hele dag lopen koken en de hele avond lopen eten. Ben nu bijna misselijk.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 22:10:14 #154
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75595097
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef Barbusse het volgende:
Dipjesvrij hier!

Maar ja, ik heb dan ook de hele dag lopen koken en de hele avond lopen eten. Ben nu bijna misselijk.
Heyy, ben je dr ook weer

Ik heb trouwens ook niet echt een dip.... naja, ik zal eerlijk bekennen dat ik wel eens actiever/vrolijker ben geweest... maar het kan ook stukken slechter (dat weet ik uit ervaring )
pi_75595100
Ik ben blij dat m'n ex is opgerot, anders had ik dit eten moeten delen. Het helpt echt tegen een dip, kan ik je zeggen. Dus voor alle dipmensen: kook met liefde, eet met lust!

En het is behoorlijk SC hier zeg...
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_75595139
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:08 schreef Barbusse het volgende:
Dipjesvrij hier!
Goed gedaan. Kan je meevieren met Alex en mij.
  zondag 13 december 2009 @ 22:11:18 #157
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75595173
Ik ga gitaar leren spelen, kom ik nu ook aan toe

Andere leuke dingen doen in plaats van wat ik voorheen deed...! Helpt ook als afleiding en de gitaar hoort bij een vent met lang haar.
pi_75595223
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:10 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Goed gedaan. Kan je meevieren met Alex en mij.
Whooptiemotherfuckingdoo!

De chocolade schiet naar m'n hoofd geloof ik.
pi_75595232
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:11 schreef EviL_AleX het volgende:

Andere leuke dingen doen in plaats van wat ik voorheen deed...! Helpt ook als afleiding en de gitaar hoort bij een vent met lang haar.

Ik zit ook al heel de avond met de gitaar op m'n schoot
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 22:13:06 #160
Dick Laurent Is Dead
pi_75595287
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:11 schreef EviL_AleX het volgende:

Inderdaad, en dan moet je in een black metal band gaan spelen, en als je dan optreedt... moet je altijd een grote ventilator voor je hebben staan zodat je haar mooi wappert
pi_75595333
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:12 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ik zit ook al heel de avond met de gitaar op m'n schoot
Geen blues en zelfreflecterende gay-singer-songwriterszooi mag ik hopen?
  zondag 13 december 2009 @ 22:13:49 #162
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75595340
Ik kan er nog niks van, zo'n ding stemmen is zwaar klote...
pi_75595380
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Inderdaad, en dan moet je in een black metal band gaan spelen, en als je dan optreedt... moet je altijd een grote ventilator voor je hebben staan zodat je haar mooi wappert
Je bent in de war met shampooreclames en Jan Vaine, en die speelt piano.
  zondag 13 december 2009 @ 22:15:58 #164
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75595457
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Dan toch liever melodic death metal voor mij...

Maar Spaanse akoestische gitaar is ook erg mooi!

Mijn haar is zonder wind al kei-mooi, vriendinnen van me zijn er jaloers op en de kapster geilt er zwaar op... Bizar, eigenlijk...
pi_75595476
We worden zo weer op onze vingers getikt hoor
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 22:17:01 #166
Dick Laurent Is Dead
pi_75595518
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Mijn haar is zonder wind al kei-mooi, vriendinnen van me zijn er jaloers op en de kapster geilt er zwaar op... Bizar, eigenlijk...
Ik heb heel mooi schaamhaar... alleen weet niemand dat
pi_75595588
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:16 schreef Kwartje7 het volgende:
We worden zo weer op onze vingers getikt hoor
Hey, het waren zinvolle bijdrages, stuk voor stuk. Allemaal zieleroerselen èn tips om de zondagdip te voorkomen. Wat willen we nog meer?

En wie kopt deze retorische open deur in?
pi_75595589
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Heb je even bekeken. Enne ... je haar mag er zijn.
  zondag 13 december 2009 @ 22:18:54 #169
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75595621
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:17 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

En nu denk ik dus liever wel aan mijn ex dan aan dat stukje info... Dank je, dickie...

pi_75595659
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:17 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

WTF dude....dit is toch niet de manier waarop je vrouwen op de dansvloer probeert te betoveren mag ik hopen?
  zondag 13 december 2009 @ 22:21:21 #171
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75595747
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:18 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Heb je even bekeken. Enne ... je haar mag er zijn.
Dank u! Complimenten van vrouwen zijn altijd welkom!

Ik moet er nu aan denken dat mijn ex-schoonmoeder altijd wilde dat haar dochter niet thuis zou komen met een Nederlander (zij is Vlaams), en dat ze niet van mannen met lang haar hield. En zie, daar ben ik!
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 22:21:59 #172
Dick Laurent Is Dead
pi_75595786
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:19 schreef Barbusse het volgende:

[..]

WTF dude....dit is toch niet de manier waarop je vrouwen op de dansvloer probeert te betoveren mag ik hopen?
"hey baby... ik heb heel mooi schaamhaar.... wanna see?"

echt, als je met zo'n opener komt ben je stiekem wel een held
pi_75595896
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Geen blues en zelfreflecterende gay-singer-songwriterszooi mag ik hopen?
Neen, gewoon punk.
pi_75595910
Gratis tip voor iedereen. Candlelight is echt een KUTzender
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75595935
Dus gewoon even 3fm of elke andere zender opzetten
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_75595940
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:23 schreef vosss het volgende:
pi_75595957
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:21 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Nee, een viezerik
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 22:26:10 #178
Dick Laurent Is Dead
pi_75596036
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:24 schreef vosss het volgende:
Dus gewoon even 3fm of elke andere zender opzetten
of gewoon iTunes luisteren en mijn eigen muziek uit kiezen ipv luisteren naar de boring ass middenmoot die de NL radio draait
pi_75596177
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:21 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

In het universum van Stifler misschien.
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:23 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Neen, gewoon punk.
Héél verstandig!
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:23 schreef vosss het volgende:
Zet Cubaanse son op. Lui, relaxed en loom, maar erg vrolijk en zonnig!
  zondag 13 december 2009 @ 22:29:23 #180
278630 Snikch
Living my life
pi_75596222
Hahaha, ow hier gaat het ook weer nergens over.. mooie opener dick .

Is btw iedereen heir gitaar gaan spelen sinds ze weer single zijn O.o?? Was ook het eerste wat ik ging doen een ruime maand geleden. Alhoewel, heb me ingeschreven, sta op de wachtlijst -.-.. Maar ken al wat dus zit al wel wat te tokkele af en toe or

Edit: Brutal Death Metal for the win ^^
For as he thinks within himself, so he is
pi_75596245
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:24 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Nee, een viezerik
Maar dan wel eentje met humor! Misschien niet jouw humor, dat zou natuurlijk kunnen...
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 22:32:04 #183
Dick Laurent Is Dead
pi_75596384
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:29 schreef Snikch het volgende:

Is btw iedereen heir gitaar gaan spelen sinds ze weer single zijn O.o?? Was ook het eerste wat ik ging doen een ruime maand geleden. Alhoewel, heb me ingeschreven, sta op de wachtlijst -.-.. Maar ken al wat dus zit al wel wat te tokkele af en toe or

Ik ben geen gitaar gaan spelen.... maar daarintegen kan ik al drummen. Niet dat ik een band heb.... ooit had ik een band.... ooit had ik ook een vriendin.....

shit...
pi_75596404
quote:

Als je gitaar speelt heb je tenminste nog een mooie body tegen je aan
pi_75596416
quote:

Nee, ik kook. Dat kan ik tenminste een beetje. Ik ben zo a-muzikaal als wat, dus de enige symfonie die je mij zult horen spelen is de "wurg-de-kat"-overture in D-mineur.
Maar het is toch niet zo raar dat men zich na een breuk op iets stort waar men tijdens de relatie geen of niet genoeg tijd voor had/nam?
  zondag 13 december 2009 @ 22:33:01 #186
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75596436
Net zoals bij de Singles zouden we een chat moeten hebben. Ironisch genoeg horen de leuke melige momenten niet thuis in dit topic...

OT:
Ik vind het allemaal lang duren met verwerken, maar misschien verwacht ik te veel. Een relatie van 3.5 jaar waarbij we allebei nog supergelukkig waren na de eerste 3 jaar, en dat dan willen verwerken in minder dan een kwartaal... En toch gaat het bruut snel, denk ik nu.
pi_75596451
pi_75596583
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:33 schreef EviL_AleX het volgende:
Net zoals bij de Singles zouden we een chat moeten hebben. Ironisch genoeg horen de leuke melige momenten niet thuis in dit topic...

OT:
Ik vind het allemaal lang duren met verwerken, maar misschien verwacht ik te veel. Een relatie van 3.5 jaar waarbij we allebei nog supergelukkig waren naar de eerste 3 jaar, en dat dan willen verwerken in minder dan een kwartaal... En toch gaat het bruut snel, denk ik nu.
Lang duren met verwerken? Och, dat hangt ervan af ook hoe intensief je ermee bezig bent denk ik. En of de duur van de relatie er mee te maken heeft weet ik niet hoor. Ik heb ruim 10 jaar achter de rug. En als ik nu zou concluderen dat ik ècht HELEMAAL over haar heen zou zijn verklaar ik mezelf direct emotioneel dood.
pi_75596705
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Maar dan wel eentje met humor! Misschien niet jouw humor, dat zou natuurlijk kunnen...
Ga je nu tegen mij beginnen.
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 22:39:40 #190
Dick Laurent Is Dead
pi_75596764
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Lang duren met verwerken? Och, dat hangt ervan af ook hoe intensief je ermee bezig bent denk ik. En of de duur van de relatie er mee te maken heeft weet ik niet hoor. Ik heb ruim 10 jaar achter de rug. En als ik nu zou concluderen dat ik ècht HELEMAAL over haar heen zou zijn verklaar ik mezelf direct emotioneel dood.
true... hoe langer de relatie, hoe langer het verwerken duurt....
  zondag 13 december 2009 @ 22:41:05 #191
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75596827
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ben iemand die een goed geheugen heeft en alles tot op het bot ontleedt. Dus dan ben ik er heel intensief mee bezig. Ik dip me dan ook bewust onder in de pijn in plaats van het te ontlopen. Dan zit ik eerder aan mijn quotum verplichte pijn van verwerking.

Werkt aardig goed, maar je moet oppassen voor de cyclus van doemdenken en tunnelvisie.
pi_75596942
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:38 schreef Kwartje7 het volgende:

[..]

Ga je nu tegen mij beginnen.
Ik zou niet durven meid.
pi_75596979
pfff... msn gesprek met m'n ex wat eerst over het verdelen van spullen ging wordt een beetje persoonlijker.. zwaar
  zondag 13 december 2009 @ 22:45:57 #194
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75597051
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:44 schreef rijsttafel het volgende:
pfff... msn gesprek met m'n ex wat eerst over het verdelen van spullen ging wordt een beetje persoonlijker.. zwaar
Kop op! Het is zwaar, maar je moet het gehad hebben...

* EviL_AleX schenkt rijsttafel wat mentale kracht
pi_75597131
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:45 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Kop op! Het is zwaar, maar je moet het gehad hebben...

* EviL_AleX schenkt rijsttafel wat mentale kracht
Ja, ik moet het zeker gehad hebben! Er waren ook nog wat dingen die ik kwijt moest en dat lucht wel op.

Bedankt voor de steun
  Moderator zondag 13 december 2009 @ 22:47:57 #196
Dick Laurent Is Dead
pi_75597163
quote:
ik heb mijn ex sinds het uit is gegaan 4 maanden geleden één keer gesproken..... en dat was 't.....
pi_75597213
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

ik heb mijn ex sinds het uit is gegaan 4 maanden geleden één keer gesproken..... en dat was 't.....
Ja, ik woon nog in ons huis met onze spullen erin, dus we zijn wel gedwongen te praten.. Ergens ben ik daar wel blij om, maar het mag ook snel achter de rug zijn allemaal.
pi_75597226
quote:
Succes kerel... Don't let it get the best of you.
  zondag 13 december 2009 @ 22:51:48 #199
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75597356
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:47 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ik heb haar 1 maand nadat het uit was gesproken, en daarna helemaal niks meer... Het zal er ooit wel van moeten komen want ze heeft nog 1 ding van me dat ik terug wil: mijn scanner. Misschien meer, maar dat kan ik me niet meer herinneren. Ik zag het einde al komen dus ik heb haar op dezelfde dag meteen alles teruggegeven.
pi_75597477
quote:
Op zondag 13 december 2009 22:48 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Ja, ik woon nog in ons huis met onze spullen erin, dus we zijn wel gedwongen te praten.. Ergens ben ik daar wel blij om, maar het mag ook snel achter de rug zijn allemaal.
Dat heb ik ook... En ik vrees dat het gezeik nog wel even gaat duren, gezien de woningmarkt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')