abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75524280
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:40 schreef dick_laurent het volgende:
Jeetje het blijft maar hard gaan hier.....tis december zeker

Ik ga vanavond maar iets anders leuks doen, terwijl mijn ex haar verjaardag viert met al haar vriendjes en vriendinnetjes hier in de stad....
Ach, dat ze maar heel gelukkig is.... ik gun het haar van harte

Straks lekker kippepootjes etuh.... jum

Shaaake that asss!! I'm jalous
Volgende week ga ikecht zooo hard stappen, dat ik naar huis gedragen moet worden ofzo
  vrijdag 11 december 2009 @ 17:56:13 #32
278630 Snikch
Living my life
pi_75524591
Vanavond zoiezo geen plannen. Straks maar eens die gasten bellen om te kijken of er voor morgen nog wat doorgaat ofzo. Altijd fijn, vorige week zo half wat afspreken en dan niks meer horen .. zucht..
We zullen wel zien wat het wordt he
For as he thinks within himself, so he is
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 17:59:49 #33
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75524922
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:59 schreef dick_laurent het volgende:
DUBSTEP!

hopelijk ben ik der de volgende keer echtechtecht bij! Onzin dit steeds
  vrijdag 11 december 2009 @ 18:39:17 #35
158518 Sjechov
Medisch Commercieel Actief!
pi_75525892
Ik ben ook sinds 2 mnd weer vrijgezel naar een relatie van 6 jr.
Alles is zo toch wel vreemd
Je hoeft de wereld niet te snappen, je hoeft er alleen maar je weg in te vinden
  vrijdag 11 december 2009 @ 20:22:46 #36
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75529654
Vandaag niks, maar morgen misschien eens goed stappen. Zijn we al voorbereid op de bekende dip, mensen?
  Moderator vrijdag 11 december 2009 @ 20:50:22 #37
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_75530755
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 20:22 schreef EviL_AleX het volgende:
Vandaag niks, maar morgen misschien eens goed stappen. Zijn we al voorbereid op de bekende dip, mensen?
ik heb zondag meestal een kater, dus ja... als je dat een dip wil noemen
pi_75531990
Nou die dip is nog niet weg . Wat een ontzettende klotedag. Ben wel blij met mijn familie, wat zijn ze lief. Vandaag weer gezeik met mijn ex en daar zijn ze weer voor mij o zo belangrijke steun. Een heel lief kaartje gekregen met een zeer toepasselijke en lieve tekst.
Ga morgen met de kids maar zwemmen of zo. Is voor mij ook goed. Leuke dingen doen met de kids maakt mij gelukkiger . Zondag de kerstboom opzetten, dus ik hoop dat mijn zondagdip weg blijft.
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:07:09 #39
278630 Snikch
Living my life
pi_75533924
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:22 schreef Kwartje7 het volgende:
Nou die dip is nog niet weg . Wat een ontzettende klotedag. Ben wel blij met mijn familie, wat zijn ze lief. Vandaag weer gezeik met mijn ex en daar zijn ze weer voor mij o zo belangrijke steun. Een heel lief kaartje gekregen met een zeer toepasselijke en lieve tekst.
Ga morgen met de kids maar zwemmen of zo. Is voor mij ook goed. Leuke dingen doen met de kids maakt mij gelukkiger . Zondag de kerstboom opzetten, dus ik hoop dat mijn zondagdip weg blijft.
Groot gelijk heb je! En je kinderen zullen dat ook heel leuk vinden dat je lekker tijd met ze doorbrengt lijkt me .
Dat dipje komt wel weer goed, heeft gewoon even tijd nodig . Bij mij gaat het, heb morgen een drukke dag dus zal wel genoeg afleiding kunnen vinden hopelijk. Ben alleen als de dood dat ik mijn ex tegen ga komen. Lijkt me heel sterk eigenlijk maar ik weet niet wat ze nu allemaal doet, het is wel iets wat zij ook leuk vindt en ze is ook druk bezig met vrienden e.d. voor zover dat ik weet dus wie weet :S. De kans is klein volgens mij maar ik ben er toch een beetje bang voor, zou me gelijk weer breken waarschijnlijk..

Maar goed, hopelijk kom ik haar niet tegen en in dat geval heb ik in ieder geval een leuke zaterdag gepland , nu alleen zondag weer doorkomen maar goed, dat zien we dan wel weer .
pi_75534291
@ Snikch.
Probeer je niet je al druk te maken om dingen die misschien niet gaan gebeuren. Dat kost veel te veel energie. En mocht je haar toch zien, heb je die energie hard nodig.

Veel plezier morgen.
pi_75534341
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:16 schreef Kwartje7 het volgende:
@ Snikch.
Probeer je niet je al druk te maken om dingen die misschien niet gaan gebeuren. Dat kost veel te veel energie. En mocht je haar toch zien, heb je die energie hard nodig.

Veel plezier morgen.
En iets waar je bang voor bent gebeurd vaak juist wél the law of attraction.
pi_75534545
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:07 schreef Snikch het volgende:

Groot gelijk heb je! En je kinderen zullen dat ook heel leuk vinden dat je lekker tijd met ze doorbrengt lijkt me .
Dat dipje komt wel weer goed, heeft gewoon even tijd nodig . Bij mij gaat het, heb morgen een drukke dag dus zal wel genoeg afleiding kunnen vinden hopelijk. Ben alleen als de dood dat ik mijn ex tegen ga komen. Lijkt me heel sterk eigenlijk maar ik weet niet wat ze nu allemaal doet, het is wel iets wat zij ook leuk vindt en ze is ook druk bezig met vrienden e.d. voor zover dat ik weet dus wie weet :S. De kans is klein volgens mij maar ik ben er toch een beetje bang voor, zou me gelijk weer breken waarschijnlijk..

Maar goed, hopelijk kom ik haar niet tegen en in dat geval heb ik in ieder geval een leuke zaterdag gepland , nu alleen zondag weer doorkomen maar goed, dat zien we dan wel weer .
Tja ken het gevoel. Heb morgen verrassingsfeestje van vriendin. Ik weet dat zij ook is uitgenodigt, maar ik weet niet of ze ook echt komt. Ik hoop het niet, niet bepaald behoefte om haar te zien. Maarja daar heb je verder ook geen invloed op. Ga zoiezo niet wegblijven omdat zij toevallig komt. Als je haar ziet dan zie je haar, zie je haar niet zie je haar niet.

Probeer jezelf niet te druk te maken hierover er zijn wel belangrijke dingen. Dingen zoals de vraag wie wordt je volgende ex vriendin

[edit]Owja tijd om richting de kroeg te gaan. Succes en veel plezier vanavond dames en heren
pi_75536816
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee Doe dan Ghost Dog, veul beter.
En dat was mijn tvp, heb ook een klein dipje... Als je om 5.30 in slaap vallen en om 15.00 wakker worden rust wilt noemen, that is...
Nou dat is dan toch nog 9 1/2 uur geslapen
Ik slaap soms ook zo laat of vroeg, ( klaag... klaag..! )
of ik word elk uur wakker en sta dan nog optijd op

Toch ben ik eigenlijk best wel vrolijk, veel vrolijker als vorig jaar iig!
Terwijl ik toen echt wel heel vrolijk deed, maar niet echt was
Volgens mij heb ik nog nooit zoveel geleerd in 1 jaar ( i/d praktijk )
en ik ben eigenlijk ook best wel gelukkig zo
Op een paar menselijke falen na dan...

De kerst ga ik zeker wel doorkomen,
maar Oud&Nieuw
Ik kan pas laat weggaan (vanwege m'n hondje ) dus echt stappen zit er niet in
en niemand wil op m'n prive feestje komen of ze doen van die vage beloftes
Ik wil om 12 uur echt niet allen zijn hoor
Dus toch oooo... wat haat i k december!!!
  vrijdag 11 december 2009 @ 23:42:12 #44
278630 Snikch
Living my life
pi_75537426
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 23:26 schreef gekkie_ het volgende:

[..]

maar Oud&Nieuw
Oud en nieuw komt vast wel goed Gekkie . Hier gaan de meeste pas na 12 uur naar de stad hoor, druk genoeg daar (alleen wel entree betalen), dus ik weet niet waar je zit maar zal vast ongeveer dezelfde routine zijn.
Okee om 12 uur alleen zijn is niet geweldig, maar nodig wat vrienden of familie uit , zijn vast nog wel leuke mensen die je nog niet gevraagd hebt. En anders, bedenk wel dat het maar één avond is, voor de rest gaat het heel goed met je zo te lezen dus hou je daar lekker aan vast en dan kom je die ene avond ook wel door !!
pi_75540827
Ach ik heb door mezelf op te sluiten m'n ex zeker een half jaar kunnen ontwijken sneu ik weet 't.

Deed weinig meer dan eten werken slapen, gamen tv kijken en koken, durfde niet weg bang om haar tege te komen, en als ik dan wel weg ging, ging ik juist op zoek naar een glimps van haar

Achja law of attraction werkt alleen als je nog aantrekking kracht voelt voor iemand en er naar gaat zoeken.. ik heb grotendeels mazzel gehad.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75540832
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 17:30 schreef thepunisher3 het volgende:
ik ben sinds kleine week ook weer vrijgezel.
we zijn overigens op goede voet uit elkaar gegaan (lekker cliché )
maar ik vraag me af: is het goed om elkaar te zien om het op die manier te verwerken (voor ons beiden) of juist om elkaar niet te zien zodat je elkaar emotioneel los kan laten??
vermoedelijk zal iedereen zonder twijfelen dat laatste adviseren. maar ikzelf ben er niet zo zeker van...
Ik snap helemaal wat je bedoelt, zit zo ongeveer in dezelfde situatie, heb nu eindelijk sinds twee weken voor 't laatste gekozen, en heb voor jou maar 1 vraag:

Zit je met onverwerkte shit? Zo ja: afkappen die hap, nadenken, maandje of wat, misschien iets langer... Zo nee: wel man. Tuurlijk wel.

zo nee, dan kan het, maar alleen als je bij het zien van haar verschijning denkt: hèhè ik ben blij dat het uit is en van mij hoeft het ook nooit meer aan te gaan.

De valkuil is namelijk dat je er overheen probeert te komen in week 1, dat niet lukt in week 2, en je in week 3 weer pogingen gaat doen. Dan maar beter even echt geen contact.

Wat was btw de reden dat jullie uit elkaar gingen?

Succes!
...En het heet logica!
----------------------------
Ad Percipiendum Vivo
  zaterdag 12 december 2009 @ 07:18:54 #47
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75542648
quote:

[..]

maar Oud&Nieuw
Even doorbijten. Het kan klote zijn, maar het heeft ook weinig zin je nu al te ergeren aan iets in de toekomst. Dan verpest je gelijk je heden. Je zal merken dat het best meevalt wanneer de klok middernacht slaat op de laatste dag van dit jaar.
pi_75543283
Gaat inderdaad wel hard zo'n topic..
2 dagen later nog steeds een klote gevoel, en nergens op kunnen concentreren.
Bij elk ding dat ik nu doe, klussen gamen, tv kijken, heb ik er genoeg van na 15 min, zucht dat zal nog wel even aanhouden.
Slapen gaat gelukkig wel redelijk zon 5 1/5 uur achter elkaar geslapen vannacht, en daarna korte slaapjes van een half uur.
Zal nu eerst maar en porberen te gaan hardlopen, wat ik al een hele tijd niet heb gedaan.
Denk dat me fysiek afbeulen, me de komende tijd wel even kan helpen om de aandacht te verzetten
Zal me vandaag ook maar even op richten om wat voedsel binnen te krijgen, in 2 1/2dagen nu binnen gekregen wat ik anders in minder dan een ochtend op zou eten.
Gisteren is het verleden, morgen is de toekomst, je leeft nu in het heden!
pi_75545860
Goedemorgen allemaal
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75546777
quote:

[..]

maar Oud&Nieuw
Vandaag nog wat later gemaakt, om half 7 lag ik in bed. M'n ritme is door al dat december-gedip echt zwaar naar de klote zeg... Ik denk dat ik vandaag maar om 9 uur naar bed ga om het enigszins in balans te houden..
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_75547203
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 13:17 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Vandaag nog wat later gemaakt, om half 7 lag ik in bed. M'n ritme is door al dat december-gedip echt zwaar naar de klote zeg... Ik denk dat ik vandaag maar om 9 uur naar bed ga om het enigszins in balans te houden..
9 uur 's avonds? Maar dan ben je weer zo vroeg wakker, dat heb ik weer altijd
pi_75547290
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 13:35 schreef gekkie_ het volgende:

[..]

9 uur 's avonds? Maar dan ben je weer zo vroeg wakker, dat heb ik weer altijd
Ja, maar ik merk wel dat van 7 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags slapen m'n humeur niet echt goed doet...
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_75547567
Zo, een drukke week met weinig tijd voor fok, en jullie zijn gelijk een topic verder

Nog steeds weinig te melden hier, heb nog steeds goede hoop dat het uiteindelijk wel goed komt allemaal, maar ik staar me er niet blind op (denk ik hehe).
Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?
-George Carlin
pi_75547581
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 13:38 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, maar ik merk wel dat van 7 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags slapen m'n humeur niet echt goed doet...
Ga je toch om iets schappelijkere tijd slapen? Uurtje of 12 ofzo? Wordt je uur of 8-9 wakker perfect voor het weekend.

Gisteren leuk avondje gehad. Eerst gezellig met wat vrienden. Een aantal gingen naar huis tot we nog met ze 3e waren. Tegen sluitingstijd kwam en leuke meid met ons lullen. Uiteindelijk 20min met haar alleen staan lullen tot de kroeg dicht ging. Moet zeggen dat me best wel goed heeft gedaan. Voor het eerst sinds het uit is(3maanden) een leuk gesprek gehad met onbekende meid. Noemen we dat vooruitgang?
pi_75547680
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 13:50 schreef Swatfire het volgende:
Noemen we dat vooruitgang?
Dat noemen we inderdaad vooruitgang

En als anderen dat niet zo noemen is het in ieder geval een prima ego boost
Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?
-George Carlin
  zaterdag 12 december 2009 @ 13:56:18 #56
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75547712
quote:

[..]

Ga je toch om iets schappelijkere tijd slapen? Uurtje of 12 ofzo? Wordt je uur of 8-9 wakker perfect voor het weekend.

Gisteren leuk avondje gehad. Eerst gezellig met wat vrienden. Een aantal gingen naar huis tot we nog met ze 3e waren. Tegen sluitingstijd kwam en leuke meid met ons lullen. Uiteindelijk 20min met haar alleen staan lullen tot de kroeg dicht ging. Moet zeggen dat me best wel goed heeft gedaan. Voor het eerst sinds het uit is(3maanden) een leuk gesprek gehad met onbekende meid. Noemen we dat vooruitgang?
Ja, zeer zeker! Goed bezig
pi_75547759
quote:

[..]

Ik doe m'n best!
En ja, dat noemen we vooruitgang!
pi_75549552
Even een post in dit topic plaatsen, voordat ie weer vol is

Gisteren uitgegaan, was leuk, maar ik kon er niet helemaal van genieten. Ik liet me een beetje tegenhouden doordat ik best vaak aan haar moest denken en vandaag doe ik dat ook al de hele dag..

Ik snap echt niet hoe ze na 6 jaar een mooie relatie zo snel met een ander door kan gaan
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  zaterdag 12 december 2009 @ 15:16:44 #59
278630 Snikch
Living my life
pi_75549657
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:12 schreef rijsttafel het volgende:
Even een post in dit topic plaatsen, voordat ie weer vol is

Gisteren uitgegaan, was leuk, maar ik kon er niet helemaal van genieten. Ik liet me een beetje tegenhouden doordat ik best vaak aan haar moest denken en vandaag doe ik dat ook al de hele dag..

Ik snap echt niet hoe ze na 6 jaar een mooie relatie zo snel met een ander door kan gaan
Hey Rijsttafel, snap heel goed wat je bedoeld. Wat ik al zei gisteren, vandaag ben ik overdag weggeweest en was bang me ex tegen te komen. En alles wat ik zag deed me aan haar denken, ondanks dat ik haar gelukkig niet tegengekomen ben, maar het heeft echt me dag vergald daar.
Hopelijk kan ik het vanavond een beetje los laten en plezier hebben met een paar vrienden van me want daar ben ik nu wel aan toe.

Enige tip die ik kan geven is: probeer het los te laten. Ik stond daarstraks ook te twijfelen bij een kraampje over een dvd, die film hadden ik en me ex namelijk in de bios gezien samen en dat was een geweldige avond!! Dus was bang dat als ik hem kocht hij me teveel aan die avond en aan haar zou laten denken. Maar ik heb besloten hem toch te halen puur omdat ik mijn leven niet wil laten leiden door de (foute) keuze van mijn ex om het uit te maken. Zij is 2 jaar lang mijn leven geweest dus als ik naar alles moet kijken wat we samen deden dan zou ik 99 van de 100 gerechten niet eens meer kunnen eten, zou toch lastig worden he .
pi_75550195
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 15:16 schreef Snikch het volgende:

[..]

Hey Rijsttafel, snap heel goed wat je bedoeld. Wat ik al zei gisteren, vandaag ben ik overdag weggeweest en was bang me ex tegen te komen. En alles wat ik zag deed me aan haar denken, ondanks dat ik haar gelukkig niet tegengekomen ben, maar het heeft echt me dag vergald daar.
Hopelijk kan ik het vanavond een beetje los laten en plezier hebben met een paar vrienden van me want daar ben ik nu wel aan toe.

Enige tip die ik kan geven is: probeer het los te laten. Ik stond daarstraks ook te twijfelen bij een kraampje over een dvd, die film hadden ik en me ex namelijk in de bios gezien samen en dat was een geweldige avond!! Dus was bang dat als ik hem kocht hij me teveel aan die avond en aan haar zou laten denken. Maar ik heb besloten hem toch te halen puur omdat ik mijn leven niet wil laten leiden door de (foute) keuze van mijn ex om het uit te maken. Zij is 2 jaar lang mijn leven geweest dus als ik naar alles moet kijken wat we samen deden dan zou ik 99 van de 100 gerechten niet eens meer kunnen eten, zou toch lastig worden he .
Ik probeer het zeker los te laten, en vaak lukt dat ook gewoon. Maar omdat ik er eergisteren achter ben gekomen dat ze nu inderdaad met die andere gast is gaat het weer wat zwaarder. Goed dat je die DVD toch hebt gekocht! Ik vermijdt confrontaties ook niet, sterker nog.. ik woon nog in het huis waar we 3 jaar hebben gedeeld. Gelukkig doet dat me niet perse aan haar denken. Ik mis haar ook niet echt eigenlijk.. daarvoor is ze te bot geweest. Maar ik mis die tijd wel. Het is gewoon onwennig.. Ik slaap sinds een paar dagen pas in het midden van het bed

Vanavond ga ik ook weer weg.. hopelijk gaat het beter En zondag heb ik ook wat te doen met een vriend. Zorgen voor afleiding is geen probleem gelukkig. Alleen soms werkt het niet zo goed
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')