quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:40 schreef dick_laurent het volgende:
Jeetje het blijft maar hard gaan hier.....tis december zeker
Ik ga vanavond maar iets anders leuks doen, terwijl mijn ex haar verjaardag viert met al haar vriendjes en vriendinnetjes hier in de stad....
Ach, dat ze maar heel gelukkig is.... ik gun het haar van harte![]()
Straks lekker kippepootjes etuh.... jum
ik heb zondag meestal een kater, dus ja... als je dat een dip wil noemenquote:Op vrijdag 11 december 2009 20:22 schreef EviL_AleX het volgende:
Vandaag niks, maar morgen misschien eens goed stappen. Zijn we al voorbereid op de bekende dip, mensen?
Groot gelijk heb je! En je kinderen zullen dat ook heel leuk vinden dat je lekker tijd met ze doorbrengt lijkt mequote:Op vrijdag 11 december 2009 21:22 schreef Kwartje7 het volgende:
Nou die dip is nog niet weg. Wat een ontzettende klotedag. Ben wel blij met mijn familie, wat zijn ze lief. Vandaag weer gezeik met mijn ex en daar zijn ze weer voor mij o zo belangrijke steun. Een heel lief kaartje gekregen met een zeer toepasselijke en lieve tekst.
Ga morgen met de kids maar zwemmen of zo. Is voor mij ook goed. Leuke dingen doen met de kids maakt mij gelukkiger. Zondag de kerstboom opzetten, dus ik hoop dat mijn zondagdip weg blijft.
En iets waar je bang voor bent gebeurd vaak juist wélquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:16 schreef Kwartje7 het volgende:
@ Snikch.
Probeer je niet je al druk te maken om dingen die misschien niet gaan gebeuren. Dat kost veel te veel energie. En mocht je haar toch zien, heb je die energie hard nodig.
Veel plezier morgen.
Tja ken het gevoel. Heb morgen verrassingsfeestje van vriendin. Ik weet dat zij ook is uitgenodigt, maar ik weet niet of ze ook echt komt. Ik hoop het niet, niet bepaald behoefte om haar te zien. Maarja daar heb je verder ook geen invloed op. Ga zoiezo niet wegblijven omdat zij toevallig komt. Als je haar ziet dan zie je haar, zie je haar niet zie je haar niet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:07 schreef Snikch het volgende:
Groot gelijk heb je! En je kinderen zullen dat ook heel leuk vinden dat je lekker tijd met ze doorbrengt lijkt me.
Dat dipje komt wel weer goed, heeft gewoon even tijd nodig. Bij mij gaat het, heb morgen een drukke dag dus zal wel genoeg afleiding kunnen vinden hopelijk. Ben alleen als de dood dat ik mijn ex tegen ga komen. Lijkt me heel sterk eigenlijk maar ik weet niet wat ze nu allemaal doet, het is wel iets wat zij ook leuk vindt en ze is ook druk bezig met vrienden e.d. voor zover dat ik weet dus wie weet :S. De kans is klein volgens mij maar ik ben er toch een beetje bang voor, zou me gelijk weer breken waarschijnlijk..
![]()
Maar goed, hopelijk kom ik haar niet tegen en in dat geval heb ik in ieder geval een leuke zaterdag gepland, nu alleen zondag weer doorkomen maar goed, dat zien we dan wel weer
.
Nou dat is dan toch nog 9 1/2 uur geslapenquote:Op vrijdag 11 december 2009 15:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
NeeDoe dan Ghost Dog, veul beter.
![]()
En dat was mijn tvp, heb ook een klein dipje... Als je om 5.30 in slaap vallen en om 15.00 wakker worden rust wilt noemen, that is...
Oud en nieuw komt vast wel goed Gekkiequote:Op vrijdag 11 december 2009 23:26 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
Nou dat is dan toch nog 9 1/2 uur geslapen![]()
Ik slaap soms ook zo laat of vroeg, ( klaag... klaag..! )
of ik word elk uur wakker en sta dan nog optijd op![]()
Toch ben ik eigenlijk best wel vrolijk, veel vrolijker als vorig jaar iig!
Terwijl ik toen echt wel heel vrolijk deed, maar niet echt was![]()
Volgens mij heb ik nog nooit zoveel geleerd in 1 jaar ( i/d praktijk )
en ik ben eigenlijk ook best wel gelukkig zo![]()
Op een paar menselijke falen na dan...
De kerst ga ik zeker wel doorkomen,
maar Oud&Nieuw![]()
Ik kan pas laat weggaan (vanwege m'n hondje ) dus echt stappen zit er niet in
en niemand wil op m'n prive feestje komen of ze doen van die vage beloftes![]()
Ik wil om 12 uur echt niet allen zijn hoor![]()
Dus toch oooo... wat haat i k december!!!
Ik snap helemaal wat je bedoelt, zit zo ongeveer in dezelfde situatie, heb nu eindelijk sinds twee weken voor 't laatste gekozen, en heb voor jou maar 1 vraag:quote:Op vrijdag 11 december 2009 17:30 schreef thepunisher3 het volgende:
ik ben sinds kleine week ook weer vrijgezel.
we zijn overigens op goede voet uit elkaar gegaan (lekker cliché)
maar ik vraag me af: is het goed om elkaar te zien om het op die manier te verwerken (voor ons beiden) of juist om elkaar niet te zien zodat je elkaar emotioneel los kan laten??
vermoedelijk zal iedereen zonder twijfelen dat laatste adviseren. maar ikzelf ben er niet zo zeker van...
Even doorbijten. Het kan klote zijn, maar het heeft ook weinig zin je nu al te ergeren aan iets in de toekomst. Dan verpest je gelijk je heden.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:26 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
maar Oud&Nieuw![]()
Vandaag nog wat later gemaakt, om half 7 lag ik in bed.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:26 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
maar Oud&Nieuw![]()
9 uur 's avonds? Maar dan ben je weer zo vroeg wakker, dat heb ik weer altijdquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Vandaag nog wat later gemaakt, om half 7 lag ik in bed.M'n ritme is door al dat december-gedip echt zwaar naar de klote zeg... Ik denk dat ik vandaag maar om 9 uur naar bed ga om het enigszins in balans te houden..
Ja, maar ik merk wel dat van 7 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags slapen m'n humeur niet echt goed doet...quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:35 schreef gekkie_ het volgende:
[..]
9 uur 's avonds? Maar dan ben je weer zo vroeg wakker, dat heb ik weer altijd
Ga je toch om iets schappelijkere tijd slapen? Uurtje of 12 ofzo? Wordt je uur of 8-9 wakker perfect voor het weekend.quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar ik merk wel dat van 7 uur 's ochtends tot 12 uur 's middags slapen m'n humeur niet echt goed doet...
Dat noemen we inderdaad vooruitgangquote:
Ja, zeer zeker! Goed bezigquote:Op zaterdag 12 december 2009 13:50 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Ga je toch om iets schappelijkere tijd slapen? Uurtje of 12 ofzo? Wordt je uur of 8-9 wakker perfect voor het weekend.
Gisteren leuk avondje gehad. Eerst gezellig met wat vrienden. Een aantal gingen naar huis tot we nog met ze 3e waren. Tegen sluitingstijd kwam en leuke meid met ons lullen. Uiteindelijk 20min met haar alleen staan lullen tot de kroeg dicht ging. Moet zeggen dat me best wel goed heeft gedaan. Voor het eerst sinds het uit is(3maanden) een leuk gesprek gehad met onbekende meid. Noemen we dat vooruitgang?
Ik doe m'n best!quote:Op zaterdag 12 december 2009 13:50 schreef Swatfire het volgende:
[..]
Ga je toch om iets schappelijkere tijd slapen? Uurtje of 12 ofzo? Wordt je uur of 8-9 wakker perfect voor het weekend.
Gisteren leuk avondje gehad. Eerst gezellig met wat vrienden. Een aantal gingen naar huis tot we nog met ze 3e waren. Tegen sluitingstijd kwam en leuke meid met ons lullen. Uiteindelijk 20min met haar alleen staan lullen tot de kroeg dicht ging. Moet zeggen dat me best wel goed heeft gedaan. Voor het eerst sinds het uit is(3maanden) een leuk gesprek gehad met onbekende meid. Noemen we dat vooruitgang?
Hey Rijsttafel, snap heel goed wat je bedoeld. Wat ik al zei gisteren, vandaag ben ik overdag weggeweest en was bang me ex tegen te komen. En alles wat ik zag deed me aan haar denken, ondanks dat ik haar gelukkig niet tegengekomen ben, maar het heeft echt me dag vergald daar.quote:Op zaterdag 12 december 2009 15:12 schreef rijsttafel het volgende:
Even een post in dit topic plaatsen, voordat ie weer vol is
Gisteren uitgegaan, was leuk, maar ik kon er niet helemaal van genieten. Ik liet me een beetje tegenhouden doordat ik best vaak aan haar moest denken en vandaag doe ik dat ook al de hele dag..
Ik snap echt niet hoe ze na 6 jaar een mooie relatie zo snel met een ander door kan gaan
Ik probeer het zeker los te laten, en vaak lukt dat ook gewoon. Maar omdat ik er eergisteren achter ben gekomen dat ze nu inderdaad met die andere gast is gaat het weer wat zwaarder. Goed dat je die DVD toch hebt gekocht! Ik vermijdt confrontaties ook niet, sterker nog.. ik woon nog in het huis waar we 3 jaar hebben gedeeld. Gelukkig doet dat me niet perse aan haar denken. Ik mis haar ook niet echt eigenlijk.. daarvoor is ze te bot geweest. Maar ik mis die tijd wel. Het is gewoon onwennig.. Ik slaap sinds een paar dagen pas in het midden van het bedquote:Op zaterdag 12 december 2009 15:16 schreef Snikch het volgende:
[..]
Hey Rijsttafel, snap heel goed wat je bedoeld. Wat ik al zei gisteren, vandaag ben ik overdag weggeweest en was bang me ex tegen te komen. En alles wat ik zag deed me aan haar denken, ondanks dat ik haar gelukkig niet tegengekomen ben, maar het heeft echt me dag vergald daar.
Hopelijk kan ik het vanavond een beetje los laten en plezier hebben met een paar vrienden van me want daar ben ik nu wel aan toe.
Enige tip die ik kan geven is: probeer het los te laten. Ik stond daarstraks ook te twijfelen bij een kraampje over een dvd, die film hadden ik en me ex namelijk in de bios gezien samen en dat was een geweldige avond!! Dus was bang dat als ik hem kocht hij me teveel aan die avond en aan haar zou laten denken. Maar ik heb besloten hem toch te halen puur omdat ik mijn leven niet wil laten leiden door de (foute) keuze van mijn ex om het uit te maken. Zij is 2 jaar lang mijn leven geweest dus als ik naar alles moet kijken wat we samen deden dan zou ik 99 van de 100 gerechten niet eens meer kunnen eten, zou toch lastig worden he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |